Обява

Свий
Няма добавени обяви.

А сега давайте акъл!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: А сега давайте акъл!

    Усилието върху накрайника със сигурност не е само по оста на амортисьора, ами е във всички посоки като най голямо е по оста, разбира се! Хубавото е, че усилието върху накрайника е силно редуцирано заради по-голямото рамо - отношението между разстоянието от шарнира на долния носач до оста на колелото и от там до върха на амортисьора е десетки пъти. Все пак първите километри - внимателно! :-)

    Коментар


    • От: А сега давайте акъл!

      Отдал съм се на разгул с флекса и чука и съм си зарязал задълженията .

      Сега да доложа- угледахме и се на предницата също ииии.......


      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00472.jpg
Прегледи:1
Размер:179.6 КБ
ID:5261771Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00474.jpg
Прегледи:1
Размер:166.6 КБ
ID:5261770Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00475.jpg
Прегледи:1
Размер:139.7 КБ
ID:5261768
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00476.jpg
Прегледи:1
Размер:129.2 КБ
ID:5261769Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00477.jpg
Прегледи:1
Размер:151.5 КБ
ID:5261767

      я строшихме.

      Щото с тая крива постановка на носачите работи лошо.Спряхме се логично на двоини "А" рамена и главини от "Нива". Към днешна дата сме до тук....

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00483.jpg
Прегледи:1
Размер:166.9 КБ
ID:5261773Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00481.jpg
Прегледи:1
Размер:162.1 КБ
ID:5261774Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00482.jpg
Прегледи:1
Размер:164.4 КБ
ID:5261775
      Прикачени файлове
      0888932647

      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

      Коментар


      • От: А сега давайте акъл!

        Малко критика от мен. така както сте я започнали новата предница нещо нее наред; долната част на основата е по-широка от горната което е погрешно, идеята е горният носач дае по къс от долния за да може при завой колелата да правят подходящият наклон както и при свиване на амортисйора долната част на колелото дасе отваря. Може дасе предвиди и надлажният наклон на шенкела което във последствие ще помогне за по-лесена направа на носачите.

        Иначе добре го давате неви липсва мерак.

        Поздрави;
        Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

        Коментар


        • От: А сега давайте акъл!

          Първоначално публикуван от vacho Преглед на мнение
          Малко критика от мен. така както сте я започнали новата предница нещо нее наред; долната част на основата е по-широка от горната което е погрешно, идеята е горният носач дае по къс от долния за да може при завой колелата да правят подходящият наклон както и при свиване на амортисйора долната част на колелото дасе отваря. Може дасе предвиди и надлажният наклон на шенкела което във последствие ще помогне за по-лесена направа на носачите.

          Иначе добре го давате неви липсва мерак.

          Поздрави;
          Някой спешно да потвърждава или отрича тези твърдения. Трябва да знам дали да преправям бързо. Аз си скъсах д-то от мерене и чудене - как да избегна разликата от 25 мм. в ушите на главините и реших , че е най-добре носачите да са еднакво дълги за да работи предницата успоредно през цялото време и така реших захващането на носачите да е на различна щирина. Само имайте впредвид , че планираме и предното окачване да е регулируемо във височина. Да не забравяме , че мерака е машината хем да излиза извън пътя хем да сатава за дрифтачка. За сега мисля горните уши на амовете да си имат по три дупки.
          0888932647

          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

          Коментар


          • От: А сега давайте акъл!

            Жоре вземи и разгледай предницата на едно АТВ или предниците на колегите професионалисти във бранша и ще разбереш за какво говоря.Дори мисля че някаде из форума бях чел по въпроса,ако някой колега се сеща за темата да помага.

            ПП. Не случайно шенкелите са със такъв наклон и долнят шарнир е доста по-на вън от горния тук няма нищо случаино.

            Позрдави.
            Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

            Коментар


            • От: А сега давайте акъл!

              Не бях се загледал,Въчо е прав,така като гледам на снимката,отдолу е по-широко,може да компенсираш като сложиш по-дълги уши от горе.Шенкелите от какво ще бъдат?За да няма странни движения колелото като се движи нагоре надолу,се взима разстоянието от център горен до център долен шарнир на шенкела,на същото разстояние трябва да се заварят ушите на горен и долен носач,на ладата мисля,че беше 200мм.
              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

              Коментар


              • От: А сега давайте акъл!

                Знам си аз, че форума е "голям човек". Мерси хора!

                Точно долните захващания на предницата ги заварих яко. А от там може да се мръдне най-удачно. Сега ще умувам как да прекроявам.

                Значи - разликата в дължините на носачите ще трябва да дойде около 25мм - с колкото е разликата положението на гнездата на шарнирите в главината. Разстоянието между носачите идва 230 мм. Или поне така ще дойдат паралелни съгласно измерванията ми. Ще проверя още веднъж да не се окаже , че са 200 и верно.

                Я да споделя преди да съм се доизпонаус.ал. "А" рамената на носачите ги пускам с различни дължини на рамото. Предните са малко по дълги. Главно защото ми се струва , че визуално ще изглеждат по-добре. Тук бъркам ли с нещо?
                0888932647

                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                Коментар


                • От: А сега давайте акъл!

                  Незнам дали съм те разбрал но закрепването на носачите откъм рамата трябва да е по-малко от колкото откъм шенкела, при нормално положение не трябва даса успоредни.

                  Дано си ме разбрал.
                  Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

                  Коментар


                  • От: А сега давайте акъл!

