Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

    Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнение
    Нещо ми се чини, дека заводът с благозвучните акроними ИЖ, АЗЛК и т.н. взе, че фалира. При това в "новата обстановка".
    току що открих липстата на емотиконка блъскаща си главата в стената ,или поне скачаща от покрива на панелен блок! А закакво ние вече не правим коли?Смятам че причините далеч не са толкова прости ,но това едва ли има значение ,работата е там ,че на север и в блатистите раиони не виреят нито Хонда Сивик , нито Додж Рам ,нито Хонда Африка Твин(да чел съм ,гледал съм ,но тези мотори просто преминават от там) ,там оцеляват само Лада ,Москвич ,Уаз ,Иж ,Урал.Защо ? -отговорено е в темата!
    много преди старта...

    Коментар


    • #32
      До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

      Първоначално публикуван от RW* Преглед на мнение
      току що открих липстата на емотиконка блъскаща си главата в стената ,или поне скачаща от покрива на панелен блок! А закакво ние вече не правим коли?Смятам че причините далеч не са толкова прости ,но това едва ли има значение ,работата е там ,че на север и в блатистите раиони не виреят нито Хонда Сивик , нито Додж Рам ,нито Хонда Африка Твин(да чел съм ,гледал съм ,но тези мотори просто преминават от там) ,там оцеляват само Лада ,Москвич ,Уаз ,Иж ,Урал.Защо ? -отговорено е в темата!
      И колко РАМа строши ваше благородие на север. Само за Хонда да не говорим щото тея имат робот дето можеше да бие на водка и танци даже и Елцин.Ако сакаш има едно момче тука във форума Любо Африката чел съм какво е постигнал с такава машина и до къде Пали ИЖа и тръгвай след него скоро ще пътува пак при това не толкова на север. Може и пеша с ИЖа на гръб да се върнеш.

      Коментар


      • #33
        До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

        Коли не правим защото по разпределение в СИВ не ни беше позволено, именно позволено. Въпреки това и ние сглобявахме Рена и ФИАТи, но и това ни спряха. За капак забалежи - имаше свръхтърсене на коли и се чакаше с години и с номера. Ако бяхме нормални икономики тогава, това значеше, че цените на тези таратайки щяха да скочат до и над западните нива.

        Иначе браво на Ладите и Моквичите. Тук не можаха да оцелеят (освен в ръцета на Бай Мангау), но това сигурно е щото си нямаме тундра. А, понеже минавам за моторист, не искам да чувам марките ИЖ и Орал (както съм го виждал изписано неведнъж).

        Коментар


        • #34
          До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

          Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
          И колко РАМа строши ваше благородие на север. Само за Хонда да не говорим щото тея имат робот дето можеше да бие на водка и танци даже и Елцин.Ако сакаш има едно момче тука във форума Любо Африката чел съм какво е постигнал с такава машина и до къде Пали ИЖа и тръгвай след него скоро ще пътува пак при това не толкова на север. Може и пеша с ИЖа на гръб да се върнеш.
          Добре де -написал съм всичко в мнението си ,какво още искаш-прочети го пак.ДА ако живея в тия тежки раиони из русия ще карам ИЖ или ОРАЛ ,които в изблик на любов ще наричам УРАЛ.Апък Рам и тука няма да карам щото нямам ПАРИ.
          много преди старта...

          Коментар


          • #35
            До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

            За протокола - Урал М72 е шитнат BMW R71 на ИМЗ като знак на добра воля през 1940 г.!!! С други думи, отново да са живи и здрави немците, че правят мотори с кош, които в руски ръце могат да прекосят Северния ледовит океан и после Индийския за десерт. Обаче въпросният мотор не издържа много добре българските условия и българската експлоатация и вече е реликва. Явно това си е машина за Арктика, а не за асфалт.

            А ти карал ли си ИЖ? На такъв добитък ми минаха курсовете на мен.

            Горното добре, ама с мнението ти, че ако живееше там, щеше да караш едиквоси рязко олекна в спора. То, аз ако живеех в Монако щях да карам само Ламборгинита...
            Последно редактирано от Obersturmbahnfuehrer; 27-12-07, 21:29.

