Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Нагъл, по-нагъл, VAG
Свий
X
-
От: Нагъл, по-нагъл, VAG
Мисля че не.Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнениеИ там ли Лукоил
Ама и там някой с някого играе карти.
Коментар
-
От: Нагъл, по-нагъл, VAG
Нещо не съм съгласен тук с теб. Има си ги и датчиците и всичко. Даже в по-сложните системи само с EGR ги има, а в тези с SCR или комбинация с него са си задължителни https://youtu.be/To_YQMsCLD4.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеМного по-малко информация се получва. Примерно азотните окиси никой не ги следи а за да ги познаеш от нещата които виждаш от датчиците ти трябва математически модел на двигателя който и в завода нямат.
Тъй че ще е примерно на два порядъка по-скъпо от дистанционните обновявания.
И е нормално, без обратна връзка какви норми ще гониш?! А и за повишения разход и понижената мощност ако трябва да се влезе в норми е малко спорен въпроса. Има вариант нещата да се наредят за сметка на ресурса на DPF-а и разхода в SCR-системата.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Нагъл, по-нагъл, VAG
Пише се в темата за гадните американци , и си викам не хубаво така еднострано да ги плюем. Дай да видим толкоз ли е черен дявола.
Почнах от новините, кога немските власти са разбрали за проблема на дизела, странно оказа се, че освен че са знаели и добре са прикрили нещата. Дори са успели да замажат нещата в еврокомисията. Съвсем конкретно при изравняване на стандартите с УСА, някак си много странно са пропуснали този замърсител.
Друга линия, още миналата година в калифорния, властите са хванали VW , но реакцията на концерна - извинили се - искрено и лично и пратили писмо на собствениците ако желаят да си закарат колата за да я скопят и вдигнат разхода. Няма информация на колко и дали са писали, но никой не си е закарал колата. Но пък са продължили да продават дизели. Някой учудва ли се след това на реакцията на американците.
Погледнах и медицинския проблем, Евро комисията казва че проблем няма, да ама не , лошите и гадни американци, освен че си връщат, се оказват и прави. NO отровен.
http://lubopitko-bg.com/ostri_otravqniq_s_azotni_okisi.html
Лоша работа , дори и при минимални концентрации действа. Според американските обяснения при работа на място се отделяло много и в задръстване риска вече е съвсем реален. Другото причина е , че този газ е виновник за киселинните дъждове.
В заключение, лошите американци се грижат за здравето на хората си, а стара и "демократична" европа пази капризите на VW.
Мазда са се справили с проблема, показва че ако искат могат, но пък защо да се напъваме като политиците правят каквото им се каже - стара демокрация. Дори в европа има два стандарта, един за дизел и един за бензин. Защо ? и в двата случая става въпрос за автомобил, и в двата случая става въпрос за замърсяване. И в двата случая става въпрос за здравето и екологията, защо има разделение
Ето линк https://en.wikipedia.org/wiki/Europe...sion_standards
Тези стандарти са типичния пример за евро лицмерие, в грижата за здравето и природата 11 различни стандарта според лобито. 11 стандарта за едно и също нещо. Каква е разликата за белия дроб какъв NO ще го разкапе, оказва се че според еврокомисята NO от камиона е безопасен.
пп Ясене , май вече е ясно защо никой не следи NO
Оказва се че при VW дизела проблема е още по голям. Заради високата температура при тях се образуват и въглеродни нано частици, който абсорбират NO. Така той прониква през белите дробове безпрепятствено до клетките , където вече има силен карциногенен ефект. Добра комбинация. Аз лично вече чакам реакцията на европа.Последно редактирано от biol; 27-09-15, 10:42.
Коментар
-
От: Нагъл, по-нагъл, VAG
Да, де - нито един регулаторен орган не работи по предназначение, всичко е голямата игра - голямата далавера и е поръчково.Първоначално публикуван от iviedVAG-ове - магове... едните се "грижели", другите "мамели"... Глупости на търкалета в глобален мащаб. Всичко е част от голямата ИГРА!
Ами добавете Китай и Индия ... Ами стриктните американци, дето още не са приели стандартите от Киото ... иначе ах, еко стандартите на Калифорния и други свети щати... Смях в залата!
Българското обяснение. Значи ли това, че са се появили катализаторите, разните филтърчета за изпарения в резервоара, EGR, PCV и т.н. единствено и само за да се цакат не-американските производители на автомобили ?
Аз не мисля. И като се кача на Витоша, виждам София отгоре
. По-рано, в Златен Татов век виждах един плътен смоГ, от който стърчеше еевнтуално ТВ-кулата, "Японския хотел" и петолъчката на Партийния дом. Вярно е, че междувременно:
1. Затвори "Кремиковци";
2. Народът подкара масово на газ;
3. Постепенно се подмениха старите карбураторни возила с бракувани инжекционни от западните автоморги...
4. Почти изчезнаха двутактовите автомобили и по-големите двутактови мотоциклети...
5. Дизелите престанаха да приличат на комини на парни локомотиви... а военните нямат пари и не ползват двутактови дизели
Но всичко това е бош-лаф, всъщност промяна няма (като изключим пъкления пиндоеврогейски план да останем без убавия символ на нашата индустрия - "Кремиковци"), всичко е "голямата игра" ?В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
От: Нагъл, по-нагъл, VAG
Играта е на световната сцена, бавно идва и на сам. ние още не играем. Не е оправдание че всички са маскари
Спомнете си 90, някой помни ли какво беше на орлов мост, помните ли кремиковци, едва преди няколко години видях за първи път Стара планина от София, преди винаги беше в смока.
