Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
    @Двигателист
    Достигането на 8000 оборота на предавка различна от първа и втора си беше достатъчен подвиг за тези автмобили, че на някой да се интересува какви показатели има двигателя при тези обороти.А достигането на тези обороти на директна предавка с заводски двигател е в сферата на научната фантастика.Колегата petkov много добре е уточнил за основния ограничител на тези автомобили.А колегата turtey вече е стигнал до 6800 оборота, скоро ще разберем че при 12000 оборота ич го нема тоя калпав двигател недосделан.
    Ми тя и графиката си го показва. Мощността при 8000 е има няма колкото при 3500. Виждал съм мъката на 2-ра да се вдигнат 8000. От келешлък, не от друго. Беше много протяжен и мъчен, да не кажа жален процес. Не помня обаче двигателя 06 ли беше или 03. Но такова поведение си е нормално де, дори и за съвременен бензинов двигател с атмосферно пълнене... Просто хидравличните загуби за пълнене стават много големи след определени обороти надвишаващи тези при максималната мощност.

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Напълно вярно, но така като го напишеш, хич не звучи интересно нали?Друго си е да се каже, че ладата е гавно, защото при еди си колко оборота нямало никой, не че това е нещо необичайно за кой да е атмосферен бензинов двигател, но лесно може да се изтъкне като кусур.Хубаво е като се пише за даден автомобил да бъдем безпристрастни и да споменем доброто и лошото.Хубаво е, ама явно е невъзможно, някой не харесвал фолсваген - значи е лайно, друг не харесвал японските коли, защото на комшията му сивика изгнил, значи всичко от Япония е лайно, трети не харесвал руското производство, значи всичко, даже клечките им за зъби не биват.

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
        Друго си е да се каже, че ладата е гавно, .
        Ладата е супер в сравнение с коли от 50-те, донякъде от 60-те години на 20 век. В сравнение с колите след това е гавно. А се произвеждаше до скоро. И с всяка следваща година на производство ставаше все по-голямо гавно в сравнение с нормалните коли.
        П.С. И за пореден път - не съм теоретик. Ама май няма смисъл!
        יעבור
        «И това ще мине»

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
          трети не харесвал руското производство, значи всичко, даже клечките им за зъби не биват.
          Това долу-горе си е така...
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
            Ладата е супер в сравнение с коли от 50-те, донякъде от 60-те години на 20 век. В сравнение с колите след това е гавно. А се произвеждаше до скоро. И с всяка следваща година на производство ставаше все по-голямо гавно в сравнение с нормалните коли.
            П.С. И за пореден път - не съм теоретик. Ама май няма смисъл!
            "Ако сравняваш с коли от 65-75та си е съвсем адекватен автомобил, виж ако се сравнява с Голф2/3 с Ауди 80 б3 и б4, Опел Вектра А, Форд Ескорт и т.н. както беше нормално преди докато бяха масови, няма как да има сравнение.Тези автомобили реално са с 30 години по-нови.Това, че нещо се е произвеждало 30-40 години с "подобрения" не е проблем на техниката, проблем на други кухи лейки е."

            Да се самоцитирам от преди десетина страници.

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
              "Ако сравняваш с коли от 65-75та си е съвсем адекватен автомобил, виж ако се сравнява с Голф2/3 с Ауди 80 б3 и б4, Опел Вектра А, Форд Ескорт и т.н. както беше нормално преди докато бяха масови, няма как да има сравнение.Тези автомобили реално са с 30 години по-нови.Това, че нещо се е произвеждало 30-40 години с "подобрения" не е проблем на техниката, проблем на други кухи лейки е."

              Да се самоцитирам от преди десетина страници.
              Аз написах с коли от 50-те. Фиата от която е копиран е мноооого по добър от копието. Ама той е кола от първата половина на 60-те. Така, че не, не е адекватна Ладата на кола от 75-та година например. Ама още един път - няма смисъл.
              יעבור
              «И това ще мине»

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                Явно гледаме различни графики. Но както и да е. Ладата вдига 180, Москвича - 200 или колкото кажете. Предавам се.
                Графиката в линка е на класическа Лада, не на 21083. Но доколкото схванах, на 1,7 мотор.

                Освен това, като си мерите книгите и сервизните ръководства, със сигурност ще помните някои изрази в таблиците с данни за руските возила, от сорта на "мощност при еди какви си условия, не по-ниска от еди колко си" и подобни за скорост, контролен разход на гориво и пр.

                При степента на точност на производството в руския автопром, единствения начин да се постигне що годе тоя обещан минимум, е като има резерв та да ги постига що-годе и при петъчно-понеделничното производство. От там и няколкото коня отгоре при правените в сряда.

                Може да си говорим и по сложно с коефициенти на пълнене, дроселиращ ефект, различните видове КПД, влияние на външни условия, номограми и привеждане към нормални условия при замерване, влияние на конкретни регулировка на ДВГ, или т нар."регулировъчни характеристики", и подобни неща, които на който са ясни ще са скучни, а на който не, ще трябват относително обширни обяснения.
                Пак да кажа, дори в продължителните тестове на Ауто билд (ако не бъркам списанието), съвременни коли още преди години им измерваха мощността, преди да ги разглобят за обследване и дефектиране до последната гайка, и не беше рядкост да отчетат малко по-високи мощности от декларираните, и то след стотина хиляди километра пробег.
                После се оказа, че и разни други декларирани неща от реномирани световни автопроизводители, съвсем нарочно не отговаряха на декларираните... Та толкова за цифрите от таблиците и учебниците. А пък особено за руски возила, няма нищо странно, че са хептен "около" нещата.

