Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на първа лодка и начин за транспортирането и

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    https://www.drive2.ru/l/517284212936540799/
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • #62
      Как стои въпроса с доставката от Русия? Цени на доставка, мита?
      WH GRAND CHEROKEE HEMI 5.7 LIMITED

      Коментар


      • Пенчо
        Пенчо коментира
        Редактиране на коментар
        Няма как сделаното да не е сделано.

        И на моята руска гуменетка "фрегат" се наложи да и подсилвам пода, че осемте американски коня направо я сгъваха. А по ТТ данни би трябвало да държи на 10 руски коня.
        Иначе след преработката спокойно глисираше с 29-31 кмч.
        Последно редактирано от Пенчо; 04-03-20, 17:50.

      • Вальо
        Вальо коментира
        Редактиране на коментар
        За съжаление, лошото качество, тотално може да убие радостта от покупката, а за нещо, което трябва да е удоволствие не ми се рискува. Тъпото е, че като почти всичките им неща на братушките и това е тотално откраднато ноу-хау, но по стар обичай са го прекопирали едно към гьотере...

      • KingofROAD
        KingofROAD коментира
        Редактиране на коментар
        Пенчо, руските коне са по 740W по ГОСТ, а хамериканските коне са по 733W по DIN.

    • #63
      Аз бих заложил на качество и доказана марка . Удоволствие от експлоатацията , и по лесна продажба като и дойде времето .

      Коментар


      • Вальо
        Вальо коментира
        Редактиране на коментар
        Да, същото е и моето мнение.

      • коко келеша
        коко келеша коментира
        Редактиране на коментар
        Митове и легенди от близо и далеч. Като фотоапаратите Лайка и всички останали

    • #64



      Ебаааааати кошмара е тоя капитански курс: вече втори уикенд решавам “листовки”, но с тея ш**@ни светлини се виждам в чудо... 850 въпроса, повечето можещи да обслужват навигацията на самолетоносач за нек’ва скапана гумена лодчица, дето ще я джиткам около брега. Тъкмо горе- долу се оправих с пеленговането и на: знаци и светлини. Пфуууууу!
      08седемшест5едно513четири

      Коментар


      • Вальо
        Вальо коментира
        Редактиране на коментар
        ............

    • #65
      Ако се мъчиш с каченото в сайта на Морска, нищо няма да стане! А светлините са капка в морето От всички 60 въпроса само 1-2 са със светлини. По-скоро се решават реални листовки и доста неща се наизустяват.

      Коментар


      • #66
        На мен най-трудни ми бяха буйовете и ветровете, но както каза колегата, всичко се учи наизуст.
        На изпита приключих за 11 минути с една грешка, и то щото ме подведе преподавателя.

        Не се коси, аз не познавам някой който да не е изкарал изпита.

        Коментар


        • Вальо
          Вальо коментира
          Редактиране на коментар
          @Chinela: Човеко, респект към паметта ти! Имам себе си за средно интелигентен, обаче каквато и ментална постановка да опитвам, ми убягва логиката на тоя пустиняк, дето го е мислил това ... А успеха ти (1 грешка) е направо е потискащ- разни колеги карат за втори път курса, понеже са ги късали повече от два пъти... :-(

      • #67
        Не знам къде караш курса, аз бях при Капитан Костадинов.
        При него няма скъсан. Досега съм му пратил десетина човека и всичките изкараха от раз.

        Ако много закъсаш, мога да помогна с някои съвети за наизустяване.

        Сега си спомних, че ни караше да решаваме листовки по 8 броя за 2 часа.
        Първо правех по около 20 грешки средно, после стигнах до НУЛА....

        Коментар


        • v_0
          v_0 коментира
          Редактиране на коментар
          Скоро бях в Морска. Въпросният човек си води лично курсистите да си подадат документи. Респект! Иначе за всички други - вижте Морски център Русе/ мисля така се казваха/ имат онлайн листовки, които са точно като в Морска. Плащаш някаква такса за месец, но след като ме скъсаха , за един месец бях като колегата - за 10 мин. с две грешки.

      • #68
        Аз съм в Карела Сейлинг , при капитан Караманлиев. Уж и те ни дават изпитните тестове, обясняват добре, аз чета допълнително, обаче тея светлини на драгажни кораби и подобните вехи, буйове и пр. направо ме карат до умопомрачение...
        08седемшест5едно513четири

        Коментар


        • #69
          Не бой се,тук на курса въпросите бяха 8600,на теста около 800,на навигация / светлини и свирки / минаваш с над 98% или си оставаш пехотинец.........това на английски.

