Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

    Почвам да се чудя защо толкова упорито някой хора се опитват да омаловажат прогреса. Ами тя парната машина е по сигурна от бензиновия двигател, по малко работи могат да се скапят, ама що не си караме с нея на джипките, аааа , много тежала, и горяла много дърва. Ами нали електрониката е затова, за да оптимизира процесите. Аз не съм видял самоволно изгорял комп, все е бил виновен човек.

    Коментар


    • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

      Така е, ама сме се събрали да спорим. Иначе не е интересно, пък и в спора се ражда истината, каквато и да е тя. Аз страх от електрониката нямам, нищо че съм селско саморасло майсторче. Имам много идеи с микропроцесори за автомобилите.Наскоро си купих устрйство за коригиране ъгъла на запалване, когато съм на газ, идеята ми хареса, но не и реализацията и затова си го направих с ПИК. Ще видим колко ще изкара

      Коментар


      • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

        Ами ето че и ти се опитваш да откриваш топлата вода. А какъв е идеалния ти ъгъл на газ? За тая работа един комп взима инфо от сензора за обема или теглото на входящия въздух, потенциометъра за това колко е отворена дроселовата клапа, баро сензора, сензора за температурата на охлаждащата течност, нок сензора и още една камара простотий и решава на какъв ъгъл да подаде искрата, и всичко това на всеки няколко милисекунди, и ако някой сензор се скапе го емулира на база на данните от другите сензори... . Темата е дълга.

        Коментар


        • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

          Да, темата е дълга, но ти пропускаш един много важен момент. Аз внасям корекцията точно преди бобината. Тоест ЕКУ-то си прави сметките спрямо данните от датчиците, изработва си предварението за бензин, но точно преди да подаде искрата към бобината, се намесвам и викам "чакай бе, това е LPG, не бензин" и си внасям корекцията. Демек устройството работо в качеството на "октан-коректор"

          Коментар


          • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
            Страхът от електрониката е е присъщ на селските майстори на москвичи. Когато не разбират нещо тутакси обвиняат "компутеро"...
            Колко от от вас са имали проблем с електрониката в гората? Не става дума за електронните пишман блокировки а за управлението на ДВГ.
            Електронката е безсмислена понякога. Като при нивовия инжекцион - не дава нищо повече. единствено ядовете се увеличават.
            Мен лично от електроника не ме е страх.Страст ми е и за това я уча в момента.Парната машина не е по надеждна от ДВГ.Много по-трудно и по-опасно е да се управлява.Със предимствата на електрониката идват и много проблеми.
            Преди имах раздвоение на личността, но сега взимаме хапчета и сме много добре.

            Коментар


            • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

              По-малко части не винаги значи повече надеждност. Калашникът има много чаркове и стреля винаги, а лъкът има малко и стреля само в хубаво време.
              Въпросът е дали всеки прогрес е смислен. Последните бутални винтови изтребители имат втрещяващо съвършен силов агрегат. Днешните компютърно управлявани не стават за нищо в сравнение с ония. И?
              Цялата работа е за далаверата на бензинджиите. А класическите ДВГ са досадна мъртва технология. Колкото и да ги хвалите - пари за нищо. А пък да се хвърлят пари за нови разработки е още по-голяма глупост от самият ДВГ.

              Коментар


              • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнение
                ...Явно термини като "съвременни технологии" и "морално остарял" са изхвърлени от употреба... по ГОСТ. ...

                Бумбамфюрер, образованието ти, като че ли наистина има известни пропуски и може би ревизирането на дипломата ти не е съвсем празна от смисъл идея! Някакво обяснение за това може да е факта, че голяма част от него е придобита в декадентска, загнила среда, извън местата където човешкият дух беше достигнал невероятни висоти.
                Пък аз най-прилежно си учех тук политикономия, че и изпити съм държал. Та корифеите на тази наука съвсем сериозно рецитираха един от основните й постулати: В условията на планова, социалистическа икономика, явлението: "морално остаряване на техниката" НЕ СЪЩЕСТВУВА - тя може да остарява САМО физически!
                И не е чудно, че не само аз съм си научил урока!

                А руснаците - толкова си могат, толкова си правят. Те сами са напълно наясно с проблемите си и имат достойнството да си го признаят, търсят и решения доколкото са в състояние. Само че тук има "по-католици от папата", които защитават някаква теза само защото я припознават като "проруска", въпреки че самите руснаци халхабер си нямат тя да е тяхна. Понеже темата е доста дълга, та не помня кой точно го написа, но вече беше дадено едно много добро обобщение по въпроса. Автомобилостроенето им представлява тридесет-четиридесетгодишни интерпретации, на отсвоя страна, още толкова годишни конструкции, до които по един, или друг начин са се добрали. За себеси аз нямам съмнение, че в момента, в който те се доближат до нещо от съвременното автомобилостроене /когато и да стане това и колкото и тогава вече тези технологии да са остарели/, то тук "нашите хора" ще са първите, които ще запеят дитирамби по въпроса и ще обявят за "върховръх" това, което в момента заклеймяват като "гламурни полюции" - по единствена причина: в Русия не се прави така!

