Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

    Първоначално публикуван от RW* Преглед на мнение
    Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of
    genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction."
    Albert Einstein

    като си пляснеш колата в някое дере ,ще слезеш ,ще погледнеш дали не си строшил нещо важно ,след това ще се качиш и продължиш-така мисля аз
    Разбирам, че прогресът те плаши и чувстваш, че губиш контрол над нещата, но това е най-нормалният ход на развитие. Като искаш постижения, сигурност и ефективност, неизменно вървиш към сложни системи. Иначе не знам с какъв акъл се качваш на разни комплексни и деликатни летящи машини. Между другото, високоскоростните ЖП превози също са страшно заплетени истории. За другите сложни аспекти на съвременния живот няма да споменавам, защото стресът явно ще ти дойде в повече.

    А, какво каза току що? Че Русия основно се държи не като индустрилана сила, ами като суровинен придатък на развитите страни ли? Анатема, анатема!

    Коментар


    • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

      Дима, искам да сложа двигателя от Гранда 5.9 произведен 1998г. на Гранда 4.0 произведен 1995 година така че да запазя раздатката на стария и да получа моща на новия, И всички майстори ми отказват. Нали знаеш защо?
      Компютъра ще натрупа грешки и рано или късно ще спре.
      Ей на това ме е много яд, че съм безсилен с тая "водонепромокаема кутия"
      Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

      Коментар


      • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

        Първоначално публикуван от Drugarq Преглед на мнение
        А като компютъра сдаде богу дух какво правим?Сменяме го с нов.А колко струва нов?
        Но компютъра не сдава богу дух. Направен е добре. Освен това нов струва жълти стотинки там където се карат такива коли и смяната е елементарна, не се изисква дори отвертка Става за 1 минута и си готов да караш още няколкотстоинн хиляди километра
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

          Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
          Дима, искам да сложа двигателя от Гранда 5.9 произведен 1998г. на Гранда 4.0 произведен 1995 година така че да запазя раздатката на стария и да получа моща на новия, И всички майстори ми отказват. Нали знаеш защо?
          Компютъра ще натрупа грешки и рано или късно ще спре.
          Ей на това ме е много яд, че съм безсилен с тая "водонепромокаема кутия"
          Тия мастори им кажи тия "грешки" да си ги заврат нали знаеш къде
          Те тоя компютър не са го и виждали как изглежда. В тая раздатка няма нищо което да дава сигнал на компютъра че от там да трупа грешки.
          Последно редактирано от Станислав_; 29-12-07, 18:04.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

            Оки ще ти звънна след празниците, да не спамя.
            Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

            Коментар


            • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

              Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
              Но компютъра не сдава богу дух. Направен е добре. Освен това нов струва жълти стотинки там където се карат такива коли и смяната е елементарна, не се изисква дори отвертка Става за 1 минута и си готов да караш още няколкотстоинн хиляди километра
              Сдава,сдава.При едно семейно пътуване в чужбина баща ми беше шофйора.И по едно време колата нещо взе да и става(Форд Ескорт 90 и някоя година).Питам го какво има а той ми отговори "абе...чуди са".Ставало въпрос че като натисне газта двигателя не форсира и неще да развие оборотите.Спряхме.Какво било-супер надеждният компютър.Разкачихме няколко кабела и след време(около половин час) взе та сработи малко по-малко колкот да стигнем.Следващите няколко дена стоя с разкачен акомулатор и всичко си дойде ня място.При същите подвизи със една дъта Лада проблеми нямаше.Искам да кажа че всичко се разваля.Особено електрониката.А когато един компютър вземе да забавя пулса много е малка вероятността да успееш да го поправиш.Защото тук няма само хардуер,има и софтуер(егати измислените думи).Ако си някъде в гората по средата на нищото как можеш да видиш какъв е проблема?Трябва да си носиш лаптоп-изобщо не е евтино удоволствие.Това че нещо е по-модерно и по-ново не значи че задължително е по-добро.
              Преди имах раздвоение на личността, но сега взимаме хапчета и сме много добре.

              Коментар


              • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                Чакай сега, пак глупости и нагласистики. Говорим за двигатели на всъдеходи нали? Щот Ескорта определено не е от тях. Ето, аз ти дадох пример с всъдеход. Ти що се опитваш да ми говориш за разни ерзац машинки.
                Освен това хитрия комп, който ти така не харесваш доста успешно диагностицира всички датчици които са закачени по двигателя, и го прави доста по-точно и с 100% верен резултат от кой да е доморасъл монтьор на Лада. За какъв лаптоп ми говориш, явно си приказваме нещата от рубриката "Една жена каза"... За да го диагностицираш ти трябва само едно нещо - контактния ключ.
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                  Имаше едни снимки. Строени Дифендъри до хоризонта. Чакат парахода с УАЗови редукторни мостове. Иначе не щат да ходят в джунглата щото война, пък им се живее.