          После ако слушкаш ти дват едно такова да караш и да си свиркаш

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ADBE0DBF-F567-436E-AA0A-B46E760CB810.jpeg
Прегледи:584
Размер:352.6 КБ
ID:6568942

          Поздрави на Карела от Сан Диего,той ще се сети

          Последно редактирано от BENZBOSS; 07-03-20, 21:26.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #70
            Ех, каква хубава тема...
            Лято 2019 прекарахме седмица на Жану 44.5 около Юнийските острови и се запалих тотално...тябва лодка. Имам къде да я съхранявам в Гърция, както и безплатно пристанище. Бюджета хлабав. Проблема при мен е, че се запалих по ветроходство, въпреки, че бях навит на квото и да е, като начало. Започнах да гледам обяви в цяла Европа, основно Гърция, щеше да е най-лесно, изкарах курс. Гледах всякакви лодки, без ясна конепция, като мечтата ми беше малка ветроходна яхта. Постепенно си изясних какво искам, ниски разходи след покупка: да се движи на колесар, да я пускам и вадя сам, вероходна, прилично състояние /предвид неопитността ми/, извънбордов двигател, за да се обслужва /пренася до сервиз/ без лодката, да си я боядисвам и обгрижвам сам и др.
            Намерих моята октомври 2019 във Фейсбук в Холандия, Ноември беше тук. 5.49 WE-GU 1980. Доста чиста и обгрижвана лодка. Към момента е с БГ флаг, регистрирана с цялото обурудване в двора ми и сега ще я мъча да я сваля от колесара за да я боядисам под водолинията. Сега е с 4к.с. мотор, но категорично искам мин 15, за да съм по-спокоен. Ще сложа и 2ра ос на колесара. Скоро минах през курс, регистрация, транспорт от Холандия и др. питай, на линия съм.

            Ето го кораба...

            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:67403091_2416125031800190_745603835799535616_n.jpg Прегледи:0 Размер:188.0 КБ ID:6581124

            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:67242041_2416124988466861_7607860667315388416_n.jpg Прегледи:0 Размер:183.2 КБ ID:6581125
            VARADERO SD2

            Коментар


            • Вальо
              Вальо коментира
              Редактиране на коментар
              Руслане,
              кога ще я видя? Изглежда чудесно- аз също обмислям дали направо да не търся ветроходна... Място с близки приятели в Гърция имам, но пристан- йок. Това нещо спокойно ли ще се дърпа с пикап или джип, т.е. ще ми бъде ли проблем да си го тегля всяка седмица към Гърция?

              v_0 , би ли обяснил малко по- подробно за главоболията? Аз бях спазарил едно 5 метрово РИБ- че в Атина, обаче предвид простотиите, всичко се разпадна. Къде да очаквам главоболия и каква е драмата с колесара?

              Мамка му и на извънредното положение- вместо вече да съм с лодката, сега парички от мечтичката отиват за ипотеките... :-(

            • rosslan
              rosslan коментира
              Редактиране на коментар
              Вальо, ще се видим, ще ти разкажа...
              Драмата с колесара е, че човека, който я домъкна с бус /който по принципноси всякакви колети от европа/, може да отиде на място и само да я закачи. Ако е без колесар е проблем да стане коомбинация, но не е невъзможно. Аз прецених, че предпочитам да се доверя на продавача/дори смени лагерите на колесара за негова сметка/ и да я купя без да я гледам и беше правилно в този случай. По снимките и човека си личи до някъде дали е скрап, но цените са такива, че всичко си заслужава.
              Не мисля, че е нормално да я дърпаш повече от веднъж сезонно, тежка е, ще ти скапе удоволствието и колата. Ако седи там, за няколко километра няма проблем.

            • v_0
              v_0 коментира
              Редактиране на коментар
              Няма главоболия. Отиваш със собствен колесар и така се прибираш в бг. В Гърция колесарите нямат регистрация,а ползват тази на автомобила. Или грък трябва да ти я докара, или да я караш без номера, но рискуваш. А и според мен полицията знае за този проблем и дебне. Мен ме спряха и единствено ми провериха документите на колесара. Точно се ядосвах, че можеше д мина метър, а дадох 2.5 к за нов колесар. Иначе парата в джоба и газ.

          • #71
            Здравейте!
            Малко раздвижване по темата: тази или другата седмица мисля да взема най- накрая някакво плавателно средство. С оглед на скапаната криза реших първо да взема обикновена надуваема лодка ( не РИБ ), а като се пооправят нещата да закотвя направо, някъде и една ветроходна. С двигателя вече нямам въпросителни- ще е чисто нов инжекционен, двуцилиндров, четиритактов Mercury, 20 к.с. , докато за джапанката се двоумя доста между островърха 415 см. , 120 кила или тъповърха 390 см., 80 кила. Не че ще я карам в бурно време, но при по- голяма вълна, гледам че предпочитат островърхите гуменетки, вместо тъпите, които имат повече вътрешно пространство (май?), но пък се удрят при вълни като чук във водата. Вие, кое бихте предпочели? 20 коня ще могат ли да бутат лодка 120 кила, с двама пасажери? А, с четирима?
            08седемшест5едно513четири

            Коментар


            • KingofROAD
              KingofROAD коментира
              Редактиране на коментар
              По-тежката би трябвало да е по-стабилна...

