Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

    Куадрата не ме е питал за мнението ми. И в Съюза съм бил само в командировка. Но живея както живея именно заради действията на оня лекьосания. В което се убедих сам. Ако някой ми каже така - ще го ударя. Не, щом те кефи - разбира се. Демокрация е.
    А онова с намаляването не беше нетактичност. Беше философска позиция. Поне за мене. Та аз повече няма за какво да разговарям с тоя човек. Само затова не го напсувах.
    Последно редактирано от Станислав_; 28-12-07, 10:07.

    Коментар


    • #47
      До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

      Да,защото руската техника е страаашно зле,трошлива,ненадеждна,затова 5 години и повече американските войничета не могат да направят нищо особено.Освен да се молят хамъра да не потъне много надълбоко и да стискат палци да им стигне горивото до където трябва.И това само за джип!Иракчаните са се "прецакали" да карат страшно ненадеждите ЗиЛ 131,157;КРаЗ;УАЗ и т.н.Скоро гледах "Ударная сила-Броня для скорпиона",споменаха че през 2004 година УАЗ бил одобрен,именно от експерти от ООН,за мисии в Афганистан.Изпитанията са били проведени освен с УАЗ-а,със западни,японски и други 4х4 (не назовавам конкретни марки за да не се обидят някои колеги).Защо УАЗ-ика е избран се знае.Просто в този спор не се говори с аргументи,а с фобии.
      С "Фармахим" - непобедим
      Дизел - само дънки!

      Коментар


      • #48
        До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

        Хе. Пусни си търсачките, да не излезе че го казвам аз. Търси кой е дилърът на ОАО УАЗ за Ирак.
        Американска фирма? Тц-тц-тц, а аз мислех че са ми пробутали скапан савецки компютър.

        Коментар


        • #49
          До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

          Ха, ха! Стефане, айде баш пък ти да не си инициаторът на ревизията на нечия диплома. От воинстващи консерватори като теб сме на тоя хал. А пропо и руснаците също. Те поне имат ресурси и криво-ляво се оправят. На това, което ти се опитваш да прокараш като машинопарк, нормалните хора му викат проявление на дефицитната икономика. На напъните ти за стандартизация аз пък викам безсилие. Като ще налагаш някакви стандарти е добре първо да видиш какво си избрал за еталон, а и как ще се отрази на бъдещото развитие. В случая, огризките на западната техника, докопани на случаен или политически принцип. Друг е въпросът какви параметри стандартизират прехвалените ти стандарти и кой съблюдава спазването им. Именно за това и се обадих по темата, защото с полтитагитационен плам се опитвате да изкарате такива технически недоразумения като библейски истини. Ситуацията е много по-проста - на произволен принцип руснаците са докопали или отмъкнали след войната някои западни разработки и започват да пускат техни некачествени репродукции. При това в мижави серии. Сам по себе си този факт е жалък. Обаче да се твърди, че това е единственият верен път, особено предвид няква си стандартизация е дълбоко заблуждаващо. Ама кво се хабя и аз... Ходете си карайте стандартното изделие ЗАЗ (т.е. основно лежете под него) и ни оставете нас декадентите. Само не знам дали последното има смехотворен ресурс по спецификация или просто все така се получава.

          За твое сведение, и другите държави си имат разни стандарти, ама явно имат твърде разнообразно производство и следят за спазването на принципи, а не на готови продукти. Иначе е лесно да наблъскаш номера на ГОСТ-а, че и цената в матрицата на изделието "тенджера", като се произвежда само тя, в дефицитни серии, но за сметка на това - половин век без изменения. Явно термини като "съвременни технологии" и "морално остарял" са изхвърлени от употреба... по ГОСТ.

          Няма да питам големия стандартизатор Стефан, що барем сами не си бяха проектирали колите, като така и така половин век произвеждаха почти едно и също в мижави серии, ами копираха западни образци, при това далеч не най-удачните? Както вече казахме, Ладата е некачествен ФИАТ 124 (то и оригиналът е скръб), Москвичът е свободно съчинение с елементи на БМВ, Опел и много водка, а ЗАЗовете са освинени FIAT Seicento, а по-късно и NSU Prinz. Сетих се, бе. Те хората през това време покоряват Сибир и Арктика с голи ръце и не им е до такива лиготии като гражданско автомобилостроене...

