Обява

Свий
Няма добавени обяви.

А сега давайте акъл!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: А сега давайте акъл!

    Добре са ви "прекарали" 1.8 морите на VW се водят за едни от най сполучливите. Щом има ламбда сонда вероятно е моно инжекцион иначе на карбуратора няма къкво да командва . Тава не е добре щом я няма инсталацията но не е толкова страшно подкарвал съм такъв двигател с ладов карбуратор прави се един 18 - 20 мм преходен фланец от дуралуминий и става така се избягва и една голяма конструктивна недомислица в тези мотори вечно късащия се гумен фланец под карбуратора/моноинжекциона . Запалването е класическо делко с датчик на хол комутатор бубина .
    Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
    Така като гледам,май няма да се включа с к.вал!!
    В работата имам един мотор 1.8 от Ауди А 4 от хидравличен удар и четирите биели са криви но вала вероятно е здрав . Тия дни ще го разглабям за вторични ако ти върши работа коляновия вал да го запазя .
    Последно редактирано от sek.1; 08-03-11, 05:30.
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • #92
      От: А сега давайте акъл!

      Имаше един вариан с електтронен карборатор точно от тези години 86-87 които са с ламбдаконтрол.
      Тези карборатори нямат реголиране но пък може на тяхно място да се сложи обикновен няма проблем.

      Коментар


      • #93
        От: А сега давайте акъл!

        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
        В работата имам един мотор 1.8 от Ауди А 4 от хидравличен удар и четирите биели са криви но вала вероятно е здрав . Тия дни ще го разглабям за вторични ако ти върши работа коляновия вал да го запазя .
        Ходът му ако е повече от 77,4,направо го изпращай към Перник
        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

        Коментар


        • #94
          От: А сега давайте акъл!

          [QUOTE=sek.1;1465609]Добре са ви "прекарали" 1.8 морите на VW се водят за едни от най сполучливите. Щом има ламбда сонда вероятно е моно инжекцион иначе на карбуратора няма къкво да командва .

          Колега има vw 1,8 със японски карбуратори които си имат ламда сонда и то стандартна до 1,2 волта. Но наистина тези карбове нямат оправяне,най-простият начин е да се смени както е писъл колегата със някой ладов или от някоя друга кола.

          Поздрави
          Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

          Коментар


          • #95
            От: А сега давайте акъл!

            Ако на мен ми се наложи такада сменям и преправям бих сложил някои по прост карбуратор някое веберче еднокамерно например или някой ИКОВ от шкода ладовите не ми допадат много.
            Поздрави на всички и не забравяйте китките днес че да не сте на сухо

            Коментар


            • #96
              От: А сега давайте акъл!

              Благодаря за съветите първо!

              Днеска го погледнах вече сериозно мотора - PN е ще рече 1.6 - 69 кс. съгласно аутодата. Произведен в Германия.

              Сега да долагам.

              Първо изгледи от оголената рама и поизчистения мотор:
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00437.JPG
Прегледи:1
Размер:145.7 КБ
ID:5258589Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00440.JPG
Прегледи:1
Размер:147.6 КБ
ID:5258576Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00436.JPG
Прегледи:1
Размер:142.5 КБ
ID:5258578Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00423.JPG
Прегледи:2
Размер:142.8 КБ
ID:5258585Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00424.JPG
Прегледи:2
Размер:143.6 КБ
ID:5258579
              Една снимка и на тръбите от които се дялка:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00439.JPG
Прегледи:1
Размер:139.9 КБ
ID:5258587

              Подготовката на "рамичката"
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00438.JPG
Прегледи:1
Размер:150.7 КБ
ID:5258582

              За подравняване и усилване на на тази невралгична точка вкарах още едно парче тръба навътре:
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00447.JPG
Прегледи:1
Размер:148.6 КБ
ID:5258584

              И момента на "женитбата" дойде.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00452.JPG
Прегледи:1
Размер:142.3 КБ
ID:5258581Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00454.JPG
Прегледи:1
Размер:154.2 КБ
ID:5258580Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00456.JPG
Прегледи:1
Размер:155.7 КБ
ID:5258577Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00458.JPG
Прегледи:1
Размер:157.2 КБ
ID:5258575

              Сега отново възникват малко въпроси - най-вече около захващането на пружините горе. Седя и мисля и не мога да реша. Да ги накланям ли напред и колко или да си гоня геометрията на гоуфо? А наклон навътре да им пусна ли повече от оригиналния? Дали пък не е голямо разстоянието до захващането горе и да го оставя ли така или да огъна още малко рамата нагоре.....

