Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

    С Москвич и Волга нещата са много по-различни.И по между си.Първия Москвич м400 е просто Опел Олимпия,с руска ламарина в щанците.Буквално целия завод на Олимпия е изнесен за Русия през 1946 година,като част от таксите които Германия трябва да заплати.
    А за Волга-Създателят на "Победа" е Андрей Андреевич.Най-висшият инжинер в ГАЗ.За нещастие през 1951 година около несъгласията по лимузината ЗиМ ГАЗ-12 е понижен от Сталин в работник към завода УралЗис.След смъртта на Сталин е реабилитиран,но не на предишното си място.Ръководителят на конструкторското бюро вече е друг,решил за по-добре да изкопират няколко американски модели и да направят компилация.Това е Волга ГАЗ-21.
    С "Фармахим" - непобедим
    Дизел - само дънки!

    Коментар


    • #92
      До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

      От къде почна темата а до педалите стигна. Някъде някой във форума беше казал. Руското се ремонтира лесно, ефтино и често а другото трудно, скъпо и нарядко. И моя опит това показва. На руснаците замисъла често е невероятен, куца им изпълнението.
      А защо в африка не карат руски джипки?

      Коментар


      • #93
        До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

        Първоначално публикуван от m20_maniqk Преглед на мнение
        С Москвич и Волга нещата са много по-различни.И по между си.Първия Москвич м400 е просто Опел Олимпия,с руска ламарина в щанците.Буквално целия завод на Олимпия е изнесен за Русия през 1946 година,като част от таксите които Германия трябва да заплати.
        А за Волга-Създателят на "Победа" е Андрей Андреевич.Най-висшият инжинер в ГАЗ.За нещастие през 1951 година около несъгласията по лимузината ЗиМ ГАЗ-12 е понижен от Сталин в работник към завода УралЗис.След смъртта на Сталин е реабилитиран,но не на предишното си място.Ръководителят на конструкторското бюро вече е друг,решил за по-добре да изкопират няколко американски модели и да направят компилация.Това е Волга ГАЗ-21.
        Първата кола, която си купих (89г) беше москвич 407. След нея опел рекорд 1700.
        разликата е огромна... Опелът харчи 6/100 бензин. Скоростите включваха като мигачи... изобщо друга кола
        Преди известно време се оборудвах с москвич 407 с оригиналната двуцветна боя и на 24 000 км изяден от мишките салон след 30г. престой в плевник.. Разбира се не мисля да го карам
        Москвичът добива лоша слава, когато руснаците "проявяват творчество" и започват да модифицират опела. 407 и 403 са наистина здрави автомобили. Особено ме кефи приводът на чистачките. При 407 двигателят ги движи посредством гъвкав вал
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #94
          До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          Първата кола, която си купих (89г) беше москвич 407. След нея опел рекорд 1700.
          разликата е огромна... Опелът харчи 6/100 бензин. Скоростите включваха като мигачи... изобщо друга кола
          Преди известно време се оборудвах с москвич 407 с оригиналната двуцветна боя и на 24 000 км изяден от мишките салон след 30г. престой в плевник.. Разбира се не мисля да го карам
          Москвичът добива лоша слава, когато руснаците "проявяват творчество" и започват да модифицират опела. 407 и 403 са наистина здрави автомобили. Особено ме кефи приводът на чистачките. При 407 двигателят ги движи посредством гъвкав вал
          Да,сещам се,с някакво жило беше моторчето.А този двигател наистина е надежден,само дето лаком...
          С "Фармахим" - непобедим
          Дизел - само дънки!

