Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

    Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
    По спомен беше някъде там, дори да е с 2-3 к.с. надолу(1500 беше със сигурност 75кс), историята за прегряването издиша още по-здраво.Да кажеш, че ти е прегрявала през някой проход на 2ра и 3та разбирам, но при опит за развиване на максимална скорост?Производителите до ден днешен ни лъжат за редица параметри, еле пък преди толкова години с какво ще тарираш километража?С дванайсетака на комшията?
    Прав си, прав си. Лъжа. Ладата е велика. Даже производителя не знае колко е велика.
    יעבור
    «И това ще мине»

    Коментар


    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

      С математика и оборотомер се тарира
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

        С нейния си оборомер ли? - успех.

        @Skorpion_BG Не си спомням някъде да съм твърдял нещо такова, просто не е приятно, когато започнат да се изказват твърде много специалисти от типа, аз тея бараки колко съм ги карАл, правИл, тунинговАл и т.н.Точно двигателя на върпосните беше едно от най-читавите неща в колата, а охладителната и мазилната системи са взети много насериозно.Единственото по-читаво, за което се сещам в цялата кола е четири степенната кутия на 2106 модела.

        Коментар


        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

          Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
          С нейния си оборомер ли? - успех.

          @Skorpion_BG Не си спомням някъде да съм твърдял нещо такова, просто не е приятно, когато започнат да се изказват твърде много специалисти от типа, аз тея бараки колко съм ги карАл, правИл, тунинговАл и т.н.Точно двигателя на върпосните беше едно от най-читавите неща в колата, а охладителната и мазилната системи са взети много насериозно.Единственото по-читаво, за което се сещам в цялата кола е четири степенната кутия на 2106 модела.
          Виж сега, даже за ония времена не беше читаво нищо в тези коли. В сравнение с тези които се произвеждаха малко по на запад. И да, карал съм тези бараки, доста. Други нямаше. И много добре им знам недостатъците. Но не искам да споря. Вдига 180 според теб, значи вдига. Не загрява, значи не загрява. Ти си прав, сигурно си карал доста повече от мен такива "бараки". Лека вечер и лека нощ.
          יעבור
          «И това ще мине»

          Коментар


          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

            А така стигнахме и до соц. носталгията. Колко км. изкарваше една верига на Лада, Жигула?

            Коментар


            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

              Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
              Вдига 180 според теб, значи вдига. Не загрява, значи не загрява. .
              -Никакво "отстъпление" (все пак знаем какво сме видели от своята камбанария), а дали е успявала Лада Самара 1500, да доближи тази скорост ???
              Не случайно твърдя ,че за подобни изпълнения с тези каручки трябваха и "дупе и топки".

              Коментар


              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
                А така стигнахме и до соц. носталгията. Колко км. изкарваше една верига на Лада, Жигула?
                Хайде да ни светнете с личен опит....................

                Коментар


                • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                  Първоначално публикуван от Даниел Чобанов Преглед на мнение
                  И къде там видя магистрали? Аз съм правил по европейска магистрала 130 средна скорост.
                  Освен да се пиша във формула 1.
                  На европейска магистрала, за 100-на км между два тола или за повечко в безтоловите държави може и да вдигнеш средна 130. В Германия с мощен автомобил може и повече.
                  За 2400 км с два пъти граничен контрол, първокласни пътища, малко градско, толове, задръствания и 10 годишно натоварено 105 к.с. комби да хванеш 108 км/час е чутовно постижение, което само може да буди моето възхищение.

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  С математика и оборотомер се тарира
                  Истинските Шофьори математиката не ги лови.

                  Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
                  Виж сега, даже за ония времена не беше читаво нищо в тези коли. В сравнение с тези които се произвеждаха малко по на запад. И да, карал съм тези бараки, доста. Други нямаше. И много добре им знам недостатъците. Но не искам да споря. Вдига 180 според теб, значи вдига. Не загрява, значи не загрява. Ти си прав, сигурно си карал доста повече от мен такива "бараки". Лека вечер и лека нощ.
                  Ладата си беше умерено приличен автомобил за нашата черга до към 1995 година. Карал съм я със 140 по километраж, може и малко повече, където наистина иска "дупе", ама дори и да вдигне при някакви обстоятелства, (произведена в Сряда, пипнат карбуратор или газова) трябва да си голям играч за да гледаш километража при това преживяване.

