Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нагъл, по-нагъл, VAG

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
    ...Но по нашите ширини по-важен е езестенциалния въпрос "колко харчи"...
    Явно не е само у нас, щом такива скандали стават.

    Коментар


    • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
      Не знам... В крайна сметка, никой не е искал от производителите да покриват нормите, при условия различни от тези на официалните тестове. Стана ясно, че в крайна сметка, режимите на изпитване въобще не могат да дадат необходимата представителност, защото не покриват най-неблагоприятните условия на движение. Така че както и да мерят в нетестов цикъл, резултатите не са директно съпоставими, нито пък е имало условие да бъдат спазени норми извън регламентираните тестове. На практика в реални условия, които са много различни от тестовите, така или иначе нормите се надвишават, но и по никакъв начин не е казано че не трябва. Ако беше казано, щеше да се мери на двигател на стенд, спрямо мощността и в най-неблагоприятните режими. Така после където и да е монтиран двигателя ще може да се гарантират определени норми. Общата ефективност пак може да е критерии за данъци и подобни успоредно с отделни тестове на самия двигател.
      Както се казва, има ли желание, има и начин.
      Това меко казано не е вярно. "Пожелателното" замерване по норматив е само за разхода.

      За замърсяването машината трябва да спазва нормите в абсолютно всички възможни режими. Това за новите коли.

      Преди години във Франция стана скандал когато въведоха в техническия преглед за дизели (съществуващи, вече в движение) графа "замърсяване" (до тогава я нямаше).
      В първоначалната наредба за да се извърши правилно замерването двигателя трябваше да се държи на максимални обороти в продължение на 3 минути. По понятни причини собствениците отказваха да се подложат на подобна процедура
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

        Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
        ......В първоначалната наредба за да се извърши правилно замерването двигателя трябваше да се държи на максимални обороти в продължение на 3 минути. По понятни причини собствениците отказваха да се подложат на подобна процедура
        Ами и аз да бях - и аз щях да се откажа... При мен максималните обороти са 4500 ( по документи), но никога не съм виждал оборотомера над 3500 дори и при 'заварена' газ (не съм пробвал дали на неутрална въобще мога да вдигна такива обороти)...
        При нормално шофиране дръжи 1100-1800 оборота... И на магистралата успява да вдигне 2200...
        Т.е. максималните обороти не са режим, в който автомобила въобще работи при реална експлоатация, пък камо ли да го държа 3 минути...
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

          Дори сумарно за годината да се получават три минути на максимални обороти при някои водачи , процедурата е недопустима!
          По простата причина , че тогава на 100% всички дизелови агрегати ще са работили по три минути на макс - резултатът е повече вредни емисии за нема нищо.
          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

          Коментар


          • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

            Не виждам причина - работата на макс обороти не значи, че двигателя е натоварен на 100%... Просто някакъв междинен режим - високи обороти, ниско натоварване...
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

              Двигателя започва да се товари от втора скорост нагоре.Не случайно рейсърските коли се настройват на "пътя",и след това на диното за макс перформънс.
              Та тия форсирания на място,са журналистически неразбирания.Плюс това новите автомобили от Ваг групата,щом работят на място,не мога да вдигнат повече от 2500 об/м,ограничени са софтуерно.

              Коментар


              • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                Не виждам причина - работата на макс обороти не значи, че двигателя е натоварен на 100%... Просто някакъв междинен режим - високи обороти, ниско натоварване...
                В тази връзка... Виждал съм процедура за чистене на dpf-а на камион...13-литров, шестцилиндров редови, максимална мощност при 1900об/мин. Максималните обороти по принцип са му към 2200-2300(не помня точно), достигат се рядко и най-често при ползване на моторната спирачка. При процедурата се задава специален режим и се поддържат 2700об/мин(по спомен)... и то за около два часа без прекъсване. В асвалта остават дупки на мястото където е изведен ауспуха. Има човек от форума, който е запознат подробно - с тези машини се занимава. Процедурата я правят след като са сменени ремъци, ролки и подобни, за да са сигурни че няма да се разхвърчат от високите обороти.
                500об/мин отгоре на този мотор са сравними с около 1000 при леките автомобили. Все едно да се поддържат 1000об/мин над началото на червения сектор на оборотомера и то за два часа.
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                  Тойота май е чиста засега?
                  байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
                  Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
                  Суперспам - спама на суперите

