Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

    Първоначално публикуван от Kaskadiora Преглед на мнение
    ЗАЩО не направим както в Белите страни???
    Злати, явно може да изкарва пари - ами да бъде СПОНСОР и да върне колата (колкото е останало от нея) в сервиза.
    А Алекс - да я възтанови и да отиде на ДАКАР

    Казано по ПРОСТО, (че да го схванат някой хора.)
    Човека с парите - СПОНСОР
    Човека с наградите - СЪСТЕЗАТЕЛ

    P.S. Освен джип имам и мотор. И там е същата трагедия.... всеки който си купи мотор се мисли за МОТОРИСТ.
    Защото като ти кажат "дай пари и ще караш" даваш пари и караш. А не даваш пари за да кара някой по-добър от теб. И после като те прецакат не викаш "аааа нищо - ето ви всичко, което съм купил пък ме пишете СПОНСОР."
    Виж ако ти кажат дай пари, че ни трябва спонсор е друга работа. Там отпада елемента на лъжата и спонсора знае за какво си дава парите - за реклама.

    Май всичките там покрай тоя сервиз ви е облъчило нещо та чак сте се самозабравили.

    Това беше обяснено в предната тема, ама явно ще се повтаря доста.
    Последно редактирано от silverfox; 24-09-10, 12:22.
    Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

    Коментар


    • #77
      От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

      Първоначално публикуван от Kaskadiora Преглед на мнение
      ...1. Как така става: идва някакъв си ЗЛАТИ с 300 000лева и става СЪСТЕЗАТЕЛ, при това по-добър от Алекса, който вече няма място по секциите да си нареди купите?
      Каскадьора, ти да не си гледал някакъв фантастичен филм или сам си го прожектираш ?
      Това със секцията е най-голямата смешка, която съм чувал за най-смешния състезател в оффроуд шампионатите

      Първоначално публикуван от Kaskadiora Преглед на мнение
      ...
      Злати, явно може да изкарва пари - ами да бъде СПОНСОР и да върне колата (колкото е останало от нея) в сервиза.
      А Алекс - да я възтанови и да отиде на ДАКАР
      Казано по ПРОСТО, (че да го схванат някой хора.)
      Човека с парите - СПОНСОР
      Човека с наградите - СЪСТЕЗАТЕЛ
      Каскадьора, върви да се прегледаш и ако лекарят ти каже, че си добре, кажи му той да се прегледа...
      Явно си си падал много на главата докато си правил каскади
      Откъде на къде Злати с НЕГОВИТЕ ПАРИ да бъде трамплин за изява на неосъществени пилоти и комплексари...питам аз ?!?
      WWW.FBRALLYRAID.COM

      Коментар


      • #78
        От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

        Това плаща-кара няма нищо ново под слънцето. Справка Формула 1 ... руснака Петров плаща за да кара, Бруно Сена също. Няма по-добър пилот от тях ли? Има ... без да се замислям се сещам за Ник Хаидфелд ... само, че той няма голям спонсор зад гърба си и изпадна. Колкото до СилкУей са отишли там за да натрупат опит, но и за да открият и слаби места по колата. След като колата криви заден мост само от един етап, то значи, че тази кола не е готова. От кое ще спечелят повече? Да я потрошат, но да я подготвят за Дакар или да си я запазят в този и вид да отидат до Южна Америка и там да отпаднат още първия ден щото моста се покривил от малко зор. Нещо не ми се връзват нещата ... ако бъркам в начина си на мислене нека състезателите по офроуд ме поправят.
        Георги Танев (0+)
        Land Rover Discovery 1 300 TDi
        Land Rover Club Bulgaria
        0887 930 238, 0878 797 768

        Коментар


        • #79
          От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

          Първоначално публикуван от Dandi Преглед на мнение
          ....Каскадьора, върви да се прегледаш и ако лекарят ти каже, че си добре, кажи му той да се прегледа...
          Явно си си падал много на главата докато си правил каскади
          Откъде на къде Злати с НЕГОВИТЕ ПАРИ да бъде трамплин за изява на неосъществени пилоти и комплексари...питам аз ?!?
          Това за лекарите го чувам ВСЕКИДНЕВНО. В мойта професия не е задължително да си ЛУД, но помага.