          Алекс, ти пък какви факти искаш?! Самите Москвич, Лада и т.н. са факти. Особено в контекста на 21 век. Като някой ти каже, че е сложил на мегаавангардния си вседеход двигател със стоящи клапани, щото е "стандартизиран", сам си прави изводите. Пък заради ревизори на чужди дипломи като Стефан, в университетската ни библиотека бяха засекретени ремонтните ръководства на камиони, които на Запад са забравени преди 2 поколения.

          Айде, пак търсите спасение във военната техника... И не ме разсмивайте с аргумента "ексерти но ООН избраха". Имам малка представа какво и как избират въпросните експерти.

          Коментар


          • #50
            До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
            Празен разговор. Когато става дума за професионална употреба, всички неруски коли не са даже и буклук. Просто не съществуват. Проста причина - детайлите им не са стандартизирани. Значи от тях не може да се формира машинопарк. Случаят е приключен. Независимо от потенциалните и хипотетичните им някакви си възможности.
            Когато обратното твърди Близнакът - нищо. Той е хобаджия. Когато обаче го твърди инж. Оберщурмбан ... - това трябва да е ревизия на дипломата му. Засрамете се, колега. Форумът има донякъде и технически уклон. Някой може да очаква и да научи нещо за железата от тука. Не само за личните предпочитания.
            Значи Стефане това говори зле за твоите познания на американския автомобилен парк в частност. Там стандартизацията е изведена до такива висоти че руснаците може само да сънуват такова количество еднакви части при толкова много модели на съвсем различни фирми.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #51
              До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

              От личен опит знам, че японските размери лагери съвпадат с руските такива. Имам от 1992 г. Тойота Хайлукс и правих ремонт на кутия и деференциал и в момента все още върви с руски лагери без престъргвания и втулки.
              Първи въпрос Защо са с един стандарт руснаци и японци, а на руснаците даже ЖП линийте били по-широки, за да не ги използва врага?
              Втори въпрос Кой от кого е заимствал стандарта?

              А руската автомобилна техника е направо уникален кретенизъм. Много уважавам съветските народи, защото така съм възпитан, но след като баща ми беше сменил три чисто нови соц возила: Мос квичи 408 1970 г., Мос квичи 408 И /не е инвалид, а такава си е модификацията/ 1974 г., и Лада 2103 1977 г. и през 1989 г. си купихме от ФРГ втора ръка Рено 9 и се родихме. На мен също ми купиха чисто нов Мос квичи 2140 Д /не е дизел, а дефорсак/ 1988 г., и първата седмица карах здраво, а после като чух, че нещо лопа изотдолу /кардана беше изгубил на дното каре три болчета, а на другото само един и бе започнал да замята и блъска в кожуха/ една седмица стоях на канала да го стягам и после още 2-3 дена отгоре и отвътре, ама той бил Ловешка сглобка.
              и трети въпрос Защо в бившия съветски съюз хората си правеха толкова самоделки?
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #52
                До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                Москвичът се е разглобил, защото е направен да издържа в Тайгата и зад полярния кръг, а не да се лигави по нашенския асфалт.

                Обаче с тези ти приказки ме върна в детството. Имахме една жигула, при това нова, което за мен значеше едно - лятно време като се напече "тапицерията" вътре добиваше една характерна миризма, която съпроводена с "рафинираната" й возия, превръщаше всяко по-далечно пътуване в борба с позивите за повръщане. Успоредно с това се сблъсках с първота си декадентско дребнобуржоазно изкушение - Рено 19. Който може, да си представи за какъв "културен шок" става дума през 88а...