                И накрая, спора за максималните скорости на возилата доста се опорочи, извъртаха се нещата, слагаха се несъществуващи думи и тези, от името на други участници в спора, и подобни софистики, от които ползата е никаква, освен да му се отще на човек да пише въобще.
                Много е голямо чудо, че кола с максимална скорост с пълен товар около 150км/ч по книга, вдига реално малко повече без никакъв товар и при незнайни други условия, а уреда понеже както всички знаем е неточен, отчита чак 180км/ч.
                Ако някой си мисли, че 400кг по-ниско тегло и 4-5к.с разлика в мощността не влияят на максималната скорост, щото аеродинамиката на Ладата е кофти, въобще не би бил прав.

                А за адекватността, която започва да се дискутира сега, е доста относително и субективно сравнението...Просто едни качества са заменени в някаква степен от други според много изисквания и условия.
                Съвсем отделно, малко се пренебрегва и факта, че до преди 25-30 години, развитието на автомобила не вървеше със сегашните темпове. Дори прочутия ГоУф от първата до третата генерация е почти една и съща кола и на почти едно и също техническо ниво, поне масовите модели и комплектации.
                Ладата все пак е изнасяна и на Запад, ако е била толкова неадекватна, това едва ли би било възможно.
                Последно редактирано от cecoa1; 06-06-19, 22:46.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                  и не беше рядкост да отчетат малко по-високи мощности от декларираните, и то след стотина хиляди километра пробег.



                  Ладата все пак е изнасяна и на Запад, ако е била толкова неадекватна, това едва ли би било възможно.
                  На ладите за рали специално са разстъргвали блоковете до хлабина 12-15 стотни, което е на границата на износването за следващ ремонт, ако двигателя е на цивилна кола.
                  Това се прави за да няма "стягане" на буталата в блока когато температурата стане ехееейй..., а и при нормални температури буталото се движи много по-свободно, т.е-двигателя се развърта по-добре. Та няма нищо учудващо, че на двигател който е достигнал тези размери мощността да е повече, ако всичко друго е наред.

                  Относно изнасянето на Лада на запад-погледни пазарния дял на Лада на западния пазар.
                  Този лаф си е руски, и те го ползват за да повдигнат малко самочувствието си. Разбира се-за всеки влак си има пътници. То и сега тук има хора които си купуват отявлени скрапове, ама щото са евтини...
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
                    Аз написах с коли от 50-те. Фиата от която е копиран е мноооого по добър от копието. Ама той е кола от първата половина на 60-те. Така, че не, не е адекватна Ладата на кола от 75-та година например. Ама още един път - няма смисъл.
                    По твоята логика, моята ежедневка 99ти набор е супер-автомобил в сравнение с неин еквивалент от 80-те, най-малкото, че не гние и двигателя е дизел с директно врпъскване, който слага в джоба си всички напъни на предкамерните дизели.Не виждам логика да се сравнява кола от 66-та с тези от 50-те.Най-вече, защото проектирането и изпитанията на един автомобил в него време са отнемали доста дълго време.Та автомобила от 66-та най-вероятно е започнал житейския си път през 50-те и някоя, а тези от 50-те може да са го започнали и преди войната.В технологично отношение изключително рядко копието е по-добро от оригинала.В случая Seat 124, също е бледо копие, а Тофаша е просто без коментар.Или се е очаквало руснаците с огромния опит и традиции в производството на леки автомобили към онзи момент да впечатлят всички?

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                      На ладите за рали специално са разстъргвали блоковете до хлабина 12-15 стотни, което е на границата на износването за следващ ремонт, ако двигателя е на цивилна кола.
                      Това се прави за да няма "стягане" на буталата в блока когато температурата стане ехееейй..., а и при нормални температури буталото се движи много по-свободно, т.е-двигателя се развърта по-добре. Та няма нищо учудващо, че на двигател който е достигнал тези размери мощността да е повече, ако всичко друго е наред.

                      Относно изнасянето на Лада на запад-погледни пазарния дял на Лада на западния пазар.
                      Този лаф си е руски, и те го ползват за да повдигнат малко самочувствието си. Разбира се-за всеки влак си има пътници. То и сега тук има хора които си купуват отявлени скрапове, ама щото са евтини...
                      Лади продаваха на запад, ама ги правеха в Белгия. И бяха малко "по-пипнати" в салона и мотора беше малко по-друг, главата специално, както и значително по-добра антикорозионна обработка и боя ... До преди десетина години в София редовно правеха рали и имаше едни пичове с лади по 200 и кусур коня. Събираха блокове по моргите и ги хвърляха след всяко състезание ... Прати на ЛС адрес, в събота пътувам.
                      Последно редактирано от kuzdov; 07-06-19, 05:01.
                      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                      Неизвестен мъдрец

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Последният ми сблъсък с руския автопром, беше с УАЗ Патриот. Ладата е слънце спрямо него във всяко отношение, въпреки че е доста по-съвременен.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          я да ви върна в темата: кой би си купил това за 25900?

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1507108979_01lada_vesta_sw_cross.jpg
Прегледи:1
Размер:411.3 КБ
ID:5814902
                          ________________________________________________
                          Subaru OUTBACK 2,5
                          Hyundai TUCSON 2.0

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                            я да ви върна в темата: кой би си купил това за 25900?
                            Традиционно руско качество:
                            https://www.youtube.com/watch?v=d47OuESajg4
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Преди 2-3 години комшията си купи нова Лада Гранта, май беше модела...
                              Та за всеки влак си има пътници, както се спомена.Между другото същият човек си продаде една кола (от искинските) Ауди 100 комби в перфектно състояние.
                              Хора всякакви.
                              Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
                              0887/осемпет 66 4осем

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                https://www.youtube.com/watch?v=QIwG-SQoIlU

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X