                Колкото до руските всъдеходи и двигателите им: Настоящето положение, обективно е възможно най-оптималното. Каквито двигатели имат - такива слагат, както могат - така ги и правят. Наистина би било много неадекватно и напълно неприложимо на практика да сложат нещо, което го има там в единични "колекционерски" бройки и нито има сервизна база; нито организирано снабдяване със части; нито ремонтна база; нито кадри владеещи друга техника и технология. По тази причина там още дълго ще се конструират двутонни превозни средства /със стремеж да им се придадат всъдеходни характеристики/ оборудвани с двигатели от Ока.
                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                Коментар


                • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                  Уважаеми Господа и Другари.

                  Народа го е казъл - за всеки влак си има пътник И за всяка жена е....ч.

                  Поздравявам всички.

                  Но руското автомобилостроене е в застой то 40 до 60 години.
                  А когато нещо е в застой логично е да не се развива материално техническата база.

                  Проблема е че руснаците на чертежи могат да извадят всичко.

                  Но нямат силните изпитателни центрове / както във военното производство/.
                  Никой не иска да инвестира големи пари в развитие на т.нареч. покупные изделия.Само защото вече всичко това на запад е направено.

                  Путин реши задачата - приходите и стройте заводы.

                  И хич не му пука,че Москвич е История.

                  Та относно откриването на завода на ТОYОТА.

                  Не виждам логика в изказването на някой по горе, защо президента на Русия да не посети новооткрития завод.

                  Все пак на този автомобил ще пише произведено в Русия.

                  А ТОYOTA е най големия производител в света / или втори/.

                  И стига сте нападали Стефан - той е инакомислещ.

                  А от това всеки има полза.

                  Преди нали не даваха да бъдем такива.
                  only 4 x 4,sim AWD

                  Коментар


                  • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                    ...Аз не съм видял самоволно изгорял комп, все е бил виновен човек.
                    Има, има. Изтекли кондензатори, понякога със съответните "изяднени" писти, разпрограмирани от старост памети, и други такива.
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                      Има, има. Изтекли кондензатори, понякога със съответните "изяднени" писти, разпрограмирани от старост памети, и други такива.
                      Електролитните кондензатори обикновено са проблем.След време електролите го раздува а може и да се пръсне.
                      Преди имах раздвоение на личността, но сега взимаме хапчета и сме много добре.

                      Коментар


                      • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                        Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                        Има, има. Изтекли кондензатори, понякога със съответните "изяднени" писти, разпрограмирани от старост памети, и други такива.
                        Първоначално публикуван от Drugarq Преглед на мнение
                        Електролитните кондензатори обикновено са проблем.След време електролите го раздува а може и да се пръсне.
                        Може би аз не се изразих правилно.
                        Има наистина и такива компютри, но това е на автомобили които са преминали проектния срок на експлоатация. При западните автомобили той е далеч по малък отколкото при руските. Когато на западния му изтекът кондензаторите или сменяш компа, но е препоръчително да смениш и колата в общия случай. А на руската сменяш платното на бензиновата и си караш. Не омаловажавам качествата на руската техника. Разликата е в това че по време на по малкия живот на западната техника правиш предимно обслужване а не ремонти, а при руската е обратно. И на запад автомобила не се предава по наследство на третото поколение първороден син.

                        Коментар


                        • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                          Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                          И на запад автомобила не се предава по наследство на третото поколение първороден син.

                          Е какво толкоз се заяждате с това?Предпочитам да взема на баща си дъртия трабант или москвич отколкото да тегля пари от банката за нов.Защото в тая дърта таратайка може да имам някви спомени и сантименталната и стойност да е по-голяма от материалната.
                          Преди имах раздвоение на личността, но сега взимаме хапчета и сме много добре.

                          Коментар


                          • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                            Първоначално публикуван от Drugarq Преглед на мнение
                            Е какво толкоз се заяждате с това?Предпочитам да взема на баща си дъртия трабант или москвич отколкото да тегля пари от банката за нов.Защото в тая дърта таратайка може да имам някви спомени и сантименталната и стойност да е по-голяма от материалната.
                            Да, аз не отричам сантименталната стойност, аз самият тръгнах да си търся първата кола да си я купя обратно, но не за да я карам, а за да я имам.

                            Коментар


                            • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                              Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                              Да, аз не отричам сантименталната стойност, аз самият тръгнах да си търся първата кола да си я купя обратно, но не за да я карам, а за да я имам.
                              Е какъв е смисъла да имам кола и да не я карам?Тя за това е направена.
                              Преди имах раздвоение на личността, но сега взимаме хапчета и сме много добре.

                              Коментар


                              • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                                Първоначално публикуван от Drugarq Преглед на мнение
                                Е какъв е смисъла да имам кола и да не я карам?Тя за това е направена.
                                А какъв е смисъла на колекционерските ножове, или колекционерското вино, нали и те могат да се ползват. Точно там е разликата, ако руския москвич ми го подарят на сватбата като сантиментален подарък ок, ама обикновенно го подаряват защото само това имат и го подаряват като средство за предвижване, не защото не искат да подарят опел или фиат или кадилак, а защото нямат тая възможност.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X