Обява

Свий
Няма добавени обяви.

А сега давайте акъл!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: А сега давайте акъл!

    Жоро, по добре е да използваш някакви задни главини. Незавиващи.
    Че на нашите бъгита с Данчо са от предни главини(за по-лесно, нали...) и от хода на окачването главините въпреки, че са "спънати" с по едно желязо за да не завиват-все пак помръдват по малко. До скорости 50-60 не се усеща, но по-нагоре започва да пречи.. Та струва си да потърсиш някакви такива главини-от Мерцедес, БМВ, Сиера, Скорпио-все със задно предаване и независимо окачване на задницата. Само с полуоските няма де много добре работата-ще се наложи да снаждаш двете части-от едната страна с шлиците на Микрата, а от другата с шлиците на съответната главина. Не е много правилно, но добре направено, и малко повече подсилено върши работа.
    Другия вариант е да се направят на струг такива главини. Или да се преправят тези завиващите. Но си струва, вярвай на препатилите.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #32
      От: А сега давайте акъл!

      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Че на нашите бъгита с Данчо са от предни главини(за по-лесно, нали...) и от хода на окачването главините въпреки, че са "спънати" с по едно желязо за да не завиват-все пак помръдват по малко.
      При ползване на оригиналните носачи и при монтиране на "спънките" на същото място, където е била кормилната рейка, няма да "завиват", или поне не осезаемо.

      Коментар


      • #33
        От: А сега давайте акъл!

        Да поръся и аз малко акъл.Смятам,че идеята за цяла ск.кутия ще е много груба и тежка за тази иначе фина машина.На теб ти трябва само диференциала.Мисля ,че ако вземеш само касетата от кутия за предно предаване и на мястото на короната сложиш верижната предавка,направиш прост корпус с две лагерни тела и вкараш полуоските от този диференциал в сателитките(шлиците ще ти паснат) и от там към готови шенкели.Така ще е много леко и фино. Остава проблема само с хермитизиране на касетата.С повече фантазия можеш да затвориш само пространството при паланетите и сателитите и там да налееш масло.Помисли и над тази идея.Успех .Качвай снимки.

        Коментар


        • #34
          От: А сега давайте акъл!

          В двора на работата ми се търкалят два три запорожеца тяхната задница също върши работа .
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • #35
            От: А сега давайте акъл!

            Първоначално публикуван от todger Преглед на мнение
            Да поръся и аз малко акъл.Смятам,че идеята за цяла ск.кутия ще е много груба и тежка за тази иначе фина машина.На теб ти трябва само диференциала.Мисля ,че ако вземеш само касетата от кутия за предно предаване и на мястото на короната сложиш верижната предавка,направиш прост корпус с две лагерни тела и вкараш полуоските от този диференциал в сателитките(шлиците ще ти паснат) и от там към готови шенкели.Така ще е много леко и фино. Остава проблема само с хермитизиране на касетата.С повече фантазия можеш да затвориш само пространството при паланетите и сателитите и там да налееш масло.Помисли и над тази идея.Успех .Качвай снимки.

            Приветствам идеята и напълно съм сагласен със теб. Дори може и без диф.
            Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

            Коментар


            • #36
              От: А сега давайте акъл!

              Жоре я разгледай клипа и може да харесаш идеята с диференциала - http://www.youtube.com/watch?v=8WjPq...eature=related

              Коментар


              • #37
                От: А сега давайте акъл!

                http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=53215
                Tука има сервиз менуал за Поларис Аутлоу (АТВ) което е с независимо окачване отзаде на А-рамена, както и задвижването е верижно, все пак си с мотоциклетен двигател, доста по леко като кила а и изпълнението не е кой знае колко сложно.
                Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                Коментар


                • #38
                  От: А сега давайте акъл!