          Добре де, ако Злати купи нов болид на Шумахер, пак ли ще седне да го кара ???
          Има си ХОРА и ХОРА...
          И за някой работи си трябва рутина.
          Във Варна си имаме такъв лауреат - Веселин Марешки, дето си купи НАЙ-БЪРЗАТА кола... не че я кара някога. Но не дава и 1 лев да спонсорира отбор или мероприятие.
          Прикачени файлове
          Последно редактирано от Kaskadiora; 24-09-10, 13:01.
          Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
          http://www.cardomain.com/ride/2562837

          Коментар


          • #80
            От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

            Информацията за тоя "изкривен заден мост" някой може ли да я потвърди със сигуроност?!

            Някви глави, някакви "болестни състояния".....
            Какви са тия тинейджърско-махленско-детски обиди и подмятания?????? То бива бива, никаква модерация, ама айде да не ставаме "тийн-проблемс".цом!

            Коментар


            • #81
              От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

              Здравейте на всички,

              Дойде време и аз да напиша някои неща в тая „кисело-горчива” тема, защото вече ми писна да се въздържам, с оглед на това да бъда дипломатичен и да не засегна някого.
              Всички хора знаят, че си изкарвам хляба с офроуд и по принцип трябва да гледам на всичко това хладно като на бизнес. Аз обаче работя хобито и страстта си и обичам да си вкарвам сам големи таралежи в гащите, като от години се правя на състезател, организирам трофита, ралита, събори, маратони. Даже толкова се увлякох, че за малко да пропусна раждането на дъщеря ми преди две седмици. И защо, защото бях на състезание…
              Наистина не ми се прави ретроспективен разказ, но в кратки наброски ще изложа „вината” на Gladiator и моята лична „вина”, за изграждане на концепцията на ДакарБГ от създаването на състезателния автомобил до ПР-агенцията.
              През февруари Алекс и Златко дойдоха в Пловдив и изложиха пред мен идеята си за участие в Дакар 2011. Запознаха ме с подробностите и поискаха да им изградя цялостен план за реализиране на този проект. Аз приех задачата прекалено лично и се ангажирах до такава степен, все едно аз ще ходя на Дакар. Това е правилният начин и така се постигат високи цели. Не съжалявам, че го направих, защото вложих целия си професионален опит и цялото си сърце. Такъв съм и не мога да бъда друг.
              Ето това е така наречения план „Маршал”, който изработихме съвместно с Габриел Николае, мой дългогодишен приятел и човек с огромен опит в рали-рейда. Текстът е на английски език, но мисля, че не е проблем. Прочете го и върнете лентата назад и много от положителните действия на ДакарБГ ще намерят обяснение. Те не са измислили топлата вода…ние просто им подарихме бойлер (бел.ред. Тодор Христов):
              Подател: Gabi Nicolae <gabi.nicolae@dtrn.ro>
              До: 'Unit Total Real' <unittotalreal@abv.bg>
              Относно: Bulgarian Dakar 2011 project
              Дата: Сряда, 2010, Февруари 24 16:17:43 EET


              Hello Alex,
              As we discussed by phone, according with our previous experience to develop a very similar project in our country, here you have some advices. I mean what I would do now in order to get this project working:
              Premises:
              - The team wants to compete in the Dakar 2011
              - The team bought a Toyota FJ Cruiser
              - The team has the financial resources to do the project

              Problems to think about:

              - Assistance.
              o They need at least
              § 1/3 T4 truck
              § ½ T5 truck
              § 3 mechanics. With 2 is not enough, as they have to drive to the next bivouac (in another pick-up truck, that maybe can be rented there or transported from Bulgaria), then to repair/prepare the competition car, then
              sleep…and then again driving. With only 2 mechanics, after 3 days they will be dead.
              § The mechanics must know very well the competition car, the spare parts, where its are located, etc.
              § Solution: go to Barcelona, meet David Oliveras, from Epsilon and discuss about the cost of rental.

              - Spare parts:
              o Gear box
              o Transfer case
              o Steering box
              o All joints
              o Cardans
              o Axles – for the front, 2 axles per side at least
              o Differentials – front and rear
              o All pumps
              o ECU – with the immobilizer units and keys
              o Body parts – fiber glass. One spare for each item, 2 bumpers.
              o 2 windscreens.
              o Etc
              o Solution: buy a rolled over FJ Cruiser and dismount it. Plus buy new parts, for the ones that you need double or triple.