                  Коментар


                  • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                    Аз пък какви снимки съм виждал!!! Направо са си 21+ Ама тсссс, това е тайна
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                      Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                      Чакай сега, пак глупости и нагласистики. Говорим за двигатели на всъдеходи нали? Щот Ескорта определено не е от тях. Ето, аз ти дадох пример с всъдеход. Ти що се опитваш да ми говориш за разни ерзац машинки.
                      Освен това хитрия комп, който ти така не харесваш доста успешно диагностицира всички датчици които са закачени по двигателя, и го прави доста по-точно и с 100% верен резултат от кой да е доморасъл монтьор на Лада. За какъв лаптоп ми говориш, явно си приказваме нещата от рубриката "Една жена каза"... За да го диагностицираш ти трябва само едно нещо - контактния ключ.
                      Е каква разлика има в двата компютъра?Единствената разлика която виждам в двата двигателя е че единия е калибриран спрямо по-голям въртящ момент.Относно лаптопа-ако са развали великото изобретение как се ремонтира?С молитби към древните богове?Едно електрическо устройство рано или късно си заминава.С механиката е същото с единствената разлика че ако тоя комп сдаде багажа посред гората не виждам как ще се ремонтира.

                      Забравих нещо:всеки ел.уред има отвори за охлаждне особено тези които бъкат с интегрални схеми.Като влезеш във водата и го залее какво ще стане?Данеби да проработи?
                      Преди имах раздвоение на личността, но сега взимаме хапчета и сме много добре.

                      Коментар


                      • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                        Първоначално публикуван от Drugarq Преглед на мнение
                        Е каква разлика има в двата компютъра?Единствената разлика която виждам в двата двигателя е че единия е калибриран спрямо по-голям въртящ момент.Относно лаптопа-ако са развали великото изобретение как се ремонтира?С молитби към древните богове?Едно електрическо устройство рано или късно си заминава.С механиката е същото с единствената разлика че ако тоя комп сдаде багажа посред гората не виждам как ще се ремонтира.
                        Разликата в двата компютъра е класа на изработка (не си ли чувал че уж едни и същи лагери са различен клас според натоварването например). Дори на вид въпросния комп на GM е повече от 4 пъти по-малък от такъв на обикновена лека кола. Херметизиран и удароустойчив. Не му пука от водата, може да работи целия си живот под вода - за него няма значение. Айде пак неща от рубриката "Една жена каза"... Абе колеги, като не са ви ясни много неща, съдите за тях по думите на кварталните майстори които мнооо разбират щот оправят такситата, защо спорите изобщо. Аз давам конкретни примери. Компютъра не се отваря за ремонт дори в сервиз. Заменя се целия блок за около минута от неспециалист. Където се карат такива машини струва малко и не е проблем да си го носиш в жабката - голям е колкото кутия цигари. Но това е само за собствено успокоение, щото наистина много рядко дефектират и то по-често от хорска немарливост (дадени накъсо жици и тн.) Аз до сега за GM със сдал багажа по средата на гората комп не съм чувал, ама за Ниви и УАЗ-ки спряли заради елементарни проблеми - доста, и не само съм чувал ами съм и виждал...
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                          Първоначално публикуван от Drugarq Преглед на мнение
                          Е каква разлика има в двата компютъра?Единствената разлика която виждам в двата двигателя е че единия е калибриран спрямо по-голям въртящ момент.Относно лаптопа-ако са развали великото изобретение как се ремонтира?С молитби към древните богове?Едно електрическо устройство рано или късно си заминава.С механиката е същото с единствената разлика че ако тоя комп сдаде багажа посред гората не виждам как ще се ремонтира.

                          Забравих нещо:всеки ел.уред има отвори за охлаждне особено тези които бъкат с интегрални схеми.Като влезеш във водата и го залее какво ще стане?Данеби да проработи?
                          ЕКУ то обикновено е последното, което сдава багажа в една кола. Гори най-често при неграмотно обслужване. Досега никога не съм имал ядове с електрониките на никоя кола. Натрупването на грешки най-често се дължи на побългаряване (най-вече АГУ)
                          Ако пък е просто безконтактно запалване не виждам причина за каквото и да е безпокойство, стига да не е руска. Нива и Самара са ми горили комутатори.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                            Хаха куадра..и ние сме чели как се готвиш да пържиш "херметизирани, уотърпрууф, удароустойчиви и абсолютно безотказни ЕКУ-та"

                            http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=17790

                            Чааак сега ми просветна, защо руснаците си карат техника десетки години преди транзистора

                            Коментар


                            • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                              Първоначално публикуван от solenoid Преглед на мнение
                              Хаха куадра..и ние сме чели как се готвиш да пържиш "херметизирани, уотърпрууф, удароустойчиви и абсолютно безотказни ЕКУ-та"

                              http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=17790

                              Чааак сега ми просветна, защо руснаците си карат техника десетки години преди транзистора
                              По-скоро искам да опържа на комшията чалгафона
                              Що се касае до електрониката всяка такава може да бъде надеждно и успешно екранирана, но защо ли ти е? Аре за военните е ясно, там така е и направено, но за цивилните все тая. Ако ще пада атомна бомба това ще е най-малкия проблем Давайте по същество.
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар


                              • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                                Страхът от електрониката е е присъщ на селските майстори на москвичи. Когато не разбират нещо тутакси обвиняат "компутеро"...
                                Колко от от вас са имали проблем с електрониката в гората? Не става дума за електронните пишман блокировки а за управлението на ДВГ.
                                Електронката е безсмислена понякога. Като при нивовия инжекцион - не дава нищо повече. единствено ядовете се увеличават.
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X