Обява

Свий
Няма добавени обяви.

А сега давайте акъл!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: А сега давайте акъл!

    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
    Спомни си например, какво имат Икарусите отгоре над хармониката. Или нещо друго.
    Икарусите там имаха прицел за минохвъргачки /В казармата бях разузнавач на минохвъргачна батарея :-)/ - едно голяямо "Х".
    0888932647

    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

    Коментар


    • #47
      От: А сега давайте акъл!

      Точно така. Което не толкова подкрепя амортизацията на ока на ремаркето, колкото променя резонансната честота на сцепката, и я изкарва над допустимите скорости, видимо в целия спектър от дупки по нашите улици. Което е блестящ резултат, като се има предвид че диапазоните и по дължината, и по дълбочината им, са огромни.
      Та, моята идея е не да преправяш количката, а да смениш схемата и оразмеряването на амортизацията между двете половини. Демек - да го смяташ не като окачване, а като съчленен автомобил.

      Коментар


      • #48
        От: А сега давайте акъл!

        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
        Демек - да го смяташ не като окачване, а като съчленен автомобил.

        Ако правилно съм ти разбрал мисълта .... да оставя задната "талига" с двигателя както си е , като я закача на шарнирно съединение към рамата. А а после вече да прилагам висша магия при гасенето на вибрации та да се освести работата на мотора?

        Какво лошо ти направих бе Стефане? :-) Защо искаш точно аз да съм злополучния експримент?

        Майтапа настрана. Гледал съм такива съчленени как преодоляват траял трасета много успешно но с ниска скорост. И никога във високоскоростни надпревари от което си вадя извода , че очевидно не са предвидени за това. Целта на нашия човек обаче е хем да има дрифтачка за асфалт хем да бримчи със 120 по ливадите. Не е любител траяладжия. Друг е въпроса че дрифтачка и оффроуд машина са две принципно различни неща.

        Заради тия неща за сега се спирам на сравнително класическа конструкция на бъги с относително малки ходове.
        0888932647

        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

        Коментар


        • #49
          От: А сега давайте акъл!

          Високоскоростни машини се правят с максимално олекотени подвижни елементи (колелета+главини и пр.). Справка F1. Само траялните машини се радват на цели мостове... и евентуално трофитата.
          Логоката е проста. По-малки инерционни сили.
          Помисли пак за Мерца. Окачването дето ми пречи е комплект. Пълен. Само джанти няма. Даже накладките са нови...амовете ги бива...уж.
          Е...по-широчко е ама има возия на Бенц. На мястото на дифа може да се измисли нещо...
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • #50
            От: А сега давайте акъл!

            Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
            Помисли пак за Мерца. Окачването дето ми пречи е комплект. Пълен. Само джанти няма. Даже накладките са нови...амовете ги бива...уж.
            Е...по-широчко е ама има возия на Бенц. На мястото на дифа може да се измисли нещо...
            Мисля бе! Вервай ми. Ама има една камара раменца по окачването на мерца и ще дойде сложен монтажа. То и аз имам едно Субару импреза тука и не ми трябва задницата. Приготвил съм го за трайк и само предница ми трябва. Ама сложно иде.

            Сега ме напъна отвътре докато дремех. Дали няма да стане най-лесно и здраво от предница на Вартбург а? Има си рама, носачи , полуоски .... всичко. Като се изкорми трансмисията и на мястото на короната се добави венец за задвижваща верига? Някой да има снимка на разглобена трансмисия от вартбург?

            ПП Даже се сещам , че на последния модел - 1.3 двигателя беше голф - напречен ..... демек съвсем удобно.

            ППП Нещата в творческия процес винаги са интересни. Последен обрат от преди минутки. Оказва се че за смешни пари може да се купи Вартбург 1.3 в движение. Май ще насаждаме целия кош барабар с мотора и всичко и скоро ще има обява - продавам двигател ФЗР 600 :-).

            ПППП Ще редактирам пак! Изглежда се въодушевих нещо! Така ще се изпълняват и двете условия - хем дрифт с един комплект нископрофилни 13-ки , хем оффроуд с комплект високи агресивни гуми.
            Последно редактирано от Жоро Нешев; 01-03-11, 16:44.
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • #51
              От: А сега давайте акъл!

              Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
              ППП Нещата в творческия процес винаги са интересни. Последен обрат от преди минутки. Оказва се че за смешни пари може да се купи Вартбург 1.3 в движение. Май ще насаждаме целия кош барабар с мотора и всичко и скоро ще има обява - продавам двигател ФЗР 600 :-).
              Това ти предложих няколко поста по-горе, само че с по-мощен двигател! Съдейки по моето бъги (форд фиеста 1.3) двигателя не е достатъчно мощен - в стърнище развива мах. 100км/ч. Като цяло става, но ако сега го правя ще е с двулитров двигател. Разликата в теглото между мотоциклетния и автомобилния двигател заедно с трансмисията при еднаква мощност, не вярвам да е повече от 60-70кг и едва ли ще окаже съществено влияние при каране за удоволствие.

              Коментар


              • #52
                От: А сега давайте акъл!

                Това е задното окачване на Запорожец . Много е удобно за всякъкви преработки . В двора на работата има тамън 3 броя запорожци .
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:HPIM6390.jpg
Прегледи:1
Размер:180.4 КБ
ID:5257272
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • #53
                  От: А сега давайте акъл!

