Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нагъл, по-нагъл, VAG

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
    Може би е целесъобразно да променят методиката на изпитване.
    Сега за колите газовете се мерят на километър, а при камионите на kWh. Според мен второто би било по-обективно.
    Зависи за какви цели.
    При бизнеса икономията на киловатчаси е естествена и там може да се прилага реално по-обективната мярка. При личните автомобили нещата са малко по-други и там натискът е към цялостна икономия, защото на редовия любител шофьор изобщо не му дреме за 2-3 литра отгоре.

    Коментар


    • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

      Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
      Разход по книга се постига много лесно.

      1. До 2 годишен, загрял, прясно обслужен автомобил, с минималните като размер за модела летни гуми, но с максимално допустимо налягане.
      2. Сух, равен път, на морското равнище, 18*С външна температура. Липса на вятър или попътен такъв.
      3. Изключен климатик и затворени прозорци.
      4. Шофьор до 50 кг. и минимум гориво за теста.
      5. Плаааааааавно ускоряване и паяжина на спирачката.
      6. (бонус) Шофиране на 50 см зад тир ще гарантира постигане и дори подобряване на резултатите.

      Е защо така затрудняваш хората ?!?

      Едно време (дълги години) разхода по нормите UTAC се мереше

      - На място на стенд
      - С друг източник на гориво (независим от резервоара).
      - С гуми-писалки, нямащи нищо общо със стандартните, и напомпани на колкото могат да издържат.
      - С 600 (словом - шестстотин) грама ултра-рядко масло в двигателя, или някакво подобно количество, колкото да издържи двигателя времето на теста. Същото в трансмисията.

      Е, вярно е че тогава Пежо 605 и Ситроен ХМ (бензинови) официално харчеха 5-6л/100км при 90м/ч

      После все пак ги задължиха да симулират "реален" режим на каране и нещата (мъничко) се пооправиха.
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

        Цялостната икономия зависи от много неща. Каква е методиката на измерване при мерене на километър?
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

          Само аз ли си мисля, че е време разхода да се дава за час, при максимална скорост.
          После всички трябва да са много хепи.

          Коментар


          • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
            Само аз ли си мисля, че е време разхода да се дава за час, при максимална скорост.
            После всички трябва да са много хепи.
            мдааа....

            Пример от преди година Ягуар 4,2 V8, действието се развива в Германия (прибирам се от УК), карам си по аутобана със 140 на темпомат, двигателя мърка гледам си моментния разход много километри и се движи около 10-10,6.
            Викам я да видим как се движи с по-висока скорост, забивам 245 на автопилот две прави, за известно време се успокои моментния ..... и познай 29,5-30
            От тогава не искам да знам повече разхода ми на максимална скорост

            Коментар


            • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

              Първоначално публикуван от manta2005 Преглед на мнение
              мдааа....

              Пример от преди година Ягуар 4,2 V8, действието се развива в Германия (прибирам се от УК), карам си по аутобана със 140 на темпомат, двигателя мърка гледам си моментния разход много километри и се движи около 10-10,6.
              Викам я да видим как се движи с по-висока скорост, забивам 245 на автопилот две прави, за известно време се успокои моментния ..... и познай 29,5-30
              От тогава не искам да знам повече разхода ми на максимална скорост

              Ам, тъй де! Всичкото нагоре от каталожния разход е от номера на патъка над педала за гориво.

              Коментар


              • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                Цялостната икономия зависи от много неща. Каква е методиката на измерване при мерене на километър?
                От 1997ма насам:

                Градско:

