Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сондажни машини,автосонди.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Сондажни машини,автосонди.

    В клиповете които гледам всички ползват дълъг инсрумент.Не ми се иска с него.Рязаха ми едни планки на плазма към метро се намира там продават много железор или до саня на една механична ножовка с лента.Клипчето е много интересно и в момента се мъча да го кача като ми се обяснява по телефона но нещо не се получава.Какво ти е мнението за нарезните пластини ако си ги разгледал?

    Коментар


    • От: Сондажни машини,автосонди.

      Ако имаш скайп,дай клипчето ще го кача.
      Пластинките ги видях, според мене ако намериш достатъчно стабилен захват ще станат за номера.
      Към метро,къде точно,то там отдясно е все железор интерметал или кзу имаш предвид? Абе трябва да се видим скоро време,да обменим опит,че по интернет невърви ...

      Коментар


      • От: Сондажни машини,автосонди.

        Абе тука сме с жената ама сме много боси по тия компютри и ще чакаме до петък като си дойдат чаветата .Това нещо се намира между интерметал и кебапчийницата.Ходя до Плевен ама все набързо и гледам да се пребирам да я отхвърля ме че нас чака .Ще се видим както ти бях обещал.

        Коментар


        • От: Сондажни машини,автосонди.

          Първоначално публикуван от монио Преглед на мнение
          Прав си Владо ама на тия цени на метър които се ширят в страната ни още доста време ще си говорим за старт от скрапа или в наи добрият случай втора или трета употреба сонди от Европа.
          Вчера спорихме и посмятахме с един господин и се оказа че нова сонда bioler , tamrok , atlas примерно не може да работи в бг. За ситуацията от преди 2 години до сега като имахме предвид цена на горива , масла , филтри и цени на които се работи.
          Зависи какво работиш. При тези цени на металите в откритите рудници където бях последните години само нови сонди от марките които казваш имат. Включително за ролково сондиране които са поне по $5-6млн. Също за взривните сондажи на кариерите и вече са с компютри всичките. Ама за големи фирми става дума.

          Коментар


          • От: Сондажни машини,автосонди.

            Първоначално публикуван от Фред Преглед на мнение
            Зависи какво работиш. При тези цени на металите в откритите рудници където бях последните години само нови сонди от марките които казваш имат. Включително за ролково сондиране които са поне по $5-6млн. Също за взривните сондажи на кариерите и вече са с компютри всичките. Ама за големи фирми става дума.
            Моето наблюдение върху сектора е, че изключая двете медни мини и горе долу една кариера в Девня - на всички други места в момента не им се връзва сметката много много. Реално - вън от двете мини - има 5-6 фирми които дупчат по кариери, и които разполагат с по-сериозно количество по-нова сондажна техника и всички те в момента са в лошо състояние...

            Коментар


            • От: Сондажни машини,автосонди.

              Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнение
              Моето наблюдение върху сектора е, че изключая двете медни мини и горе долу една кариера в Девня - на всички други места в момента не им се връзва сметката много много. Реално - вън от двете мини - има 5-6 фирми които дупчат по кариери, и които разполагат с по-сериозно количество по-нова сондажна техника и всички те в момента са в лошо състояние...
              Действително тези от кариерите купиха техниката преди 3-4 години когато строителството беше в бум. Все пак с тези магистрали може да им се поохлаби малко примката. Едно нещо което не мога да разбера е защо в БГ толкова слабо е развито сондирането за безтраншейно прокарване на комуникации - тръбопроводи, кабели и т.н. /trenchless drilling/. Не че го няма но е много по-малко отколкото може и трябва да бъде. Вероятно защото много лошо са документирани съществуващите и с кирката или багерчето по-лесно се реагира когато неочаквано цъфне нещо от което няма никаква следа по картите. Също поле има и в ремонта на съществуващите тръбопроводи ама там пък са зле с парите.

              Коментар


              • От: Сондажни машини,автосонди.

                Първоначално публикуван от Фред Преглед на мнение
                Все пак с тези магистрали може да им се поохлаби малко примката.
                Едно нещо което не мога да разбера е защо в БГ толкова слабо е развито сондирането за безтраншейно прокарване на комуникации - тръбопроводи, кабели и т.н. /trenchless drilling/.
                Магистралите - специално Тракия няма как да е особено голям консуматор на пробивно взривни услуги. Там терена е равен - материала идва от няколко кариери, които нямат друго натоварване, а мостовите съоръжения са малко. Но цената която чух от Момчил прави нещата почти безсмислени за тоя дето е отишъл да работи там.

                Безизкопните технологии тръгват. Засега обаче прокарват основно газови тръбопроводи и тръби за водоснабдяване (където не се иска сериозен контрол на наклона). Цял Шумен го правиха безизкопно. В момента в София прокарват един дълъг колектор с ф2000 мм изцяло безизкопно. Въпрос на лоби е и до голяма степен - на търпимост от страна на гражданите. Докато търпим да са ни разкопани улиците дълго време - няма сериозен мотив да се строи безизкопно.
                Всъщност - повечето водни проекти изобщо не са отлепяли...

