Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нагъл, по-нагъл, VAG

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

    Първоначално публикуван от vento5 Преглед на мнение
    Не е изключено предразсъдаците да са основно към дизела, a после към VW. Преобладаващото мнение е, че дизела е за камиони(трак, бусове на базата на трак...).
    Колко модела леки коли/СУВ на дизел се продават в САЩ? Основно VW, символично останалите от немската група(тук слагам и Джип с мотор на Мерцедес). Няма японски дизел(дори и при пикапите), няма корейски, няма и американски(леки коли).
    След като VW са го приложили при дизеловите мотори, дали са пробвали и при бензиновите? Или там няма смисъл?
    Всъщност това за нямането на дизели в САЩ е малко отживелица. Също както в Европа, дизелът постепенно завладява от най-големите към по-малките машини. При леките коли дизелови японски и европейски са вече нещо нормално, макар и още рядко. Просто там този процес се случва с 30 години закъснение. Ние тук в Европа даже прекалихме и нафтата стана по-скъпа от бензина, но там са все още от другата страна на кривата.

    И не, при бензиновите няма толкова смисъл от такава игра с разхода и емисиите. Ще спестят много по-малко бензин. При нафтата спокойно може да са направили 8-10% икономия с тая шашма, при бензина е под 3%.

    Коментар


    • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

      Това видяхте ли го

      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        Това видяхте ли го
        Не Ама тя работата била дебела и от години....

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:dark-side-560.jpg
Прегледи:1
Размер:21.2 КБ
ID:5683251

        Та ФсъШТност, измамата е двойна: After nearly 2 years and 520,683 people pressuring VW, they've finally agreed to make cleaner and more efficient cars. VW announced that it will meet new EU car efficiency targets for 2020...
        В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

        Коментар


        • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

          Нито са първите, нито последните...
          Това например
          Само 5 почти смешни примера. Не са споменати много от примерите на FuGM.
          И не случайно уж го "разкриха" в Америка... Автомобилостроенето е много важна част от икономиката и на Германия... Ще загубят не само много милиарди... Така, че освен еко-меко си е част и от геополитическата игра.

          Последно редактирано от ivied; 25-09-15, 20:39.

          Коментар


          • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

            Първоначално публикуван от vento5 Преглед на мнение
            Не е изключено предразсъдаците да са основно към дизела, a после към VW...
            Кажи го това на стотиците хиляди Спринтери които бавно но неумолимо заместват осмаците във всеки самоуважаващ се бизнес - включително и особено дребен.

            Предрасъдъците са към високата цена на километър. Всеки е добре дошъл да предлага дизели на щатския пазар, ако му излизат сметките, и дизелите му ще се продават точно толкова добре колкото на конкуренцията. Просто до момента сметките излизат единствено за немците (ФВ / МБ / БМВ) и малко по малко за Фиат чрез GM.

            Американеца дори не го интересува че предишния Додж Спринтер е бил Мерцедес Спринтер, а новия е Фиат Дукато. Взима си последния модел Спринтер като дойде време за нов и толкоз.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

              А "Спринтерите" в Германия са... VW, освен емблемата... Но за разлика от тях, повече се чупят - по-евтино произведени са... на по-висока цена Заради задния мост са предпочитани, но...

              Коментар


              • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                Кажи го това на стотиците хиляди Спринтери които бавно но неумолимо заместват осмаците във всеки самоуважаващ се бизнес - включително и особено дребен.

                Предрасъдъците са към високата цена на километър. Всеки е добре дошъл да предлага дизели на щатския пазар, ако му излизат сметките, и дизелите му ще се продават точно толкова добре колкото на конкуренцията. Просто до момента сметките излизат единствено за немците (ФВ / МБ / БМВ) и малко по малко за Фиат чрез GM.

                Американеца дори не го интересува че предишния Додж Спринтер е бил Мерцедес Спринтер, а новия е Фиат Дукато. Взима си последния модел Спринтер като дойде време за нов и толкоз.
                Аз визирах леките коли и СУВ, а не бусовете за бизнес. Дори и при тях цифрите са постни

                Не знам доколко е достоверно инфото, но това изскочи за селс

                http://www.goodcarbadcar.net/2012/06...s-figures.html

                Спринтер

                Year
                Mercedes-Benz
                Sprinter

                U.S.
                Sales
                Mercedes-Benz
                Sprinter