                Коментар


                • #53
                  До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                  То не че някой пише по темата "Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители", ама нали москвето си е офроуд машина, агротико, и тор носи и инвентар, и материалите за цели къщи са пренесени с могъщите руски машини, ама "сиромах човек-жив дявол".
                  През 1988 г. само бях виждал на картинка от изложението в Париж Рено 19, а и да си мечтая не мога.
                  Да ме извинят всички, които като четат тази тема очакват да направят аналогия за конкретни технически характеристики на двигатели и всъдеходи, ама ще поспамя за ЗАЗа: Според един виц Никита Хрушчов хванал жена си да му изневерява с неговия шофьор. Ядосал се и събрал екип от най-некадърните инженери и пияници и им възложил да създадат народния автомобил ЗАЗ. Това било неговото отмъщение към шофьорите.
                  А руснаците са велика нация. Има много умни и ерудирани от тях. Даже за американските автомобили повече неща могат да се прочетат от руските сайтове. Просто системата е осакатила цялото социалистическо автомобилно производство. Затова гении създават уроди....
                  Затова в тази тема няма конкретика, т.к. няма и база за сравнение м/у руски двг. останалите. А за ТНТМ руските машини са супер поле за изяви. Знаете защо.
                  Има и друг пример: Жоро Карбуратора от Добрич, който се състезава с Жигули на Драг рейсинг. И побеждава доста автомобили от по-горния клас.
                  Да ама изключението е само за да потвърди общото правило.
                  Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                  "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                  Коментар


                  • #54
                    До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                    знаете ли какво харесвам ладовите двигатели-това че вече 37 години се създават състезателни такива ,и за този период от време е тествано и правено всичко ,можеш да използваш опита на тези преди теб и знаеш какво да очакваш ,допада ми и това ,че и до ден днешен се поизвеждат състезателни части за тях и цените им са относително ниски ,и това че се изработват всякакви части от екзотични материали ,привлича ме и това ,че са чиста механика ,и са си идеална основа ако искаш да доработиш нещо сам ,защото съм убеден че тия ако бяха с грешна конструкция ,едва ли щяха безпроблемно да вадят 100к.с. от литър обем ,както и че постигат своите 160 коня при 7000 оборота за минута(ако не се сещате за какво говоря ,значи не сте чели достатъчно).Има естествено ладови двигатели и с по-голяма мощност ,по голям обем ,и такива с инжекцион(не само механичен естествено) ,такива с турбо също има.Нека се върна на двигателя споменат по-горе ,и да обърна внимание ,че това са не просто 160 к.с. ами са 160 коня от чиста механика ,постигнати не с инжекция ,защото на въоражение през тия години са били чифт карбуратори Вебер 45 ДЦОЕ.

                    За двигатели бе темата нали.Имаите в предвид че не сравнявам нищо ,просто казвам факти.
                    много преди старта...

                    Коментар


                    • #55
                      До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                      Хе. Американците не използват ГОСТ. Защо руснаците трябва да използват АSА? Където нещото е стандартизирано - там си му е и мястото.
                      А виж през какви периоди трябва да се сменят стандартите е следващ въпрос. Не толкова технически, колкото на рентабилност.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                        Пак се говори обобщено.Дайте примери.Няколко човека казват че руската техника е ужасна,кретенска и т.н.Това лични убеждения ли са или са "думи на познати от кафето",на които Жигулата е на 200 000 км. а маслото в мотора си е оригиналното,калта в трансмисията-също.И после защо вие и потропва.То не става само качваш се палиш,вършиш работа зарязваш и на другия ден същото.Инжинерите от Уляновск,Нижний Новгород и АЗЛК за били пияници,идиоти.А немският гений-днес реших да проверя защо колата на баща ми гори лампите на стопове,габарити и главни фарове за 3 часа.Ауди 80,90 година.Алтернатора-15,1 волта!И в комбинация с "умните" жълти лампи за фарове,върху които пише 500 часа,а се радваш ако издържат и 50.Направо съм удивен,супер е така беше и в рекламата,от там го знам,няма за какво да ги вдигам тия учебници по електротехника и електроматериалознание.А дядо ми си кара вече 40-годишния москвич,а даже не съм сигурен дали има основно образование.Един път не се е оплакал човека да е жив и здрав.Имаше една тема за "Прага" бях пуснал там едни снимки.Въпросната Прага си седи до ден днешен така,най-малко от датата която пише на снимките.Защо ли не влачат с нея ами си седи като паметник.А Урал-а до нея всяка седмица е по балкана за дърва,а само нафтичка му сипват в повече,не я отказва.
                        С "Фармахим" - непобедим
                        Дизел - само дънки!

