Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Първоначално публикуван от Даниел Чобанов Преглед на мнение
    Именно лайното бие голфа

    Къде това?

    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
    Амииии...
    На баща ми жигулата направи 300 000 км. И повече, ама сменяха таблото, та изгубихме сметката.
    Ерго-жигулето е по-сериозна машина от гоуфо. Хем беше '72.
    Кольо, ако баща ти не е бил таксист - с колко осн. ремонта жигулето направи 300к?

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
      Коле, то полските фиати в сравнение с ладите по време на соца бяха пренебрежимо малко. Съответно и сега се срещат в такова съотношение.
      125-ците бяха с 500 лева по-евтини от Волга 24-ка, как да ги има в изобилие. А комфорта им на возене беше класа над Ладите.
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        Таксита Тойота Камри рядко не достигат 1 000 000 км. Ама са таксита.
        Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
          Къде това?


          Май го прочетох някъде
          Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
            Па те, жигулаторите редовно стигаха до 350 000 без ремонт у такситата. Волгите 24 до 750 000.
            Младите, здрави сили ще ВИ упрекнат в "ерес" и сантименти към соц.миналото!
            Какво да се прави каквото било,било. Просто трябва да се приемат фактите и за "живучестта" на тогавашните каруци.
            Днес със съвременните технологии правят от 1 литър- 200к.с. и естествено след 150-250хл.км трябва да се "балират" .
            ("Живеят бързо" -"умират млади"..........)

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
              Кольо, ако баща ти не е бил таксист - с колко осн. ремонта жигулето направи 300к?
              Не беше таксист, агроном беше. Смятай колко черен път е видяло жигулето.
              Дето сега му казват офроуд.

              Ама за основните ремонти да те питам-ти пък що си биеш негрите бе?
              Сериозно-с един ремонт. Всъщност накрая на живота на бабичката се бяхме увъртолили в ремонти, ама това е заради качеството на запчастите. На около 150 000(съвсем грубо) в сервиз и сменяха бутала и сегменти, би трябвало и лагери на колянов вал, ама съм бил лапе, и не знам точно.
              После се наложи и смняна на газоразпределението.
              После поради замръзване на водата в блока(там вече аз си бях за бой) сменихме блока, и уж в номинален размер, а то излезе, че бил за втори ремонт. Ама го разбрахме след като започна да гори яко масло след смяната на блока, с бутала и сегменти в номиналния размер. И следва шлайф докато излезе на цилиндър, нови бутала и сегменти(втори ремонт), и двигателя си дойде долу-горе в кондиция.
              При това ремонта го правихме на село в двора. Аз-мераклия, ама лапе дето си бели пръстите докато развие някой по-заврян болт, и баща ми-на средна възраст, ама агроном. Е, с консултации от майстори де.

              Ама развали хубавото чувство, че жигулето изкара двоно на новия голф
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                Младите, здрави сили ще ВИ упрекнат в "ерес" и сантименти към соц.миналото!
                Какво да се прави каквото било,било. Просто трябва да се приемат фактите и за "живучестта" на тогавашните каруци.
                Днес със съвременните технологии правят от 1 литър- 200к.с. и естествено след 150-250хл.км трябва да се "балират" .
                ("Живеят бързо" -"умират млади"..........)
                Така е докато не се стигне -кока колата каква беше на времето еееех ми банани кога се ядяхаааа
                Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  Сериозно-с един ремонт. Всъщност накрая на живота на бабичката се бяхме увъртолили в ремонти, ама това е заради качеството на запчастите. На около 150 000(съвсем грубо) в сервиз и сменяха бутала и сегменти, би трябвало и лагери на колянов вал, ама съм бил лапе, и не знам точно.
                  После се наложи и смняна на газоразпределението.
                  После поради замръзване на водата в блока(там вече аз си бях за бой) сменихме блока, и уж в номинален размер, а то излезе, че бил за втори ремонт. Ама го разбрахме след като започна да гори яко масло след смяната на блока, с бутала и сегменти в номиналния размер. И следва шлайф докато излезе на цилиндър, нови бутала и сегменти(втори ремонт), и двигателя си дойде долу-горе в кондиция.
                  При това ремонта го правихме на село в двора. Аз-мераклия, ама лапе дето си бели пръстите докато развие някой по-заврян болт, и баща ми-на средна възраст, ама агроном. Е, с консултации от майстори де.

