Обява

Свий
Няма добавени обяви.

F 16 Viper

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За ужас на форумните копейки, още два са дошли вчера. Те и всички да бяха дошли наведнъж преди 2 години, пак нямаше да ги ползваме, защото сме силно неподготвени.

    Коментар


    • trapper
      trapper коментира
      Редактиране на коментар
      Известно правило е, че кола се разваля от НЕкаране. Едва ли е обратното при самолетите. Дано ги припалват "от време на време" и да ги разхождат напред-назад по пистите.
      Напоследък гледам филми за обучението на "новите топ-гън" на САЩ. Надявах се да видя и български летци, ама не.

    • trav
      trav коментира
      Редактиране на коментар
      Резервоар гние не от каране , а когато седи празен.
      Навремето на опела се проби, ама щото карах само на газ.

      Няма да ги пуснат. Президента се грижи за безопасността на пилотите, а както всички знаят най малък е риска когато стоят здраво на земята.

    • sek.1
      sek.1 коментира
      Редактиране на коментар
      В случая президента няма нищо общо с моментната ситуация . Опита се като професионалист да наложи Грипен но не му стигнаха силите да се пребори с американското посолство . Решението за придобиването им беше взето доста време след като той вече беше президент а не командващ ПВО и ВВС на България . По конституция реалната му власт в армията в мирно време е символична .

  • Разгеле! Месеци наред не можех да спя добре. Измъчваше ме мисълта "ми що нямаме Ф16, Пепелянка, Блок 70, ул. 12, кв. Горе-Долу, гр. Има-Нема...
    Не чета коментари и не отговарям на такива.

    И коментаторите...

    Коментар


    • Тоест проблема не е в забавянето на машините, което иначе е факт, а в нас, за пореден път де.

      Коментар


      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Както винаги вместо забавянето да го използваме за обучение на пилоти и обслужващия персонал ние го проспахме .

      • kameno karp
        kameno karp коментира
        Редактиране на коментар
        Нищо не е проспано. Хора за обучение са пратени мнооооого отдавна,ама се оказали тъпунгери. Не могат да си вземат изпитите. 😁 И то не къде да е. По БТВ беше филма.

      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Най малкото трябва да владееш английския език на нивото на американец . Системата на обучение Топ Гън на американците е толкова далече от нас че няма на къде повече . Там в тяхната армия се смята че пилот с по малко от 200 часа нальот годишно не е готов за бойни действия а с под 100 че е опасен за себе си и околните в самолета . За да попаднеш в Топ Гън има някакво изискване примерно поне 5 години да си летял по 200 часа . Тук 200 часа нальот годишно цялата ни бойна авиация не може да докара .
        Последно редактирано от sek.1; Вчера, 08:14.

    • Точно, съвкупност от всичко е, включително и от еднакво и последователно мислене на всяко следващо правителство. Сега най-много да ги изкарват от хангарите да ги лъскат.

      Коментар


      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        То хубаво ама чисто тривиално след едни 35 + години в строя ресурса на МиГ 29 в един момент ще свърши . При сегашната политическа ситуация просто няма как за пореден път да ги пратим за ремонт в Русия .

    • Глупости на търкалета.
      5 пилота са изкарали курсове и имат сертификат за ф16. други още се обучават.

      Не е проблема в самолетите и пилотите.
      Президента не дава.

      Какви оправдания се търсят за да се обяснят.
      Като знам каква ни е армията, да припомням ли скандала с американските пилоти на ф35 където нашите им давали пари...
      Тая пробита руска армия къде я имаме ..по добре да не ги и пускат да летят

      150 милиона сме платили за обучение на 32 пилоти. Не смеят, че това е им е края в кариерата.

      Първи сертифициран пилот

      Проблема е изцяло политически. и тия идиоти ще дадат курбан някой от момчетата

      Коментар


      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        В случая президента няма нищо общо с моментната ситуация . Опита се като професионалист да наложи Грипен но не му стигнаха силите да се пребори с американското посолство . Решението за придобиването им беше взето доста време след като той вече беше президент а не командващ ПВО и ВВС на България . По конституция реалната му власт в армията в мирно време е символична .

    • "Първият български пилот – капитан Александър Велинов, завърши успешно обучението си за водач на група F-16 в Тусон (Аризона, САЩ), 2024".
      Той е покрил всички необходими изисквания на различните курсове на ВВС на САЩ (на самолети T-6, T-38 и F-16)."
      Браво, Юнак! Сега ще може да си менка у нас 6 изтребителя Ф16. Като загрее единия, литва с другия. Ако се върне, де ...
      Гърция имаше само в база Лариса 110 Ф16. Май лани ги смениха с нови Ф35. Чудя се как гърците имат толкова много бойни пилоти, а нямат щангисти и борци?
      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

      Коментар


      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Гърците а свалиха гарда а Турция ги отнесе . Сега е обратното . Пилоти които имат правата и свободите да летят на МиГ 29 и Су 25 има много а машини годни да летят няма . Нашия ако не е летял през тая година на Ф 16 в актуалния за нас блок 70 към днешна дата все едно на нищо не е летял .
        Последно редактирано от sek.1; 20-10-25, 08:30.

    • Едно време го писахме - на авиацията пилотите са и скъпото,самолети се купуват лесно,пилот се става за поне 2 петилетки. Е това му ебаха мамата в последните 20 години пък сега се почесват Що така бе Миме

      Друг ше ги лети,ше си плащаме и за пилоти да летят тия самолети,е Гърците къде са
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • дядо владо
        дядо владо коментира
        Редактиране на коментар
        Босе "малаката, малаката " 😂

      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Колкото е по съвременен един самолет толкова е по сложен за пилотиране . Някога през ВСВ стандартното обучение за примерно Ме 109 е било 1 година . Сега за една година само теорията по учебник не може да минат .

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X