              - Tires:
              o 16 BFG G1
              o 8 sand tires

              - Training:
              o go to race at least one 7 days competition, preferable one in Africa.
              o Participate in rally raid competitions in Bg and abroad. The off road experience is fine, but not at all enough. Rally raid is a different sport. Make a good team and choose carefully the co-pilot. The team inside the cockpit is very important.
              o Go to Paris when the 2 days training course will take place. Its really useful to understand the navigation, gps, iritrack, sentinel, etc.
              o Good physical training is mandatory. Run mountain bikes, prepare your body and your brain.

              - Competition car:
              o Your own car.
              o A ready to race bought car.
              o A rented car.
              o If you gona prepare your own car:

              § Do it at the lowest level of weight possible as per the FIA regulations. If the car will be too light (which I doubt it), you can add ballast on the bottom, for a lower centre of gravity.
              § Do it very reliable. Any think that could broke, will broke for sure, much earlier then you think.
              § You need at least 3 months to fine tune the car, racing it, get used to it, etc. so plan carefully the car building.
              § Take care of the new 2010 T1 FIA regulations. You run the risk to prepare the car in the wrong way and to can’t homologate it.
              § Have all the roll cage CAD drawings, deposit homologations, etc, ready at any time. You will need it at the scrutineering.
              § Do not trust all the info you find on the Internet, from people that already prepared a car like yours, as not all the info is good. Ask several opinions from different people, then judge by yourself and take the decision.
              § Buy only stuff that proved to be reliable, not “bling” and colored stuff.
              § The suspension is the most important thing to have it right. I strongly recommend, in that order: Donerre, Reiger, FRT, Ohlins. The Kings, Fox, Race Runner are ok, but nothing special.
              § Also, if you can, change the front triangles and shafts with the longer ones. It gives a much better handling to the car, with the proper steering angles. Also for the rear.
              § In my opinion, you do not have time to prepare and build your own car, even if you would know very well what you are doing, in order to still have time for final set-up, fine tuning, test, etc. Think that in November the car must be ready to ship overseas. Minus 3 testing months, means July. It means 4 months to build a T1… It is very tinny period of time. My advice is to buy a ready to race car or to rent a car. If you rent it, it’s also good from the assistance point of view.

              - PR and marketing:
              o Make a contract with a PR agency, to make your project well know in Bulgaria. Maybe you will get some sponsorship, especially from the Bulgarian government.
              o Make your own web page. Publish once per week the status of your project.
              o Organize a press conference, where to announce your project.
              o Organize a press conference one week before departure.
              o Have a dedicated person in charge to give daily updates during the race to radios, tv stations, newspapers, etc.
              o Ask ASO to buy 4 “unilateral” TV shootings with you, during the race. It will cost you some money, buy it’s the only way to send videos to Bg during the race.

              Hope to see you soon, best regards,

              Gabi Nicolae



              Взе се решение изработването на проекта и изграждането на състезателния автомобил да бъде възложено на Габи в Румъния.
              Непосредствено след откриването на сезона в Трявна отпътувах за Букурещ, където на следващия ден пристигна триото Алекс, Алекс и Златко. Прекарахме цял ден в дискусии, въпроси от рода „ама не може ли по-така, ама не може ли по-евтино”. Габи стискаше зъби заради приятелството ни и непрекъснато им сипеше съвети, обяснения и примери. Той не им беше задължен с нищо, но търпеливо ги изслушваше и убеждаваше кой е правилният път.
              В края на аудиенцията Дакарците казаха, че ще си мислят и си тръгнаха за Варна.

              Успоредно с направата на състезателния автомобил много, много друго оборудване трябваше да бъде закупено. Gladiator пое тази задача като прочете в най-малки подробности изискванията, направи списъци с артикулни номера, проведе кореспонденция за специални цени с доставчика, фирма Sandtler … а бе Митко Лазаров си игра една седмица с този километричен ферман, а пък Петко Кръстев стопи кабела на телефона с Германия, за да осигури логистиката.

              Gladiator предостави офертата на Александър Иванов и той вместо да остане доволен, че някой му е свършил черната работа и от тази сделка Gladiator печели по-малко отколкото са му разходите, Алекса започна да разиграва сценка, че цените били надути, и че го лъжем с ДДС-то и подобни номера от селски вечеринки. Сякаш фирма Gladiator от десет години работи не на българския пазар, а някъде на Луната.
              След тази случка, останахме меко казано обидени, но без да даваме воля на чувствата си просто премълчахме.