                  Мда. Загазил си.
                  Ако събереш тия части, ще направиш нещо, но то ще е вече с друга идеология.
                  Виж, проблемът с тия вибрации, изобщо казано е известен от разните съчленени. Резонансните проблеми на разните панти и окачвания - по принцип - също.
                  Не знам дали ще е по-лесно, но сигурно ще е по-елегантно да се търси схема и твърдост на окачването, което ще премести резонансните честоти някъде недостижимо високо, и количката да тръгне.
                  Но те предупреждавам, че поне аз нямам готово решение. Трябва да се рови в дебелите книги.

                  Коментар


                  • #39
                    От: А сега давайте акъл!

                    Мерси за предупрежденията със завиването! Странно е как човек не се и сеща за някои неща. :-) Реално погледнато те и незавиващите задници без цял мост май ще дават отклонения?

                    Първоначално публикуван от todger Преглед на мнение
                    Мисля ,че ако вземеш само касетата от кутия за предно предаване и на мястото на короната сложиш верижната предавка
                    Мислех го и тоя вариант по някое време. Губи се задната предавка , както и възможността да се ползват различни предавателни числа напред, а се печелят някакви 10-тина кила от изхвърлена карантия. За проблемите с мазането пък изобщо не ми се мисли.

                    Няма автомобилен двигател , който да извади тази мощност от това тегло. Пък и този вече го има..... Автомобилната предница отпада.

                    Обаче удрям на камък с чарковете от микра. Ако някой има за продаване цял мост /по възможност на магаре/ заедно с трансмисия , джанти и всичко ..... от някоя малолитражка - да свирка да гледаме и да се чудиме. Май ще ида да лоча кафе при Дадо Владо :-)

                    Намам отчетливи спомени от задното окачване на ЗАЗ. Ама там мотора е надлъжно разположен и май отпада.

                    Полариса си е направо сложен. Много чаркове и все уникални трябват.

                    ПП Стефане писали сме заедно. Ровенето в дебели книги гледам да го заменям с писане във форума. Пустите книги по някой път си противоречат ..... а тука има хора патили.
                    0888932647

                    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                    Коментар


                    • #40
                      От: А сега давайте акъл!

                      Уре ще видя моето приятелче с Фиестата какво има.Само че,доколкото помня,тя няма магаре отпред,носачите са хванати за пети на купето...
                      Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                      Коментар


                      • #41
                        От: А сега давайте акъл!

                        Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
                        Уре ще видя моето приятелче с Фиестата какво има.Само че,доколкото помня,тя няма магаре отпред,носачите са хванати за пети на купето...
                        Имам си Фиеста тука- на жената колата. Не е на магаре. А си е удобно да го има....
                        0888932647

                        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                        Коментар


                        • #42
                          От: А сега давайте акъл!

                          Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                          Имам си Фиеста тука- на жената колата. Не е на магаре. А си е удобно да го има....
                          Да не оставиш жената без кола,като нищо ще ти дръпне трайка!?
                          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                          Коментар


                          • #43
                            От: А сега давайте акъл!

                            Не, не си противоречат. За това има хубава теория. И книжки имам.

                            Коментар


                            • #44
                              От: А сега давайте акъл!

                              Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                              Не, не си противоречат. За това има хубава теория. И книжки имам.
                              Знам бе човек! Ама лошото му е, че там няма да пише - "Ползвай предница от Фиеста" например.

                              А тука за съжаление гоним преди всичко бюджетното решение. Това не е машина за спортни цели а за развлечение. Следователно и бюджета е такъв , че изработката на детайли по спецификация се свежда до втора употреба, флекс и телоподаващо.
                              0888932647

                              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                              Коментар


                              • #45
                                От: А сега давайте акъл!

                                Естествено че не пише такива неща. Пише как се смятат амортизациите, за да не се тресе, и да не влиза в резонанси конструкцията. И съчленената.
                                Понякога е просто. Спомни си например, какво имат Икарусите отгоре над хармониката. Или нещо друго.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X