Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нагъл, по-нагъл, VAG

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Нагъл, по-нагъл, VAG

    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
    Не съм убеден че който и да е европейски ; корейски ; японски и тнт автомобил след първата си година експлоатация ще даде заложените от завода параметри
    Ти може да не си убеден ама ЕПА очакват производителите да ги убедят - и не за една ами за 10 години ли бяха. Или за гаранционния срок ама той в САЩ бива и 10 години.

    Коментар


    • #92
      От: Нагъл, по-нагъл, VAG

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Ти може да не си убеден ама ЕПА очакват производителите да ги убедят - и не за една ами за 10 години ли бяха. Или за гаранционния срок ама той в САЩ бива и 10 години.
      Осем години или 80000 мили, което дойде първо (за OBD компонентите и всички възли отговарящи за контрола на емисиите - катализатори, датчици и прочее).
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #93
        От: Нагъл, по-нагъл, VAG

        Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
        Ми все пак въпросното количество в катастрофиралия автомобил е изчислено за 60000км ли беше, колко беше ?

        Със сигурност и отработените за 60000км газове ако ти се наложи да ги вдишаш ваичките на един път - на дробовете ти ще им хареса далеч по-малко отколкото ако го дишат в продължение на 60000км.
        С нашата нафта и половината не изкарва . Знам че струва бая пари и никой повече не го слага . Софтуерно премахват нещо изскубват нещо от филтъра и до там .
        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Ти може да не си убеден ама ЕПА очакват производителите да ги убедят - и не за една ами за 10 години ли бяха. Или за гаранционния срок ама той в САЩ бива и 10 години.
        Може в идеални лабораторни условия . Като уцелиш няколко пъти гориво смесено с всичко що можеш да го запалиш на парцал и с екологията си до тук . На втората третата година мотора почва да подхарчва масло от турбината пак приключва екологията . Като почнеш да наслагваш факторите на амортизация на един ДВГ то няма как фактора изгорели газове да е същия .
        Последно редактирано от sek.1; 25-09-15, 09:25.
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #94
          От: Нагъл, по-нагъл, VAG

          Малко за разведряване


          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12004064_10153312709293495_3389969149221973351_n.jpg
Прегледи:1
Размер:28.3 КБ
ID:5683176
          What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

          Коментар


          • #95
            От: Нагъл, по-нагъл, VAG

            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
            С нашата нафта и половината не изкарва . Знам че струва бая пари и никой повече не го слага . Софтуерно премахват нещо изскубват нещо от филтъра и до там . Може в идеални лабораторни условия . Като уцелиш няколко пъти гориво смесено с всичко що можеш да го запалиш на парцал и с екологията си до тук .
            Колега имаше проблем с тази система на френски автомобил, но не заради нафтата или нещо от този род, а заради идиотското място, на което е монтирана - някъде долу под двигателя, и всяко закачане на нещо около пода води до трошене на резервоарчето, което струваше доста...
            Но след възстановяването на системата всичко си работеше ОК... А колегата върти много километри..
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • #96
              От: Нагъл, по-нагъл, VAG

              Като чета вече почти се оформя "консенсус" за интересите заложени в този случай.
              Губи ми се един технически нюанс в тези Американски тестове,а то е дали тяхните при същия "подход" на тестване показват по различни резултати.
              Не съм авто-софтуерен специалист и признавам ,че имам много бели страници в знанията,но не съм чувал американските двигатели да се управляват на 100% в затворен контур.
              Ако на дино тест се натовари максимално двигателя,то софтуетра изключва някой "еко-ограничения" за достигане на възможно най-голяма мощност и въртящ момент.
              -На пълна газ-отпадат ограниченията.
              Та как са тествали не ми е ясно и ако някой има информация нека я сподели.

              Коментар


              • #97
                От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Останал, останал, колко да е останал? Не са сварили да го измерят.
                За БМВ пЪртенката я пусна ведомственото издание на ФВ - Аутобилд Искат да завлекат и други в кюпа.
                Дали пък това не е някаква атака против дизелите по принцип - след френските напъни (имаше тема), сега това ?
                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                Коментар


                • #98
                  От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                  Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                  Като уцелиш няколко пъти гориво смесено с всичко що можеш да го запалиш на парцал и с екологията си до тук .
                  Пробвай тоя номер на калифорнийска бензиностанция и пак ще си говорим.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                    Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                    Немците от доста време морят точно Гугъл (я пробвайте Стрийт-вю в Германия.... )..
                    Малко офф .. ама това не го разбрах .. пробвах го и работи ...та какво за "уличния поглед" в Германия ?
                    Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                    За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                    A1+