                        Коментар


                        • #57
                          До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                          Няколко човека все още се опитват да ни развеселяват с променлив успех. Какво значи дали са лични впечатления?! Повечето тук не сме ученици и щем-нещем имаме личен опит с Жигули, Москвичи и т.н.

                          Това, че нова Жигула започва да пие по 15/100 и след една сюрия ходенета по сервизи и унижения пред "майстори" сваля до приемливите 10/100 нормално ли е? Ами, че на няколко годишен Москвич му избива ръжда под боята без да е удрян никъде? За безобразната скърцаща сглобка, развалящите се механизми на прозорците, некачествените материали в купето, пътно поведение като за околовоенно производство да говоря ли? Или може би искаш конкретика като изкривени мотовилки, скъсани шарнири и т.н. ли? Айде, кажи сега, че за такива аварии са виновни собствениците, които не са си поддържали новите коли.

                          Явно всички много са ценяли Жигулките си тук, обаче имам един ярък спомен от появата на споменатото Рено 19 - хората по улиците спираха и се обръщаха да го гледат. Егати унижението... Една абсолютно средностатистическа количка от среден клас, която малко по- на запад от София не би впечатлила никого.

                          Да де, това пак са обощени приказки и нищо конкретно... Конкертният пример за кардана по-горе явно не се брои.

                          Коментар


                          • #58
                            До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                            И какво излиза? Че руснаците все пак постъпват по-умно. Като просто не правят излишни движения.
                            Разликата между жигулският и най-натопорченият днешен мотор е само в системата за управление. От което произлизат каквито там по-добри параметри. До тук добре. Отлично бих казал. Но постигнатото не превишава с порядък предишното положение на нещата. Нито по скоростните, нито по масогабаритните, нито по разходните характеристики. Иначе казано - нищо не е променено по принцип. 50 годишният Москвич не се пречка и не изпада от потока тазгодишни модели. Както в градското движение, така и на шосето. Когато се спазва ЗДП.
                            Като разгледаме цената на тия новости, изпадаме в още по-голямо униние. Понеже тя пък превишава на порядък цената на предишното поколение. Без да решава принципни същностни проблеми. Още по-лошото е че прави колите напълно неавтономни. Кати ги приковава завинаги към специализираният сервиз. Което е катастрофа в случай на рядка инфраструктура. Значи - пълна липса на транспорт.
                            Така се оказва че в новите евро- и японски коли всъщност няма нищо хубаво. А калпавост - в излишък. Поради което и този път на развитие не интересува никой, който живее в наистина голяма страна. И е невъзможен в разните му русии, америки и африки.
                            Мда.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                              Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнение
                              Ами, че на няколко годишен Москвич му избива ръжда под боята без да е удрян никъде?
                              Баща ми имаше Лада.Такова нещо като ръжда по нея нямаше.Нито си спомням някакъв по сероизен проблем.Единственият ремонт който си спомням беше след една катастрофа.И след него колата пак си вървеше.И скорост имаше прилична.Сега кара Форд.За енего имам други впечатления.
                              Преди имах раздвоение на личността, но сега взимаме хапчета и сме много добре.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                                Никога не съм харесвал Жигулата като кола.И все пак с какво е по-добра една да кажем китайка-извънградско си като в КАШОН от телевизор,таблото ти е направено от пресовани найлонови пликчета,буталата са от помачкани кенове за бира,а гумите-от рециклирани презервативи.Без 1 килограм нормално изкарана суровина,каквито в прочем нямат китайците,някакви напъни произведението да се казва Автомобил.А цената-2000% от материалите и труда.От сметището и необразования работник.Или пък въпросното Рено 19 със неадекватната си система за празен ход.Щом се дава то за пример.
                                С "Фармахим" - непобедим
                                Дизел - само дънки!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X