Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

    Стефане, като ти чета последното мнение ми се оформят две хипотези - или съм тъп и не разбирам какво искаш да кажеш, или си на принципа "ако не можеш да ги убедиш, объркай ги".

    Не знам кой изобщо не ходи пеша, обаче ще ти хиперболизирам принципа с Москвича, та барем се разберем. В Индия доскоро основното транспортно средство беше рикшата, образно казано. Това според теб значи, че рикшата е върхово техническо постижение или, че страната им имаше дълбоки икономически и социални проблеми, от които постопенно излиза? Успоредно с това и автомобилният им парк се увеличава. Същото важи и за Русия и не случайно големите производители се ръгат да се наместят с производство и дистрибуция, при това не на коли, които се ремонтират с чук и пирони.

    Коментар


    • #17
      До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

      Много интересно четиво пълно с технически подробностти, характеристики и чертежи за "Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители".

      Но иначе е супер забавно. С удоволствие прочетох темата.

      Някой беше казал че "В спора се ражда истината".
      Пишете в същия дух и ще "оправим" съветската автомобилна индустрия.
      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

      Коментар


      • #18
        До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

        понеже чета и руските форуми ,пък и доста от вас ги четат ,забелязали ли сте ,че там тунинга е в две посоки-"как да направя ладата бегачка" и "как да карам жигулата с 66 и 72 октана".И да питам кои двигател ще предпочетете за в сибир да речем-сгъстен японски с инжектори и електроники или един от москвич дефорсе?Щото нещо ми се струва ,че хондовия там ще умре по-малд от руския звяр.....Стига глупости-условията определят какво ще ползваш и какво не ,те хората там не гледат ами правят-вие що не направите ?АААА да тука не е като там-е тва е всичко.
        Последно редактирано от RW*; 27-12-07, 15:32.
        много преди старта...

        Коментар


        • #19
          До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

          Айде, поредното мнение, че обсъжданите двигатели са си супер. Ми, не са си супер. Двигателите са скапани по ред показатели. Това че обстановката също е скапана по никакъв начин не променя техтническия факт. Като имат достъп до бензин 66 октана и до мазут - това е положението. Даже по-добре направо да се връщат на коне и на впрягове. Съвсем никакви технически проблеми няма да имат тогава.

          Ама айде престането вече с тези екстремални примери. Сега пък двигател на Хонда - бегачка. Само за сведение, Хонда имат една сюрия двигатели и те уверявам, че всеки един от тях при нормална експлоатация има много по-висок ресурс от всеки прекопиран от допотопен ФИАТ или БМВ. При нечовешка експлоатация отново ще има такива модели, които спокойно ще надживеят москвичовия. Пък като говорим за калища и за издевателства, търсете двигатели и при другите японски производители.

          Изобщо, темата се обезсмисля, особено в частта двигателостроене. Там се ползваха онези измислени коли не защото са най-подходящите, а защото само това имаше. Ако бяха крали, адаптирали или лицензирали не от Опел, БМВ и ФИАТ, ами от АУДИ, сега щяхте да викате, че други са най-удачният избор.

          Явно някой не е разбрал аналогията с рикшата... Щом това им е нивото - няма нищо срамно. Обаче да се твърди, че галошите са върхът на обувната промишленост щото издеянват най-дълго в тресавищата, пардон деревянските улици буди само съжаление към твърдящия го. То и в Африка търчат боси из улиците, ама поне не се бият в гърдите с този факт.

          И пак казвам - там гражданското автомобилостроене е не просто допотопно, ами направо е екзотично. Общо от Москвичите няма и 5 млн. произведени бройки. Ладите да са малко повече, но не съм сигурен, а Волгите бяха само за партийните функционери. Това цялото удоволствие при около четвърт млрд. население на СССР и отделно СИВ и компания, но за сметка на това обхващащо 2-3 поколения, т.е. доста над половин млрд. общо потребители. И кво се оказва? Че там се е падала по една кола на 100 човека, т.е. 1% от населението са били собственици, а под 5% ползватели? Какво изобщо дискутираме, егати...

          Коментар


          • #20
            До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

            Че кой двигател е изкопиран от Фиат?
            Преди имах раздвоение на личността, но сега взимаме хапчета и сме много добре.

            Коментар


            • #21
              До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

              Първоначално публикуван от Drugarq Преглед на мнение
              Че кой двигател е изкопиран от Фиат?
              Хъм, а Жигулата какво е?!!
              יעבור
              «И това ще мине»

              Коментар


              • #22
                До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                Майтапиш ли се? Жигулито си е ФИАТ 124 отвсякъде.

                Коментар


                • #23
                  До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                  Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
                  Хъм, а Жигулата какво е?!!