            Коментар


            • #36
              До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

              Първоначално публикуван от RW* Преглед на мнение
              Добре де -написал съм всичко в мнението си ,какво още искаш-прочети го пак.ДА ако живея в тия тежки раиони из русия ще карам ИЖ или ОРАЛ ,които в изблик на любов ще наричам УРАЛ.Апък Рам и тука няма да карам щото нямам ПАРИ.
              Добре де не се сърди толкова аз нищо не искам само питам и предлагам да докажеш своите думи и убеждения в дела.И аз нямам пари да си направя Рама както мечтая.... карам си го такъв какъвто го направих преди години е значи толкова можеме.А знаеш ли поради какви причини един Москал или една Лада няма да се хареса на потребителя в Мексико да речем пред един Ф-250 или един Ел камино.Ами нормално най вече техническо обслужване издръжливост товароподемност традиции в мисленето и начин на живот.
              А да си виждал бяла мечка да гони жираф.....не но това не прави жирафа по ненужно живо същество нали.Но моля те не сравнявай по никакви критерии Москвиииич с Хонда вече и малоумните деца знаят защо.

              Коментар


              • #37
                До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                Извинявайте "знатоки", ама аз само да питам понеже Стефан намеша много Арктика тука! Американците в Аляска какво карат?!! Или там климата е много по-мек от Сибир?
                יעבור
                «И това ще мине»

                Коментар


                • #38
                  До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                  Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнение
                  За протокола - Урал М72 е шитнат BMW R71 на ИМЗ като знак на добра воля през 1940 г.!!! Обаче въпросният мотор не издържа много добре българските условия и българската обстановка и вече е реликва, пък за Арктика не знам. А ти карал ли си ИЖ? На такъв добитък ми минаха курсовете на мен...
                  за съжаление да ,то пък сега сякаш съм по-добре със 50+ годишното МЗ ,а Урал дори е трудно да се засече ,гледам се интересуваш и ще ти кажа-за мене идват добри времена-крос с двигател от тип 513 -рамката я имам двигателя уговорен...другата година планирам да запали.Ама така и така си тръгнал да говориш за мотори ,бих казал ,че основна тяхна характеристика е да се карат с кеф ,а повярваи ми МЗ си го карам с усмивка...ама и аз искам японско ,защото за разлика от сибир на мене живота ми не зависи дотолкова от машината-като се развали ще бутам.Спирам че много оффтопик стана

                  пп Ако рамката не бе от Хонда ,а от Иж шях да зема двигател от Урал ...или наи малко от Днепър
                  много преди старта...

                  Коментар


                  • #39
                    До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                    Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                    Добре де не се сърди толкова аз нищо не искам само питам и предлагам да докажеш своите думи и убеждения в дела.И аз нямам пари да си направя Рама както мечтая.... карам си го такъв какъвто го направих преди години е значи толкова можеме.А знаеш ли поради какви причини един Москал или една Лада няма да се хареса на потребителя в Мексико да речем пред един Ф-250 или един Ел камино.Ами нормално най вече техническо обслужване издръжливост товароподемност традиции в мисленето и начин на живот.
                    А да си виждал бяла мечка да гони жираф.....не но това не прави жирафа по ненужно живо същество нали.Но моля те не сравнявай по никакви критерии Москвиииич с Хонда вече и малоумните деца знаят защо.
                    смятам че условията са определящи какво ще се кара и какво не ,а условията съвсем не се изчерпват с товароносимост ,проходимост и цена -това мисля и нямам кокво повече да кажа.
                    много преди старта...

                    Коментар


                    • #40
                      До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                      Бе, американците не ходят в Аляска. Те са имали акъл само колкото да я купят от премъдрата Екатерина, която решила, че т.нар. тогава Руска Америка й е много далеч, за да я пази и експлоатира. И как иначе, като тогава не са имали Москвичи и УАЗове, с които да "усвояват" наред.

                      Сега американците като нямат акъл да си внесат Москвичи... и мужици, ще чакат да се стопли, за да попъплят натам със скапаните си пикапи.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                        Първоначално публикуван от RW* Преглед на мнение
                        Добре де -написал съм всичко в мнението си ,какво още искаш-прочети го пак.ДА ако живея в тия тежки раиони из русия ще карам ИЖ или ОРАЛ ,които в изблик на любов ще наричам УРАЛ.Апък Рам и тука няма да карам щото нямам ПАРИ.

