От: А сега давайте акъл!
Усилието върху накрайника със сигурност не е само по оста на амортисьора, ами е във всички посоки като най голямо е по оста, разбира се! Хубавото е, че усилието върху накрайника е силно редуцирано заради по-голямото рамо - отношението между разстоянието от шарнира на долния носач до оста на колелото и от там до върха на амортисьора е десетки пъти. Все пак първите километри - внимателно! :-)
Усилието върху накрайника със сигурност не е само по оста на амортисьора, ами е във всички посоки като най голямо е по оста, разбира се! Хубавото е, че усилието върху накрайника е силно редуцирано заради по-голямото рамо - отношението между разстоянието от шарнира на долния носач до оста на колелото и от там до върха на амортисьора е десетки пъти. Все пак първите километри - внимателно! :-)
.
Коментар