Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ДАКАР 2012!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ДАКАР 2012!!!

    Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
    Много проблеми за този пилот дано му издържат чивиите и следващите няколко етапа не направи основна грешка.Въпреки това неговите способности са забелязани...тръгнаха слухове за завръщането на заводски отбор на СИТРОЕН в ралито.И като знаем че той ще кара за тях в WRC не е трудно да се познае кой ще кара за тях и на Дакар.Казали са че ще им трябват две години за разработката на конкурентен болид.Ситроен навремето направиха първия прототип специално за рали Дакар По този начин поставиха основите на първите супер заводски отбори.Ситроен дори спечелиха успешно маратона Париж- Москва- Пекин


    През 1992 година Париж-Москва- Пекин беше маратона на маратоните.На финала само Петър Ханзел не избухна в плач и сълзи това го помня много добре.Караше Супер Тенерето като робот и не допусна нито една грешка. А Ситроен начука канчето на всички.Ако Ситроен се върне в Рали Дакар ще стане много скучно.Сега състезанието е на такова ниво че X-raid се превърнаха в нещо като фирмен отбор.Да де,но не са такива.В африканското издание на ралито проблемите за тях нямаха край и само Насър и парите от Катар спасиха отбора от пълен крах и фалит.Сега Насър се бори със същия този отбор но на волана в Хамър.Замислен,проектиран и изработен от лудото копеле Роби Гордън.Мини са скрити лимонки.Много състезатели минаха през този отбор и се радвам че сега се борят за победата в това издание.Въпреки че карат гей колата на Дакар това не ги прави слаби и нефелни.Трансформърс от всякъде,ебати колата.
    БМВ роди Мини и доживя момента да се докаже.Много е важно обаче основите да са здрави и с традиция в рали рейда.А това става много трудно.
    Общо взето през годините големи фирми правят грешки които се заплащат скъпо и това се случва винаги на Дакар.Всички знаем как завърши единственото БМВ-Мини на Дакар 2011г.
    Явно хемафродита трябваше да бъде унищожен без да е видял финала.За това помогна и Герлен Чичери дето тази година нещо го няма на Рали Дакар.
    Не е страшно да се насереш ако може да се изпереш,лошото е когато състезатели (пилоти и навигатори) от голяма класа и с много опит се цапат само и само за да са в джаза на поредния Дакар.
    За тези неща и разбирачите мълчат.Не е редно да се коментират.
    Ако се направи статистика за това кой и при кого,защо и как тя ще е безкрайна.
    За това Дакар ще е номер едно в рали рейда завинаги.Не случайно звезди от Баха състезанията както и от SCORE шампионата не могат да се докажат на Дакар.
    В SCORE се борят фамилии предимно от САЩ а на Дакар цели континенти.
    В САЩ има много добри пилоти и ще стане много интересно ако започнат да се състезават в Дакар.Но ще мине време докато американците обърнат внимание на Рали Дакар.
    Просто BAJA-1000 е майката на всички състезания и там са насочени повечето интереси.Да се надяваме че сравнително новия SCORE клас направен не случайно от АСО ще спечели и американските състезатели.Тогава на Дакар ще е наистина много интересно.
    Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 06-01-12, 05:35.

    Коментар


    • От: ДАКАР 2012!!!

      6-ти етап от рали Дакар Фиамбала-Копиапо се отменя заради лошите метеорологични условия (дъжд и сняг) и организаторите се притесняват за сигурноста на състезателите.Глътка въздух за всички екипажи и най-вече за нашите.
      Стоян Козаров

      Коментар


      • От: ДАКАР 2012!!!

        Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
        Виждам има хора добре запознати с обстановката на състезанието. Може ли да разкажете как стои въпроса с битовизма в биваците. Банята, тоалетната , изхранването на армията от състезатели и асистенция , спането /къде спят бедните , къде кралете/ въобще нещата които съпътстват такова голямо състезание , но някак остават скрити за народа дето кибичи пред телевизорите.

        Няколко думи от репортера на Казахите, после обеща да напише повече за биваците.

        С храната на бивака няма никакви проблеми, задължителни са няколко вида супи и второ в менюто. Обаче, отбора им е поел, традицията на камаз и си имат член на отбора, който играе ролята и на готвач. Техничката освен части, е натоварена и с макарони, картофи, подправки, сол и захар, оцет и олио. Зеленина и пресни зеленчуци, се закупуват директно от местните, както и говеждото месо, с което се слави района. Който е свободен през деня, не се притеснява да седне да обели картофи или да нареже моркови.



        Също така в бивака се раздава и бира и вино в малки шишенца, с което също така е известна тачи част от страната.



        Биваците са общо два при организаторите. И пътуват през етап, то ест, бивакът от първият ден, го разглобяват и карат заедно с оградите, караулките на третият етап. Вторият поема за четвърти, шести и т.н.

        Както сподели, едно от гадните неща, е, че те /камиони и коли/, подминават чекпоинта без да слизат от колите, а моторите и атв имат задължителна почивка и ползват сладолед и вода, за да си възвърнат баланса на организма

        Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

        Коментар


        • От: ДАКАР 2012!!!

          Някой да знае, Николаев защо са го изгонили. На сайта пише само за нарушение на еди кой си номер правило - неспортментско поведение. И Пепи го няма в оверала...
          Последно редактирано от Ц. Кръстев; 06-01-12, 08:20. Причина: Допълнение

          Коментар


          • От: ДАКАР 2012!!!

            Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
            Много проблеми за този пилот дано му издържат чивиите и следващите няколко етапа не направи основна грешка.Въпреки това неговите способности са забелязани...тръгнаха слухове за завръщането на заводски отбор на СИТРОЕН в ралито.И като знаем че той ще кара за тях в WRC не е трудно да се познае кой ще кара за тях и на Дакар.Казали са че ще им трябват две години за разработката на конкурентен болид.Ситроен навремето направиха първия прототип специално за рали Дакар По този начин поставиха основите на първите супер заводски отбори.Ситроен дори спечелиха успешно маратона Париж- Москва- Пекин
            Симпатизирам му на Насър, много усмихнат чаршаф журналята му създадоха доста положителен имидж. Кефи ме че се е заразил и от стила на управление на Гордън, сега като го гледам все едно виждам болида на Роби през 2010. Обаче липсата на време за подготовка с хамъра и свикването с него много му пречат и всички грешки според мен идват от там. Дано да устиска до финал техниката, то вече е ясно че няма как да защити титлата.

            Не мога да разбера от БМВ защо решиха да правят OFF имидж на гейското MINI, не мога да свикна да гледам това купе в Дакар, сякаш са пуснали клас джуниър за детски колички, кво не им харесваше на Х5цата. То ясно че отдолу дингилите са 1 към 1.

            Коментар


            • От: ДАКАР 2012!!!

              Споделям мнението за Минито.Аз също не мога да го възприема,като състезателна кола,особенно във WRC пък!Обаче парите лансират повече от модата!

              Коментар


              • От: ДАКАР 2012!!!

                Първоначално публикуван от Ц. Кръстев Преглед на мнение
                Някой да знае, Николаев защо са го изгонили. На сайта пише само за нарушение на еди кой си номер правило - неспортментско поведение. И Пепи го няма в оверала...

                На четвърти етап, Николаев с камаз 500 застига кола 4х4 под стартов номер 410 и предприема изпреварване. В резултат на, неправилна маневра на джипа, същият се поднася, излиза на траекторията на камион и последвалият контакт праща джипа в канавката. Екипажът на Камаза спира, поставят на гуми колата, вадят я на пътя и след подаден сигнал продължават. В края на етапа, което се вижда и от времезасичането, съдиите вадят 11те минути от времето на Николаев, през което той е помагал за изваждането. В края на деня, екипажът 410 напълно признава неправилната си маневра и виновността от сблъсъка.

                Вчера обаче е подадена констатация от другите участници, след като се разкрива, че екипажът на Камаз, не е помагал през тези 11минути на джипа, а е сменял собствената повредена гума. А джипът е останал да лежи в канавката, след като е направил оборот и половина от сблъсъка.

                Лошото е, че младият Николаев, е подал молба при това в края на етапа, да му се приспадне загубеното време, което май .... си е живо мошеничество. И поради неспортсменско поведение е отстранен от състезанието ... засега е това.

                Камаз, още не е излязъл с официално становище.
                Последно редактирано от paksss; 06-01-12, 09:29.
                Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                Коментар


                • От: ДАКАР 2012!!!

                  Мнение на Маркос Ди Палма, водач на №410, даден веднага при пристигането в бивака, на репортер /така и не разбрах на кой/

                  Ние доста добре се движехме по трасето, но се спряхме да помогнем на колега с №112, след това по трасето получихме проблем с кормилното управление, и отстраняването му ни коства около 40 минути и бяхме застигнати от камионите. Сигнали на идващите камиони се получаваха постоянно, едни ни изпреварваха от ляво, едни от дясно. След това отзад ни удари КАМАЗ. Камионът спря, като бяхме вече на гумите, колата се окопа в пясъка и вече нямаше никой който да ни помогне.

                  Не се разбира, поматали ли са, не са ли .... но удара, като, че ли наистина си е отзад, а не странично от поднасянето на джипа.

                  Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                  Коментар


                  • От: ДАКАР 2012!!!

                    Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                    Няколко думи от репортера на Казахите, после обеща да напише повече за биваците.

                    С храната на бивака няма никакви проблеми, задължителни са няколко вида супи и второ в менюто. Обаче, отбора им е поел, традицията на камаз и си имат член на отбора, който играе ролята и на готвач. Техничката освен части, е натоварена и с макарони, картофи, подправки, сол и захар, оцет и олио. Зеленина и пресни зеленчуци, се закупуват директно от местните, както и говеждото месо, с което се слави района. Който е свободен през деня, не се притеснява да седне да обели картофи или да нареже моркови.



                    Също така в бивака се раздава и бира и вино в малки шишенца, с което също така е известна тачи част от страната.



                    Биваците са общо два при организаторите. И пътуват през етап, то ест, бивакът от първият ден, го разглобяват и карат заедно с оградите, караулките на третият етап. Вторият поема за четвърти, шести и т.н.

                    Както сподели, едно от гадните неща, е, че те /камиони и коли/, подминават чекпоинта без да слизат от колите, а моторите и атв имат задължителна почивка и ползват сладолед и вода, за да си възвърнат баланса на организма

                    То е малко късно да му кажеш но дано твоя човек е чел добре правилника Днес ще пресичат границата с Чили този проход сме го минавали само че в обратна посока.Ето какво казва правилника.



                    Точка 3.-
                    -Заради здравни рискове строго е забранено да се взимат от Аржентина към Чили и от Чили към Аржентина /саг акт№18755 1989 модифициран през 1994 акт №19283-и тн и тн.Автомобилите ще бъдат претърсени при прекосяване на границата.

                    Забранени продукти:
                    -плодове зеленчуци билки растения грудки зърна сено клончета пръст откъснати цветя неща направени от занаят дърва и други зеленчукови продукти.Пестециди торове животни птици пчели мед сирене мляко месо и млечни продукти.Зародиши семена ветеринарни лекарства или каквито и да са други животински продукти.

                    В допълнение на рисковете появили се от проваляне на спазването на това правило всеки пилот намерен да го е нарушил ще бъде наказан с глоба от 500 евро до дисквалификация. При тежки нарушения глоба 1000 евро и посещение на местното районо управление.

                    Снимката с готвачите на отбора мисля че е от миналата година.А иначе менюто в кетъринга е повече от добре измислено.Но сега нямам време да пиша а и твоя човек може да напише нещо което аз може да пропусна.


                    А системата за изпускане на газовете при КАМАЗ беше зад кабината от два извода направо към небето.При подаване на форс грузовика беше направо страшен.Поради оплаквания от други състезатели организаторите измислиха уж някакве ЕКО правила и скопиха КАМАЗа с няколко десетки коня заради промяната на ауспуха.Ще видя за снимка от Африка.


                    Интересно ще стане с този инцидент.Още помня когато навремето попитах един моторджия.
                    -Кое е НАЙ ШИБАНОТО НЕЩО В РАЛИТО
                    -Дългото самотно каране в пустинята недоспиването и Чагин.
                    Тогава нямаше разделени етапи за различните категории.
                    Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 06-01-12, 13:04.

                    Коментар


                    • От: ДАКАР 2012!!!

                      Видео обзор на етап 5 и магазинното предаване, посветено на мерките срещу обезводняване на мотористи и атевисти. Сега точим и галерията от вчера, ще кача снимки след малко, има много красиви кадри.

                      Коментар


                      • От: ДАКАР 2012!!!

                        Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение

                        А системата за изпускане на газовете при КАМАЗ беше зад кабината от два извода направо към небето.При подаване на форс грузовика беше направо страшен.Поради оплаквания от други състезатели организаторите измислиха уж някакве ЕКО правила и скопиха КАМАЗа с няколко десетки коня заради промяната на ауспуха.Ще видя за снимка от Африка.
                        "КАМАЗ" наистина бяха още по-внушителна гледка с ауспуховите тръби, непосредствено зад кабината:
                        http://www.youtube.com/watch?v=UCQEdq1QJX0
                        http://www.youtube.com/watch?v=WmGID...eature=related
                        Аз търпеливо чакам ралито да се завърне в Африка- освен Сахара, ми липсва и етапа по плажа на Дакар.
                        There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                        No wahalla.