                    Горният носач се прави по къс от долния.Те в никакъв случай не трябва да са успоредни.При рамката трябва да са закрепени във вертикала по близко от междуосовото разстояние между центрите на шарнирите.То се смята като тангенс Ъгъла на горния носач е около 3 градуса,а на долния 5 градуса при работно натоварване и дължината на носачите.(не знам дали ме разбра).Това се прави с цел колелото при движение от долно положение до горно да се движи по част от окръжност.В центъра на тази окръжност трядва да се намира ябълката на вътрешната кормилна щанга.Това се получава графично ката се начертае в мащаб 1:1.При успоредни носачи тази точка се намира някъде в безкрайността и колелото при движение надолу на горе ще си изменя сходимоста.А като ти обясних,когато ябълката се намира в центъра на споменатата окръжност няма изменение на сходимостта.Има и други причини за такова разположение на носачите ама да не се задълбаваме сега. Ако не съм бил ясен питай.
                    Има и друго изискване за местоположението на шенкелчето за управление при предна и задно разположена рейка.Мислената ос прекарана през центъра на кормилния накрайник и оста свързваща двата шарнира трябва да отиде в центъра на задния мост или малко преди него.Все пак кажи рейката пред или зад оста напредната ос ще поставяш....Дерзай.
                    Последно редактирано от todger; 20-03-11, 19:11.

                    Коментар


                    • От: А сега давайте акъл!

                      Мдаааа .... знаех си аз че тия неща - тангенсите и котангенсите служат на някой за нещо ама кой да ги запомни?

                      Ясно е , че с тригонометрия няма да стане - ще ми отнеме повече време да я уча наново отколкото да преправям предницата петдесетина пъти .

                      Вчера понакроих малко железа и точковах .....

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00485.jpg
Прегледи:1
Размер:165.0 КБ
ID:5262154Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00486.jpg
Прегледи:1
Размер:154.0 КБ
ID:5262153Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00484.jpg
Прегледи:1
Размер:163.9 КБ
ID:5262155

                      Сега по най общи сметки от център на главина /среда на гума/ до другата главина разстоянието ще дойде 130 см. при задница 140. Горния носач е с 25 мм. по-къс от долния а разстоянието между горен и долен е 205мм - равно на това между въображаемите центрове на "топките" на шарнирите. При това положение главината наистина изпълнява някаква част от окръжност обаче само господ /и евентуално Ясен и Гоблин/ може да каже къде е центъра и.

                      Питането в предния ми пост си остава. Не знам дали се вижда на снимката добре - носачите не са равнобедрени триъгълници. Предното рамо е по-дълго. Това проблем ли е?

                      Рейката е зад главината и в момента при този монтаж точката на сгъване на вътрешния накрайник е много близо до вътрешния тампон на горния носач. При проба на работата на главината на ръка от долно до горно положение не виждам да бяга от сходимост ..... дано така си остане. Това предницата си е сложна наука бе!

                      Вие сте!

                      ПП Вачо , сравнително безболезнено мога да вдигна захващането на долните носачи още 5-6 мм нагоре. Това ли имаш впредвид?
                      Последно редактирано от Жоро Нешев; 21-03-11, 10:36.
                      0888932647

                      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                      Коментар


                      • От: А сега давайте акъл!

                        Имах в предвид точно товаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:l12.jpg
Прегледи:1
Размер:126.8 КБ
ID:5262160 разгледай тази предница и ще разбереш най лесно.
                        Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

                        Коментар


                        • От: А сега давайте акъл!

                          Значи прибирам долните носачи още 5-6мм нагоре във вътрешния край и заварявам яко? За тоя "паяк" от картинката ще помечтаеме още... Споразумяхме ли се?
                          0888932647

                          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                          Коментар


                          • От: А сега давайте акъл!

                            Ами ти си готов,като изключим дължината на носачите другото е същото.

                            ПП.Благодаря за пратката. Ако мога да помогна с още нещо съм насреща.
                            Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

                            Коментар


                            • От: А сега давайте акъл!

                              Първоначално публикуван от vacho Преглед на мнение
                              Имах в предвид точно това[ATTACH=CONFIG]312316[/ATTACH] разгледай тази предница и ще разбереш най лесно.
                              По-нагоре,тодгер обяснява действието на точно такава предница,условието е долният носач да е равен с пода при натоварена машина.Формата на носачите въобще не те бърка(не е задължително да са равнобедрени триъгълници),условието е ушите на рамката да са във една линия,най-лесно става със шпилка,подреждаш ушите и заваряваш.Шенкела трябва да има наклон назад по посока на движение,около 5-8гр спрямо долния шарнир,идеята е да връща волана в права линия като мени наклона на колелата,в смисъл вътрешното колело при пълен завой,завива повече от външното.Щангите на рейката трябва да са в права линия(като гледаш от горе),не трябва да са пречупени и същевременно трябва да са успоредни с долните носачи,при всяко друго разположение започва да мени сходимоста.На шенкелите може да завъртиш планките за спирачните апарати така,че да минат отпред,а хебела да ти е свободен от задната страна.
                              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                              Коментар


                              • От: А сега давайте акъл!

                                Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                                Значи прибирам долните носачи още 5-6мм нагоре във вътрешния край и заварявам яко? За тоя "паяк" от картинката ще помечтаеме още... Споразумяхме ли се?
                                Абе тука на снимката ушите на носачите въобще не са в една линия

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X