                  Ама развали хубавото чувство, че жигулето изкара двоно на новия голф
                  Коле къртиш мифки!
                  П.С. На шкодичките дет баща ми ги караше основния ремонт си беше на 100 хиляди и се правеше на двора без проблем! Резервните части се продаваха в един "тубус".
                  יעבור
                  «И това ще мине»

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Първоначално публикуван от Даниел Чобанов Преглед на мнение
                    Така е докато не се стигне -кока колата каква беше на времето еееех ми банани кога се ядяхаааа
                    "Пресищането",променя усета на "рецепторите". Губи се и мярата.
                    (Може да си припомним и "съветите" на Ат. Буров)

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                      ...
                      Ама развали хубавото чувство, че жигулето изкара двоно на новия голф
                      Ще ме прощаваш.

                      Но от разказа ти е съвсем ясно личи откъде идва славата на съветския автопром - образован човек (не знам защо се подценяват агрономите) без специализация, но с мерак може да извърши сериозна част от осн. ремонта на двигател. За добро или лошо - това в момента е в невъзможно.

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
                        Коле, то полските фиати в сравнение с ладите по време на соца бяха пренебрежимо малко.
                        А тия, дето не работеха поне на слух нормално бяха още по-пренебрежимо малко. Дори не помня да съм видял такова чудо на техниката да е напълно в ред. Не говоря за ръжди - просто да звучи нормално и равномерно. Конкретната причина ми е неизвестна.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение

                          Сега на всички ни е лесно да хулим и плюем по ладите, но като лапе лада седмица беше върхът на мечтите на почти всеки български шофьор.
                          Ама бързо забравяме.

                          Разбира се-в никакъв случай руския автопром не може да се сравнява със западния, но че седмицата беше лелеян блян, неосъществим за много хора-това си е факт.
                          Както често се цитира в този форум, не може да сравняваме ябълки с круши.
                          Жигулата, Фиат 124 беше автомобил на годината 1966 г. Това означава, че е било най-доброто в Европа. Тогава! Следващите две години Фиат също печели приза с моделите 127 и 128. Три поредни години. няма друг такъв случай. Първите модерни "западни" автомобили които навлязоха на нашия пазар макар и "сделани" в СССР. Факт е, че не мръднаха от тогава и изостанаха, не могат да се сравняват със съвременните автомобили от техния клас пълни с екстри и електроника.
                          В момента карам за ежедневна Лада 1500S, тя ми беше мечтата на младини, но "не ми стигна ръка" тогава.
                          Имах 2101 и 2104 нови от Мототехника. Това, че хората още си ги карат не означава, че не могат да си купят за 1000-2000 лв. /или по-малко/ някое Рено, Пежо, Голф или японско, а, че си им вършат работа за техните си цели и задачи. Имат си и някои предимства:
                          Първо това са автомобилите от нашата младост. Най-добрите ни години са минали с тях. Второ - при грамотна поддръжка са безотказни и ремонтопригодни. /преди време пред един магазин един ми гледа ладата и вика:"Продадох си моята и си купих Ситроен. Луд станах с тия електроники и имобилайзери"/ Там където се карат повече тази "динозаври" за компютърна диагностика не са и чували, а за Ладата не й трябва. Трето - триъгълното прозорче. Рай за пушачите и естествен климатик. Четвърто - "парно като на Жигула". Пето - клиренса. На Фиат 124 е 14 см. руснаците на Жигула го правят 17 см. Съчетано със сравнително късата база 2424 мм. я правят много проходима. При богатия избор на гуми който има сега, достатъчно опит и малко мисъл в главата няма закъсване. Поне аз не съм закъсвал никога с моя и с "ония" гуми.
                          Гори почти два пъти повече от съвременни коли от нейния клас, кубатура и мощност, но това е положението. Газ!
                          Изкарваха по 300 х. без основен ремонт при заводски ресурс от 125 х. Евентуално гумички на клапани или сегменти за да не доливат много масло.
                          Фиат 125п бяха без ред и по-скъпи, но хората си чакаха за Лада, средно около 8 години.
                          сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                          dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                            образован човек (не знам защо се подценяват агрономите) без специализация, но с мерак може да извърши сериозна част от осн. ремонта на двигател.
                            Щото майсторите бяха кът, и поради тази причина-автосервизната дейност си беше скъпо платена. И щем не щем-сами.
                            Сега ми предстои смяна на ангренажен ремък на аудито. Дърто-B4. Смяната е тривиална, ама няма да се занимавам аз, а ще го дам в сервиз. Щото едно време за тази операция щяха да искат долу-горе една месечна заплата, ако не и две, а сега с все частите-няма да има и четвърт. А и сервизи и хора които могат да направят читаво този ремонт-бол.

