Обява

Свий
Няма добавени обяви.

А сега давайте акъл!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: А сега давайте акъл!

    как мога да направя бъги с двигател от голф 2 1.8. И въобще възможно ли е? Ще ви бъда много благодарен ако ми помогнете с малко акъл.

    Коментар


    • #77
      От: А сега давайте акъл!

      Първоначално публикуван от veselin_todorov Преглед на мнение
      как мога да направя бъги с двигател от голф 2 1.8. И въобще възможно ли е? Ще ви бъда много благодарен ако ми помогнете с малко акъл.

      Ами гледай ми сеира и ще стане ясно :-)

      Хора това недоразумение пристигна днес към обяд и верно. И докато се усетя , че трябва да снимам го разпарцальосахме. Утре ще ви пусна няколко снимки , макар че всеки е виждал Гоуф. Сега вече нещата станаха чоглави. Ще трябва по някакъв все още незнаен начин да се позиционират в пространството най- малко по 4 точки от двете страни , така , че хем наклона и височината на макферсоните да са правилни , хем клиренса да е тамън хем и двигателя да е с приблизително правилния наклон. А даже не ми идва на акъл какъв точно материал да ползвам .....
      0888932647

      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

      Коментар


      • #78
        От: А сега давайте акъл!

        Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
        . А даже не ми идва на акъл какъв точно материал да ползвам .....
        Пробвай с дрян


        Тръбата си е изпитана, няма какво да мислиш.
        Според мен 32-34 мм са достатъчен диаметър, а дебелината-3-4мм е стандартна за водопроводни тръби от този размер.
        Където може-с огъване, където не-заварка.
        Ама на теб ли да ги разправям...
        Май ни пробваш си мисля

        За колегата с въпроса за бъги от голф:
        Този раздел на форума бъка от информация за бъгита и направата им. Просто почети малко, и доста неща ще ти се изяснят. Е, винаги ще има неясноти, но на конкретен въпрос ще може да се даде конкретен отговор.
        Иначе на сегашният ти въпрос-как може да си направиш бъги може да се отговори-трудно и бавно. А може и много подробно, но всчико, или поти всичко вече е описано.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #79
          От: А сега давайте акъл!

          Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
          Ами гледай ми сеира и ще стане ясно :-)

          Хора това недоразумение пристигна днес към обяд и верно. И докато се усетя , че трябва да снимам го разпарцальосахме. Утре ще ви пусна няколко снимки , макар че всеки е виждал Гоуф. Сега вече нещата станаха чоглави. Ще трябва по някакъв все още незнаен начин да се позиционират в пространството най- малко по 4 точки от двете страни , така , че хем наклона и височината на макферсоните да са правилни , хем клиренса да е тамън хем и двигателя да е с приблизително правилния наклон. А даже не ми идва на акъл какъв точно материал да ползвам .....
          Пак по най трудния път го подкара
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • #80
            От: А сега давайте акъл!

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            Пробвай с дрян


            Тръбата си е изпитана, няма какво да мислиш.

            Ето чудото на германските технологии от миналия век.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00422.JPG
Прегледи:1
Размер:146.5 КБ
ID:5258219Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00423.JPG
Прегледи:2
Размер:142.8 КБ
ID:5258220Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00424.JPG
Прегледи:2
Размер:143.6 КБ
ID:5258221Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00421.JPG
Прегледи:1
Размер:142.2 КБ
ID:5258218

            Ясно е че тръби ще се ползват. Само че си мисля за 30х4 безшевни от СТ20. Кофти в случая е , че нито едно присъединяване към стандартните носещи части от Гоуфо не е предвидено за тръба и ще трябва да се фабрикуват някакви "пети" ...

            Колкото до най-трудния път- "Луд умора нема ... само се поти!":-) Тази колица била с 30 кс. по-мощна и с 200-300лв. по-ефтина. Как да му обясниш на тоя темерут, за брашното и триците а?

            Те това е ситуацията. А предизвикателството си е сериозно. Поне да не бях подхващал да пиша тема преди да го завърша. Че сега ако се провалиме ще е с гръм и трясък.
            Последно редактирано от Жоро Нешев; 07-03-11, 07:15. Причина: Размера на снимките не мога да го освестя и това си е!
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • #81
              От: А сега давайте акъл!