              Много скоро получихме имейл от търговската директорка на Sandtler с уведомление, че този списък с оборудване е получен като запитване към дистрибуторите в Испания и Холандия именно от Алексмоторс. Да…поредният опит от поредния неблагодарник да играе на „прескочи кобила” бихме си казали, ако това беше само някакъв клиент от типа журналист. Но не.. този път тази наглед благородна постъпка от страна на клиента да се сдобие с най-ниската възможна цена направо ни накара да ни се повръща. Нали знаете защо! Не защото някой си се е възползвал от правото си в пазарното общество да си реши проблема, а защото по същото това време Александър Ковачев и цялата фирма Gladiator се ангажират и работят да създават концепции, да ходят в Румъния, да се свързват с ASO и да уреждат лично шефа на техническия преглед на Дакар да дойде лично в гаражчето на Алекса и да му издаде хомологационен паспорт на количката (нещо, което Техническата комисия на БФАС като местен орган не е в състояние да издаде).

              ПОЛУДЯХ, ПОДИВЯХ, БЯХ ОБИДЕН, ПОВРЪЩАШЕ МИ СЕ ОТ ШИБАНАТА СИТУАЦИЯ!!!

              Изпратих им само този мейл…като прикачих писмото от Sandtler. Четете от долу нагоре:

              Unit Total Real <unittotalreal@abv.bg>
              До: alexmotors@abv.bg, alexmotors1@yahoo.com
              Копие до: d.lazarov@offroad24.bg, p.krastev@offroad24.bg, Gladiator Info <info@offroad24.bg>
              Относно: [Fw: Important, for Alex ]
              Дата: Събота, 2010, Март 20 00:27:16 EET

              Уважаеми г-н Иванов,

              Екипът на Gladiator Offroad-Technik изразява специална благодарност към Вас за изключително коректното отношение и Ви поздравява за завидния професионализъм.

              С респект и почитание

              Александър Ковачев


              ---- Прикрепено писмо (Important, for Alex) ----

              Подател: Marina Sonzini <Marina.Sonzini@Sandtler.de>
              До: unittotalreal@abv.bg <unittotalreal@abv.bg>
              Относно: Important, for Alex
              Дата: Петък, 2010, Март 19 20:12:22 EET

              ciao Alex

              I got this from our dealer in Barcelona (Spain).

              The guy here below contacted them, asking to buy the attached products.
              My dealer immediately informed me and didn't make any offer.

              Handle it as you think it's better
              ciao
              marina
              ------------------------------------------------------------------------------Alexandar Ivanov
              Akchelar 388
              VARNA
              9010, Bulgaria
              mobile: (++359)888 561 561;
              e-mail: alexmotors1@yahoo.com
              ------------------------------------------------------------------------------

              Sandtler GmbH
              Bochumer Stra?e 132
              44866 Bochum
              Internet http://www.sandtler.de
              Sitz der Gesellschaft: Bochum

              Handelsregister Bochum HRB 2513
              Gesch?ftsf?hrer:
              Liane Sandtler, Wolfgang Sandtler


              Три дни след мейла, Алекса ми се обади и ме попита дали много му се сърдя. Аз пък му отговорих, че не ми е любовница, че да му се сърдя и му заявих, че каквото имам съм му казал в мейла си към него и точка.

              За мен идеята български отбор на Дакар приключи.

              - Алекса се свързва вече директно с Габи и поръчва направата на колата.
              - Габи ми звъни и аз му обяснявам, че за мен сагата е приключила.
              - Габи ме пита дали да си ги изпрати обратно вкъщи като им прати много поздрави от Сашо.
              - Аз казвам НЕ. Сакън после аз ще изляза лошия. Да им прави колата.
              - Габи им прави колата. Те си плащат и…

              …всичко друго го пише в двете теми във форума.

              А това е мейла на Габи към мен, след като му изпратих снимките на разрушената кола:

              JESUS CHRIST!!! Unbelievable... I feel mercy for the poor car... What a shame... My work. Fucking assholes.

              Gabi Nicolae
              Managing director
              Taifun Off Road

              Team Manager
              Team Dakar Romania



              Не се получи много кратко, но и историята е дълга.