                    Коментар


                    • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                      Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
                      Малко офф .. ама това не го разбрах .. пробвах го и работи ...та какво за "уличния поглед" в Германия ?
                      Може би трябва да си в Германия и там да пробваш дали работи ?
                      КонсТипация, баце! Нема лабаво. Война, битка е туй, каквото и да ти говорят, всичко е за пари, далавера и кой кого да оноди! Така ние българите възприемаме нещата - каквото и явление да се случи, било лунно затъмнение, било изгрев или залез - за всичко си има причина от гореизброените.
                      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                      Коментар


                      • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                        Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
                        Малко офф .. ама това не го разбрах .. пробвах го и работи ...та какво за "уличния поглед" в Германия ?
                        Имаше и предходна голяма реакция срещу Гугъл преди няколко години...
                        И затова работи само 'по изключение' - навярно под 10% от площта (официалното оправдание бе навлизане в личния живот на хората и т.н., и май също бе свързано с едни искани $$$)...
                        Ето какво е покритието (просто намали мащаба, и ще видиш същата картинка)...
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:germany.jpg
Прегледи:1
Размер:135.5 КБ
ID:5683205

                        А ако се погледне историята се вижда, че американците още от 70-те години се дебнат с автопроизводителите (тогава пак WV е бил глобен за подобен гаф - изключване на еко-системите например при ниска температура)...
                        Последно редактирано от slowtraveler; 25-09-15, 14:29.
                        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                        Коментар


                        • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                          Щом и с тези неща ще се надлъгваме, оправия няма да има.
                          По принцип имаше едни типови одобрения за определени пазари, където може да се контролира и екологичността, но щом сме вече на ниво промяна на настройките от разстояние(а'ла Формула 1), свирено, трябва да им сложат "записвачка" за постоянно и да ги хващат за всяко едно превишаване на нормите. Нещо като тахограф за газовете.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                            Време беше и наш "Матросов" да се хвърли на амбразурата :

                            http://autoclub.bg/index.php?menu=16&id=27295

                            A краткото обобщение на мнението, на 85% от българите изказали се по повод статията е: жидо-масонско-пиндостанска уйдурма било всичко, за да ударят право в сърцето Kleta Majka Germaniq ....

                            Коментар


                            • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                              Щом и с тези неща ще се надлъгваме, оправия няма да има.
                              По принцип имаше едни типови одобрения за определени пазари, където може да се контролира и екологичността, но щом сме вече на ниво промяна на настройките от разстояние(а'ла Формула 1), свирено, трябва да им сложат "записвачка" за постоянно и да ги хващат за всяко едно превишаване на нормите. Нещо като тахограф за газовете.
                              Това ще е зверски скъпо. По-скоро ще ограничат възможността да се обновява ЕКУ без санкция свише.

                              Или просто ще обложат горивата с акциз както отсам водата.

                              Първоначално публикуван от BulAf Преглед на мнение
                              Време беше и наш "Матросов" да се хвърли на амбразурата :
                              http://autoclub.bg/index.php?menu=16&id=27295
                              A краткото обобщение на мнението, на 85% от българите изказали се по повод статията е: жидо-масонско-пиндостанска уйдурма било всичко, за да ударят право в сърцето Kleta Majka Germaniq ....
                              Така де. Сушата, кишата, Гришата и международното положение.

                              А иначе има основна истина че ако разчиташ нещо да остане тайна дълго време е твърде вероятно се издъниш. Тъй че каквито и дребни предразсъдъци да имат американските регулатори към агресивния европейски производител, издънката си е издънка.

                              Коментар


                              • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                                Не е изключено предразсъдаците да са основно към дизела, a после към VW. Преобладаващото мнение е, че дизела е за камиони(трак, бусове на базата на трак...).
                                Колко модела леки коли/СУВ на дизел се продават в САЩ? Основно VW, символично останалите от немската група(тук слагам и Джип с мотор на Мерцедес). Няма японски дизел(дори и при пикапите), няма корейски, няма и американски(леки коли).
                                След като VW са го приложили при дизеловите мотори, дали са пробвали и при бензиновите? Или там няма смисъл?
                                Toyota Land Cruiser BJ70 1985
                                Lexus LS430

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X