Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нагъл, по-нагъл, VAG

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

    Първоначално публикуван от Маркони Преглед на мнение
    Бе то Гоблина хубаво ни е разказал какво, как и при какви условия се мери.
    Обаче максималната скорост е 120 при този тест.При това тази скорост се поддържа кратко време.
    Какво прави теста за масовият случай на поддържане на скорост от 140-150 км/ч в продължение на часове.
    По Европа, пък и в Северна Америка (Русия, арабският полуостров и Китай също, ама на тях не им пука) масово има отсечки от хиляди километри, дето може да се кара така, буквално...
    Имам предвид, че един масово ползван режим на автомобила е недобре отразен, без значение бензин, или дизел.
    Може би причината за това е, че максимално разрешената скорост масово е в рамките на 120-130 км/ч?!?
    В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

    Коментар


    • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

      Определено не във всички.
      Знае се за аутобаните в Германия.
      От първо лице ти казвам, че местните на Арабския п-ов карат с колкото си искат.
      Италианец кара жената В Рим!!! с 140 с бус!
      Аз съм карал в Словения и Австрия със 130, и само тракторите не ме изпревариха.
      А иначе за официално разрешена може и да си прав.
      Може и да съм с грешна представа, знам ли...
      Да кажем, че 120 е недостатъчна скорост, а много по-недостатъчно е времето за измерване.
      Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
      0887/осемпет 66 4осем

      Коментар


      • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

        А защо има разлика в разхода,и при нови коли/камиони/?
        Опита ми е с камиони,разлика 6,7литра на100км.
        Разменяха шофьори теглиха на кантар,разликата си остана.
        Говоря за нови,на по 100000км.
        .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
        Киа спортаж2000тди 98г
        Ауди А3 1.9ТДИ
        Каравана Аdria 390Q

        Коментар


        • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

          Нормите за разход не могат да покриват всеки възможен тип употреба. За това се водят "разход по еди кой си стандарт", а не "реален разход".
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

            Първоначално публикуван от Маркони Преглед на мнение
            Определено не във всички.
            Знае се за аутобаните в Германия.
            От първо лице ти казвам, че местните на Арабския п-ов карат с колкото си искат.
            Италианец кара жената В Рим!!! с 140 с бус!
            Аз съм карал в Словения и Австрия със 130, и само тракторите не ме изпревариха.
            А иначе за официално разрешена може и да си прав.
            Може и да съм с грешна представа, знам ли...
            Да кажем, че 120 е недостатъчна скорост, а много по-недостатъчно е времето за измерване.
            Аз нямам предвид с колко си джиткат аборигените в Италия, УК, Русия, или където и да е, а колко е разрешената максимална скорост, с която явно и се взима предвид от производителите....
            В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

            Коментар


            • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

              Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
              Аз нямам предвид с колко си джиткат аборигените в Италия, УК, Русия, или където и да е, а колко е разрешената максимална скорост, с която явно и се взима предвид от производителите....
              То добре, но много по-ефективно ще е просто да ограничат каляските на аборигените по мощност и по скорост, ако искат да постигнат заветната цел-екология и нисък разход.
              Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
              0887/осемпет 66 4осем

              Коментар


              • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                Първоначално публикуван от Маркони Преглед на мнение
                То добре, но много по-ефективно ще е просто да ограничат каляските на аборигените по мощност и по скорост, ако искат да постигнат заветната цел-екология и нисък разход.
                Още по-ефективно би било да имаш магическа пръчка с която да решаваш всички сложни проблеми. Ама няма.

                Нормите се спазват ако са близко до акъла на мнозинството, иначе въдворяването им става много скъпо. Това важи и за нормите за изгорели газове, и нормите за скоростта. И ако за изгорелите газове имаш едни има-няма 150 участника които да озаптяш, то по света има примерно 2 милиарда коли и поне по един абориген във всяка. Та познай кое е все пак обозримата задача.

                Коментар


                • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                  Първоначално публикуван от Маркони Преглед на мнение
                  То добре, но много по-ефективно ще е просто да ограничат каляските на аборигените по мощност и по скорост, ако искат да постигнат заветната цел-екология и нисък разход.
                  Това и ще направят. Има нек'ва прОграма Европа 2020. Коментираше се, че така ще стегнат нормите за СО2, че машините с мощни мотори ще останат в миналото. Естествено, баба Меркел се опитваше да защити основните производители на такива возила(по случайност немски), и да уговори квоти за определен процент от продукцията да е над стандартите.

                  ПП: Глупаво мерят, просели са си да ги излъжат. А и действията от този тест, са лесни за разпознаване дори и да не е закачена никаква букса. Тази последователност и продължителност на действията е като код, който в реални условия трудно би се налучкал, а дори и да стане не е проблем, просто ще включи екологичния режим за известно време.

