Обява

Свий
Няма добавени обяви.

А сега давайте акъл!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: А сега давайте акъл!

    Първоначално публикуван от Йордан Йорданов Преглед на мнение
    Ако намериш някакъв лек за тази болест - свиркай, че и мен все към гаража ме тегли!
    Отивам в гаража да го търся! :-)
    0888932647

    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

    Коментар


    • #62
      От: А сега давайте акъл!

      На варен-бука не издържат триглавите на полуоските при дрифтове и по-агресивни гуми.
      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

      Коментар


      • #63
        От: А сега давайте акъл!

        Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
        На варен-бука не издържат триглавите на полуоските при дрифтове и по-агресивни гуми.

        Странно! Аз по соца все на такива тояги се возех и не съм бил кротък да кажеш. Полуоска троших само веднъж и то се счупи центроващото желязо на външно каре при напън в завой. Ама щом казваш ..... ще му предпишеме само малки хлъзгави гумички и така.
        0888932647

        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

        Коментар


        • #64
          От: А сега давайте акъл!

          Здравейте!
          От много време насам съм замислил подобен проект,но покрай студентството няма пари за реализацията му.Ако бях на твое място щях да завъртя двигателя на 90 градуса и да сложа цял заден мост от Опел Вектра 4х4 или Синхро.Те са отзад с цели мостове и предавателното отношение ще одовлетвори искането.За задвижване на дифа ,директно ще свържеш вторичния вал на двигателя с фланеца на пиньона.За да ти помогна да се ориентираш,ще ти препоръчам да видиш темата на Котаракафеликс,той даже две е направил по този начин на разположение на двигателя.Но той е много напред с материала,защото неговите са 4х4.
          Дано да съм помогнал с нещо,макар и малко!

          Коментар


          • #65
            От: А сега давайте акъл!

            Някой друг да е против концепцията Вартбург?

            ПП Какво ли щяхме да правим ако ги нямаше Шкоди , Трабанти и прочее недоразумения?[/QUOTE]


            Жоре зарежи тези варбургови испълнения бе човек тази задница ще стане по-тежка от цялата машина,да не говорим че няма да е естетитечески издаржано ще се получи изключително грубо изпълнение. Вземи направи нещо такова Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Piranha Buggy (037).jpg
Прегледи:1
Размер:125.4 КБ
ID:5257726Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Piranha Buggy (052).jpg
Прегледи:1
Размер:134.3 КБ
ID:5257727или пък такова Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Rear Susp DAA (12).jpg
Прегледи:2
Размер:138.0 КБ
ID:5257728Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Rear Susp DAA (14).jpg
Прегледи:1
Размер:138.4 КБ
ID:5257729Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Rear Susp DAA (11).jpg
Прегледи:1
Размер:113.9 КБ
ID:5257730Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Rear Susp DAA (13).jpg
Прегледи:2
Размер:129.5 КБ
ID:5257731Нее чак толкова трудна изработкат а и може може доста дасе опрости, да се ползват готови шенкели ,полуоски .......Помисли във тази насока.

            Поздрави и успех.
            Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

            Коментар


            • #66
              От: А сега давайте акъл!

              И моята идея беше за нещо такова с готови носачи и шенкели от ЗАЗ най вече заради теглото защото цялата машина е сравнително лека конструкция с доста мощен двигател . Изнасянето центъра на тежеста още по назад с тежък заден мост ще влоши управлението и устойчивоста .
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • #67
                От: А сега давайте акъл!

                Вземи направо цяла предница от Трабант и я присади отзад.Не е толкова тежка,а пък е и проста.Като казвам да се вземат и главините + полуоските и скоростната кутия.Зацепваш двигателя и скоростната кутия,като включваш скоростната кутия същевременно на 4-та скорост.Ще направиш едни застопоряващи щанги и ти си човека.Няма много да се натовари конструкцията,пък и всички знаем че Трябантутника е лек и няма с много да ти увеличи теглото.

                Коментар


                • #68
                  От: А сега давайте акъл!

                  http://www.offroad-bulgaria.com/atta...8&d=1299253090 Жоро виж на тази снимка как е направен задния мост; може да ти хареса нещо. Успех в начинанието.
                  На нас клиренс ни трябва , не скорост

                  Коментар


                  • #69
                    От: А сега давайте акъл!

                    Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
                    http://www.offroad-bulgaria.com/atta...8&d=1299253090 Жоро виж на тази снимка как е направен задния мост; може да ти хареса нещо. Успех в начинанието.
                    Това повече прилича на трактор,но е интересна конструкция,Пусни още снимки ако имаш.
                    Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                    Коментар


                    • #70
                      От: А сега давайте акъл!

                      Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
                      Това повече прилича на трактор,но е интересна конструкция,Пусни още снимки ако имаш.

                      В тази тема:http://offroad-bulgaria.com/showthre...77#post1461877 пост-250.
                      0осем9осем7шест0осем7едно
                      Миро

                      Коментар


                      • #71
                        От: А сега давайте акъл!

                        Хубаво е всичко това, ама който плаща той поръчва музиката. Утре към обяд пристига донора - Голф2 - 1.6

                        Всички останали концепции отиват доста нагоре като разходи.

                        И мен ме изненадаха с това решение ....
                        0888932647

                        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                        Коментар


                        • #72
                          От: А сега давайте акъл!

                          Това е колата с най кекава скоростна кутия. До преди месец имах 4 броя в работата 2 от Г3 и 2 от Г2 и четирите с една и съща диагноза заминал иглен лагер на 5 скорост и потрошени месингови пръстени под фланците на полуоските . Това се установи като ги разглабяхме за вторични .
                          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                          Коментар


                          • #73
                            От: А сега давайте акъл!

                            Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                            Хубаво е всичко това, ама който плаща той поръчва музиката. Утре към обяд пристига донора - Голф2 - 1.6

                            Всички останали концепции отиват доста нагоре като разходи.

                            И мен ме изненадаха с това решение ....
                            Хубавото на голфа е,че е със стоманени шенкели,които можеш да преработваш както си искаш.Мотора ще ползваш ли,ако не дай някакъв код,може да се споразумеем за коляновият вал ако е жив.
                            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                            Коментар


                            • #74
                              От: А сега давайте акъл!

                              Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                              .....Всички останали концепции отиват доста нагоре като разходи. ....
                              Tо верно от ГоУфо нищо не става ама чак за 1 бира...
                              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                              Вальо. О888 557Ч7Ч
                              Silverado 1.3 i

                              Коментар


                              • #75
                                От: А сега давайте акъл!

                                Жоре при шкодата не се движат двете колела заедно окачването е независимо за всяко почти като на ЗАЗката но това е друга ракия.
                                Защо не погледнеш окачването на ОПЕЛ КОРСА предното де исключътелно здраво просто и ефикасно лесно може да се нагласи по лесно от голфа макар и бес магаре.
                                Твоя човек не я ли продава калинката която спомена?
                                Айде и да стане като нова машината макар и след този ремонт да е е вече полукитайче . Поздрави и успех.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X