                - Пали се двигателя
                - 11 секунди пауза, от които 6 секунди на неутрална (ако е с ръчни скорости) с отпуснат съединител, и 5 секунди на първа с натиснат съединител.
                - Ускорява се до 15км/ч за 4 секунди, кара се осем секунди, спира се до нула км/ч за 5 секунди (последните 3 сек. с натиснат съединител).
                - Стои се 21 секунди (16 сек. на неутрална, 5 сек. на 1ва).
                - НА 49тата селкунда се ускорява плавно до 32км/ч за 12 секунди (5 сек. на 1ва, 5 сек. на 2ра), кара се 24 сек, спира се до нула за 11 сек (последните 3 сек. с натиснат съединител), после пауза 21 сек. (16 сек. на неутрална, 5 сек. на 1ва).
                - На секунда 117 се ускорява до 50км/ч за 26 сек. (5 сек, 9 сек. и 8 сек. на 1ва, 2ра и 3та, пл+с 2х2 секунди за смяна на скоростите), кара се 12 сек, намалява се до 35км/ч за 8 сек, кара се още 13 сек, спира се до нула за 12 сек. (2 сек. до втора предавка, 7 сек. на втора, последните 3 сек. с натиснат съединител), пауза 7 сек на неутрална.
                - Цикъла свършва на секунда 195, след теоретично изминати 994.03 метра, после се повтаря четири пъти. Общо 780 секунди и 3976.1 метра, средна скорост 18.35км/ч


                Извънградско:

                - След 20 секунди пауза (на първа на съединител) се услкорява до 70км/ч за 41 сек. (5 ск, 9 сек, 8 сек. и 13 сек. за 1ва-2ра-3та-4та, с 3х2 секунди за превключване на предавките. Кара се 50 секунди на 5та, намалява се до 50км/ч за 8 сек. (4 сек на 5та и 4 сек. на 4та), кара се 69 сек, после се намалява сдо 70км/ч за 13 сек.
                - На секунда 201 се стабилизират на 70км/ч в продължение на 50 сек, после се ускорява до 100км/ч за 35 сек, със 100км/ч се кара 30 секунди.
                - На секунда 316 се ускорява плавно до 120км/ч за 20 секунди, кара се 10 сек. със 120км/ч, после се спира до нула за 34 сек, последните 10 сек с натиснат съединител.
                - Двигателя се оставя да работи 20 секунди на изключена предавка.

                Общо 400 секунди, теоретично разстояние 6956 метра със средна скорост 62.6км/ч.


                Измерва се на равен полигон или на стенд, температура 20-25 градуса, без вятър.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                  Това се казва подробно и компетентно... Супер.
                  А по същата схема ли се мерят и газовете?
                  Щото така даже няма режими където да са необходими максималните възможности на ДВГ, и ако при тоя цикъл не влиза в норми, значи при пълна газ въобще няма да влезе.
                  От друга страна, кой и как ще го задължи да не бълва каквото и колкото си иска при пълна газ, ако при описания тестов цикъл си покрива нормите?
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                    Всичко се мери при този тест. Не само разход.
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                      Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                      От 1997ма насам:

                      ..
                      Това, за моя лична информация, откъде идва?

                      Коментар


                      • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                        NEDC
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                          Досега не ми е трябвало, но е полезно инфо, за което ти благодаря!

                          Коментар


                          • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                            Личните ми впечатления са, че посочените от производителите разходи са постижими, обаче с мнооого нерви от страна на шофьора...
                            От друга страна съм убеден, че при условие, че имаш точно разписан тест, то е напълно възможно и вероятно, теста да се прави с шофиране от страна на робот, който да изпълнява идеалния профил на ускоренията и т.н. с цел да получиш минимални стойности на критичните параметри..
                            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                            Коментар


                            • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                              Доколкото знам се прави с шофьор.

                              Коментар


                              • От: Нагъл, по-нагъл, VAG

                                Бе то Гоблина хубаво ни е разказал какво, как и при какви условия се мери.
                                Обаче максималната скорост е 120 при този тест.При това тази скорост се поддържа кратко време.
                                Какво прави теста за масовият случай на поддържане на скорост от 140-150 км/ч в продължение на часове.
                                По Европа, пък и в Северна Америка (Русия, арабският полуостров и Китай също, ама на тях не им пука) масово има отсечки от хиляди километри, дето може да се кара така, буквално...
                                Имам предвид, че един масово ползван режим на автомобила е недобре отразен, без значение бензин, или дизел.
                                Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
                                0887/осемпет 66 4осем

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X