                        Коментар


                        • От: ДАКАР 2012!!!

                          То по - принцип не се разрешава, през границата да прекарваш продукти от растителен и животински вид и не, че не се опитваме, редовно ходейки с кола мятам поне 10на луканки за Русия, и шпекове от там. Ама ако е с дисквалификация е вече страшно.

                          Отделно, че догодина при камионите се планира максималният обем на двигателя да е 13литра, а руснаците засега нямат собствена разработка на толкова "малък" двигател. И като гледам, трудно ще им е срещу Ивекото и ДеРой.

                          А в страничката на Камаз, в дискусиите участва бивш участник на екипа. Та той пише, че повечето камионджии са ЗА масов старт. Защото силните и опитни дърпат напред, а с разделен старт, се получава застигане, но силните настигат слабите и неопитни, в края на етапа, когато свършват и силите и реакциите, и точно там е непредсказуемото.
                          Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                          Коментар


                          • От: ДАКАР 2012!!!

                            Рали „Дакар“ 2012: репортаж от етап 5


                            Българските участници в рали “Дакар” успяха да се справят с поредния ден на тежко предизвикателство. Етап 5 на надпреварата от Чилесито до Фиамбала предложи много изпитания за всички състезатели.
                            След като етап 4 бе кошмарен за Младен Вачков, който едва се добра финала, в 5-тата отсечка малшансът бе за Петър Ценков. По телефона за БНТ Ценков заяви, че технически проблем го мъчи вече трети ден и ATV-то му работи много зле. “Ужасно е – двигателят работи няколко секунди, след това няколко секунди изгасва. Не мога да карам така, въобще и не мисля за темпо”, каза Пепи. На края на етапа се наложи Вачков да го тегли до финала и от тук нататък нещата са в ръцете на Димитър Ортаков – Омбрето.

                            В момента българите се опитват да получат техническа помощ от другите отбори с машини Can Am в бивака и да получат ценни съвети от свои колеги.
                            Иначе и двамата ни пилоти са в добра форма и въпреки умората не се предават психически. Етап 6 ще е доста сериозно предизвикателство, тъй като влизането в Чили е белязано с преход, достигащ 4700 метра надморска височина, където е навалял сняг.
                            Между другото, всички следящи класирането на българите през сайта на рали “Дакар” могат с чиста съвест да не вярват на данните там, тъй като явно има проблеми със сателитните устройства на пилотите. За етап 5, например, нямаше данни за Ценков. Факт е, обаче, че той завърши отсечката!

                            Победител за деня в ATV-категорията стана Маркос Патронели, следван от брат си Алехандро и Томас Мафей. В генералното класиране тримата пилоти на Yamaha са точно в обратен ред.

                            При мотоциклетите денят отново бе белязан от преследване между Сирил Депре и Марк Кома. Двамата пилоти на KTM успяха дори да объркат пътя, но бяха най-бързи в отсечката. Депре и Кома твърдо се очертават като лидери в генералното класиране, където преднината на французина е близо 10 минути. Третият в генералното – Хелдер Родригеш (Yamaha) изостава на почти 50 минути от Депре.


                            При автомобилите най-бърз бе Кшищоф Холовчик (Mini). Полякът изпревари с 01:01 мин. Роби Гордън и се изкачи на второ място в генералното класиране.


                            Въпреки добрия си ден, Гордън пропадна до 4-о място в генералното, на 13:32 мин. от лидера Стефан Петерханзел (трети за деня).
                            За разлика от Роби Гордън, който се справи добре с етапа, Насър Ал Атия отново имаше лош ден. Вторият пилот на Hummer бе най-бърз в началото на етапа, но беше принуден да спре, след като резервното му колело се откъсна и повреди съединение на охладителната система на болида. Този проблем му костваше много време и катарецът завърши деня на 11-то място. В генералното е 8-и на 50:47 мин. от Петерханзел.

                            Нани Рома, Леонид Новицки и Леал Дос Сантош с Mini допълниха челната шестица, а 7-мото място и за деня, и в генералното бе за пилота на Great Wall >>>ВИЖ ЦЕЛИЯ ТЕКСТ>>>

                            Коментар


                            • От: ДАКАР 2012!!!

                              Браво на нашите момчета дано си починат поне малко заради отменения етап и да пооправят машините!

                              Коментар


                              • От: ДАКАР 2012!!!

                                Отменен е състезателния етап - не се засича време, но трябва да се придвижат до следващия - пак си е 640 км каране.
                                Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X