До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители
Стефане, като ти чета последното мнение ми се оформят две хипотези - или съм тъп и не разбирам какво искаш да кажеш, или си на принципа "ако не можеш да ги убедиш, объркай ги".
Не знам кой изобщо не ходи пеша, обаче ще ти хиперболизирам принципа с Москвича, та барем се разберем. В Индия доскоро основното транспортно средство беше рикшата, образно казано. Това според теб значи, че рикшата е върхово техническо постижение или, че страната им имаше дълбоки икономически и социални проблеми, от които постопенно излиза? Успоредно с това и автомобилният им парк се увеличава. Същото важи и за Русия и не случайно големите производители се ръгат да се наместят с производство и дистрибуция, при това не на коли, които се ремонтират с чук и пирони.
Стефане, като ти чета последното мнение ми се оформят две хипотези - или съм тъп и не разбирам какво искаш да кажеш, или си на принципа "ако не можеш да ги убедиш, объркай ги".
Не знам кой изобщо не ходи пеша, обаче ще ти хиперболизирам принципа с Москвича, та барем се разберем. В Индия доскоро основното транспортно средство беше рикшата, образно казано. Това според теб значи, че рикшата е върхово техническо постижение или, че страната им имаше дълбоки икономически и социални проблеми, от които постопенно излиза? Успоредно с това и автомобилният им парк се увеличава. Същото важи и за Русия и не случайно големите производители се ръгат да се наместят с производство и дистрибуция, при това не на коли, които се ремонтират с чук и пирони.
Коментар