Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нагъл, по-нагъл, VAG

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

    Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
    Някъде другаде пък имаше анализ, че азотните 'отпадъци' от дизелите спомагат за полу-естествено повишаване на азота в почвата - наторяване на околните площи... Къде е истината?
    Нещо като статиите колко полезно е кафето и колко вредно е да се пие кафе. Непрекъснато се редуват из медиите. Най-вероятно обаче тези за ползите от кафето се спонсорират от вносителите на този продукт. Или за ползите от бирата... бирата всъщност причинява диабет, рак на дебелото черво и т.н., допринася за постепенно пристрастяване към алкохола у подрастващите, но-о-о-о всички знаем колко всъщност полезна за здравето е тя.
    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

    Коментар


    • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
      Все ми се струва, че ни водят за носа....
      Екологията е толкова комплексно нещо, че за непрофесионалисти в сферата (поне като голяма част от нас) е трудно/невъзможно да се анализира даден проблем в цялостта му...
      Примери - много... +/- хибридите ги знаете... Несъмнено по-екологично за експлоатация... Но доста по-мръсно като производство (поне по това, което се показва из нета за акумулаторите)... Просто батериите ги правят в по-мръсни страни... ...
      Или като европростотията с биогоривата. Цената на по-малкото вредни емисии в европейските градове е изсечени заради плантациите тропически гори, с всички произтичащи последствия за екологията в глобален мащаб, и повишени цени на храните в редица страни ...
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
        I onda je mrmot zamotao cokoladu u foliju ?
        Ела гледай форсирай Служебния ми пасат 2.0 бензин пуши повече .
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

          А кво пише тука за пушеците

          За пари мога да докажа сичко

          http://www.vesti.bg/zdravoslovno/uch...robove-6043058
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
            Ела гледай форсирай Служебния ми пасат 2.0 бензин пуши повече .
            Няма дизел без комп, дето като го натиснеш повече отколкото трябва да не пуши. От завода още. Ниски обороти, лек баир, висока предавка и газ до ламарината = кълбета отзад.

            Другото - на сегашен читав дизел с DPF от магазина ауспуха стои като току що сложен доста време. Без грам саждичка. А и на най-читавия дизел без тоя филтър след 10 километра каране ауспуха е черен. И на двата при нормално каране не се вижда черен дим от ауспуха. И тераното ми го настъпвай колкото си искаш и няма да видиш дим. Ама като смених кюнците докато се върна до вкъщи вече си бяха черни.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Няма дизел без комп, дето като го натиснеш повече отколкото трябва да не пуши. От завода още. Ниски обороти, лек баир, висока предавка и газ до ламарината = кълбета отзад.

              Другото - на сегашен читав дизел с DPF от магазина ауспуха стои като току що сложен доста време. Без грам саждичка. А и на най-читавия дизел без тоя филтър след 10 километра каране ауспуха е черен. И на двата при нормално каране не се вижда черен дим от ауспуха. И тераното ми го настъпвай колкото си искаш и няма да видиш дим. Ама като смених кюнците докато се върна до вкъщи вече си бяха черни.
              Определено изпушва доста по малко както и да го настъпя от доста по нови мотори с цялата им електроника . http://vbox7.com/play:a74e1a091f&start=4 Нещо няма кълбета Няма ФАП катализатори и прочие дивотии .
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                Не на място, а докато го караш.

                А "новите" пушещи дизели в общия случай нито са нови, нито са в ред, или поне са чипосани.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                  Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                  Определено изпушва доста по малко както и да го настъпя от доста по нови мотори с цялата им електроника . http://vbox7.com/play:a74e1a091f&start=4 Нещо няма кълбета Няма ФАП катализатори и прочие дивотии .


                  По-новите обикновено пропушват, защото:
                  А. Изкормени са им ДПФ, катализатор и сичкото подобни глезотии.
                  Б. "Чипосани" са, на по- голямата част от турбодизелите у нас им е човъркано по един или друг начин в компютрите с цел да вървят повече.
                  В. Комбинация от двете горни, плюс издухан двигател и качествена нафта, купувана в туби
                  And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.