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            А тия, дето не работеха поне на слух нормално бяха още по-пренебрежимо малко. Дори не помня да съм видял такова чудо на техниката да е напълно в ред. Не говоря за ръжди - просто да звучи нормално и равномерно. Конкретната причина ми е неизвестна.
                            Абе така е, но фиатите си бяха сносни. Поне двигателите им.
                            Един такъв стоеше от години пред блока, и ние-лапета по на 22-23 години се подбъзиквахме със собственика, че това става само за вторични. А той(лека му пръст на чичо Тошо) с невъзмутим глас каза да донесем някакъв акумулатор и 5 кила бензин да ни покажел как пали фиат.

                            Е, на 5-6 оборота запали...
                            Иначе имам спомен от едно пътуване в което се налагаше да държа скоростния лост дръпнат докрай към мен за да не опира нещо си там някъде, и да дрънчи и стърже на умряло. И когато шофьора искаше да превключи-казваше да пусна лоста. После сам се сещах да го хвана...
                            И така от Шумен до Резово.

                            Та според мен от соц возилата този фиат си е на долу-горе последно място. "Онези" дачии се конкурират, ама май...
                            Последно редактирано от Кольо; 05-06-19, 22:03.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
                              Както често .................................
                              Чиче, всичко това е така, но това си беше за онези времена. Сега, ако някой кара жигули, и обосновката му е, че е проста и ремонтопригодна-просто в ушите на този човек още звучи залпа на Аврора.
                              Кола от средата на миналия век да се кара и сега като ежедневна, и шофорът и да казва, че я кара защото не иска по-съвременна-не го разбирам.
                              То голф 2 е в пъти по-добра кола от рускот сделано, а да не говорим, че има съвсем читави модели и от по-нови генерации, които са хем по-комфортни, хем по-икономични, хем по-здрави. За красиви изобщо не отварям дума, че си е силно субективно.

                              Та искам да кажа, че ладите си бяха много добри машини за онези години(поне за нас), но няма как това да бъде вечно. Вече минаха 20% от новия век, ей хора... Ладата е с концепция отпреди 50(че и повече) години, осъзнайте се.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Голяма проходимост,офроуд ала бала. Ремонтно пригдни па никой не отвори тема " "мойта оффроуд" лада".
                                Ади нема нужда. 3 месеца за служебна карах една 5-ца още ме болят ръцете от тоя геврек.
                                Па тия дет още "хълцат" по тия лади ми да си закупят докат още ги има на вторичния пазар.
                                Бащами имаше осмак на 96 000 прави основен ремонт. До скоро се търкаляше един карбуратор в гаража. 50-тина магарета 10/100 бензин.
                                На булята рендето 97 коня 7,6/100 бензин.
                                Мойта Киа 13-15/100 газ. Всичкото това в града.
                                Ади караите ги тия лади стига ги фалихте само.
                                Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
                                freelander 1,8 2001g.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 4 потребители онлайн. 0 потребители и 4 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X