              Ето и моята лична позиция, въпреки че колегите Руси Русев, Петър Цанов, Чавдар Крачунов, Вера Лагадова, Пламен Тенев, Тодор Христов (все стари кримки в този спорт) и всички други вече са казали най-важното по темата и аз подкрепям тяхното мнение:

              1. Това, което Алексмоторс направиха е гавра и престъпление. Долен ПОЗОР, който не може да бъде изтрит или забравен. Ще го помним не само ние, но децата ни.
              2. Тяхното пъклено деяние НЕ МОЖЕ И НЕ ТРЯБВА да оскверни България и Българския Офроуд, защото е плод на дребните им и посредствени, тясноскроени мозъчета, които взеха всички нас за балами и шарани, като се опитаха да „ подритват” Трибагреника и да го ползват за щяло и нещяло. Били националисти, изключили своя колега Златко с евтин номер ала Другарски съд пред ОФ-ето, щели да развяват флага на Дакар.

              Ей, кои сте вие бе… !!!

              България е родина и на нас, тези които ви подкрепяхме. Ние милеем за България и развяваме флага от десет години на родна и чужда земя, без да се праскаме в гърдите и без да крадем мечтите на хората.

              Аз лично няма да допусна, заради вас делото на българските офроуд състезатели да бъде оцапано и оплюто.

              Вярвайте ми! Специално аз знам много добре кой съм, какво мога и какво говоря.
              Аз познавам в най-близък план състезателния офроуд, как той започна в България и къде е сега през 2010 година.

              Офроудъри, България в момента е родина на много елитни състезатели, макар и да не карат лъскави коли. Българи са развявали флага от Carpat Trophy 2001, 2003, 2004, през Dresden-Breslau 2002-2010, многобройни състезания в Гърция, Македония, Румъния и Италия , Baja-Saxonia 2008-2010 до Балкан Офроуд Маратон 2009, 2010.

              Най-отговорно заявявам, че България сега е НОМЕР ЕДНО в Европа, в състезанията извън FIA. Вярно е…и всички офроудъри в чужбина сега ни отдават чест.

              3. Дакар е велико състезание и надпреварата започва не в Буенос Айрес, а минимум една година преди това. Много добри отбори не успяват да се доберат до старта, въпреки че имат пари и могат да карат. Причините са различни, но най-честата от тях е, че нямат добър екип.
              Това се случи и в България. Всичко горе-долу се натамани, но екипът се разпадна. Няма да коментирам причините, въпреки че ги знам.

              Просто Дакар е доста висока топка за посредствени люде.


              Това е положението, колеги. Тези хора не заслужават такова внимание от всички нас. Ако бях на тяхно място, би ме било срам да изляза на улицата.

              Бих дал целия си опит и бих впрегнал цялата си фирма да подкрепя „втория” български отбор на Дакар.


              Това душеизлияние съм го писал четири часа, за да е изчерпателно и точно, и заставам зад всяка дума в него.

              Александър Ковачев

              Коментар


              • #82
                От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                ...А толкова много исках да видя българи на Дакар, макар и не истинският...
                Че то българи ще има, и ще развеят знамето, това е сигурно. Верно с АТВ, верно, и като членове на интернационален отбор с френски мениджмънт, но те са БЪЛГАРИ, ще са записани в стартовия списък като българи и ще носят, дай боже, кеф и радоста на много българи като нас.
                Сори за спама
                LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
                www.ADV-Bulgaria.com

                Коментар


                • #83
                  От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                  Първоначално публикуван от Kaskadiora Преглед на мнение
                  Добре де, ако Злати купи нов болид на Шумахер, пак ли ще седне да го кара ???
                  Ако Шумахер му се обади и каже "Златко, дай малко средства, че искаме болид пък ти ще го караш - ще кара!"
                  Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                  Коментар


                  • #84
                    От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                    Първоначално публикуван от ЦОНКО Преглед на мнение
                    На реката и е нужна една чаша катран и тя вече е мръсна. Някои знае ли че:

                    -Алекса си затвори сервиза за 8 месеца и не се интересуваше от нищо освен от колата и от Дакар.