Ето Швейцария е спряла продажбата на VW докато нещата не се изяснят. Да ама Швейцария не е в ЕС. Чакам решение от Германия.
ivied доколкото помня Калифорния , беше първото място което реално подкрепи и хибридните автомобили.
По ми е интересно , защо в европа има 11 типа стандарти за замърсяване при автомобилите. Не е ли това прах в очите да ми казват колко по чист е даден камион , щото е евро 6 , и да те гонят като престъпник щото караш бензинова кола с евро3 (примерно), сравнявайки дори при един клас автомобили дизел евро 6 (изключил съм изобщо VW) изхвърля много повече газове от бензин евро 3.
Добра статия в DW
Автомобилните фирми пишат законите
Не така стоят нещата, когато въпросът опира до екологията. Автомобилният бранш от години се противопоставя на въвеждането на по-строги правила за отработените газове и разхода на гориво. Въз основа на документи от Министерството на икономиката организацията "Deutsche Umwelthilfe" доказа през 2013 година, че на автомобилната индустрия ѝ е позволено дори сама да си пише законите. Такъв бе случаят с прилагането на европейската директива за защита на климата, когато германските автомобилни концерни и браншовият съюз VDA сами са изготвили някои от текстовете в закона.
Резултатът от това: задължителните в ЕС от 2012 година екологични обозначения за новите автомобили не дават реална представа за истинската екологичност на тежките и харчещи много гориво германски коли, а показват стойностите за въглеродния двуокис само спрямо тежестта на колата.
Оказва се че VW са си повярвали, ама американците са ги свалии на място.Последно редактирано от biol; 27-09-15, 14:59.
Коментар
-
От: Нагъл, по-нагъл, VAG
Е, то и в Щатите има разни стандарти. Джипки и СУВ общо взето се класират в категория light truck и се правят на камиони, за да минат прегледаПървоначално публикуван от biol Преглед на мнениеПо ми е интересно , защо в европа има 11 типа стандарти за замърсяване при автомобилите. Не е ли това прах в очите да ми казват колко по чист е даден камион , щото е евро 6 , и да те гонят като престъпник щото караш бензинова кола с евро3 (примерно), сравнявайки дори при един клас автомобили дизел евро 6 (изключил съм изобщо VW) изхвърля много повече газове от бензин евро 3.
В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
От: Нагъл, по-нагъл, VAG
Ко речи?Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение...5. Дизелите престанаха да приличат на комини на парни локомотиви...
https://www.facebook.com/AutoMoto.it...5978524143494/
И Италия спира продажбата на VAG-автомобилите с 2.0 TDI Evro 5 двигатели:
http://www.automoto.it/news/caso-die...0-vetture.htmlПоследно редактирано от dimkaraganchev; 27-09-15, 15:32.HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1
Коментар
-
От: Нагъл, по-нагъл, VAG
Спасение братя
!!
"Община Перник е готова да помогне с всички сили на немския концерн Volkswagen"
http://perniknews.com/news/read/pern...-na-volkswagen
Коментар
-
От: Нагъл, по-нагъл, VAG
И Ауди вече са в кюпа......
http://econ.bg/%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0...986_at.16.htmlVITARA, SAMURAI
FIAT PANDA 4x4 CABRIO
RENAULT ESPACE QUADRA
...и едно сивикче за града...
Коментар
-
От: Нагъл, по-нагъл, VAG
И не само те. И Мерцедес, и БМВ, и... май всички.
http://www.segabg.com/article.php?id=771226HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1
Коментар
-
От: Нагъл, по-нагъл, VAG
На края на статията пише едни интересни неща за "буквата на закона", които важат не само за автомобилите, а за квото друго се сетите. А именно - всеки произвежда неща така че да могат да минат тестовете, а не да са екологични, здравословни и т.н. Мине ли теста по методиката, по която се тества, значи законово всичко е наред. Иначе може да е в пъти по-вредно/мръсно/неекологично от друго нещо, не можещо да мине същите тестове по съшата методика.
Крайно време е да се разбере че шарените хартийки с буквичките по тях винаги имат цената си, а физичните и други природни закони са си все същите.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Нагъл, по-нагъл, VAG
Какво толкова се впрягат за дизелите ? http://www.infotourism.net/index.php?t=11421&m=2 А да глобят вулкана
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Нагъл, по-нагъл, VAG
Това не е от едно време, а си е баш от сега. И не е в България:Първоначално публикуван от Bogoljub GagicТака беше едно време. Не знам защо ми изтриха мнението, но повтарям - така беше едно време.
https://www.facebook.com/AutoMoto.it...5978524143494/
Лично аз, досега не съм виждал непушлив дизел. Или както му викат, било напълно нормално да припушва.
Зад вулкани не пътувам, но зад дизели ми се случва често. Все пак са мнозинство...Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнениеКакво толкова се впрягат за дизелите ? http://www.infotourism.net/index.php?t=11421&m=2 А да глобят вулкана
HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар