Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ДАКАР 2012!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ДАКАР 2012!!!

    Ицо верно бе махай тая снимка щото изглеждаш като шефа на боклуците
    Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 12-01-12, 00:33.

    Коментар


    • От: ДАКАР 2012!!!

      със снимката ще ви дразня до последно - тия двамата са част от златната история на моторспорта като цяло със все к***енските номера.
      За това че във WRC бил Продрайв а в Дакар X-Raid и концепциите били различни - нанайси. Най-отгоре са парите на бранда и директивите надолу. Ние тука знаем, че в единия случай става за рали-кола, в другия за оф-роуд болид, ма на 90% от населението по света в главата му ще се набие Mini... И после добър ден ,те тая колица, тука отстъпка за кеш или лизингче, и това х стотин хиляди пъти..

      Коментар


      • От: ДАКАР 2012!!!

        Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
        А не се ли чудиш къде е Шишерит Шишарката в редиците на пилотите и каква грешка допусна целия ВЕЛИК отбор миналата година с това напомпано през задника БМВ.Ако утре Ханзел Гретел случайно отпадне това сигурно ще му е безумно смазващ край на кариерата.

        Като са великия отбор що се правят на к...и по трасето и извън него.Утре ако американеца пак ги нашиба в трасето с каране кво ще ходят да го удошът в хотелската стая ли?
        Първо респект и уважение към знанията и опита който имате и информацията която предоставяте с брат ви!

        Все пак с изразените авторитетни, но пристрастни мнения форума се превърна в "Долу гадното MINI .. да живее великият Хамър". Според мен това е една супер интересна борба между 2 коренно различни концепции на автомобили ...

        Съгласен съм че Герлен Шишери / не Шишерит/ беше голяма издънка и недоразумение в миналогодишният Dakar, но MINI не е само Петерханзел /Ханзел Гретел, както го наричате .. / но е и Холовчиц и Нани Рома.. /двама супер добри пилоти/. Съжалявам много днес за Холовчиц .. симпатиите ми бяха към него, както и Де Вилиер с Тойотата /който прави СУПЕР състезание и много му се кефя/

        По отношение на днешният инцидент /според мен визираш основно него/ ще кажа че преди 3-4 дена имаше подобен инцидент между Нани Рома и Ал Атия /който не му отстъпваше път/ и в края на етапа се разправяха както означава спортменството в ДАКАР .. А мислиш ли че Гордън ще отстъпи път в аналогична ситуация ? Ти го познаваш отблизо и добре!!! .. Да Петерханзел постъпи вчера супер неспортменски с моториста и аз мисля че трябваше да бъде наказан за постъпката си, но и ако автомобилът на Гордън е извън правилата би следвало да претърпи наказание.. Правилата трябва да са едни и същи за всички!

        По отношение на критиките към ASO мога да кажа че са организатори от много време на най-великото в рали рейда състезания като DAKAR на което всички се забавляваме... и толкова много обсъждаме.. и каквото и да се случи .. следващата година пак ще го очакваме с голям интерес и тръпка и ще се радваме на БГ участието /надявам се да е по-голямо/!
        Последно редактирано от Superchief; 12-01-12, 00:53.

        Коментар


        • От: ДАКАР 2012!!!

          Ами всеки си е там със своята цел на Дакара, ама ние които не сме там а тук като фенове е нормално да ни кефи атрактивното а не комерсиалното, в това отношение двата Хамъра направиха толкова екшън че няма как да не се запомни, останалите има да гонят в това отношение и ако искат да са ни симпатични преполагам и на всички фенове по света да си променят малко PR а не да гонят маркетингови стратегии ама пък последното си е им по-важно за тях явно.
          Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

          Коментар


          • От: ДАКАР 2012!!!

            Първоначално публикуван от Superchief Преглед на мнение
            Правилата трябва да са едни и същи за всички!
            Именно! А не да се сменят по средата на състезанието, щото някой се почувствал застрашен дали ще има 10-та титла. Това са очеизвадно педерастки иномера, с които развалиха един куп моторни (а и не само, но предимно) състезания. Ако е имало нещо - да са гледали на прегледа. Щом веднъж са казали че всичко е ОК, защо си променят мнението по средата на състезанието и то точно по жалване на на прекия конкурент, дето е готов да смачка всеки изпречил му се по трасето?