          Коментар


          • #95
            До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

            Първоначално публикуван от m20_maniqk Преглед на мнение
            Да,сещам се,с някакво жило беше моторчето.А този двигател наистина е надежден,само дето лаком...
            Гъвкав вал, зацепен на разпределителния вал... Като подадеш газ хвърля перата)))
            Не бих казал, че е много надежден двигателя - той с изключение на всмукателния колектор и карбуратора си е точно като на 408.. Разликата е,също, че е от по-качествен материал. А за 45к.с. мотор си е направо алчен
            Между другото търся оригинален и запазен волан за 407. Оригиналният е изронен. както и козирката на таблото.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #96
              До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
              Гъвкав вал, зацепен на разпределителния вал... Като подадеш газ хвърля перата)))
              Не бих казал, че е много надежден двигателя - той с изключение на всмукателния колектор и карбуратора си е точно като на 408.. Разликата е,също, че е от по-качествен материал. А за 45к.с. мотор си е направо алчен
              Между другото търся оригинален и запазен волан за 407. Оригиналният е изронен. както и козирката на таблото.
              Имам един човек с много запазен Москвич обаче му иска 4000 лв.Само волана няма да даде.При нас в ретро-общността най-вероятно ще те одерат за запазени пластмаси.Мисли за възстановяване със смола,моя волан стана като чисто нов!
              С "Фармахим" - непобедим
              Дизел - само дънки!

              Коментар


              • #97
                До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                Темата е: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители.
                Имам какво да кажа, по тази тема.
                Преди години, когато карах Лада, мислех че няма нищо по лошо от това да тръгнеш на опера с официален костюм, вратовръзка, перфектен одеколон, и по пътя Ладата да се развали, да се наложи да запряташ ръкави, да грабваш отвертка и да разглобяваш карбуратора.

                Накрая пристигаш в операта закъснял, мръсен, с кал под ноктите, ухаещ на " Eau de benzine " и и се чудиш защо около теб винаги остава свободно място.
                По тази причина кръщавах Ладите си , : " Предателка 1 ", " Предателка 2 " и.т.н

                Сега при сравнението с новите върхове на европейското автомобилостроене, мога да отбележа следното. Ситроен C5, супер автомобил, решаваш да си запалиш цигара, и отваряш прозореца за да не се умирисва. Заръмява лек дъждец, компютърът, затваря прозорците, ти ги отваряш, той ги затваря.
                Чия е тази кола, казваш си ти, кой ще каже какво да се случва в нея, и подпъхваш една гюдерийка под стъклото. А сега затвори го мама ти .. компютърска.
                В резултат след 500 метра колата спира, на таблото почват да светкат едни ERR, Service, и прочее щуротии, и ти никога не стигаш до операта.
                Колата е блокирала на задръстено кръстовище не можеш да я буташ, щото е автоматик, а воланът е със супер серво и само Крали Марко, може да го помръдне.
                Последно редактирано от Nik Nikolov; 29-12-07, 14:35.
                Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                Коментар


                • #98
                  До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                  Мдааа, има го тоя номер ситроенския и то не само на Ситроен Всъщност нека го има - нали и ние трябва да се храним !!!

                  Това е същото като с телевизорите - Ако не са марки като Сони , Панасоник ,JVC и други известни телевизионните техници ще измрат от глад !!!

                  Аз имам впечатления само от Урал и БАТ - добре вървят и не им прави впечатление терена !!!
                  -----------------------------------------------------------
                  Здравите коли отдавна са забранени за производство !!!!

                  Коментар


                  • #99
                    До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                    Псолютно хубав пример. Може и да е банален този постулат, но колкото по проста е една система, толкова е по-надеждна. В този смисъл секирата е в пъти-надеждна от последен модел дърворезачка Хускварна,
                    тъй както мотиката от трактор Владимировец. Сега за комфорт и производителност не става дума.
                    Ако са останали зъби в ск. кутия и диференциала, в цилиндрите постъпва горивовъздушна смес и цъкат искри в точния момент, Жигулатора ще се движи. Това инжекции, ЕКУ-та, ламбда сонди, катализатори,рециркулация на картерни газове, еко-простотии, системи за тракшън, навигация, мас..рбация и т.н. са глезотии. В тайгата чукчето и наковалнята, центробежния и вакуумния регулатори са по-ремонтопригодни от електрониката.
                    Последно редактирано от Станислав_; 29-12-07, 18:01.

                    Коментар


                    • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                      Чакай сега да напиша нещо и аз, щот ептен изтървахте края на темата. Какво е ремонтопригодно, чукче или вакумен регулатор? Ще ги направиш нови от кора от близкия бор? Правилно, ще ги смениш с нови такива. Значи трябва да си носиш една торба с всякакви дивотии които се чупят непрекъснато. За сметка на това компютърът на един GM е голям колкото кутия цигари, абсолютно херметичен и ударозащитен. И под вода да е, пак работи. И когато на въпросното Тахо му се случи случка и от зверски удар спука радиатора например, машинката почва да изключва сама консуматорите като ги степенува по важност за продължаване на движението. Като най-накрая започвне да изключва и част от цилиндрите и да продухва двигателя с въздух за да го охлади само и само да не те остави някъде в средата на Аляска. Понеже са глупави х`американците са се сетили да вържат и изключватела на бензиновата помпа към датчика за налягане на маслото. Е ако си идиот и отнесеш ъгъла на картера някъде двигателят ще спре веднага и ще се запази здрав. Запушваш дупката, наливаш масло и продължаваш. Всеки друг автомобил е до там - клина не прощава на никой. Това е щот за всъдеходи си говорим, не за Москвичи и Ситроени.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                        Чакай сега да напиша нещо и аз, щот ептен изтървахте края на темата. Какво е ремонтопригодно, чукче или вакумен регулатор? Ще ги направиш нови от кора от близкия бор? Правилно, ще ги смениш с нови такива. Значи трябва да си носиш една торба с всякакви дивотии които се чупят непрекъснато. За сметка на това компютърът на един GM е голям колкото кутия цигари, абсолютно херметичен и ударозащитен. И под вода да е, пак работи. И когато на въпросното Тахо му се случи случка и от зверски удар спука радиатора например, машинката почва да изключва сама консуматорите като ги степенува по важност за продължаване на движението. Като най-накрая започвне да изключва и част от цилиндрите и да продухва двигателя с въздух за да го охлади само и само да не те остави някъде в средата на Аляска. Понеже са глупави х`американците са се сетили да вържат и изключватела на бензиновата помпа към датчика за налягане на маслото. Е ако си идиот и отнесеш ъгъла на картера някъде двигателят ще спре веднага и ще се запази здрав. Запушваш дупката, наливаш масло и продължаваш. Всеки друг автомобил е до там - клина не прощава на никой. Това е щот за всъдеходи си говорим, не за Москвичи и Ситроени.

                        А като компютъра сдаде богу дух какво правим?Сменяме го с нов.А колко струва нов?
                        Преди имах раздвоение на личността, но сега взимаме хапчета и сме много добре.

                        Коментар


                        • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                          Първоначално публикуван от Drugarq Преглед на мнение
                          А като компютъра сдаде богу дух какво правим?Сменяме го с нов.А колко струва нов?
                          Ама ние не говорим кое колко струва а какво и защо караме когато следващия сервиз е на някакви си три дни път с кола и няма наблизо по пътя ТКЗС където и доячката да има чукче у тях си. И когато температурите са -30 или +50 и от това дали колата ще спре зависи дали ще си жив. Има хора дето работят в такива условия и не карат руски машини освен по принуда.

                          Коментар


                          • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                            Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                            Чакай сега да напиша нещо и аз, щот ептен изтървахте края на темата. Какво е ремонтопригодно, чукче или вакумен регулатор? Ще ги направиш нови от кора от близкия бор? Правилно, ще ги смениш с нови такива. Значи трябва да си носиш една торба с всякакви дивотии които се чупят непрекъснато. За сметка на това компютърът на един GM е голям колкото кутия цигари, абсолютно херметичен и ударозащитен. И под вода да е, пак работи. И когато на въпросното Тахо му се случи случка и от зверски удар спука радиатора например, машинката почва да изключва сама консуматорите като ги степенува по важност за продължаване на движението. Като най-накрая започвне да изключва и част от цилиндрите и да продухва двигателя с въздух за да го охлади само и само да не те остави някъде в средата на Аляска. Понеже са глупави х`американците са се сетили да вържат и изключватела на бензиновата помпа към датчика за налягане на маслото. Е ако си идиот и отнесеш ъгъла на картера някъде двигателят ще спре веднага и ще се запази здрав. Запушваш дупката, наливаш масло и продължаваш. Всеки друг автомобил е до там - клина не прощава на никой. Това е щот за всъдеходи си говорим, не за Москвичи и Ситроени.
                            Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of
                            genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction."
                            Albert Einstein

                            като си пляснеш колата в някое дере ,ще слезеш ,ще погледнеш дали не си строшил нещо важно ,след това ще се качиш и продължиш-така мисля аз
                            много преди старта...

                            Коментар


                            • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                              Ако определението "върхове в автомобилостроенето" е с иронична нотка, приемам го. Иначе С5цата и Ситроен като цяло върховете ги гледат от подножието. Имаме едно такова служебно комби и това си е средно, та средно ниво, независимо от хидропневматичното окачване. За електрониките и за глупостите съм съгласен, че се оливат, както и има издънки в някои от новостите. Най-явен ми е примерът с някои от последните автоматици на АУДИ. Обаче далеч не всички съвременни коли са така и лично аз възражения към моите нямам. За щастие ги има алтернативите на Лада и който иска, може да се обърне към тях. Дет се вика - пътят на развитието не е рискован само за този, който си стои в началото му и се почесва.

                              Айде престанете с тази Тайга вече, че станахте банални. Болшинството руснаци не живеят там, нито в Сибир, нито отвъд Арктическия кръг. Живеят в големи и малки градове и най-вече по кални деревни.

                              Темата тръгна от другаде - болестния недоимък на технически решения за силови агрегати. Алтернативите са или двигатели от Ока, Жигула и Москвич, или директно от камионджийския клас, където бързо става страшно. Този недоимък е обусловен от цяла камара фактори, като техническите и "стандартизационните" са към края на списъка. Именно защото за пореден път някои хора се опитват да изопачат нещата и да представят резултатите на една жалка икономическа конюнктура като дълбокомислени и далновидни решения ги апострофирах в другата тема, откъдето се отприщи тая дискусия.

                              Коментар


                              • До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                                Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнение
                                Ако определението "върхове в автомобилостроенето" е с иронична нотка, приемам го. Иначе С5цата и Ситроен като цяло върховете ги гледат от подножието. Имаме едно такова служебно комби и това си е средно, та средно ниво, независимо от хидропневматичното окачване. За електрониките и за глупостите съм съгласен, че се оливат, както и има издънки в някои от новостите. Най-явен ми е примерът с някои от последните автоматици на АУДИ. Обаче далеч не всички съвременни коли са така и лично аз възражения към моите нямам. За щастие ги има алтернативите на Лада и който иска, може да се обърне към тях. Дет се вика - пътят на развитието не е рискован само за този, който си стои в началото му и се почесва.

                                Айде престанете с тази Тайга вече, че станахте банални. Болшинството руснаци не живеят там, нито в Сибир, нито отвъд Арктическия кръг. Живеят в големи и малки градове и най-вече по кални деревни.

                                Темата тръгна от другаде - болестния недоимък на технически решения за силови агрегати. Алтернативите са или двигатели от Ока, Жигула и Москвич, или директно от камионджийския клас, където бързо става страшно. Този недоимък е обусловен от цяла камара фактори, като техническите и "стандартизационните" са към края на списъка. Именно защото за пореден път някои хора се опитват да изопачат нещата и да представят резултатите на една жалка икономическа конюнктура като дълбокомислени и далновидни решения ги апострофирах в другата тема, откъдето се отприщи тая дискусия.
                                смятам че братушките не ги интересуват токлкова автомобилното производство за обикновенните хора-те не искат да печелят от това -парите си ги вадят от продажба на дървета ,военна техника ,горива.
                                много преди старта...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X