До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители
Друго си е Победата
)) - с табло от рифел и лостове от къдраво арматурно желязо
А купето - направо 20 футов контейнер
)))
И таблото на бившата ми Нивата ще да е било от рецилкирани чорапогащници, щото се нацепи за 4 години
А като купиш руски бутала и занесеш блока за шлайфане, шлайфистът се чуди по кой размер да шлайфа
А в неадекватното рено се чувстваш като човек и за разлика от победата и жигулата имаш реален шанс да оцелееш при недай си Боже ПТП...
Първоначално публикуван от m20_maniqk
Преглед на мнение
)) - с табло от рифел и лостове от къдраво арматурно желязо
А купето - направо 20 футов контейнер
)))И таблото на бившата ми Нивата ще да е било от рецилкирани чорапогащници, щото се нацепи за 4 години

А като купиш руски бутала и занесеш блока за шлайфане, шлайфистът се чуди по кой размер да шлайфа

А в неадекватното рено се чувстваш като човек и за разлика от победата и жигулата имаш реален шанс да оцелееш при недай си Боже ПТП...
.Това е първия следвоенен автомобил изобщо.Първият автомобил с понтонна каросерия,без летящи калници и стъпенки.Прототипът е бил показан през 1946 година.Погледнете американските,немските,че и френските автомобили от тези години.Повечето имат вместо багажник-куфар.Та като купувах моята гледам-предната броня много по-нова от задната.Питам го човека защо така,а той карал зимата с гуми "димитровки" без протектор с около 80.Резултатът-залетял към крайпътно дърво.Не знам с колко е успял да убие скороста преди удара,ама беше жив човека,че даже и договор за покупко-продажба направи.Само каза че се е прихванал по-здраво за волана.Та с 2 думи едно е на реклама,друго е на теория,трето-на практика.


Коментар