                Коментар


                • От: Сондажни машини,автосонди.

                  За новите сонди ---излиза сметката ако си собственик поне на една кариера или наемател на открид рудник както се казва , но минимум една кариера даже една е малко за да се използва капацитета и . А безизконотополагане на тръби може да се каже че има развитие въпреки че са свикнали да режат асвалта и да правят кръпки апропо както е в Шумен.

                  Коментар


                  • От: Сондажни машини,автосонди.

                    Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнение
                    Магистралите - специално Тракия няма как да е особено голям консуматор на пробивно взривни услуги. Там терена е равен - материала идва от няколко кариери, които нямат друго натоварване, а мостовите съоръжения са малко. Но цената която чух от Момчил прави нещата почти безсмислени за тоя дето е отишъл да работи там.

                    Безизкопните технологии тръгват. Засега обаче прокарват основно газови тръбопроводи и тръби за водоснабдяване (където не се иска сериозен контрол на наклона). Цял Шумен го правиха безизкопно. В момента в София прокарват един дълъг колектор с ф2000 мм изцяло безизкопно. Въпрос на лоби е и до голяма степен - на търпимост от страна на гражданите. Докато търпим да са ни разкопани улиците дълго време - няма сериозен мотив да се строи безизкопно.
                    Всъщност - повечето водни проекти изобщо не са отлепяли...
                    Цените са безумни и заставам зад това си твърдение изобщо не го крия .Получих предложения за работа или да ми купят техниката . За предложението им , да им работя на кариерите на разкривка с забавено плащане направо им отказах , а уж бяха дошли с уговорка да гледат машината за закупуване , то не бяха кандакми и пазарене за цената . Направо им казах : вариянтите са купувате машината и работите както желаете , аз на тая цена и условия немога да си позволя да ви работя вие се опитвате да ме фалирате --това ми бяха думите . Не го разбирам аз така бизнеса или плащаш венага или без забавяне (примерно в границите на коректността) усигоряваш обем работа и изкаш ниска цена , или ако забавяш плащане цената трябва да е добра . Какво е това хем плащат когато си изкат , изкат ниски цени направо изпилени от всякъде и ми викат има кои да работи те колегитети са на лизинги и кредити няма къде да идат идват да работят .

                    Коментар


                    • От: Сондажни машини,автосонди.

                      Няма да им лягаш.На такива и аз съм и сърбал попарата.Доверие нямам вече и на себе си но да не забравяме че и без него не може.

                      Коментар


                      • От: Сондажни машини,автосонди.

                        http://www.vbox7.com/play:bec63654 Ето и малко видео и снимки.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11022011(002).jpg
Прегледи:2
Размер:100.0 КБ
ID:5251397Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11022011(003).jpg
Прегледи:1
Размер:126.6 КБ
ID:5251398Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11022011.jpg
Прегледи:2
Размер:117.9 КБ
ID:5251399Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11022011(004).jpg
Прегледи:1
Размер:95.0 КБ
ID:5251400

                        Коментар


                        • От: Сондажни машини,автосонди.

                          Не ти ли е много къс паса според мене трябва повечко засилка.Аз първоначално мойта машина я бях замислил така,с капак от шахта и регулириемо рамо,но трябва доста тежък инструмент.А така със съединитела както го мисла сега,ще имам почти винаги < от 4м. ход.

                          Коментар


                          • От: Сондажни машини,автосонди.

                            Спароу качвай видео и снимки . И аз нещо маховика ми се вижда че се мъчи може би е лекичък. А това не е ли пръст или глина дето сондираш на видеото и нещо друго , вижда ми се че сработения материал го изхвърля разпиляно а като вадиш инструмента сякаш излиза като салник отгоре материала-така ми се вижда де незнам дали трябва да е така . А с тоя метод до колко метра се работи ?

                            Коментар


                            • От: Сондажни машини,автосонди.

                              Колкото е дълго въжето.Засега само със снимки мога да помогна-ето и един аматиорски чертеж на установката.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:008.jpg
Прегледи:1
Размер:103.9 КБ
ID:5251411Натиснете снимката за да я уголемите

Име:005 (2).jpg
Прегледи:1
Размер:194.2 КБ
ID:5251412Натиснете снимката за да я уголемите

Име:003 (2).jpg
Прегледи:1
Размер:79.6 КБ
ID:5251413

                              Коментар


                              • От: Сондажни машини,автосонди.

                                Такова колело имах.И според мен хода е малък но повечето удари в минута няма ли да са от значение? Местото където съм го сложил ми е доста ограничено но ми позволява да го увелича още малко.Принципно докарахме нещата до тяхната същност и смятам да ги доизкосорим до край.Срещу колелото със изместения център ми поволява да допълня нещатаи на принципа на съединителя--кардан;съединител;лебедка но това е проект за сега.Аз защо съм останал със убеждението че ти ще правиш машината на принципа с изместения център.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X