Обява

Свий
Няма добавени обяви.

А сега давайте акъл!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: А сега давайте акъл!

    И аз съм на това мнение.
    Може леееко да ги събереш навътре в горния край. Така би трябвало да се даде каква беше сходимост-положителна или отрицателна, абе гумите да стоят малко разчекнати в долния си край. При як дрифт това ще помогне за удържането на задницата. Щом казваш, че този който ще кара тази машина е луда глава...
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • От: А сега давайте акъл!

      Такааа!

      Машината си стои на краката вече.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00464.JPG
Прегледи:1
Размер:143.4 КБ
ID:5258737

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00462.JPG
Прегледи:1
Размер:146.1 КБ
ID:5258738


      Исобственика си я харесва даже :-)

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00461.JPG
Прегледи:1
Размер:141.5 КБ
ID:5258740

      Сутринта се помотах малко и най-накрая ме напъна отвътре. Накрайник от кормилна рейка на Хонда Сивик се навива перфектно на Голфов макферсон. Имам някои съмнения относно здравината амааа .... ще видиме на тестовете и ако трябва ще усилваме.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00459.JPG
Прегледи:1
Размер:153.4 КБ
ID:5258741Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00460.JPG
Прегледи:1
Размер:145.1 КБ
ID:5258739

      Монтажа към рамата - яка 8мм. планка по размер и три дупки на различни височини за да може в рамките на 10-тина минути да се сменя височината на окачването. Дупките са през 3.5мм.
      Явно и на мен ми се е видяло , че тия пружини ще дойдат много твърди без да има Гоуф на тях . При монтажа ми дойде на акъл да обърна чашката на обратно. Речено сторено. Спечелих 5-6 см от там. А дали съм спечелил наистина Ще видиме какво ще се окаже като тръгне.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00463.JPG
Прегледи:1
Размер:148.8 КБ
ID:5258742

      За сега сме до тук. остават още 4 тръби от "рамичката" към захващанията на амортисьорите и коша е готов.
      Последно редактирано от Жоро Нешев; 09-03-11, 21:52.
      0888932647

      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

      Коментар


      • От: А сега давайте акъл!

        Май скоро ще има тестове успех.

        Коментар


        • От: А сега давайте акъл!

          Тази конструкция ми се вижда доста лекичка и като знам че е ...........ска със сигорност е с тънки тръбички и пружините ще доидат твърдички.
          Помисли за смяна още преди да сте почнали тестовете, в смисъл да си готов да знаеш от какво могат да станат ако се наложи. Аз лично бих предпочел по меки и дълги прожини с по ситна навивка с устройство за реголиране в горния край може да се направи.
          Успех и скорошно пускане в движение.

          Коментар


          • От: А сега давайте акъл!

            Първоначално публикуван от teukoo Преглед на мнение
            Тази конструкция ми се вижда доста лекичка и като знам че е ...........ска със сигорност е с тънки тръбички и пружините ще доидат твърдички...
            Успех и скорошно пускане в движение.
            Сигурно не си прочел внимателно. Обърнах чашките на пружините отгоре. В момента са доста по освободени отколкото в оригинал.

            Днес се позанимавах с една предница от Африка Туин и едно прегряло Рено клио та не остана много време за бъгито. Все пак добавих последните тръби от конструкцията. Ако някой ще излиза с конструктивни критики - сега му е времето.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00465.jpg
Прегледи:1
Размер:139.8 КБ
ID:5258897Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00467.jpg
Прегледи:1
Размер:173.4 КБ
ID:5258898

            Много смотани са му предавките на това чудо. Цяла вечер седя и се чудя как ще се превключват. Някак си нелогично са ги завъртяли на 90 градуса. За сега единственото което ми идва на ум е да удължа оригиналния скоростен лост през каре и да обърна оригиналния механизъм от превключвалки с главата на долу. Има шанс да стане. Други идеи?

            ПП Много съм прост. През цялото време си мисля , че не мога да се оправя с качването на снимките във форума , а то се оказа , че малкия си е играл с фотоапаратчето и го е включил на някакъв скапан режим....:-)
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • От: А сега давайте акъл!

              Много смотани са му предавките на това чудо. Цяла вечер седя и се чудя как ще се превключват. Някак си нелогично са ги завъртяли на 90 градуса. За сега единственото което ми идва на ум е да удължа оригиналния скоростен лост през каре и да обърна оригиналния механизъм от превключвалки с главата на долу. Има шанс да стане. Други идеи?


              Можеш да вземеш цялата система от wv-пасат там превключването на скорустите става с жила и ще ти е най лесно.
              Това ми дойде.

              Коментар


              • От: А сега давайте акъл!

                Пък си бърз бе...
                Онзи ден пусна питането как да го направиш, а утре май ще го пробвате.

                Критиката-според мен тези хондови истории няма да устискат. Там горе е сериозно натоварването, и само на една резба... Знам, че е по-лесно, но май няма да работи. Дано да не съм прав де.

                А за скоростите и на мен ми беше най-страшната мисла как ще се обърнат като правих моето бъги, но Данчо го измисли и работи доста добре. Само дето нашите са под дъното на бъгито, и заорават понякога. Мисли така да го направиш, че да не стърчи нито отдолу, нито отстрани. Идеята за жила и на мен мия предлагаха, но защото не съм виждал как става там магията не посмях да експериментирам. Но щом работи при милиони произведени бройки-няма причина да не сработи и при теб. Поразучи как действ този механ изъм, и може да се окаже най-удачния вариант.
                Пружините верно са малко по-твърди, но така е с готовите решения. Другият начин е да започнеш тестове с различни пружини, но си трябва да имаш доста от тях на разположение.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: А сега давайте акъл!