                  Така е бе Данчо. Обаче Пръдливия Ханс е на рама, което означава , че няма да се занимавам с изграждане. Само ще отрежа предната част и ще я заваря за останалата рама. Най много още три-четри тръби да се наложи да добавя за здравина. Понеже имах едно време такъв , му познавам и кътните зъби и ми е лесно да си представя кое накъде ще се хваща.

                  На тази предница и изобщо конструкция аз по-мощен двигател , еле па двулитров, не смея да кача. Много е кекава.


                  Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                  Това е задното окачване на Запорожец . Много е удобно за всякъкви преработки . В двора на работата има тамън 3 броя запорожци .
                  [ATTACH=CONFIG]305523[/ATTACH]
                  Собственика на бъгито си има ЗАЗ калинка. Обаче и това чудо на технологиите не го познавам добре. Не съм сигурен ама и той май е на самоносеща конструкция. Тоест ще трябва да градя рамата аз. Е за какво ми е и тая беля на главата?

                  Казвайте ако виждате сериозни слабости в употребата на Варбоджини? Ако не - се меткам като тигър у говна и.....
                  0888932647

                  Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                  Коментар


                  • #54
                    От: А сега давайте акъл!

                    Тука Стефан е ного прав...проблема е големата подресорна маса...талигата сосе двигателя сосе колела и т.н.....по-добре да се помисли в тая посока...секви други преработки са направо ново бъги!

                    Посока имам предвид други опорни точки на окачването...други твърдости на пружини и т.н.

                    Коментар


                    • #55
                      От: А сега давайте акъл!

                      Жоро, аз виждам как работата отива на продажба на китаеца, и правенето на изцяло ново бъги. С мотор поне 2 литра. А си мисля за три...

                      Добре дошъл в клуба
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #56
                        От: А сега давайте акъл!

                        Андро прави сте и двамата със Стефан. Ама не го виждам това окачване с истински двигател. Не забравяйте , че рамата е китайска и оригиналния и двигател е 150сс с вариатор. На практика нито един чарк освен седалките не става за нищо. А те и седалките не са някаква радост де.

                        Много ясно осъзнавам , че това което се каня да правя няма голям смисъл. Но в момента е си е тотално безумно ППСто. Карал съм го няколко километра. Вервайте ми не става. Ще се утрепе тоя идиот. А ми е приятел. И вече се е набутал с достатъчно пари за това творение. Точно на принципа на хитрата сврака. Взел си евтино бъги да си разхожда д-то и момата. Ама слабо ..... и така грешка след грешка. Без дори да попита някой препатил. Щото иначе разбира от коли .... Отплеснах се

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        Добре дошъл в клуба
                        А! Аз съм си в клуба отдавна. Само да има кои да пазарува железа , сигурно няма да изляза от гаража.:-)

                        Това е някакво особено заболяване!
                        0888932647

                        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                        Коментар


                        • #57
                          От: А сега давайте акъл!

                          Прикачи двигателя към рамата...а задната ос като атв....нещо по-елементарно трее да е решението....а проблема не е окачването, а че се закачат 150 кила към други 200 през пружина и демферират и двете...трее сичко след пружината да е леко иначе...

                          Коментар


                          • #58
                            От: А сега давайте акъл!

                            Eто го и окачването на нащо което го събираме изцяло е с ходовата част и мотора на Шкода 120 L (японка) и някои елементи от лада 1500 . То по концепция го правиме плажно с доста екстри фарове стопове мигачи даже и радиокасетофон .Натиснете снимката за да я уголемите

Име:HPIM6398.jpg
Прегледи:1
Размер:168.0 КБ
ID:5257309Натиснете снимката за да я уголемите

Име:HPIM6402.jpg
Прегледи:1
Размер:160.9 КБ
ID:5257307Натиснете снимката за да я уголемите

Име:HPIM6399.jpg
Прегледи:1
Размер:153.4 КБ
ID:5257308Натиснете снимката за да я уголемите

Име:HPIM6396.jpg
Прегледи:1
Размер:153.7 КБ
ID:5257306
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • #59
                              От: А сега давайте акъл!

                              Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
                              Прикачи двигателя към рамата...а задната ос като атв....нещо по-елементарно трее да е решението....а проблема не е окачването, а че се закачат 150 кила към други 200 през пружина и демферират и двете...трее сичко след пружината да е леко иначе...

                              Не ми харесва двете задни колела да подскачат заедно бе. Нали все пак е офроуд. А няма как хем двигателя да е хванат към купето хем задния мост да се суче. Нали е верижна предавката ... много е грозно така с тази свита задница и трудно завива заради цялата ос...

                              Някой друг да е против концепцията Вартбург?

                              ПП Какво ли щяхме да правим ако ги нямаше Шкоди , Трабанти и прочее недоразумения?
                              0888932647

                              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                              Коментар


                              • #60
                                От: А сега давайте акъл!

                                Първоначално пропуснах, че оригинално е било със 150сс двигател и сигурно е доста тясно и най-вече късо, така че твърде мощен мотор няма да е подходящ (безопасен). Мотор от вартбург явно е оптималното решение като цена, мощност, закрепване.

                                Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                                Това е някакво особено заболяване!
                                Ако намериш някакъв лек за тази болест - свиркай, че и мен все към гаража ме тегли!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X