              Въпросченца.
              Прикачени файлове
              0888932647

              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

              Коментар


              • #97
                От: А сега давайте акъл!

                А вие що си мълчите а?

                Никой не казва ама аз рано заранта родих. То ще си е най-удобно ако захващането на амортисьора с пружината горе остане "плаващо". Така ще имаме регулируемо окачване. При това и във височина и на твърдост. Кво ще кажете?

                И ако сме съгласни , че така е добре - идейки как да стане?
                0888932647

                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                Коментар


                • #98
                  От: А сега давайте акъл!

                  А-рамото работи право на горе и на долу, заради това си мисля, че трябва амовете да си останат право на горе. Трябва да се тества при максималният ход на гумата на горе какво се случва с хода на амортисьора и дали при приземяване няма да се скъса някой шарнир. Май ще се наложи да се наклонят малко на вътре...
                  Това лесно ще се постигне като разшириш горният отвор на болта, който захваща амортисьора към главината. Така ще мръдне горната точка на амортисьора с няколко градуса на вътре.
                  LZ1RED

                  Коментар


                  • #99
                    От: А сега давайте акъл!

                    Аз мисля, че пружината и амортисьора трябва да лежат в равнина, перпендикулярна на оста, образувана от двете точки на захващане на носача - ако се наклони малко пружината напред, ще трябва носача да е със същия наклон. Визуално ще изглежда по-добре с лек наклон на пружините напред. Наклон навътре ако има трябва да е минимален. Така мисля, като не твърдя, че съм 100% прав.
                    Последно редактирано от Йордан Йорданов; 09-03-11, 11:17.

                    Коментар


                    • От: А сега давайте акъл!

                      Малко е противен казуса! Ако наклоня напред пружината - ще изглежда по-добре. Ако обаче наклоня носачите с нея , картера на двигателя слиза надолу - гадно. Без да спазвам ъгъла между амортисьор и носачи, не знам какви движения ще извършват главините .... Май се вживях в теоретизиране. Слизам долу и почвам , пък то ще се чуе. В крайна сметка да не е задължително да стане добре от раз? :-)
                      0888932647

                      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                      Коментар


                      • От: А сега давайте акъл!

                        С накланянето на амортисьора стават некои неща като:

                        Пружините се 'одървят' като полягат
                        Местят се точките на окачване на носач-главина и кормилна щанга-главина...което води до 'странни' сходимости на моста в различните положения на окачването.

                        ...а и ше трее некви бая по-меки пружини...

                        Коментар


                        • От: А сега давайте акъл!

                          Те на пружините им е все тая защото са в макферсон... не са отделни.
                          Проблема е с носачите, главините, картера и к'во ли още не.
                          Ако ме питаш не ги пипай да си стърчат на горе ами мисли дали трябва да се наклонят на вътре... поради по-горните ми размисли...
                          LZ1RED

                          Коментар


                          • От: А сега давайте акъл!

                            На пружините нищо им няма нито на носачите шарнира се движи и на страни но прблем може да има в захващането на ама към шенкела с тези планчици които са направени и държът само ако ама е прав. Ако се понаклони напред или на зад може да има усукване на планките.Стандартно тампоните на носача не са точно в една равнина, и ама е леко наклонен назад и носача е перпендикулярно на него. Колкото до страничния наклон няма проблем да се поразстържат ушите малко.
                            Айде и да стане машинката като по учебник да е за модел на всички които се захванат с подобно нещо.
                            Последно редактирано от teukoo; 09-03-11, 15:52.

                            Коментар


                            • От: А сега давайте акъл!

                              Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
                              С накланянето на амортисьора стават некои неща като:

                              Пружините се 'одървят' като полягат
                              Местят се точките на окачване на носач-главина и кормилна щанга-главина...което води до 'странни' сходимости на моста в различните положения на окачването.

                              ...а и ше трее некви бая по-меки пружини...
                              Напротив,при наклон се увеличава хода на носача и пружината става мека,поради това,че амортисьора прави по-малък ход.За целта се използва късоходов ам и по-твърда пружина.
                              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                              Коментар


                              • От: А сега давайте акъл!

                                Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                                Малко е противен казуса! Ако наклоня напред пружината - ще изглежда по-добре. Ако обаче наклоня носачите с нея , картера на двигателя слиза надолу - гадно. Без да спазвам ъгъла между амортисьор и носачи, не знам какви движения ще извършват главините .... Май се вживях в теоретизиране. Слизам долу и почвам , пък то ще се чуе. В крайна сметка да не е задължително да стане добре от раз? :-)
                                Намести ги точно като на голфа,смениш ли наклона ще береш ядове.
                                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X