            Има много истина в приказката "Никога не е късно да станеш за резил", особено ако към момента около теб шумят парички в изобилни количества.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • От: ДАКАР 2012!!!

              http://www.facebook.com/media/set/?s...1673946&type=3
              Още малко снимки от Дакар.Днес вече Пепи най-после показа за какво е дошъл.Първият ден когато машината не направи проблем и ...6 място.Дано до края на Дакар е така.Камиона на асистенцията ни прави проблемчета.Стискаме палци да издържи още 1450 км.Поздрави от всички в отбора!
              Стоян Драев тел:+359877915301
              blood 0 RhF +

              Коментар


              • От: ДАКАР 2012!!!

                Първоначално публикуван от Superchief Преглед на мнение
                Първо респект и уважение към знанията и опита който имате и информацията която предоставяте с брат ви!

                Все пак с изразените авторитетни, но пристрастни мнения форума се превърна в "Долу гадното MINI .. да живее великият Хамър". Според мен това е една супер интересна борба между 2 коренно различни концепции на автомобили ...

                Съгласен съм че Герлен Шишери / не Шишерит/ беше голяма издънка и недоразумение в миналогодишният Dakar, но MINI не е само Петерханзел /Ханзел Гретел, както го наричате .. / но е и Холовчиц и Нани Рома.. /двама супер добри пилоти/. Съжалявам много днес за Холовчиц .. симпатиите ми бяха към него, както и Де Вилиер с Тойотата /който прави СУПЕР състезание и много му се кефя/

                По отношение на днешният инцидент мисля че отново си пристрастен защото преди 2 дена имаше подобен инцидент между Нани Рома и Ал Атия /който не му отстъпваше път/ и в края на етапа се разправяха както означава спортменството в ДАКАР .. А мислиш ли че Гордън ще отстъпи път в аналогична ситуация ? Ти го познаваш отблизо и добре!!!

                По отношение на критиките към ASO мога да кажа че са организатори от много време на най-великото в рали рейда състезания като DAKAR на което всички се забавляваме... и толкова много обсъждаме.. и каквото и да се случи .. следващата година пак ще го очакваме с голям интерес и тръпка и ще се радваме на БГ участието /надявам се да е по-голямо/!

                Добре добре прав си така е..За Холовчиц съм съгласен но за Рома никога.Виж статистиките "17 Дакара -пет етапни победи" Той си е стар връзкар.И единствения навит звезден водоносец.Направи ми лошо впечетление газенето на моториста от страна на Петерханзел.Това значи че е готов всеки да премаже за едната победа.Ако някога си карал на нагласено състезание ще разбереш защо съм ядосан.Ако Гордън запуши франсето веднага ще бъде наказан и го знае това много добре.А сега и организаторите го душат нарочно за да е под напрежение.Тая година направо се посраха то не бяха АТВ туристи Случая с Кома и Сирил.. сега бутат и гей мечтата.За горните дето пишеш са пилоти поканени да карат за големи фирми. Смятай колко хора на това състезание сами са си проектирали и направили бегачката.Заплашен с дисквалификация преди старта на етапа.Сменил двете гуми и с крива бегачка завършил 15мин. зад Минито.
                Драмата не е дали е честно а че един частник им разказа играта.И аз съжелявам за Холовчиц но имат още бегачки...
                достатъчно и да сгазят всички мотористи по трасето.

                А Ал Атия никога не е пускал да го задминат.Една година беше карал пред Петер близо 100км.Тогава обаче го заплашиха със свинско наказание заради това.Същото причиняваше и на Сайнц които често се правише на сляп срещу....Гордън.



                Тоя също му беше фен.
                PETER NO RESPECT FOR YOU I DONT CARE HOW MANY TIMES YOU WON ON YOUR COUNTRY'S SPONSORED RACE FAVORING YOU AND NOT PENALIZING YOU FOR HITTING THE BIKE RIDER, TODAY YOU RACED DIRTY AND YOU HAVE BEEN LOOKING AT THE ASO TO DQ RG FOR KICKING YOUR ASS GTFO WITH THAT ** ¡Ay, caramba!**** ¡Ay, caramba!**** ¡Ay, caramba!**** ¡Ay, caramba!**!
                AND I KNOW YOU CAN READ INGLISH

                Благодаря много на бате Стоян за снимките. Моля ако някои може да ги качи тук. Нямам регистрация във фейс фък.
                Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 12-01-12, 02:07.