              Спокойно ако нещата отидат към провал свиркай да набуча на вилиците на мотокара един ЗАЗ и да му истърбуша задното окачване . Там имаш само една права плоскост да извадиш и заваряваш ушите на носачите на къквато ширина ти харесва . Можеш да варираш с наклоните почти без ограничение защото е с кръстати карета отделно носачите са по напречната ос на автомобила и при хода им не се променя наклона на колелото и в средата между тях остава много място за творчество .
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • #82
                От: А сега давайте акъл!

                Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                Спокойно ако нещата отидат към провал свиркай да набуча на вилиците на мотокара един ЗАЗ и да му истърбуша задното окачване .
                Друго си е като има човек резервен вариант :-)

                Отивам да се гмуркам стремглаво в мерене, рязяне, кроене и заваряване. Първо ще демонтирам стария мотор с талигата де .....
                0888932647

                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                Коментар


                • #83
                  От: А сега давайте акъл!

                  Повече от сигурен съм, че ще се справиш. Просто трябва да минат 2-3 дни да "узрее" идеята за най-добрия вариант за захващане на двигателя и трансмисията. И един съвет - направи щангите, които ще заместят рейката, да са със същата дължина като тези на рейката и захващането им да е на същото място, където е била рейката. В противен случай ще се наблюдава един гаден ефект - гумите ще "завиват" при сгъване и разгъване на пружините (движение на колелата нагоре-надолу).

                  Коментар


                  • #84
                    От: А сега давайте акъл!

                    Колега няма ли една скоросна кутийка от полско фиатче ще стане супер с нея малка е и лека и е за надлъжно расположен мотор демек (за 2 полуоски с еднаква дължина) . Ако ми попадне едно фиатче ще си спретна супер бъги , а като се сетя колко тежи мотора мога да си го нося и в джоба значи ще отпаднат поне 70кг. ако е с друг мотор да не забравим че е с въздушно охлаждане и 4 такта .

                    Коментар


                    • #85
                      От: А сега давайте акъл!

                      Лошото на голфовата схема в този случай освен всичко останало е и наличието на шарнир. Този възел е проблемен при нормално каране по наще пътища а колко ще издържа при екстремен офроуд не е много ясно .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • #86
                        От: А сега давайте акъл!

                        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                        Лошото на голфовата схема в този случай освен всичко останало е и наличието на шарнир. Този възел е проблемен при нормално каране по наще пътища а колко ще издържа при екстремен офроуд не е много ясно .
                        Достатъчно дълго ще издържи. Моето бъги е със същата схема отзад, с тази разлика, че е от форд фиеста 1.3. Досега съм навъртял над 1300км с десетки пъти огъване на джантите и задействане на инерционния изключвател (този, който изключва бензиновата помпа при силен удар). Веднъж дори се скъса единия носач, който е от безшевна дебелостенна тръба 1", но проблеми с шарнирите още не съм имал.

                        Коментар


                        • #87
                          От: А сега давайте акъл!

                          Страшна глупост! Цял ден съвестно щракам с фотоапарата и сега сядам да пиша , копирам и по добър навик трия от паметта на фотоапарата. Ама съм забравил да пейстна на харда. Е познайте! Няма снимки никъде. Ни в рисайкъл ни никъде.

                          Както и да е ще поразкажа пък утре ще снимам. То не е кой знае и какво де. Свалих талигата с Ямаховия мотор. Впрочем продава се двигател с всичко прилежащо - Ямаха 600 фзр.

                          Накупихме малко железа. За съжаление нямаше дебелостенни квадратни тръби на 35 мм. та взехме на 30 мм. както и кръгла си тръба 30-тина мм. пак дебелостенна. по 6 метра. Белким стигне.