                    -Целия екип на Алекса (синове,автомонтьори и съпруга) работиха денонощно и трошиха нерви през цялото това време като не е взел и стотинка за труд

                    -Алекса през цялото време се самоиздържа и харчи спестявания предвид затворения сервиз

                    -Злати казва на Алекс ,е колата е смотана,грозна и 80% от нея не му харесват, както и че за нищо не става макар ,че е бил там в процеса на работа и колата мина прегледа и удобрението на АСО

                    -Алекса вложи около 130 000 лв в начинанието като 40% от тях са спонсорски осигурени изключително и само от него без да споменаваме материялната помощ

                    -Алекса няма нищо на негово име освен платежни и фактури за части по колата и камиона

                    -Алекса осигрява безплатна асистенция,безплатен навигатор за начинанието като си поема всички разходи по транспорт,хотел,такси за участие ,храна и други

                    -всичко свалено от автомобила е закупено от Алекса за което има и надлежна документация

                    -Автомобила не е унищожен ,а просто са му върнати оригиналните части по някои места (след като полицията поиска да вземе камиона и Тойотата,а не преди това) , с изключение на таблото ,което беше рязано и прекроявано за тунинга, а другите са натоварени в камиона

                    -Златко и Алек(малкия) нямат и 1минута карано заедно преди СилкУей(питам защо)

                    Гореизложените факти са от мен ,който,ако не всеки ден ,то през ден съм бил в сервиза на Алексмоторс .Поздрави


                    .............Алекса ще кара на Дакар 2011
                    Този път не ми се мълчи и не ми се иска да съм любезен!
                    Цонко 'великите състезатели' и да идат на дакар няма да е за да карат а за да се повозят!
                    Возенето е на почит само в ВАШАТА дружинка.

                    Всички останали Българи състезатели винаги са се състезавали а не са се возили- от Ковачев, през Йоцов,Долфа,Върбанов, Десо,Кольо.Траян, Ценков, Христов и други има дето вие не сте ги и чували.Навярно и изброените не сте чували.

                    Хората в България вложили МНОГО повече средства от вас в този спорт са много.Но не го афишират.
                    И друго ще ти кажа-Алексмоторс си правеше сметка да се храни от "идеята Дакар".И за малко да стане.Просто не трябваше да унищожава колата...Никой фен или състезател по офруд НЯМА да прости това никога!!!!

                    Златко не е по-различен от тях- просто той е жертвата и сега го съжаляват всички.Но неговата вина за тази помиярщина е 50% от цялата.
                    Така, че ВОЗЕТЕ се и не ни занимавайте повече с себе си.

                    Сериозните хора от този спорт нямаха хужда да се ОТЪРКВАТ около вас за да се почустват значими.И за това мълчахме.Но нека сега тези дето много говореха за злоба,завист и прочие да се преброят кои са!И феновете да ги преброят!!!

                    За хорат като Бойко, Джорджо,Спарки и другите.Бойко вие сте сериозни хора с огромен авторитет в форума и в нашите среди.Когато вие застанете до някой с подкрепа това значи много.Аз винаги съм знаел, че ти ще "прогледнеш" което и стана, но вие много допринесохте за станалото.Сигурен съм, че вече преди сляпо да поддържате някого ще се огледате първо!

                    Цонко някога ви писах, че за да качиш Еверест първо трябва да се качиш поне на Мусала.Сега ви казвам, че на вас и Бунарджика в Пловдив ви е стръмен баир...
                    Последно редактирано от rusev; 24-09-10, 13:46.
                    Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                    Коментар


                    • #85
                      От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                      Извинете за намесата на лаик, който няма нищо общо със състезанията, но цялата работа ужасно ми напомня първите стъпки в пазарната икономика от зората на 90-те у нас - когато половината население тръгна да прави бизнес и да отпочва орташки начинания, основани не на пазарна логика, а на добрата воля и надеждата на участниците. Както си му е редът, такива фирми обикновено завършваха с провал и с тотално изпокарване на участниците. Такава ми се вижда и тука схемата - всеки е и пилот, и спонсор, и механик, и син, и баща, и какво ли не. И е доста логично (макар и тъжно), че след първия сериозен конфликт помежду им нещата са се осрали. Случвало се е много пъти в най-различни области.

