Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Нагъл, по-нагъл, VAG
Свий
X
-
От: Нагъл, по-нагъл, VAG
Ами явно е дошло времето да стане ясно, че много от нещата в които се е вярвало безпрекословно, не са това което...нали...
Идва бай ти Едуард Сноудън, и разправя че барем част от теорията за световна конспирация е вярна, те засегнатите си и признават(без срам, и последствия), ние викаме "Аре стига бе, не може да бъде". После се развенчават още митове и легенди, ние пак си викаме "... не може да бъде" и цъкаме с език, а тези които не са посмяли да мамят до сега, си казват "И аз мога...". И един ден се обръщаме и поглеждаме, че нещата давани за пример са вече опорочени. Добре дошли в бъдещето!Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Нагъл, по-нагъл, VAG
Не четох всички постове в тая тема обаче направо в някои моменти се чудех как аз живея в тая америка пък да не знам такива факти ,още повече че даже работя в автомобилната индустрия ....
Аз да задам един въпрос - бе как така ФВ ,БМВ ,Мерц са в кюпа а е те това творение на GM - Chevrolet Cruze Clean Turbo Disel не е... явно ГМ имат супер технологии и са направили наи суперската дизелова кола дето покрива еко нормите в Америка а пък немските хорица пасат кравите на асвалта и един дизел като хората не могат да направят....

http://www.chevrolet.com/cruze-compact-car.html
Коментар
-
От: Нагъл, по-нагъл, VAG
И колко от вас са с катализатори, въобще? И колко от колите в БГ въобще? И никой не гледа себе си, ами щото, нали и ТЕЦ-овете и т.н. бълват ли, бълват... Пък и скъпо, по-лесно е да се свали и да видиш, колко много "връви"...
Иначе, ей на това му викам аз "ЕКОЛОГИЧНИ":
Новите F-250, F-350 и F-450 на Форд - едни от най-продаваните "автомобили" въобще в Щатите.
"Няма промяна при двигателите. При задвижването всичко е постарому: Ford ще разчита на наскоро модернизирания 6,7-литров V8-дизелов мотор (Power-Stroke) с 446 к.с. и 1170 Нм въртящ момент. Заедно с него ще се предлагат и другите два бензинови агрегата с 6,2 литра работен обем и 390 к.с. (Boss - V8 и 6,8 литра с 310 к.с. (Triton-V 10)." От 6 литра нагоре. И в светия щат Калифорния дали ще вървят?!
Коментар
-
От: Нагъл, по-нагъл, VAG
Май бъркаш гореизброените работни добичета с F-150. При него повечето мотори са 6 цилиндрови...Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнениеИ колко от вас са с катализатори, въобще? И колко от колите в БГ въобще? И никой не гледа себе си, ами щото, нали и ТЕЦ-овете и т.н. бълват ли, бълват... Пък и скъпо, по-лесно е да се свали и да видиш, колко много "връви"...
Иначе, ей на това му викам аз "ЕКОЛОГИЧНИ":
Новите F-250, F-350 и F-450 на Форд - едни от най-продаваните "автомобили" въобще в Щатите.
"Няма промяна при двигателите. При задвижването всичко е постарому: Ford ще разчита на наскоро модернизирания 6,7-литров V8-дизелов мотор (Power-Stroke) с 446 к.с. и 1170 Нм въртящ момент. Заедно с него ще се предлагат и другите два бензинови агрегата с 6,2 литра работен обем и 390 к.с. (Boss - V8 и 6,8 литра с 310 к.с. (Triton-V 10)." От 6 литра нагоре. И в светия щат Калифорния дали ще вървят?!
От Форд.ком
Available Engines 2.7L EcoBoost® V6 3.5L EcoBoost® V6 3.5L Ti-VCT V6 5.0L Ti-VCT V8 Horsepower 325 @ 5750 rpm 365 @ 5000 rpm 282 @ 6250 rpm 385 @ 5750 rpm Torque 375 @ 3000 rpm 420 @ 2500 rpm 253 @ 4250 rpm 387 @ 3850 rpm Fuel Economy - 4x2
(city/highway/combined)19/26/22 17/24/20 18/25/20 15/22/18 Fuel Economy - 4x4
(city/highway/combined)18/23/20 17/23/19 17/23/19 15/21/17 Toyota Land Cruiser BJ70 1985
Lexus LS430
Коментар
-
От: Нагъл, по-нагъл, VAG
Първоначално публикуван от vento5 Преглед на мнениеМай бъркаш гореизброените работни добичета с F-150. При него повечето мотори са 6 цилиндрови...
