От: ДАКАР 2012!!!
През 1992 година Париж-Москва- Пекин беше маратона на маратоните.На финала само Петър Ханзел не избухна в плач и сълзи това го помня много добре.Караше Супер Тенерето като робот и не допусна нито една грешка. А Ситроен начука канчето на всички.Ако Ситроен се върне в Рали Дакар ще стане много скучно.Сега състезанието е на такова ниво че X-raid се превърнаха в нещо като фирмен отбор.Да де,но не са такива.В африканското издание на ралито проблемите за тях нямаха край и само Насър и парите от Катар спасиха отбора от пълен крах и фалит.Сега Насър се бори със същия този отбор но на волана в Хамър.Замислен,проектиран и изработен от лудото копеле Роби Гордън.Мини са скрити лимонки.Много състезатели минаха през този отбор и се радвам че сега се борят за победата в това издание.Въпреки че карат гей колата на Дакар това не ги прави слаби и нефелни.Трансформърс от всякъде,ебати колата.
БМВ роди Мини и доживя момента да се докаже.Много е важно обаче основите да са здрави и с традиция в рали рейда.А това става много трудно.
Общо взето през годините големи фирми правят грешки които се заплащат скъпо и това се случва винаги на Дакар.Всички знаем как завърши единственото БМВ-Мини на Дакар 2011г.
Явно хемафродита трябваше да бъде унищожен без да е видял финала.За това помогна и Герлен Чичери дето тази година нещо го няма на Рали Дакар.
Не е страшно да се насереш ако може да се изпереш,лошото е когато състезатели (пилоти и навигатори) от голяма класа и с много опит се цапат само и само за да са в джаза на поредния Дакар.
За тези неща и разбирачите мълчат.Не е редно да се коментират.
Ако се направи статистика за това кой и при кого,защо и как тя ще е безкрайна.
За това Дакар ще е номер едно в рали рейда завинаги.Не случайно звезди от Баха състезанията както и от SCORE шампионата не могат да се докажат на Дакар.
В SCORE се борят фамилии предимно от САЩ а на Дакар цели континенти.
В САЩ има много добри пилоти и ще стане много интересно ако започнат да се състезават в Дакар.Но ще мине време докато американците обърнат внимание на Рали Дакар.
Просто BAJA-1000 е майката на всички състезания и там са насочени повечето интереси.Да се надяваме че сравнително новия SCORE клас направен не случайно от АСО ще спечели и американските състезатели.Тогава на Дакар ще е наистина много интересно.
Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA
Преглед на мнение
През 1992 година Париж-Москва- Пекин беше маратона на маратоните.На финала само Петър Ханзел не избухна в плач и сълзи това го помня много добре.Караше Супер Тенерето като робот и не допусна нито една грешка. А Ситроен начука канчето на всички.Ако Ситроен се върне в Рали Дакар ще стане много скучно.Сега състезанието е на такова ниво че X-raid се превърнаха в нещо като фирмен отбор.Да де,но не са такива.В африканското издание на ралито проблемите за тях нямаха край и само Насър и парите от Катар спасиха отбора от пълен крах и фалит.Сега Насър се бори със същия този отбор но на волана в Хамър.Замислен,проектиран и изработен от лудото копеле Роби Гордън.Мини са скрити лимонки.Много състезатели минаха през този отбор и се радвам че сега се борят за победата в това издание.Въпреки че карат гей колата на Дакар това не ги прави слаби и нефелни.Трансформърс от всякъде,ебати колата.
БМВ роди Мини и доживя момента да се докаже.Много е важно обаче основите да са здрави и с традиция в рали рейда.А това става много трудно.
Общо взето през годините големи фирми правят грешки които се заплащат скъпо и това се случва винаги на Дакар.Всички знаем как завърши единственото БМВ-Мини на Дакар 2011г.
Явно хемафродита трябваше да бъде унищожен без да е видял финала.За това помогна и Герлен Чичери дето тази година нещо го няма на Рали Дакар.
Не е страшно да се насереш ако може да се изпереш,лошото е когато състезатели (пилоти и навигатори) от голяма класа и с много опит се цапат само и само за да са в джаза на поредния Дакар.
За тези неща и разбирачите мълчат.Не е редно да се коментират.
Ако се направи статистика за това кой и при кого,защо и как тя ще е безкрайна.
За това Дакар ще е номер едно в рали рейда завинаги.Не случайно звезди от Баха състезанията както и от SCORE шампионата не могат да се докажат на Дакар.
В SCORE се борят фамилии предимно от САЩ а на Дакар цели континенти.
В САЩ има много добри пилоти и ще стане много интересно ако започнат да се състезават в Дакар.Но ще мине време докато американците обърнат внимание на Рали Дакар.
Просто BAJA-1000 е майката на всички състезания и там са насочени повечето интереси.Да се надяваме че сравнително новия SCORE клас направен не случайно от АСО ще спечели и американските състезатели.Тогава на Дакар ще е наистина много интересно.




Днес ще пресичат границата с Чили този проход сме го минавали само че в обратна посока.Ето какво казва правилника.
При тежки нарушения глоба 1000 евро и посещение на местното районо управление.


Коментар