                  Да Жигулата е Фиат(по лиценз никой нищо не е крал) но двигателя не е.Това е най-голямата разлика между двете коли.
                  Преди имах раздвоение на личността, но сега взимаме хапчета и сме много добре.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                    Изрично съм казал, че са или копирани, или лицензирани. Що се отнася до двигателя:

                    The lightweight Italian Fiat 124 was adapted into something intended to survive treacherous Russian driving conditions. Among many changes, aluminium brake drums were added to the rear, and the original Fiat engine was dropped in favour of a newer design also purchased from Fiat. This new engine had a modern overhead camshaft design but was never used in Fiat cars. The suspension was raised (to clear rough Russian roads) and the bodyshell was made from thicker, heavier steel. The first Lada models were equipped with a starting handle in case the battery went flat in Siberian conditions, though this was later dropped. Another feature specifically intended to help out in cold conditions was a manual auxiliary fuel pump.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                      Всички вазовски двигатели са разстъргани до край ония фиатовски 1,1 л.

                      Говоря за нормалният инженерно-икономически подход. За използване на стандартизирани, масово усвоени от промишлеността и в експлоатацията агрегати. Евтини, достъпни, ремонтируеми, познати на персонала. Всичко друго не става, каквито и да са паспортните му характеристики. Да повтарям ли причините?
                      Краен Север има в Русия и Канада. Канадците до сега не си мръднаха пръста да идат и на екскурзия в своят. Руснаците го усвоиха до Полюса. С ТАЗИ техника. Видимо, исторически другите нямат подхода на военните, и за ония места не се разработва нищо специално, което после евентуално да се използва масово в промишлеността. Правят обратното - каквото от общото стопанство става - заминава и зад Урал. Излиза че цялата тая работа струва само акъл и никви пари.
                      Кви беемвета, кви ямахи, кви пет лева. Когато ония се научат каквото и да е за смислени пари - да вървят да си мерят пишките с тия.
                      Виж обявите за продаване на коли там. За ВСИЧКИ западни и японски има забележка - не е експлоатирана през зимата))

                      Коментар


                      • #26
                        До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                        Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнение
                        .....
                        не бе човек ,никои не казва ,че са съвременни ,че не горят много ,но въпреки това по ред причини те са по-добри от които и да се западен аналог-причините ги каза Стефан.Не си ли забелязазъл ,че повечето се правят от малки работилници в скормно количество броики-ти какво очакваш-да прокектират наново двигател ли или пък да използват доказан такъв?Ако ти започнеш да правиш такива возила и им бутнеш западни двигатели ,скорости и така нататък ,наи-малкото цената им ще е десетки пъти отгоре и тогава ще фалираш!ФАКТ.
                        много преди старта...

                        Коментар


                        • #27
                          До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                          Първоначално публикуван от RW* Преглед на мнение
                          ... и тогава ще фалираш!ФАКТ.
                          Нещо ми се чини, дека заводът с благозвучните акроними ИЖ, АЗЛК и т.н. взе, че фалира. При това в "новата обстановка".

                          Стефане, нема нужда целокуптният руски народ да се изнася зад полярния кръг и да усвоява белите мечки. Усвоителите нека карат танкове ако искат, въпросът е за средностатистическия руснак. Или сега ще кажеш, че в името на стандартизацията имат една "городская" кола, в лицето на Ладата и една "деревянска", в лицето на Москвича? Само погледни какво разнообразие от модели и класове имат западноевропейците и американците, па се замисли. При това голяма част от въпросните производители са фалирали или са се сляли и въпреки това, развитието върви напред с пълна пара, т.е. няма нужда да драматизираме. Встремежа ти да абсолютизираш някаква стандартизация, направо забиваш към изделията "кон" и "магаре" - ретроградно мислене. В качеството ми на обикновен инженер, винаги съм се учудвал на робуването на стандартизацията и липсата на мярка и до какви тъпизми се стига по този път. Даже за кво изобщо се занимаваха с такива буржоазни лиготии като леки коли? Да яхват ските и да се засилват към завода.

                          А, че руските коли вървят през зимата съм виждал сам като дете в Ленинград. Сутринта пред блока се разнасяха кофи с вряла вода и се въртяха манивели като за последно. Вярно, че минимум половинчасовата сутрешна борба на теория може лесно да се замени с подблокови гаражи, ама за кво да се разкисваме с декадентски измислици.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                            Обичайната дискусия - колко са зле руснаците и как всички други са цъфнали че и вързали...

                            Странна работа, ето аз живея в България, все с "джипки" се разправям поне като хоби... Накупили сме какви ли не екзотики и върховни модели... Но това не ми пречи в колекцията да си държим и едни 4 УАЗ-а... Които са уникални в редица отношения. И нямат никакъв аналог... който на мен да ми е известен...
                            Да... такива ми ти работи...

