Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нагъл, по-нагъл, VAG

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

    Телевизорите

    Коментар


    • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

      Ами явно е дошло времето да стане ясно, че много от нещата в които се е вярвало безпрекословно, не са това което...нали...
      Идва бай ти Едуард Сноудън, и разправя че барем част от теорията за световна конспирация е вярна, те засегнатите си и признават(без срам, и последствия), ние викаме "Аре стига бе, не може да бъде". После се развенчават още митове и легенди, ние пак си викаме "... не може да бъде" и цъкаме с език, а тези които не са посмяли да мамят до сега, си казват "И аз мога...". И един ден се обръщаме и поглеждаме, че нещата давани за пример са вече опорочени. Добре дошли в бъдещето!
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

        Не четох всички постове в тая тема обаче направо в някои моменти се чудех как аз живея в тая америка пък да не знам такива факти ,още повече че даже работя в автомобилната индустрия ....

        Аз да задам един въпрос - бе как така ФВ ,БМВ ,Мерц са в кюпа а е те това творение на GM - Chevrolet Cruze Clean Turbo Disel не е... явно ГМ имат супер технологии и са направили наи суперската дизелова кола дето покрива еко нормите в Америка а пък немските хорица пасат кравите на асвалта и един дизел като хората не могат да направят....


        http://www.chevrolet.com/cruze-compact-car.html

        Коментар


        • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

          И колко от вас са с катализатори, въобще? И колко от колите в БГ въобще? И никой не гледа себе си, ами щото, нали и ТЕЦ-овете и т.н. бълват ли, бълват... Пък и скъпо, по-лесно е да се свали и да видиш, колко много "връви"...
          Иначе, ей на това му викам аз "ЕКОЛОГИЧНИ":
          Новите F-250, F-350 и F-450 на Форд - едни от най-продаваните "автомобили" въобще в Щатите.
          "Няма промяна при двигателите. При задвижването всичко е постарому: Ford ще разчита на наскоро модернизирания 6,7-литров V8-дизелов мотор (Power-Stroke) с 446 к.с. и 1170 Нм въртящ момент. Заедно с него ще се предлагат и другите два бензинови агрегата с 6,2 литра работен обем и 390 к.с. (Boss - V8 и 6,8 литра с 310 к.с. (Triton-V 10)." От 6 литра нагоре. И в светия щат Калифорния дали ще вървят?!
          Последно редактирано от ivied; 03-10-15, 01:36. Причина: от 6 нагоре

          Коментар


          • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

            Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
            И колко от вас са с катализатори, въобще? И колко от колите в БГ въобще? И никой не гледа себе си, ами щото, нали и ТЕЦ-овете и т.н. бълват ли, бълват... Пък и скъпо, по-лесно е да се свали и да видиш, колко много "връви"...
            Иначе, ей на това му викам аз "ЕКОЛОГИЧНИ":
            Новите F-250, F-350 и F-450 на Форд - едни от най-продаваните "автомобили" въобще в Щатите.
            "Няма промяна при двигателите. При задвижването всичко е постарому: Ford ще разчита на наскоро модернизирания 6,7-литров V8-дизелов мотор (Power-Stroke) с 446 к.с. и 1170 Нм въртящ момент. Заедно с него ще се предлагат и другите два бензинови агрегата с 6,2 литра работен обем и 390 к.с. (Boss - V8 и 6,8 литра с 310 к.с. (Triton-V 10)." От 6 литра нагоре. И в светия щат Калифорния дали ще вървят?!
            Май бъркаш гореизброените работни добичета с F-150. При него повечето мотори са 6 цилиндрови...

            От Форд.ком
            Available Engines 2.7L EcoBoost® V6 3.5L EcoBoost® V6 3.5L Ti-VCT V6 5.0L Ti-VCT V8
            Horsepower 325 @ 5750 rpm 365 @ 5000 rpm 282 @ 6250 rpm 385 @ 5750 rpm
            Torque 375 @ 3000 rpm 420 @ 2500 rpm 253 @ 4250 rpm 387 @ 3850 rpm
            Fuel Economy - 4x2
            (city/highway/combined)
            19/26/22 17/24/20 18/25/20 15/22/18
            Fuel Economy - 4x4
            (city/highway/combined)
            18/23/20 17/23/19 17/23/19 15/21/17
            Toyota Land Cruiser BJ70 1985
            Lexus LS430

            Коментар


            • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

              Първоначално публикуван от vento5 Преглед на мнение
              Май бъркаш гореизброените работни добичета с F-150. При него повечето мотори са 6 цилиндрови...

              Нищо не бърка ivied, копи/пейства си по навик от някой свещен "билд" - може те да са се объркали, въпреки че те не могат да бъркат

              Разбира се там не пише че в "свещения щат Калифорния" и баварците, и щутгартцтие също са преобладаващо с двигатели от пет литра нагоре
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                Проблемът не е в екологичноста ,а в измамата при тестовете и каталожните данни !
                В изтрития ми пост засегнах странния начин на поемане на отговорност от страна на ръководството на VAG !