                Canadian
                Sales
                2003
                1941
                n/a
                2004
                10,232
                1081
                2005
                19,578
                1952
                2006
                21,961
                2475
                2007
                16,586
                2068
                2008
                14,600
                2486
                2009
                7154
                1161
                2010
                8812
                1703
                2011
                16,577
                2479
                2012
                20,929
                3010
                2013
                21,816
                3424
                2014
                25,745
                4077
                2015 YTD
                *
                17,957
                3185
                Ванове
                1764
                1233 43.1% 7313 3543 106%
                997
                --- --- 1720 --- ---
                182
                1263 -85.6%
                2805 3040 -7.7%
                1469
                938 56.6% 5349 3361 59.1%
                1396
                1367 2.1% 5128 4756 7.8%
                2764
                2394 15.5% 8323 7018 18.6%
                3438
                1755 95.9% 8726 7812 11.7%
                10,913
                --- --- 33,794 --- ---
                3860
                3573 8.0% 15,205 11,004 38.2%
                4802
                13,239 -63.7%
                18,710 40,846 -54.2%
                4952
                7371 -32.8%
                15,465 21,556 -28.3%
                574
                --- --- 2439 --- ---
                ---
                ---
                --- --- --- --- ---
                Full-Size Commercial
                Vans
                ³
                30,029
                27,359 9.8% 97,459 85,531 13.9%
                ---
                ---
                --- --- --- --- ---
                Small Commercial Vans ²
                7082
                5774 22.7% 27,518 17,405 58.1%
                ---
                ---
                --- --- --- --- ---
                Total
                37,111
                33,133 12.1% 124,977 102,936 21
                Ако пък сравниш с продажбите на автомобили като цяло...
                Toyota Land Cruiser BJ70 1985
                Lexus LS430

                Коментар


                • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                  И леките коли вървят. На немците дизелите се продават, при всичките като погледнеш по улицата новите коли под 2-3 години поне една трета са дизели. Това в големите градове.
                  За спринтерите и подобни "европейски" ванове - и малко да са, купуват ги емблематични фирми - ups, dhl, fedex, при които все още съществува стар парк който не е узрял за замяна но е ясно с какво ще бъде заменен.

                  Единствено изключение са фирмите за даване под наем (на бусове и камиони), там се държат плътно на бензин за да не се бърка клиента на бензиностанцията. Иначе навсякъде където машината се кара от нает шофьор пазаруват здраво дизели.
                  Последно редактирано от Goblin; 25-09-15, 22:23.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                    Мнение на ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                    Малко офф .. ама това не го разбрах .. пробвах го и работи ...та какво за "уличния поглед" в Германия ?

                    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                    Може би трябва да си в Германия и там да пробваш дали работи ?
                    КонсТипация, баце! Нема лабаво. Война, битка е туй, каквото и да ти говорят, всичко е за пари, далавера и кой кого да оноди! Така ние българите възприемаме нещата - каквото и явление да се случи, било лунно затъмнение, било изгрев или залез - за всичко си има причина от гореизброените.
                    И аз малко офф, ама и аз това не го разбрах google, street view и забрана,КонсТипация - в същото време навигациите на Audi и VW от няколко години с google приложение и "уличен поглед" в реално време

                    http://www.youtube.com/watch?v=KD_VoTLet5Y


                    Последно редактирано от Stefan Dimov; 25-09-15, 23:17.

                    Коментар


                    • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                      Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                      А "Спринтерите" в Германия са... VW, освен емблемата... Но за разлика от тях, повече се чупят - по-евтино произведени са... на по-висока цена Заради задния мост са предпочитани, но...
                      Мислех че е на обратно. Ма може и да са продали завода в Дюселдорф. Ти по шъ знайш.
                      GPS системи https://www.easytracking.bg/
                      Пътна помощ навсякъде и по всяко време https://закъсах.бг

                      Коментар


                      • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                        Първоначално публикуван от D.Dimitrov Преглед на мнение
                        Мислех че е на обратно. Ма може и да са продали завода в Дюселдорф. Ти по шъ знайш.
                        И обратното да е, все тая... Иначе за Крафтърите говорех, не за Транспортерите - идентични са. А нищо чудно пък те да са Виано

                        Коментар


                        • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Пробвай тоя номер на калифорнийска бензиностанция и пак ще си говорим.
                          Не знам Бенцбоса редовно псува скапаната нафта по лодките . При дизелите един леко запушен въздушен филтър и цялата екология си заминава . Аз моя така го познавам че му е дошло времето да го сменям Почне ли да изпушва като го настъпя на средните претичвам до магазина Вчера го смених .
                          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                          Коментар


                          • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                            Не знам Бенцбоса редовно псува скапаната нафта по лодките . ...
                            ... в Мексико.

                            Коментар


                            • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Това ще е зверски скъпо. По-скоро ще ограничат възможността да се обновява ЕКУ без санкция свише.

                              Или просто ще обложат горивата с акциз както отсам водата.

                              Тяака де. Сушата, кишата, Гришата и международното положение.
                              .
                              Скъпо, скъпо...колко да е скъпо? Повече от обновяване от разстояние или от систмите следящи промяната на качествата на маслото... Едва ли. Информацията се получава в ЕКУ-то така или иначе за да бачка мотора, остава само да се записва преминаването на допустимите стойности.
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                                Скъпо, скъпо...колко да е скъпо? Повече от обновяване от разстояние или от систмите следящи промяната на качествата на маслото...
                                Много по-малко информация се получва. Примерно азотните окиси никой не ги следи а за да ги познаеш от нещата които виждаш от датчиците ти трябва математически модел на двигателя който и в завода нямат.

                                Тъй че ще е примерно на два порядъка по-скъпо от дистанционните обновявания.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X