                        Палил ли си чисто нов Иж при - 5 градуса? Аз съм... Колкото до надеждаността му - това е единственият чисто нов мотор който съм имал някога и не се доближава и на светлинни години до 20-годишния скапан КЛР, който имах доста след това... Не говоря за асфалата и пред кафенето...
                        А за ремонтопригодността! - Това е проектирано да се ремонтира, не да се кара!
                        Единствената основателна причина за съществуването на ИЖ (Изяде ми Живота) е липсата на друго... Чехите също правеха и ЧЗ и Ява, които без да са съвършени за несравнимо по-добри... Урал също съм карал... От това е невъзможно да слезеш чист...
                        Излиза, че където има тежки условия и няма УАЗи, Москвичи и Жигули животът е невъзможен. Хората и на Антарктида ходят и без руска техника и вероятно не са опечалени от това А в Аляска и Канада как ли се оправят...
                        Значи, ако има и най-малкия признак, че машината има поне малко удобство и функционалност и е пригодена за хора е признак на меки китки, невежество и т.н.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #42
                          До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                          Сини срещу червени, това е темата
                          Няма факти, има емоции, ако някой каже нещо макар и обосновано, веднага някой се обижда??? Чета и се мая как може така да се наелектризирате за прости неща, при това темата се сменяше 3-4 пъти?

                          Аз съм живял в Съюза, имал съм и москвич (първата ми кола) и знам как е направен и какво може както минусите, така и плюсовете , но Факта е факт за всякакви условия се правят специализирани машини, навсякъде (както на изток, така и на запад) И ако "разширим" понятието условия с Икономиката, строя, хората, роднините ще видим че е можело и по друг начин , но е станало така и тези коли си имат мястото в изторията, друг въпрос е дали сега и тук са си на място, но този въпрос всеки сам си го решава давайки собствените си парички за тази или онази кола и никои не може да го съди

                          Коментар


                          • #43
                            До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                            Палил ли си чисто нов Иж при - 5 градуса? Аз съм... Колкото до надеждаността му - това е единственият чисто нов мотор който съм имал някога и не се доближава и на светлинни години до 20-годишния скапан КЛР, който имах доста след това... Не говоря за асфалата и пред кафенето...
                            А за ремонтопригодността! - Това е проектирано да се ремонтира, не да се кара!
                            Единствената основателна причина за съществуването на ИЖ (Изяде ми Живота) е липсата на друго... Чехите също правеха и ЧЗ и Ява, които без да са съвършени за несравнимо по-добри... Урал също съм карал... От това е невъзможно да слезеш чист...
                            Излиза, че където има тежки условия и няма УАЗи, Москвичи и Жигули животът е невъзможен. Хората и на Антарктида ходят и без руска техника и вероятно не са опечалени от това А в Аляска и Канада как ли се оправят...
                            Значи, ако има и най-малкия признак, че машината има поне малко удобство и функционалност и е пригодена за хора е признак на меки китки, невежество и т.н.
                            вече няколко човека изфабрикуваха това което написах и за пореден път ми става неприятно от това-ще избера Иж за сибир пред друг мотор ,защото:има части за него ,не е особено претенциозен-ето заради това и несмятам че е малко.Пиша мненията си достатъчно кратко и смятам ,че са лесни за разбиране ,просто ги прочетете целите и го осмислете.
                            много преди старта...

                            Коментар


                            • #44
                              До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                              но Факта е факт за всякакви условия се правят специализирани машини, навсякъде (както на изток, така и на запад) И ако "разширим" понятието условия с Икономиката, строя, хората, роднините ще видим че е можело и по друг начин , но е станало така и тези коли си имат мястото в изторията, друг въпрос е дали сега и тук са си на място, но този въпрос всеки сам си го решава давайки собствените си парички за тази или онази кола и никои не може да го съди
                              Ето това е - можело е,но така е станало! Но има хора които мислят, че така е било най-добре! А е могло много по-добре!И тогава на мястото на москвича и ИЖ щеше да има по-добри или даже много по-добри машини със части и възможност за обслужване не само в Аляска а и в Сибир! Но сега истината е такава - в Сибир с руска техника. Засега! Защото далечния изток отдавна се е ориентирал към японското и не искат да чуват за руска автотехника!
                              יעבור
                              «И това ще мине»

                              Коментар


                              • #45
                                До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                                Празен разговор. Когато става дума за професионална употреба, всички неруски коли не са даже и буклук. Просто не съществуват. Проста причина - детайлите им не са стандартизирани. Значи от тях не може да се формира машинопарк. Случаят е приключен. Независимо от потенциалните и хипотетичните им някакви си възможности.
                                Когато обратното твърди Близнакът - нищо. Той е хобаджия. Когато обаче го твърди инж. Оберщурмбан ... - това трябва да е ревизия на дипломата му. Засрамете се, колега. Форумът има донякъде и технически уклон. Някой може да очаква и да научи нещо за железата от тука. Не само за личните предпочитания.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X