Нищо не бърка ivied, копи/пейства си по навик от някой свещен "билд" - може те да са се объркали, въпреки че те не могат да бъркат
Разбира се там не пише че в "свещения щат Калифорния" и баварците, и щутгартцтие също са преобладаващо с двигатели от пет литра нагореИздъних се на Тюринг теста
Коментар
-
От: Нагъл, по-нагъл, VAG
Къде видя в поста ми F-150?Първоначално публикуван от vento5 Преглед на мнениеМай бъркаш гореизброените работни добичета с F-150. При него повечето мотори са 6 цилиндрови...А и за него са супер "екологични": За F -150: Available Engines 2.7L EcoBoost® V6 3.5L EcoBoost® V6 3.5L Ti-VCT V6 5.0L Ti-VCT V8. Щото американец с 2.7L EcoBoost® V6?!Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнениеНовите F-250, F-350 и F-450 на Форд - едни от най-продаваните "автомобили" въобще в Щатите.да, кажем, че този път по изключение данните са и от тук: http://www.ford.com/trucks/superduty...ations/towing/Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнениеНищо не бърка ivied, копи/пейства си по навик от някой свещен "билд""Проблемът" - освен за доверието в един производител, е и икономически, и политически според мен... Изведнъж някаква организация или институт като МИБМОИО - Максимегалонски институт за бавно и мъчително откриване на изненадващо очевидното - открила това или онова... И за 1 ден акциите на VAG се сриват с ХХ%, губят там едни 30-40 млрд. ще платят още някакви ХХ млрд... В тази индустрия са заети пряко само в Германия около 1 млн. души, в свързаните производства поне още 2 Х по толкова... И ах, морала.... Ама... Според мен: Проблемът, откровенно казано се състои в това, че всъщност никой не знае за какво става въпрос. И някои плаща. И някои интереси са: да е така... И да, излиза, че май защитавам VAGПървоначално публикуван от stankos Преглед на мнениеПроблемът не е в екологичноста ,а в измамата при тестовете и каталожните данни !
))
Коментар
-
От: Нагъл, по-нагъл, VAG
Списъкът с автомобилните производители, чиито коли отделят повече вредни газове от позволеното, нарасна с още 4 фирми, показват тестове, извършени от Emissions Analytics. "Проблемът е систематичен", коментира изпълнителният директор Ник Молдън, цитиран от в. Guardian.
Дизелови модели на "Мерцедес-Бенц", "Хонда", "Мазда" и "Мицубиши" замърсяват много повече в реални условия, отколкото по време на тестовете, гласят изследванията на Emissions Analytics. Миналата седмица в. Guardian съобщи, че това се отнася и за "Рено", "Нисан", "Хюндай", "Ситроен", "Фиат", "Волво" и "Джип".
Изследванията показват, че дизелови модели на "Мерцедес-Бенц" произвеждат 5 пъти повече вредни емисии от позволеното.
Коли на "Хонда" отделят между 2.6 и 6 пъти повече газове.
"Мицубиши" нарушава правилата с между 1.5 и 3.4 пъти по-високи емисии.
Коментар
-
От: Нагъл, по-нагъл, VAG
Да де - спора се разраства, и всичките стоят като в небрано лозе...
И никой нищо не знае... Уж.... Ето тук едни изследвания от миналата година:
http://www.theicct.org/sites/default...s_20141010.pdfВече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Коментар
-
От: Нагъл, по-нагъл, VAG
То въобще може ли някой да е "невинен" с дизелите?Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнениеСписъкът с автомобилните производители, чиито коли отделят повече вредни газове от позволеното, нарасна с още 4 фирми, показват тестове, извършени от Emissions Analytics. "Проблемът е систематичен", коментира изпълнителният директор Ник Молдън, цитиран от в. Guardian.
Дизелови модели на "Мерцедес-Бенц", "Хонда", "Мазда" и "Мицубиши" замърсяват много повече в реални условия, отколкото по време на тестовете, гласят изследванията на Emissions Analytics. Миналата седмица в. Guardian съобщи, че това се отнася и за "Рено", "Нисан", "Хюндай", "Ситроен", "Фиат", "Волво" и "Джип".
Изследванията показват, че дизелови модели на "Мерцедес-Бенц" произвеждат 5 пъти повече вредни емисии от позволеното.
Коли на "Хонда" отделят между 2.6 и 6 пъти повече газове.
"Мицубиши" нарушава правилата с между 1.5 и 3.4 пъти по-високи емисии.
Май само американските компании (включително Опел в Европа) засега не са ги хванали.Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнениеДа де - спора се разраства, и всичките стоят като в небрано лозе...
И никой нищо не знае... Уж....
Някой трябваше да си плати и да си научи урока, или целта все пак беше само еко-меко или спазване на правила, разпоредби, наредби...
Не, че има нещо лошо в това... но все пак важи ли и как - за всички...Последно редактирано от ivied; 09-10-15, 18:19.
Коментар
-
От: Нагъл, по-нагъл, VAG
Имало четири 'невинни' - които са влизали в нормите
А в списъка е и Джип, ама сигурно са го вкарали, щото вече е европейски
Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Коментар
-
От: Нагъл, по-нагъл, VAG
Не знам... В крайна сметка, никой не е искал от производителите да покриват нормите, при условия различни от тези на официалните тестове. Стана ясно, че в крайна сметка, режимите на изпитване въобще не могат да дадат необходимата представителност, защото не покриват най-неблагоприятните условия на движение. Така че както и да мерят в нетестов цикъл, резултатите не са директно съпоставими, нито пък е имало условие да бъдат спазени норми извън регламентираните тестове. На практика в реални условия, които са много различни от тестовите, така или иначе нормите се надвишават, но и по никакъв начин не е казано че не трябва. Ако беше казано, щеше да се мери на двигател на стенд, спрямо мощността и в най-неблагоприятните режими. Така после където и да е монтиран двигателя ще може да се гарантират определени норми. Общата ефективност пак може да е критерии за данъци и подобни успоредно с отделни тестове на самия двигател.
Както се казва, има ли желание, има и начин.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Нагъл, по-нагъл, VAG
Абе значи франсетата ще излезнат прави да забранят дизелите!!!
Но по нашите ширини по-важен е езестенциалния въпрос "колко харчи". Та дизела ще е незаменим оше дълги години.
Лично аз досегашното безразличие към немските автомобили( в частност VAG) заменям с неприязън и презрение....Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар