Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

    Първоначално публикуван от m20_maniqk Преглед на мнение
    Никога не съм харесвал Жигулата като кола.И все пак с какво е по-добра една да кажем китайка-извънградско си като в КАШОН от телевизор,таблото ти е направено от пресовани найлонови пликчета,буталата са от помачкани кенове за бира,а гумите-от рециклирани презервативи.Без 1 килограм нормално изкарана суровина,каквито в прочем нямат китайците,някакви напъни произведението да се казва Автомобил.А цената-2000% от материалите и труда.От сметището и необразования работник.Или пък въпросното Рено 19 със неадекватната си система за празен ход.Щом се дава то за пример.
    Друго си е Победата)) - с табло от рифел и лостове от къдраво арматурно желязо А купето - направо 20 футов контейнер)))
    И таблото на бившата ми Нивата ще да е било от рецилкирани чорапогащници, щото се нацепи за 4 години
    А като купиш руски бутала и занесеш блока за шлайфане, шлайфистът се чуди по кой размер да шлайфа
    А в неадекватното рено се чувстваш като човек и за разлика от победата и жигулата имаш реален шанс да оцелееш при недай си Боже ПТП...
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #77
      До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
      А в неадекватното рено се чувстваш като човек и за разлика от победата и жигулата имаш реален шанс да оцелееш при недай си Боже ПТП...
      готов съм да поспоря -при скорост над 70-80 никои производител не гарантира ,че ще оживееш-тия тестове дето ги дават по ТВ-то са идеалните условия.Дааа за таврия съм съгласен-доказано е че и с 30 смъртния изход е почти 100%....заради резервната гума...а ако предвидливо сте я изместили от там....то капака е проектиран така ,че в случай на удар да деиства като изобретението на Гилотен...ааа да не забравя-по Первьи канал го гледах преди време и журналистката започна така "вече е създаден автомобил по-опасен дори и от ИЖ(незнам си кои модел) ,и тои отново е родно производство"
      много преди старта...

      Коментар


      • #78
        До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

        Някога Рено 19 беше признато за най-опасната кола на годината.
        Освен присмехът си към конструкции от преди 40 години, имате ли да кажете нещо? Как се чувствате някъде си ми е слабо интересно.

        Коментар


        • #79
          До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

          Никакъв присмех няма, към конструкциите отпреди 40г Напротив - респект. Искам само да отбележа че и извън СССР хората са правили разни неща... и в повечето случаи успешно... А това, че ти си по-руснак от руснаците си е твой проблем. Имам база за сравнение с руски и неруски машини и мога да преценя сам за какво става въпрос. Освен това повечето хора също мислят така. Знаем, че Ленин е измислил азбуката, че съветските часовници са най-бързите в света и т.н. И нито съм русофоб, нито дегенерат - просто наричам нещата с истинските им имена и не страдам от мазохизъм...
          Коя година Рено 19 е било най-опасно че не зная? И за кого? Щото аз съм виждал как воланът на Лада 2103 избива облегалката през гръдния кош на шофьора при около 50км/ч. от малоумна конструкция на кормилен прът. Обръщал съм се със 160 с Ланча без драскотина!! Ама за къщата на обесения, въжето и т.н...
          Последно редактирано от Scrapheap; 29-12-07, 01:35.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #80
            До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

            Първоначално публикуван от solenoid Преглед на мнение
            Ха-ха, тази тема съм я пропуснал. Чак и Рено19 и неговата "недодялана система за празен ход". Пък аз да не съм забелязал - толкова време таркалям едно такова. Машинката си е чудна
            Много мирише политика тука, направо някаква ненавист струи. Един вид - "мамка им комунисти и руснаци, ако не бяха те - ехееейй, къде щехме да сме сега, ама на късмет !" И какво от това, че минаха близо 20 години откакто руснаците не ни спират развитието, или може би не е така ?? Всичко е разработка на военните ! В русия съм, в Русия съм !
            Това, че някои хора имат лоши спомени от общото ни комунистическо минало, и не могат да надраснат безпочвената си параноя и плиткоумното про-западно схващане от близкото минало, което ги прави модерни дисиденти в собствените им очи. Wow, колко сме куул, ние рулираме отвсекАде, ние сме съвременни пичуи, и като такива треа да ненавиждаме русляците, да се тъпчем с Кентъки бройлери, да хрупаме генно-модифициран Поп-Корн пред телевизора,и да хлипаме в захлас "Уау мен, тоя френд е хипер куул", докато зяпаме как Хълк Хоган размазва ред-нек-ската мутра на Триппле Екс-а по ринга...Айде бегайте да празнувате Мери Кристмас, че иде ред на Хелоуин и да пеете Хепи Бъртдей на рождения ден на децата си! Аз току що влязох в най-младата мрежа "Loop!', chat ли си ?
            На мен лично руснаците са ми симпатични - източно православен народ, с имена завършващи на ов/ова, пишещ на кирилица, чийто език разбирам и ползвам. Не познавам друг такъв народ, освен може би донякъде сърбите.

            А по повод руските машини, далечния север, тайгата, тундрата и так далее. A picture is worth a thousand words, а видеото сигурно пет поста с обяснения.
            АААААА Стефане признай си направил си нещо все пак... преди години.Ако не признаеш ще искаме ДНК тест.

            Добре де по добри са браточките от всьо и всях Само Чебурашка ИЖ и пироги с лук.Питай ги обаче относно това откъде идва кирилицата Ще си много учуден че по нормалният отговор е че не помнят.Ако някой желае щом ще си говорим чрез филмчета и снимки да направим един тест сравнение пускайте нещо зделано в.... и аз срещу него ще пускам нещо made in...Почваме ли

            Коментар


            • #81
              До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

              между другото - "американците" още бият негрите;
              Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.

              Коментар


              • #82
                До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                Не знам защо, ама като четох тази тема си спомних за един полковник, АБПФК и т.н. Та този преди 24 години много обичаше да разказва как на времето, когато бил на обучение в братския СССР, им дали някаква гадна манджа. Много била гадна, ама той си я изял всичката, като при това си казвал "Съветско лошо няма". И беше много горд от себе си ...
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #83
                  До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                  Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                  Някога Рено 19 беше признато за най-опасната кола на годината.
                  Освен присмехът си към конструкции от преди 40 години, имате ли да кажете нещо? Как се чувствате някъде си ми е слабо интересно.
                  Дай сега някакъв източник (линк, име на списание и брой), защото ми е много интересно, и то не от чисто любопитство. Някъде по-горе ни набедиха за роднини по пряка линия, и ти не искаш родата ти да се движи с "най-опасната кола на не_се_знае_коя_година" без да е наясно с опасностите.

                  Коментар


                  • #84
                    До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                    Кво се хванахте за това Рено? Дадох го като прост пример, че явно на много хора им се е искала подмяна на великите им руски машини, щом си изкривяваха вратовете когато покрай тях минаваше една абсолютно средностатистическа западна кола. Сега ако кажа, че преди Реното имам някъв опит с БМВ Е28 (кажете пък то колко е скапано и ненадеждно) и на този фон - чисто новата Жигулка, която малко вървеше, но много гореше... А, да, баща ми е виновен, че вместо да трупа експертиза по специалността си не е станал доморасъл монтьор и не си я оправяше сам, ами трябваше разни родни майстори да ни правят на маймуни. Успоредно с това, двата споменати буржоазни екземпляра освен бензин, периодично масло и няколко ремъка, друго не поискаха. Обаче навъртяха километри за 3 основни ремонта на средната Лада.

                    Препоръчвам ви да вземете да зарежете аргумента, че руските коли са "желязни", защото движат по 30 години. Това е пряк ефект от мизерията. По тая логика едни други са още по-желязни, защото в Куба от революцията насам, освен внос на Москвичи и Лади, друго май няма. Затова останалата част (болшинството) от автомобилния парк се състои от напълно експлоатируеми американски "предреволюционни" машини. Неслучайно в Маями чакат да се либерализира обстановката и да отидат да пазаруват колекционерската. Както казахме, дефицитната икономика прави чудеса, стига да има кой и какво да те задържи в нея, за да не забегнеш.
                    Последно редактирано от Obersturmbahnfuehrer; 29-12-07, 10:52.

                    Коментар


                    • #85
                      До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                      Друго си е Победата)) - с табло от рифел и лостове от къдраво арматурно желязо А купето - направо 20 футов контейнер)))
                      И таблото на бившата ми Нивата ще да е било от рецилкирани чорапогащници, щото се нацепи за 4 години
                      А като купиш руски бутала и занесеш блока за шлайфане, шлайфистът се чуди по кой размер да шлайфа
                      А в неадекватното рено се чувстваш като човек и за разлика от победата и жигулата имаш реален шанс да оцелееш при недай си Боже ПТП...
                      А,да за Победата .Това е първия следвоенен автомобил изобщо.Първият автомобил с понтонна каросерия,без летящи калници и стъпенки.Прототипът е бил показан през 1946 година.Погледнете американските,немските,че и френските автомобили от тези години.Повечето имат вместо багажник-куфар.Та като купувах моята гледам-предната броня много по-нова от задната.Питам го човека защо така,а той карал зимата с гуми "димитровки" без протектор с около 80.Резултатът-залетял към крайпътно дърво.Не знам с колко е успял да убие скороста преди удара,ама беше жив човека,че даже и договор за покупко-продажба направи.Само каза че се е прихванал по-здраво за волана.Та с 2 думи едно е на реклама,друго е на теория,трето-на практика.
                      А незнам колко се чувстваш като човек в Реното,като настъпиш единия педал,задължително особено ако си със зимни обувки,натискаш и съседния...
                      С "Фармахим" - непобедим
                      Дизел - само дънки!

                      Коментар


                      • #86
                        До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                        Хубава тема със интерес прочетох всичко! Моето лично мнение е че те там във Россия са си добре във автомобилостроенето и са били и ще бъдат все по добре даже и от някои западни,питам се въпроса е, а къде сме ние със ,какво можем да се похвалим със ,какво машиностроне и автомобилостроене!?

                        Коментар


                        • #87
                          До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                          Катастрофите като критерии са кръчмарски лафове. Познавам мотористи, които със 180 км/ч (по замръзналия спидометър) са поминали АУДИта и със 220 (по спидометрите на групата) са отнасяли заградителите по Цариградско и нищо им няма, а един се тресна с 50 в кофа за боклук и сега е половин човек.

                          Пък на теб като са ти големи обувките и претенциите, няма да се качваш в компактния среден клас като преекспонираното вече Рено. В Мерцедеса ми трябва да съм със ски, за да задена едновременно и двата налични педала, ама с него не влизам по уличките в Центъра. Кво да ги правиш западняците, като покриват широк диапазон от автомобилни класове и ти дават възможността да подбереш колата, която най-добре ще отговори на нуждите и вкусовете ти...

                          Иначе Победите/Варшавите и мен ме кефят и сигурно са били адекватни докъм 65а.

                          Коментар


                          • #88
                            До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                            Западняците не решават кардинално проблемите.Лошото е това-широк диапазон,за нещастие само от размери.И някой друг детайл.Електросистемите са почти унифициранни.Разликата между класовете е в по-скъпата боя,по-лъскавия кожен салон,качестовото на пластмасата примерно.
                            Победата и мен си ме кефи-минимум неща за разваляне,пре-пре-преосигурени на здравина части.5 проводника в моторния кош.Има си 4 колела 3 педала и 1 скоростен лост.Като съвременните не-автоматици.Но за адекватността вече си прав.Последната Варшава е излязла чак през 1973 от ФСО...
                            С "Фармахим" - непобедим
                            Дизел - само дънки!

                            Коментар


                            • #89
                              До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                              М21 и москвич 407 също - велики машини и правени по честния начин
                              Само, че руските машини, макар и маломощни са лакоми
                              Последно редактирано от Scrapheap; 29-12-07, 11:36.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • #90
                                До: Руските вседеходи, двигателите за тях, сравнение с европейските производители

                                Ха, от тоя форум разбрах повече за недостатъците на Р19 отколкото съм научил от личен опит.
                                Относно педалите на двата култови модела граждански автомобила





                                Преди някой да почне да мери с линийка по екрана, нека да помисли малко за перспективата и разстоянието от фотокамерата до пИдалите

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X