                  Не съм се вглеждал в Пасат но знам че има и Хонда Шатъл с такова. Първо ще пробвам да ги напасна оригиналните и ако не стане ....

                  Със сигурност ще бягам от стърчащи отдолу механизми - ако има как, че в кокпита е тотална теснотия.

                  Колкото до Хондовите накрайници .... може и да не устискат. Ама за сега ще ги оставя до първите тестове. Аз разсъждавах така - основното им натоварване е надлъжно. За това са смятани и ще го издържат. Обаче има и странични натоварвания за които не е много ясно дали или. Обаче най-голямо е натоварването в тази част от пръчката на амортесьора която се подава от тръбата и нагоре намалява. Е след като тя си издържа без да е кой знае колко по-здрава, значи и накрайника може и да удържи. Ще видим при тестовете. Щото пък е много удобен монтажа.
                  0888932647

                  Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                  Коментар


                  • От: А сега давайте акъл!

                    Според мен виж както те посъветваха с жила като на пасата или пежо боксер. С лостове може и да стане но ще обръщаш хода няколко пъти и ще стане много тежко с включването а и всеки малък луфт по системата ще води до загуба на предавка. Поздрави!

                    Коментар


                    • От: А сега давайте акъл!

                      Интересно решение за закрепване на макферсоните, не мога да преценя дали е достатъчно здраво, но ако не е, може лесно да се замени с втулка с вътрешна резба, като единия край се навива на макферсона, а на другия се навива един унибал.
                      ПП Скоро май ще гледаме клипчета!!!
                      Последно редактирано от Йордан Йорданов; 11-03-11, 07:55.

                      Коментар


                      • От: А сега давайте акъл!

                        Колега,на моето бъги съм го направил механизма за превключване с оригиналния пасатов лост и жилата.В темата ми "Опитвам се да направя бъги" има някакви снимки.Не е сложно да се направи.Трябва да се отдели лоста от жилата.Монтират се жилата на СК,кото другия край се отвежда до рамата в линията на предполагаемото място на скоростния лост.Монтира се пасатовия лост,като от него с две къси щанги се извежда движение в обръщащ механизъм.От обръщащият механизъм се пускат две щанги до жилата.Жилата трябва да са затопорени и в същото време да лагеруват в стопора.Ако имаш под ръка струг,ще се справиш за два три часа.Ако трябва помощ 0887519485.

                        Коментар


                        • От: А сега давайте акъл!

                          http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...63#post1163863

                          Ако говориш за това ..... далече сме от този клас все още. Чорбаджията иска и преправяне на предницата вече та може и да започнеме да се доближаваме. Ама не си споделял отдавна и в твоята тема нищо за поведението на машинката. И дай за бога повечко подробни снимки на технически решения /вкл. предавките на лоста/.
                          0888932647

                          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                          Коментар


                          • От: А сега давайте акъл!

                            Жоро на малкия ми син алфата е с жила на скоростния лост. Когато се скъса едното вместо да търся ново аз го преработих. В неговата броня напъхах стоманен тел от...... далекопровод. Само в двата края трябва с телоподавка да се парнат ушета. Това нещо работи вече година и половина. Дано съм бил полеэен- Сашо.
                            На нас клиренс ни трябва , не скорост

                            Коментар


                            • От: А сега давайте акъл!

                              Без да се обиждаш,но закрепването на амортисьора в горния край с този накрайник хич не ми харесва.Усилието не е осово,а ексцентрично(заради изместването от болта на накрайника)и резбата на ам ще получи и хоризонтална сила,която ще изкълчи резбата.Според мен трябва да го промениш още сега,докато не си счупил пръта на амортисьора.

                              Коментар


                              • От: А сега давайте акъл!

                                Първоначално публикуван от todger Преглед на мнение
                                Без да се обиждаш,но закрепването на амортисьора в горния край с този накрайник хич не ми харесва.Усилието не е осово,а ексцентрично(заради изместването от болта на накрайника)и резбата на ам ще получи и хоризонтална сила,която ще изкълчи резбата.Според мен трябва да го промениш още сега,докато не си счупил пръта на амортисьора.
                                Изобщо даже не мисля да се обиждам. Усилието само ти изглежда ексцентрично. Няма изместване от централната ос, а само леко огъване заради гумите в оригиналния монтаж на накрайника. Ябълковидния болт си е точно по оста. И да се счупи - амортисьори имаме още два в резерва - майната им :-).

                                За всеки случай мисля днес като понадойдат хора да ги накачуля отгоре и да се друсаме яко отгоре за тест на място.

                                Да не забравя и тук да изкажа благодарност на petroffbg. Вчера намина да види на живо творението и да пийнем по кафе. Представете си не ме оплю за нищо, само си говорихме , че не е лошо да блокираме 4-та и 5-та предавка , та да намалим риска от пребиване. Изглежда има шанс и да тръгне като хората. Ама ми се е понатрупала друга спешна работа , та няма да работя много по бъгито тия дни.
                                0888932647

                                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X