                            А като чета писанията на Обера и почвам да си мисля как така тези тъпи руснаци, с изцяло сбъркана концепция за живота и въобще пълно недоразумение още са живи...? Въобще нищо не разбирам... като са толкова зле да вземат правилните хора демек "западняците" да пратят една малка бригадка да установи там правилните порядки и да се свършва... И да пратят бригадката през зимата... че то руснаците докато стоплят водата, пък после докато полеят двигателите пък докато запалят онези ще са превзели Москва... ами да... какво му се чудят... Нали ще са с правилните мотори дето имат страхотен ресурс и винаги палят на студено без да ги поливат с топла вода... Какво въобще им се плашат на смотаните руснаци а? И не стига че се чудят и насландисват "западняците" ами като вземе Путин да кихне и при тях чума тръгва... Не ги разбирам тия работи и това си е...
                            VPetrov.photography

                            Коментар


                            • #29
                              До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                              Е сега Стефан ще почне за космоса вакумната бомба и за това как един руски чича може да изяде пет филии с вакса за ботуши а Ханс се задавя на първата хапка.

                              Аз пък друго не мога да разбера как имам трима руснака приятели и всичките карат Мерцедес Порше и БМВ. Най страшното е че нямат поне по една буханка... е така за кумова срама.

                              Русите никога не са можели да правят добри машини в които и да е аспект. Както за нормалния човек така и за по богатите Както за спорт така и за отдих.Най страшното е че един касетофон нормален за кола ги спъва.Аиде че ние и полувината на това не можем е ясно.Може и на времето да сме искали но нали те ни освободиха от тия мераци и не само. Стефан много се бърка когато твърди че това и онова било измислено конструирано и произведено за;защото и заради просто толкова си могат и в краина сметка това се получава гном природа.
                              Обера знае че повечето руснаци са като живите а не истински живи.И ако в българия нямаше толкова русофили незнам дали в този момент щяхме да водим този разговор за скапаните им недоносчета.Някак си немога да си представя да владееш полвината планета и да правиш такива недуразумения

                              Във Вегас на изложението някъв младеж облечен като гето-стар ни заговаря на руски. Фука се с уникален Хамър целия в апокалиптични рисунки и джанти 22инча Двигателят чарджнат до 600+кс
                              Пробвам да го подразня
                              -Ама нали вие спечелихте и в двете войни що не си тунинговал нещо руско ваше?
                              -Дядо ми е карал Москвич вие Москвич виждали ли сте??? Какво можеш да направиш от него БЛЯ

                              Мисля си ами виждали сме и още има да го гледаме. Ама нали твоя ши.ан дедо направи така че моя и баща ми и аз по програма трябваше да чакаме 15+години за тоя ламаринен урод.Много бързо ви почерня гъзо.Предател къде са сега деятелите от ЧК и КГБ да оправят това типче.Сигурно и те са дошлЕ с по тунинговани Хамари от тоя обаче.

                              Но хубавото е че Стефан пази постата няма вече много такива като него. По руснак от руските националисти е.
                              Нищо че вече и те са на изчезване.Клипове по саитовете с РУ.на Рамщаин пълно.Имат си даже и руски фашисти истински Хората закриват панаира а ние тепърва сергия ще отваряме.
                              И спорим тук за некакви си брички.
                              Стефане иди и разгледай света ама не света на полярните мечки.Там не ще автомобил да кара никои но за сметка на това в Холивуд е пълно с руснаци и никои от тях не кара Джагал.
                              Последно редактирано от Станислав_; 28-12-07, 09:46.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                                Откога УАЗът е цивилна кола и при какъв режим се е купувал през по-голямата част от производството си?

                                Венци, то и китайците не само, че на са се стопили, въпреки, че огромна част от тях живеят в мизерия, ами и доста надхърлиха милиарда. Опа, те и индийците така надхвърлиха милиарда, щом това е критерият. Ама всъщност, ако това ще е критерият, руснаците обитават най-голямата държава, а са под 150 милиона и намаляват засега. С други думи - изобщо не са си усвоили кой знае колко територията.

                                Няма нужда батюшката Путин като кихне и Европа да се срине. Този комплекс вече веднъж го изживяхме.

                                Добре, темата съвсем се изкриви. Хубаво, че са немците и италианците да дадат в ръцете на руснаците такива следвоенни технически чудеса като Ладата и Москвича и да са живи и здрави самите руснаци, че с тях покориха от Арктика до Антарктика. Това се казва народ-герой. На такива ако им дадеш нещо по-изпидепцано в ръцете, не на Марс ами на Нептун ще се разхождат.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X