                  Коментар


                  • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                    Да включим и носталгията по западна Германия.Пасат 1990-та 115к.с. 210км/ч по неговия километраж при равен път, относително безветрие и неблагоприятна подредба на звездите,до 180 по неговия километраж стигаше доволно бързо.Повечето ширпотреба автомобили с нормално тегло и 100к.с. достигат 200км/ч, въпреки че не виждам какво значение има максималната скорост за такъв автомобил.

                    Коментар


                    • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                      Лада съм карал за учебен автомобил.
                      При всички положения като механика 15-20 години по-нов японски, или западен автомобил от нейния клас е на порядък ПО- във всичко от творението на съветския автопром.
                      Та не разбрах Лада откъде се появи в съврененният "shet" автомобили.
                      Щото вече май са Renault.
                      Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
                      0887/осемпет 66 4осем

                      Коментар


                      • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                        Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                        Хайде да ни светнете с личен опит....................
                        Дребнавото заяждане го отдавам на късната неделна вечер.
                        Въпросът си остава, защото не съм имал досег с тези коли.

                        Коментар


                        • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                          Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                          Да включим и носталгията по западна Германия.Пасат 1990-та 115к.с. 210км/ч по неговия километраж при равен път, относително безветрие и неблагоприятна подредба на звездите,до 180 по неговия километраж стигаше доволно бързо.Повечето ширпотреба автомобили с нормално тегло и 100к.с. достигат 200км/ч, въпреки че не виждам какво значение има максималната скорост за такъв автомобил.
                          Затова със 180-220 по километраж, Горубляне - отбивката за Пловдив се взима за 1 час. Ама Търтея си го написа по-горе.

                          Коментар


                          • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                            Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
                            докато G60 беше най-трошливият мотор от епохата си. За какви проблеми в 20 клапановата глава си чул, защото очевидно не си имал такъв двигател. 1.8ми е труп и не заслужава обсъждане.
                            При Вашите сериозни комплексни познанния,какво заяждане виждате в обратното питане по въпроса за веригата на Лада и Жигула .
                            (-Скромно мога да кажа за смени на 80-100хл. и на 300хл. при таксиметров автомобил )


                            Пс. -А като изгледате и клипа предложен в пост 862 от колегата Слави, може да обсъдим и буталата на двигателя при G60 и 1.8Т,след това и ангренажа и да изясним кое е "дребнаво"....................и кое е изхвърляне без покритие!
                            Последно редактирано от petkov_bb; 02-06-19, 22:48.

                            Коментар


                            • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                              Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                              Повечето ширпотреба автомобили с нормално тегло и 100к.с. достигат 200км/ч, въпреки че не виждам какво значение има максималната скорост за такъв автомобил.
                              Това е силно пожелателно твърдение. Реалността а 10-20 км/ч надолу. Примери:
                              https://www.auto-data.net/bg/ford-fo...st-100hp-32954
                              https://www.auto-data.net/bg/fiat-br...et-105hp-16760
                              https://www.auto-data.net/bg/kia-cee....4-100hp-34226

                              За 200 км/ч са нужни от порядъка на 20 кс отгоре.Пример:
                              https://www.auto-data.net/bg/honda-c...ec-120hp-32759
                              https://www.auto-data.net/bg/volkswa...25hp-bmt-27414
                              Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                              Коментар


                              • От: Защо съвременните автомобили са пълен shet - не е случайно

                                Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                                И на теб евала. На рали "Финландия" средната скорост е 120 км/час. Направо се мятай с голфа. Там няма Босфор, граница, ограничения - направо ще ги убиеш.
                                Какво толкова невъзможно ти се вижда? 2700 км ги взимам за 30-32 часа с все спирания и няколо часа сън. София-Варшава съм го вземал за под 12 часа. С 1,4 Хюндай 82 коня. При добър късмет ако караш само по магистрали може и над 120 средна да направиш.
                                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                                Неизвестен мъдрец

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X