                Коментар


                • От: ДАКАР 2012!!!

                  Аз също доста симпатизирах на Петерханзел от минали сезони на състезанието, НО поведението му е недопустимо!!!
                  Случката с моториста в реката е абсолютно недопустима, мисля си ако някой Хамър беше направил нещо подобно ....убеден съм, че щяха да го дисквалифицират .... От X-raid треперят като мишки, преди VW ги тормозеше, сега ЧАСТЕН отбор ....Като ще губиш, прави го поне маалко по-достойно ...
                  Точно,че има 9 титли, предполага да гледа на нещата като победител и шампион, а не трепераща мишка ...

                  А за отбора на Роби, как изобщо може да се дискутира каквото и да било, след като в началото е допуснат в състезанието....
                  Факт е, че Хамърите са по-силни дори и в дюните. Явно тайната е перфектна възд.система за гумите,изнесен ценътр на тежетта отзад и голям ход на окачването ....
                  Това, че от X-Raid треперят от страх и ги е срам, че частен отбор ги "млати" на всички настилки, НЕ означава,че трябва да търсят под вола теле ...
                  За мен това си е напълно педерастка орган. вече ....за жалост ...

                  Благодаря на Близнаците, които ни заливат с техн. информация, която няма как да получим,Ицо, на Иван, Емилян също води рубриката прекрасно ...
                  Последно редактирано от JC_Явор; 12-01-12, 01:52.
                  sigpic УАЗ-452

                  Коментар


                  • От: ДАКАР 2012!!!

                    Гретел май го чака предна Хамьрска броня в задника,като почнеш една война по-добре бьди сигурен,че ще я спечелиш,на Роби няма да му е за сефте.
                    Гледах го и това с мотора,оправдание няма,спря пред него почти и го нагази абсолютно нарочно.Това ако е нормално нека всички започнат така да правятнаказание няма,а се хванаха за кюнците на Хамьра.

                    Вкарали Дакар в Америките и пробутват Мини,да им направят КЛАС ПЕДЕРАСт и да вкарат и Фият 500,че да има с кого да се гонят.Много ме е яд за Хамьрите и тьпите номера на организаторите.

                    С Явор горе сме писали заедно.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • От: ДАКАР 2012!!!

                      Според мен откакто състезанието Дакар се комерсиализира отпадна тръпката за индивидуалната победа. Последните години битката не е между състезателите, а между големите отбори. Докато все още състезанието се провеждаше в Африка и Шлесер наказваше фирмените отбори и на него му правиха такива мръсни номера, сега Гордън. Амерканеца винаги ми е харесвал още откакто гледах участието му на Баха. Той е един от малкото които карат, за да доставят удоволствие на публиката и своето също така, много се надявам да ги накаже, макар че съм сигурен че ще продължат да го тормозят.

                      Да питам знаещите, доста от колите имат тази система за повдигане на колата при смяна на гуми и докато са в боксовете, но никога не съм виждал някой да я ползва когато закъса, има ли някакви ограничения(физически на системата или по правилник)?

                      Коментар


                      • От: ДАКАР 2012!!!

                        Няколко хубави обзора от последните етапи съм събрал тук

                        Обърнете внимание на магазинното предаване за етап 10, жал ми стана за тия момци...

                        Коментар


                        • От: ДАКАР 2012!!!

                          Не видях дали е пускано вече, интервю с Гордън след етап 9 и "проверката" ...


                          LR Disco II, Td5

                          Коментар


                          • От: ДАКАР 2012!!!

                            Ако някой драсне накратко основните неща, дето казва, ще съм благодарен. Нямам звук на служебния компютър.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • От: ДАКАР 2012!!!

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Ако някой драсне накратко основните неща, дето казва, ще съм благодарен. Нямам звук на служебния компютър.