          • #72
            И 5 коня бутат без проблем ма си е бутане,няма глисаж,20 коня с 4 човека не са му никакъв проблем
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • Вальо
              Вальо коментира
              Редактиране на коментар
              Лодката е Хеви дюти- 120 кила, двигателя е над 50, 4ри души, да ги сложим по 75 средно са 300, багаж, гориво, бира и пр. още 50 кила- станаха 500 кила- с четири метрова лодка и 20 коня ще може да глисира спокойно- така ли? А с 40 кила по- малко ( 80 килограмова лодка) и с 30 сантиметра по къса ще има ли някаква разлика ?

            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Трудно ще глисира,ще я бута и до там

          • #73
            И друго: островърхите не са ли повече за предпочитане в морето, а заоблените за спокойни води. Такива пируети с 20 коньова лодка възможни ли са? Тея пичове вероятно биха брали доста ядове, ако лодката им беше с U- форма отпред:
             
            08седемшест5едно513четири

            Коментар


            • #74
              Първоначално публикуван от Валентин Стоилов Преглед на мнение
              И друго: островърхите не са ли повече за предпочитане в морето, а заоблените за спокойни води. Такива пируети с 20 коньова лодка възможни ли са? Тея пичове вероятно биха брали доста ядове, ако лодката им беше с U- форма отпред:
              Тия пичове не ги гедай! Ама въобще!

              Коментар


              • Вальо
                Вальо коментира
                Редактиране на коментар
                Добре, де- защо? Лодката им нещо като “стоковите” джипки на Париж- Дакар ли е, или просто щуреят, щото ако спраскат лодка или двигател няма да плащат сметката те???

            • #75
              Първоначално публикуван от Валентин Стоилов Преглед на мнение
              Здравейте!
              Малко раздвижване по темата: тази или другата седмица мисля да взема най- накрая някакво плавателно средство. С оглед на скапаната криза реших първо да взема обикновена надуваема лодка ( не РИБ ), а като се пооправят нещата да закотвя направо, някъде и една ветроходна. С двигателя вече нямам въпросителни- ще е чисто нов инжекционен, двуцилиндров, четиритактов Mercury, 20 к.с. , докато за джапанката се двоумя доста между островърха 415 см. , 120 кила или тъповърха 390 см., 80 кила. Не че ще я карам в бурно време, но при по- голяма вълна, гледам че предпочитат островърхите гуменетки, вместо тъпите, които имат повече вътрешно пространство (май?), но пък се удрят при вълни като чук във водата. Вие, кое бихте предпочели? 20 коня ще могат ли да бутат лодка 120 кила, с двама пасажери? А, с четирима?
              Ако нямаш някаква мноооого основателна причина за избора на двигател би ли споделил какви според теб са предимствата на това Меркури ? За мен лично надали това е най-удачния избор към момента. А относно носа. Стигне ли се дотам с него да бориш вълните, то вярвай ми, няма да има никакво значение. Лодката която си избрал ще се е счупила отдавна. Определено те влече трудния път. Ама пък ще има да разказваш много и от първо лице как си се наиграл в началото. Ако не се откажеш де.
              GPS системи https://www.easytracking.bg/
              Пътна помощ навсякъде и по всяко време https://закъсах.бг

              Коментар


              • D.Dimitrov
                D.Dimitrov коментира
                Редактиране на коментар
                Надявам се да не мислиш тази лодка да я качваш на покрива. Но при теглото и дори и някой да ти я носи и да ти я разгъва и надува всяка седмица пак ще се откажеш на втората сряда. Повярвай ми, не искаш да разпъваш или прибираш такава лодка. А камо ли да я миеш след всеки уикенд както трябва. Лодката е чудна за гмуркачи. Ама и те много не я харчат. И двигател Тохатсу произведен за Меркури с всичките "икономични нововъведения на марката" също не искаш да си купиш. За тази тотал сума си вземи РИБ-че с двигател Ямаха или Сузуки. Закачи си ремаркенце и не си докарвай проблеми с гръбначния стълб. Сам ще се изненадаш колко бързо ще се научиш да го дърпаш. А и на ръка се маневрира лесно. Аз за себе си оцених концепцията: " Ма одим на диво по черно и се меткаме от де ли не у мурето...." като доста извратена. Пускай си цивилизовано и си ходи на диво. По вода. Там където не се ходи дори и с ДжиБ. Щото, нали ако следваме друга концепция, да одим и до Гърция по черно.
                А относно клипчетата с вълничките. Това ако сам не си го търсиш няма как да ти се случи.

              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                Е тука е прав

                Меркюрито е скопено Тохацу,в малките коне Ямаха и Сузуки както и Хонда,ако работеше Меркурито в Аляска моите хора такова щяха да карат,а те Сузуки до Сузуки,като Ямахата ма по-леко било и по-мощно за теглото си........или поне така казват,не съм ги засичал тия години кой и какво.

              • Вальо
                Вальо коментира
                Редактиране на коментар
                Е как скопено, бре??? Тази кубатура, двуцилиндровите на всички производители са максимум 20 коня- има само една 25 коньова Ямаха, ама тя е 7 бинки... Написаното означава ли, че карбуратора Хонда е по- добра от инжекционно Меркюри???

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X