От: А сега давайте акъл!
Жоро, по добре е да използваш някакви задни главини. Незавиващи.
Че на нашите бъгита с Данчо са от предни главини(за по-лесно, нали...) и от хода на окачването главините въпреки, че са "спънати" с по едно желязо за да не завиват-все пак помръдват по малко. До скорости 50-60 не се усеща, но по-нагоре започва да пречи.. Та струва си да потърсиш някакви такива главини-от Мерцедес, БМВ, Сиера, Скорпио-все със задно предаване и независимо окачване на задницата. Само с полуоските няма де много добре работата-ще се наложи да снаждаш двете части-от едната страна с шлиците на Микрата, а от другата с шлиците на съответната главина. Не е много правилно, но добре направено, и малко повече подсилено върши работа.
Другия вариант е да се направят на струг такива главини. Или да се преправят тези завиващите. Но си струва, вярвай на препатилите.
Жоро, по добре е да използваш някакви задни главини. Незавиващи.
Че на нашите бъгита с Данчо са от предни главини(за по-лесно, нали...) и от хода на окачването главините въпреки, че са "спънати" с по едно желязо за да не завиват-все пак помръдват по малко. До скорости 50-60 не се усеща, но по-нагоре започва да пречи.. Та струва си да потърсиш някакви такива главини-от Мерцедес, БМВ, Сиера, Скорпио-все със задно предаване и независимо окачване на задницата. Само с полуоските няма де много добре работата-ще се наложи да снаждаш двете части-от едната страна с шлиците на Микрата, а от другата с шлиците на съответната главина. Не е много правилно, но добре направено, и малко повече подсилено върши работа.
Другия вариант е да се направят на струг такива главини. Или да се преправят тези завиващите. Но си струва, вярвай на препатилите.
Коментар