Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

    Руснаците имат доста чертежи,но уви всичко при тях е с "незаменимия" двигател СЗД 350 кб.см или в най-добрия случай Урал м-72.Имам чертежите и идеята,но "Пътя към ада е послан с добри намерения"

  • #2
    До: Зверска верижна машина

    Бе толкова ли не разбрахте. Има прост признак - всички плаващи са с мотоциклетни двигатели. Най-много с жигулски. Литър по-голям мотор - и изхвърчаш от габаритите на лека кола - джип. Влиташ при камионите. Там няма такива ограничения по теглото и разходът на двигателя. Обаче пък изискванията за проходимост стават други, и се появяват даже за мореходност. С тях как ще се оправяте, а? Щото никой няма и да погледне гальота голяма като вагон, която едвам може колкото шосейна кола.
    Мегаломани. Висшият пилотаж в конструирането не е тъпо набутване на кво да е повече. Изяществото там си има име. Принцип на достатъчност. Глупакът който не може да докара каквото трябва правилно, започва да налива още и още и да преосигурява наляво - надясно. Ако това все пак е свършено грамотно, може да се окаже че такава машина има потенциал за следващи модернизации. Но обикновенно се оказва куп излишно желязо. И никва мисъл.

    Коментар


    • #3
      До: Зверска верижна машина

      Стефане,Жигулата е от 1966г.А сега сме 21 век.Колко тежи Жигулаторския мотор и колко,да речем,тежи на Йори мотора.А един съвременен алуминиев?Да пусна ли линкчето за производство на W12?Колко ли тежи...
      Велеси празници!
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #4
        До: Зверска верижна машина

        Айде почна се ...
        А колко му е часовият разход? А за колко време ще получиш в тундрата нов компютър за неремонтируем двигател, а къде ще натовариш специнструмента за ремонт на ...
        Да питам ли още? Или направо да почваме да говорим за студоустойчиви сплави?
        Знаеш ли защо работниците по строежите не носят дрехи от бутиците? Защото бутиковите са калпави. Пари имат.

        Коментар


        • #5
          До: Зверска верижна машина

          По повод на "достатъчния" жигулков двигател имам само един коментар - навремето единственото по-лошо от руски Фиат беше румънско Рено. Даже и турският ФИАТ чинеше повече.

          Като говорим за мотоциклетни двигатели, разните япондури правеха навремето едни шосейки на много по-високо технологично, експлоатационно и прочее ниво от всяка руска "кола". И ресурсът им беше по-висок, независимо от в пъти по-голямата литрова мощност. Личният ми опит с такъв двигател е, че е около 2 пъти по-мощен по абсолютна стойност, 3 пъти по-мощен литрово и го вдигам сам. Имам натрапчивото чувство, че свален от двете колела и поставен в коша на жигулката, няма да даде чувствително по-висок разход.

          Ако пък основното съображение е логистичната и сервизна база, да си оправят държавата първо. В държава, където пускането на нов модел кола е грандиозно събитие и чак президентът я "изпробва" и одобрява на изложенията (буквално) има нещо изначално много сбъркано. Извинението, че онова недокрадено БМВ Москвичът е върхът за деревнята и ще остане такъв за идните векове, защото е "достатъчно" звучи жалко.

          Коментар


          • #6
            До: Зверска верижна машина

            Чакай, чакай, на тебе пък кой ти пречи да ореш с Бентли? Ори си. Просто не се сърди ако се счупи. И не смятай че оня с москвича е длъжен да ти помага.

            Коментар


            • #7
              До: Зверска верижна машина

              Вече съм ти свикнал с опитите да профанизираш чуждите тези и по този начин да се опитваш да ги дискредитираш. Между Москвича и Бентлито има един куп алтернативи, да не кажа цялото автомобилостроене. Там Москвичът е долна граница, а не оптимален избор. Обаче не мога да не подмина с насмешка твърдението, че Москвичът не се троши и е издържлива машина. Впрегни едно такова за оран и си дотам. За разхода на бензин даже няма да питам.

              В заключение - опитите да се абсолютизира всичко руско приравнява простотиите им с постиженията им и така ги дискредитира.

              Неведнъж съм казвал тук, че руснаците има немалко върхови области. Например, в бронетехниката предимствата на техните изделия засенчавта недостътиците им. Обаче в гражданското автомобилостроене е обратното. Сега, ако ми приведеш като пример УАЗа, ще попитам дали това канцуптуално е било граждански автомобил и по какъв ред се е закупувал от частни лица навремето.

              Коментар


              • #8
                До: Зверска верижна машина

                ВСИЧКО се чупи. При това в едни и същи условия на всички - едно и също. В такива условия - съвсем всичко. Даже у нас в многодневните състезания още преди години главна стана ремонтопригодността. Не мощността, проходимостта или какво още там ви е любимо. Ремонтите.
                Колко парчета Арго по 30 000 долара едното можеш да губиш на ден? А колко триколки Иж?
                За по-големите песента е същата.