                  Коментар


                  • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                    Има разлика в технологията...
                    Личните ми наблюдения - БМВ 325д - дърт редови шестак 116к.с. (по километраж бе около 210х.км, ама състоянието му показваше, че сигурно е надхвърлил 400х.км )...
                    Учудващо за мен не пушеше като се настъпи (карал съм зад него, и съм го карал)... Мъркаше като го запалихме при отрицателни температури след няколкодневен престой, като изхвърляше леек дим само с първото издухване на газовете при палене... А се караше с незнайна нафта (абе тези, които го караха знаеха откъде е )...
                    Фиат Добло 2010-11г. Без ДПФ... Не съм го виждал да пуши никога (нито при палене, нито при настъпване)... Ауспуха му е с лек тъмен 'нагар'....
                    Джипката - с ДПФ... С лъскави ауспуси все още - на 40х.км...
                    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                    Коментар


                    • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Не на място, а докато го караш.
                      При мен е същото . За да изпуши трябва доста да се постарая да вкарам двигателя в неподходящ режим .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                        Хм, може и да има непушещи дизели. Но те по-скоро са изключение, отколкото нещо нормално. Поне такива са ми впечатленията на улицата. Едно време се бъзикаха с трабантчетата, но дизелите не са по-назад.
                        HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

                        Коментар


                        • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                          Първоначално публикуван от dimkaraganchev Преглед на мнение
                          Хм, може и да има непушещи дизели. Но те по-скоро са изключение, отколкото нещо нормално. Поне такива са ми впечатленията на улицата. Едно време се бъзикаха с трабантчетата, но дизелите не са по-назад.
                          Всеки дизел в що годе добро състояние може да е непушещ . На времето си поиграх с единя ми служебен мотокар след като му направих основния ремонт и го бях докарал загрял да изкарва видимо само мараня . А по скапана ГНП от румънската Мефина в тоя свят няма . Моя пуши щото горивото му е една странна смес в която един господ знае дали е останала нафта В добрите години и служебния Камаз не ми пушеше .
                          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                          Коментар


                          • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                            Първоначално публикуван от dimkaraganchev Преглед на мнение
                            Хм, може и да има непушещи дизели. Но те по-скоро са изключение, отколкото нещо нормално...
                            Тъй-като съвременните (дори и онези със специалния софтуер) наистина не пушат, то основния проблем от доста време не са димните частици, а е съдържанието на определени изгорели газове...
                            А там нещата изглеждат като руска рулетка - кое точно от изгорелите газове ще бъде нарочено за 'най-черното'...
                            Ей го - доскоро проблема бе СО (не София област )..
                            Дизела там се представя по-добре от бензинката.
                            Нарочиха азотните окиси - там дизела е по-зле...
                            Кое ще е следващото, което изведнъж ще открием, че е най-опасното?
                            Навярно ако толкова се грижехме за екологията, към сегашното състояние на технологиите бихме карали предимно коли на газ.. И би взето решение на високо ниво това да е така - задължително голям процент от горивото да е LPG/CNG...
                            Ама май няма такава идея в 'законотворците' и определящите стандартите...
                            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                            Коментар


                            • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                              Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                              ниво това да е така - задължително голям процент от горивото да е LPG/CNG...
                              Ама май няма такава идея в 'законотворците' и определящите стандартите...
                              Това няма как да стане . Как ще го закараш до всяко село ? Кой ще ти изгради зарядна станция за малко клиенти като съоръженията са с пъти по скъпи от тези за течните горива ?
                              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                              Коментар


                              • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                                Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                                Това няма как да стане . Как ще го закараш до всяко село ? Кой ще ти изгради зарядна станция за малко клиенти като съоръженията са с пъти по скъпи от тези за течните горива ?
                                Как да няма да стане?! Факт е, че познавам няколко човека, които си направиха газови стопанства (LPG) на сериозна дистанция извън града...
                                Няколко кубикова цистерна, която му я пълнят по цени на едро... Добавката към системата за пълнене на автомобилни системи едва ли ще е толкова скъпа...

                                Пък и нали говорим за екология - тя е скъпо нещо както ни учат всичките 'регулатори' (нищо, че газта е доста по-евтино като гориво и експлоатационните разходи биха спаднали, до момента, в който някой друг регулатор реши че има голямо потребление и вдигне цените )
                                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X