                Коментар


                • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                  Първоначално публикуван от vento5 Преглед на мнение
                  Май бъркаш гореизброените работни добичета с F-150. При него повечето мотори са 6 цилиндрови...
                  Къде видя в поста ми F-150?
                  Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                  Новите F-250, F-350 и F-450 на Форд - едни от най-продаваните "автомобили" въобще в Щатите.
                  А и за него са супер "екологични": За F -150: Available Engines 2.7L EcoBoost® V6 3.5L EcoBoost® V6 3.5L Ti-VCT V6 5.0L Ti-VCT V8. Щото американец с 2.7L EcoBoost® V6?!
                  Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                  Нищо не бърка ivied, копи/пейства си по навик от някой свещен "билд"
                  да, кажем, че този път по изключение данните са и от тук: http://www.ford.com/trucks/superduty...ations/towing/
                  Първоначално публикуван от stankos Преглед на мнение
                  Проблемът не е в екологичноста ,а в измамата при тестовете и каталожните данни !
                  "Проблемът" - освен за доверието в един производител, е и икономически, и политически според мен... Изведнъж някаква организация или институт като МИБМОИО - Максимегалонски институт за бавно и мъчително откриване на изненадващо очевидното - открила това или онова... И за 1 ден акциите на VAG се сриват с ХХ%, губят там едни 30-40 млрд. ще платят още някакви ХХ млрд... В тази индустрия са заети пряко само в Германия около 1 млн. души, в свързаните производства поне още 2 Х по толкова... И ах, морала.... Ама... Според мен: Проблемът, откровенно казано се състои в това, че всъщност никой не знае за какво става въпрос. И някои плаща. И някои интереси са: да е така... И да, излиза, че май защитавам VAG ))
                  Последно редактирано от ivied; 04-10-15, 15:26. Причина: $

                  Коментар


                  • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                    Айде малко да ви разсея

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12115721_912649995449933_2236082763523629721_n.jpg
Прегледи:1
Размер:23.7 КБ
ID:5684936
                    ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

                    Коментар


                    • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                      Списъкът с автомобилните производители, чиито коли отделят повече вредни газове от позволеното, нарасна с още 4 фирми, показват тестове, извършени от Emissions Analytics. "Проблемът е систематичен", коментира изпълнителният директор Ник Молдън, цитиран от в. Guardian.
                      Дизелови модели на "Мерцедес-Бенц", "Хонда", "Мазда" и "Мицубиши" замърсяват много повече в реални условия, отколкото по време на тестовете, гласят изследванията на Emissions Analytics. Миналата седмица в. Guardian съобщи, че това се отнася и за "Рено", "Нисан", "Хюндай", "Ситроен", "Фиат", "Волво" и "Джип".

                      Изследванията показват, че дизелови модели на "Мерцедес-Бенц" произвеждат 5 пъти повече вредни емисии от позволеното.
                      Коли на "Хонда" отделят между 2.6 и 6 пъти повече газове.
                      "Мицубиши" нарушава правилата с между 1.5 и 3.4 пъти по-високи емисии.

                      Коментар


                      • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                        Да де - спора се разраства, и всичките стоят като в небрано лозе...
                        И никой нищо не знае... Уж.... Ето тук едни изследвания от миналата година:
                        http://www.theicct.org/sites/default...s_20141010.pdf
                        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                        Коментар


                        • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                          Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                          Списъкът с автомобилните производители, чиито коли отделят повече вредни газове от позволеното, нарасна с още 4 фирми, показват тестове, извършени от Emissions Analytics. "Проблемът е систематичен", коментира изпълнителният директор Ник Молдън, цитиран от в. Guardian.
                          Дизелови модели на "Мерцедес-Бенц", "Хонда", "Мазда" и "Мицубиши" замърсяват много повече в реални условия, отколкото по време на тестовете, гласят изследванията на Emissions Analytics. Миналата седмица в. Guardian съобщи, че това се отнася и за "Рено", "Нисан", "Хюндай", "Ситроен", "Фиат", "Волво" и "Джип".

                          Изследванията показват, че дизелови модели на "Мерцедес-Бенц" произвеждат 5 пъти повече вредни емисии от позволеното.
                          Коли на "Хонда" отделят между 2.6 и 6 пъти повече газове.
                          "Мицубиши" нарушава правилата с между 1.5 и 3.4 пъти по-високи емисии.
                          То въобще може ли някой да е "невинен" с дизелите?
                          Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                          Да де - спора се разраства, и всичките стоят като в небрано лозе...
                          И никой нищо не знае... Уж....
                          Май само американските компании (включително Опел в Европа) засега не са ги хванали.
                          Някой трябваше да си плати и да си научи урока, или целта все пак беше само еко-меко или спазване на правила, разпоредби, наредби...
                          Не, че има нещо лошо в това... но все пак важи ли и как - за всички...
                          Последно редактирано от ivied; 09-10-15, 18:19.

                          Коментар


                          • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                            Имало четири 'невинни' - които са влизали в нормите
                            А в списъка е и Джип, ама сигурно са го вкарали, щото вече е европейски
                            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                            Коментар


                            • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                              Не знам... В крайна сметка, никой не е искал от производителите да покриват нормите, при условия различни от тези на официалните тестове. Стана ясно, че в крайна сметка, режимите на изпитване въобще не могат да дадат необходимата представителност, защото не покриват най-неблагоприятните условия на движение. Така че както и да мерят в нетестов цикъл, резултатите не са директно съпоставими, нито пък е имало условие да бъдат спазени норми извън регламентираните тестове. На практика в реални условия, които са много различни от тестовите, така или иначе нормите се надвишават, но и по никакъв начин не е казано че не трябва. Ако беше казано, щеше да се мери на двигател на стенд, спрямо мощността и в най-неблагоприятните режими. Така после където и да е монтиран двигателя ще може да се гарантират определени норми. Общата ефективност пак може да е критерии за данъци и подобни успоредно с отделни тестове на самия двигател.
                              Както се казва, има ли желание, има и начин.
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                                Абе значи франсетата ще излезнат прави да забранят дизелите!!!
                                Но по нашите ширини по-важен е езестенциалния въпрос "колко харчи". Та дизела ще е незаменим оше дълги години.

                                Лично аз досегашното безразличие към немските автомобили( в частност VAG) заменям с неприязън и презрение....
                                Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X