                Коментар


                • #9
                  До: Зверска верижна машина

                  Това, че при сходно натоварване на всички машини им дефектират все сходни възли и деайли е безспорен факт. Както е безспорен факт и издържливостта. Москвичът може и да е по-ремонтопригоден от едно Волво, но за сметка на това се троши много по-често и като цяло има много по-нисък ресурс. Това евентуално се компенсира с по-ниската цена, но срещу нея се получава една морално остаряла концепция, че и изпълнение със съпътствашата по-ниска ефективност. Понеже разните проектанти продължават да си вярват, че таратайките, които правят са най-правилният избор за тамошните усреднени условия, продължавата да мултиплицират идиотитията, а други да пригласят, че може и да се троши и разпада редовно, но за сметка на това се ремонтира лесно и евтино. Където не се цени човешкият труд и квалификация е така. Всеки шофьор е по малко механик, рационализатор и най-вече безделник, щом има време редовно да завива гайки вместо да навърта километри.

                  Оценявам опитите ти да оправдаеш разните идиотизми с целесъобразност и ремонтопригодност, но някак не хващат декиш. Сега, ако излезеш с тезата, че за руската провинция нещо по-технологично или по-скъпо е нецелесъобразно, ще се съглася напълно. Там проблемът е бил и все още е много по-дълбок. Ако си мислиш, че липсата на инфраструктура, сервизна, дистрибутурска и прочее мрежа се компенсира с факта, че средният мужик може да ремонтира средния Москвич със всеки среден чук, пирони и малко тел - много добре... Направо да си се върнат на животинска тяга тогава.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Зверска верижна машина

                    Така, кой е модератора на темата, че май не си гледа работата?
                    Нещо не видях къде в заглавието на темата пише "амфибийност" "мореходност" "ремонтопригодност" и други такива. Баси усирвацията. Стояне, ти като го знаеш Стефан, що изобщо спориш?
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Зверска верижна машина

                      До колкото знам те не се интересуват особено от просветеното евромнение. Понеже на десет часови пояса няма ни един просветен европеец, който да свърши всичката тая работа европросветено с никви мерцедеси. А виж изтънчената европа може да прави много хубави парникови колца, ама без ония тракторчета няма да има и кво да им сипе та да тръгнат ...
                      Като може другояче и лесно, я ме подсети кой точно прави нещо смислено като за там. Ключовата дума е смислено. Да може и да работи, и именно там. Татрите ги пропускаме, за тях знам. Ето - грамаден пазар, яко далавера, просветените евроамериканци обичат кинтите. Направо да идат и да ги вземат от льохманите с ушанките. Те имат много, и нали са тъпи - ще ги дадат.
                      Ама май не за демо версии))

                      Коментар


                      • #12
                        До: Зверска верижна машина

                        Дима, не споря със Стефан, ами пиша за протокола.

                        Никой не прави нищо смислено за една абсурдна обстановка. Нивото на автомобилния парк там е напълно адекватно на инфраструктурата. Никой съвременен производител няма да хване да прави кола, която да е евтина, да гори много, да деяни из деревянската и междудеревянската кал и всеки пиян мужик да може да ремонтира с подръчни инструменти и материали. Това е пазарната ниша на Москвича и никой западен или източен производител няма амбиции да я завладява. Когато руснаците си оправят пътищата и доходите, тогава ще станат масови свястните коли - предимно внос и лицензно производтво. За капак - в страната с 10 часови пояса, цялата поизведена бройка на "легендарните" Москвичи е по-малка от тази на произведените Голфове и e нищожен дял от общото производство на VAG. За домашно - да провериш колко автомобилни производители има в омразната ти Западна и Централна Европа и колко коли има на глава от населението. Та, кво излезе? Че даже и на "социалния" фронт никви ги няма Москвичите, защото мужиците се сдобивали с тези бараки след многогодишно чакане и при луд късмет, че и заслуги пред партията.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Зверска верижна машина

                          Там па кой ходи пеша?
                          Значи, от една страна няма, не може, не знам. От друга - който може е тъп и не става. А на пазара - полуфабрикати. И няма две еднакви коли от един и същи модел. ТНТМ някво.
                          Едно време тва го пееха партийците, сега либералите ... И в двата случая който лежи съди и дава акъл. На който прави.
                          Мда.
                          Прилича ми тая работа на една друга работа, ма то все едно ще се чуе ...

                          Коментар


                          • #14
                            До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                            Русия има едно много добро качество - намалява с 14 000 000 души на година
                            “Който заменя свобода за сигурност, накрая губи и двете”.
                            Б.Франклин

                            Коментар


                            • #15
                              До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                              Първоначално публикуван от haflinger Преглед на мнение
                              Русия има едно много добро качество - намалява с 14 000 000 души на година
                              България,Германия,Дания и др също намаляват
                              only 4 x 4,sim AWD

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X