                              Накратко

                              За мен Петерханзел е като голям марлин, който сме закачили на куката и трябва да го издърпаме. От време на време той успява да се дръпне малко, но ние ще продължаваме да навиваме ...

                              ... Жалко, че Насър е вън от състезанието, но, щом той не иска да кара повече, това означава, че имам 3 механици в повече ...

                              ... Какво търсят ли? Опитват се да разберат защо сме толкова бързи. Не разбират нашата система за контрол на налягането в гумите. ...

                              Интересно. Насър имаше 2 етапни победи, същата система е и на неговата кола, но не чухме нищо. Сега ние се оказахме в позиция с възможност да спечелим ралито и се появиха въпроси ...

                              ... Това е система, която е одобрена от тях. Колата е преминала на преглед. Аз имам подпис, че тя е одобрена. След началото на състезанието не сме променяли нищо. ...

                              ... Каквото и да е решението им, ние ще го обжалваме ...
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • От: ДАКАР 2012!!!

                                Рали “Дакар” 2012: репортаж етап 10



                                Етап 10 на рали “Дакар” 2012 отново ни поднесе много изненади и за пореден път разбърка картите във всички категории.
                                Естествено, започваме с Петър Ценков, който най-накрая имаше добър ден и успя да се раздаде докрай. Ценков завърши етапа на 6-о място и по телефона за БНТ 2 звучеше много бодро.
                                “Много съм щастлив от този резултат, от вас научавам за класирането си. Това беше първият ден, в който машината ми работеше нормално. Отсечката събираше всички детайли на „Дакар“ – имаше 30 км пустиня с трудна навигация, бързи трасета, пясък, феш-феш и силен вятър на лиазона. Но ATV-то ми работеше. Оказа се, че в последните дни съм имал глупав дефект.
                                Днес ми беше трудно, защото стартирах последен и трябваше да изпреварвам изостаналите мотори и четириколки, които вдигат много прах. През цялото време следях параметрите на машината и бях на тръни дали пак няма да спре”.
                                Ценков се подготвя за влизането на състезанието в Перу – етап12 на “Дакар” може да се окаже много тежък, тъй като след него, нашия пилот, както и всички останали състезатели с ATV и мотоциклети, няма да има право на помощ от екипа си и ще трябва да отстранява евентуални повреди сам.


                                В категорията на българина най-бърз бе Томас Мафей. Мафей изпревари Маркос Патронели с 12:56 мин, Алехандро Патронели завърши на броени секунди след брат си. Точно наобратно е подредбата в генералното класиране.

                                При мотоциклетите героят на деня бе Хоан Бареда Борт. Пилотът на Husqvarna бе най-бърз в етапа, въпреки че го мъчи контузия на единия крак. За съжаление, етапната победа не му помогна много и той е в 13-ти в генералното класиране, като има и един час наказание. Марк Кома завърши втори, изпреварвайки Сирил Депре, в генералното французинът е първи с аванс от едва 21 секунди.

                                Големи сътресения имаше при автомобилите. Роби Гордън е заплашен от дисквалифициране, след като от X-Raid му спретнаха техническа инспекция. Според съдиите на “Дакар” Гордън ще трябва да напусне ралито, тъй като някои от модификациите на автомобила му не отговарят на техническите изисквания. Американецът, обаче, подаде контестация и докато тя бъде разгледана и обсъдена, той остава в ралито. “Не знам какво искат от мен, същите тези хора одобриха колата ми на старта, аз играя по правилата”.



                                На всичко отгоре, Гордън загуби ценно време в етапа, след като водачът за деня Петерханзел го изхвърли от трасето, не позволявайки да бъде изпреварен. Двете предни колела на болида бяха повредени, задно дясно също и Гордън загуби доста време. Така, пилотът на Hummer завърши четвърти за деня, а в генералното е почти на 20 минути след Петерханзел.
                                Неприятности за тима на Hummer дойдоха и от вече отпадналия от “Дакар” Насър ал Атия. Катарецът се изрази доста остро срещу Гордън, заявявайки “Това е незрял тим, никога не карайте в “Дакар” с Hummer или с отбора на Роби Гордън”. >>>ВИЖ ЦЕЛИЯ ТЕКСТ>>>

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X