                  Коментар


                  • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                    В тази връзка... Виждал съм процедура за чистене на dpf-а на камион...13-литров, шестцилиндров редови, максимална мощност при 1900об/мин. .... .... .
                    А за мен е ежедневие ....
                    Не на камиони, но на леки автомабили ... да речем от PSA групата ...
                    Да сега ...през годините са се "окотили" 6 (шест) автомобила.
                    Предупреждавам собствениците .... подписваме декларация ... и ... тогава!
                    Като тръгне ... и вдигне 4 500 оборота и ги държи поне половин час ... в помещението става сауна. При външна температура да речем около нулата или по-ниско.
                    Задължително поне два яки вентилатора отпред .... но ...
                    Малко двигатели удържат на тоя зор.
                    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                    Коментар


                    • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                      Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                      А за мен е ежедневие ....
                      Не на камиони, но на леки автомабили ... да речем от PSA групата ...
                      Да сега ...през годините са се "окотили" 6 (шест) автомобила.
                      Предупреждавам собствениците .... подписваме декларация ... и ... тогава!
                      Като тръгне ... и вдигне 4 500 оборота и ги държи поне половин час ... в помещението става сауна. При външна температура да речем около нулата или по-ниско.
                      Задължително поне два яки вентилатора отпред .... но ...
                      Малко двигатели удържат на тоя зор.
                      Това защо, с каква цел?
                      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                      Коментар


                      • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                        Това защо, с каква цел?
                        За да се нагрее dpf дотолкова , че да изгорят полепналите в него "сажди".
                        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                        Коментар


                        • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                          Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                          Къде видя в поста ми F-150? А и за него са супер "екологични": За F -150: Available Engines 2.7L EcoBoost® V6 3.5L EcoBoost® V6 3.5L Ti-VCT V6 5.0L Ti-VCT V8. Щото американец с 2.7L EcoBoost® V6?! ...
                          Никъде не видях в поста F-150 но видях "най-продавания". И това е проблема, защото той е най-продавания от F серията(по улицата виждам на 10 броя F-150 един от по-големите) . По-големите се купуват/ползват от бизнеса. Те са машини предназдначени за работа, а не за гъзовоз. Контрактора закача трейлъра с Бобката или косачката... и кара където му е обекта.

                          Виждам, че добре се ориентираш с уеб сайта на Форд, и съм малко изненадан, че ти е убягнала класификацията Супер Дюти.
                          Дори и само картинките да гледаш пак ще се ориентираш: при Ф-150 на картинката е закачена лодка зад пикапа, т.е. пикап за "домашна" употреба. При Супер Дюти картинките са по-други и там големият дизел е необходимост.
                          Toyota Land Cruiser BJ70 1985
                          Lexus LS430

                          Коментар


                          • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                            Нещата се развиват:
                            http://www.nytimes.com/2015/11/03/bu...ware.html?_r=2
                            ... и не към добро за VW.

                            Коментар


                            • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                              Не го разбирам този език и затова питам: През 2016 г. като ме привикат от ФолВе и сменят софта на народния ми автомобил, за да стане по-еко и да покрива нормите как ще се промени увеличи/намали мощността му въртящия момент и как разхода на гориво?
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                                Разходът на гориво ще се повиши. С малко.

                                В статията по-горе са подкарали друг модел двигатели. Официално са ги тествали в САЩ и официално са установили че работи по различен начин с включен и изключен тестов компютър.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X