                  Този метод е отживелица поне за мерене на част от газовете. СО2, да си го мерят така, и без друго е еквивалентен на разхода на гориво, но другите да си ги мерят на пълна газ на стенд и в мерни единици отнесени към получената енергия, т.е в g/kWh.

                  ПП2: А и тая работа, че при всички има отклонения, значи ли че при всички това е нарочно проектирано?! Ако е нарочно при всички, няма значение кой с колко превишава, наказанията трябва да са еднакви за всички заради самата постъпка.
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                    Този метод е отживелица поне за мерене на част от газовете. СО2, да си го мерят така, и без друго е еквивалентен на разхода на гориво, но другите да си ги мерят на пълна газ на стенд и в мерни единици отнесени към получената енергия, т.е в g/kWh.

                    ПП2: А и тая работа, че при всички има отклонения, значи ли че при всички това е нарочно проектирано?! Ако е нарочно при всички, няма значение кой с колко превишава, наказанията трябва да са еднакви за всички заради самата постъпка.
                    При дизелите точно азотните окиси изобщо не са такъв проблем в режимите с пълна газ. Основното им количество е в частичните режими, а и реално машината рядко се надува с пълна газ. Трябва си някакъв профил на натоварването, просто е трудно да се разберат какъв ще е той. Сегашният е изгоден за производителите защото има малко общо с реалното шофиране и даже и без никакви шашми може да оптимизират газовете за тези режими а извън тях да правят каквото си искат. Точно този факт прави странна постъпката на Вагените - с това че специално усещат дали им се прави тест просто се престарават.

                    А за размера на наказанието - практически всички правни системи изискват да е някак свързан с размера на нарушението или престъплението. Иначе възникват по-неприятни проблеми.

                    Коментар


                    • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                      ОК, моя грешка(знам за азотните окиси). В такъв случай просто да се лимитират количествата без да се оказва режим. Т.е за всички режими на работа, газовете трябва да са в норма. За целта просто ги мерим в най-неблагоприятните режими, където са техните максимуми.

                      А за наказанието...има го момента дали си откраднал 20 кинта или 2млн, но в случая всички са гепили милиони(пък вероятно са и вложили некоя пара за да го направят).
                      Последно редактирано от cecoa1; 02-10-15, 08:47.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                        Във висшите технически се ползват следните таблици;

                        и се добива някъква представа за количества и режими.

                        Коментар


                        • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                          Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                          Във висшите технически се ползват следните таблици;
                          се добива някъква представа за количества и режими.

                          Може, ама ... преди 20 години ...
                          На съвременен автомобил ЦО 10 или 20 ....
                          Всичко е под 1!
                          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                          Коментар


                          • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            И ако за изгорелите газове имаш едни има-няма 150 участника които да озаптяш,

                            То и това работи в много малка част от света, защото никой не може да те задължи да си купиш нова кола. А за старите нормите са други и те така
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                              Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                              Може, ама ... преди 20 години ...
                              На съвременен автомобил ЦО 10 или 20 ....
                              Всичко е под 1!
                              За това съм писал ,че се "добива някъква представа", а азотните окиси даже повишиха процентното си съдържание.
                              (При дизелите промените в степента на сгъстяване,термичния режим на горене и турбонадуването-повишаването на мощността и подобряването на икономичността - завишиха азотните окиси.)
                              Започнаха и "магиите"-рециркулация на газове,пулсови системи,водни разтвори на карбамида-AUS 32,и т.н..
                              -След като толкова много водещите световни икономически сили са заинтересовани от опазването на въздушния баланс,защо ползват оръжия и развиват реактивни системи,ядрени опити.
                              Защо оставят законови"прозорци" за топлоенергетиката,металургията и хим. индустрия.
                              Защо се изсича дървесината (промяна на подстилащата повърхнина-интензивни конвективни движения в атмосферата-гръмотевични бури) от планетата.
                              -"Оправдание" може да има към Слънцето за ултравиолетовата , ренгенова радиация и "протонни ерупции" които ни "праща".

                              Коментар


                              • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                                Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                                Защо оставят законови"прозорци" за топлоенергетиката,металургията и хим. индустрия.
                                Защото когато цените на някои неща се вдигнат, или закрият завод с няколко хиляди персонал, падат правителства. Отделно дето някои производства са безалтернативни към момента, и не на последно място - в случая целта е "изнасяне" на всичките вредности от автомобилния транспорт извън градовете. Тоест от здравословна гледна точка е по-добре завод на майната си да избълва малко повече, с цел смога и другите вредности в града да намалеят с малко. Че често се случва да се свърши някоя глупост по въпроса спор няма.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X