                          За късмет ширината на предната греда на гоуфо съвпада почти точно с ширината на рамата на бъгито. Така остана само с квадратен профил да изимитираме кош от голф. От чиста проба любопитство реших вместо да режа и заварявам , да пробвам да огъна квадрат с тръбогиба. Ще снимам утре. Съвсем сполучливо си ги огъва искам да ви кажа. И така с малко зор и кривене на тук натам, с помощта на строителен мастар, терзия, рулетка /е - и шублер/ вече имаме две огледални "рами", които минават през три от точките на захващане на двигателя. Пак за късмет въпросните точки при голф са симетрично разположени от двете страни на двигателя и трансмисията. Тоест нямам сериозен проблем с намирането на средата и изобщо с геометрията на коша. Другото интересно , че са ни "прецакали" и са ни дали не голф 1.6 моноинжекцион , а 1.8 карбуратор. Но това стана ясно след дълго чоплене в многогодишните наслагвания от гадости по него. Така май ще си поспестиме окабеляване. Щото симпатягите от които го е взел нашия човек този красавец са изчислили , че в такава кола има около 9 кг. медни кабели и страшно бързо са ги ощавили всичките. Тук е момента да се включи някой познавач на голф2 - 1.8 от 86г./примерно/ и да каже дали е нужно нещо повече от комутатор и бобина за да запали. Иначе има още една кутия с голям щепсел с 50-тина клемички и много ми се иска да не я качвам ако не е крайно необходимо. Обаче има и някаква ламбда сонда ....

                          Така остава утре да дойде чорбаджията с десетина едрокалибрени болтове под мишка , че оригиналните са буквално изчезнали. Защо някои хора са нарочили Опел за най-гниещ? Елате да видите как са изчезнали 12мм болтове :-) Та утре заваряваме "рамичките" дето ги нагънахме днес към останалата рама и ще остане да откриеме правилните точки за закачане на горните краища на макферсоните. Тогава машната ще си стъпи на краката и ще ви видя колко разбирате от конструкции :-) Дано някой да даде смислени съвети докато е време, щото после ако се сгъне- вие сте виновни.

                          За днес толкова. Следва продължение - утре по това време.
                          0888932647

                          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                          Коментар


                          • #88
                            От: А сега давайте акъл!

                            За местата за захващане на горния край на макферсъните аз направих така:
                            Повдигнах бъгито така, че да достигна максималният ъгъл на работа на каретата на полуоските. Това ще се получава примерно при скок. На мястото в което са в този момент макферсъните се заваряват предварително приготвените планки, фланци, или какъвто е там захвата. Така си гарантираш, че няма да има строшени карета при максимално разпъване на окачването.

                            А констукцията на коша-мисли накъде ще действат силите при ускоряване, приземяване след скок, удар от бабуна или в дупка, и пускай укрепване за да му противостоиш. По този начин правихме моята конструкция, и да се похваля-не е мръднала. А ако ти кажа с какви електроди е заварявана...
                            Или другият начин-колкото може повече триъгълници. Но на мен не ми изглежда добре.

                            А ако си на ти с разните конструкторски програми-може да начертаеш рамата, да зададеш натоварванията върху нея, и компютъра ще ти покаже къде е най-опасно.
                            Но аз си действах по старомодния начин, и както казах-нама проблеми с железата
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • #89
                              От: А сега давайте акъл!

                              Още в началото писах - действам по интуиция. Или както добре си описал - с визуализиране на възможните натоварвания и усилване в нужните места. Утре ще има снимки, че сега още няма материал за размисъл и ще подсказвате ако съм отървал нещо.
                              0888932647

                              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                              Коментар


                              • #90
                                От: А сега давайте акъл!

                                Така като гледам,май няма да се включа с к.вал!Я разтържи помията над масленият филтър на блока,там трябва да има изписън код,и номер на блока.Ако започва с PN,EZ,или AFT,AEK,мотора е,1,6.Откъм изпускателите,на всички пише с големи букви на блока 1,8,от същата страна между трети и четвърти цилиндър на ръба на блока пише къде е произведен,бразилия или германия.Блоковете на 1,6 и 1,8 са 81мм,разликата е във хода на коляновият вал,на 1,6 е 77,4 на 1,8 не знам(84 и не ми се търси)и във разположението на буталният болт на буталата,на 1,8 е високо(по-близо до масления сегмент),на 1,6 е по-ниско,не ми се влиза в гаража да го измеря точно.А тоя ..ОЛФ,да не седял между два опела на паркинг,че прихванал толкова ръжда!!?
                                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X