От: А сега давайте акъл!
Добре са ви "прекарали" 1.8 морите на VW се водят за едни от най сполучливите. Щом има ламбда сонда вероятно е моно инжекцион иначе на карбуратора няма къкво да командва . Тава не е добре щом я няма инсталацията но не е толкова страшно подкарвал съм такъв двигател с ладов карбуратор прави се един 18 - 20 мм преходен фланец от дуралуминий и става така се избягва и една голяма конструктивна недомислица в тези мотори вечно късащия се гумен фланец под карбуратора/моноинжекциона . Запалването е класическо делко с датчик на хол комутатор бубина .
В работата имам един мотор 1.8 от Ауди А 4 от хидравличен удар и четирите биели са криви но вала вероятно е здрав . Тия дни ще го разглабям за вторични ако ти върши работа коляновия вал да го запазя .
Добре са ви "прекарали" 1.8 морите на VW се водят за едни от най сполучливите. Щом има ламбда сонда вероятно е моно инжекцион иначе на карбуратора няма къкво да командва . Тава не е добре щом я няма инсталацията но не е толкова страшно подкарвал съм такъв двигател с ладов карбуратор прави се един 18 - 20 мм преходен фланец от дуралуминий и става така се избягва и една голяма конструктивна недомислица в тези мотори вечно късащия се гумен фланец под карбуратора/моноинжекциона . Запалването е класическо делко с датчик на хол комутатор бубина .
Първоначално публикуван от petroffbg
Преглед на мнение
Коментар