                      А по "белия свят", и навсякъде, нещата имат повече шанс да се случат, когато има ясно установена схема на отношенията. Или е семейно начинание, в което поне има надежда участниците да не се изпокарат толкова лесно, или е "one man show", в което един човек си плаща кефа - само дето тези два варианта са почти невъзможни финансово в републиката. Или се създава дружество, в каквато и да е форма, но с бетонни правила. Което си има отделно управително тяло и/или мениджър (колкото и да я мразят тая дума някои колеги ), който събира средствата и екипа и изгражда стратегията. И, най-важното, носи отговорността за решенията си. В този спорт всеки е мачо, всеки е велик - но ако даден член от екипа работи против избраната стратегия - сори, отива си, за да стигнат нещата до финал. А успехът или неуспехът на мениджмънта и неговата стратегия се вижда на финала.

                      Не че има особен смисъл да давам акъл, ама ми писна тоя сериал.
                      Право казват докторите, че калта е целебна. Колкото по-дълбоко се бухнеш, толкова по-нахилен излизаш...

                      TLC 100 1HD-FTE manual '02 | Forester '98 | Моntesa 315 '99

                      Коментар


                      • #86
                        От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                        Пак се обадих и пак ме пратиха "на лекар". Явно това, че мненито ми не съвпада с нечие друго е причината за лични обиди.
                        Спирам да пиша по темата!!!
                        Последното което ще кажа е:

                        Не трябваше да се унищожава колата.
                        Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                        http://www.cardomain.com/ride/2562837

                        Коментар


                        • #87
                          От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                          Първоначално публикуван от ЦОНКО Преглед на мнение
                          На реката и е нужна една чаша катран и тя вече е мръсна. Някои знае ли че:

                          -Алекса си затвори сервиза за 8 месеца и не се интересуваше от нищо освен от колата и от Дакар.

                          -Целия екип на Алекса (синове,автомонтьори и съпруга) работиха денонощно и трошиха нерви през цялото това време като не е взел и стотинка за труд

                          -Алекса през цялото време се самоиздържа и харчи спестявания предвид затворения сервиз

                          -Злати казва на Алекс ,е колата е смотана,грозна и 80% от нея не му харесват, както и че за нищо не става макар ,че е бил там в процеса на работа и колата мина прегледа и удобрението на АСО

                          -Алекса вложи около 130 000 лв в начинанието като 40% от тях са спонсорски осигурени изключително и само от него без да споменаваме материялната помощ

                          -Алекса няма нищо на негово име освен платежни и фактури за части по колата и камиона

                          -Алекса осигрява безплатна асистенция,безплатен навигатор за начинанието като си поема всички разходи по транспорт,хотел,такси за участие ,храна и други

                          -всичко свалено от автомобила е закупено от Алекса за което има и надлежна документация

                          -Автомобила не е унищожен ,а просто са му върнати оригиналните части по някои места (след като полицията поиска да вземе камиона и Тойотата,а не преди това) , с изключение на таблото ,което беше рязано и прекроявано за тунинга, а другите са натоварени в камиона

                          -Златко и Алек(малкия) нямат и 1минута карано заедно преди СилкУей(питам защо)

                          Гореизложените факти са от мен ,който,ако не всеки ден ,то през ден съм бил в сервиза на Алексмоторс .Поздрави


                          .............Алекса ще кара на Дакар 2011
                          Горе опоменатите факти могат да бъдат приети за истина само от хората които се информират само от компютрите си.
                          1.Колата рег. във Варна 25.02.2010г.
                          2.Престой в Румъния-4-месеца.
                          3.Частите свалени от колата са изцяло платени от Златко ,за което има платежни с неговият подпис
                          4.Камиона знаеш кога е купен.

                          Коментар


                          • #88
                            От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                            Първоначално публикуван от Kaskadiora Преглед на мнение
                            Пак се обадих и пак ме пратиха "на лекар". Явно това, че мненито ми не съвпада с нечие друго е причината за лични обиди.
                            Спирам да пиша по темата!!!
                            Последното което ще кажа е:

                            Не трябваше да се унищожава колата.
                            Ами сигурно защото начина ти на мислене е подобен на Иванови. Значи ако някой си купи мотор и си го кара не е моторист?!?! Някой ако се пусне на състезание в същност не е състезател?!?! Някой ако има пари и мечти да кара на Дакар няма право, освен ако не е най добрият карач??? Това ли е твоята логика???

                            Коментар


                            • #89
                              От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                              Искам да обясня и защо Иванови не са крадци (според тях). Защото работата която са свършили по колата струва колкото частите които са си взели (според тях). Има логика нали? Да ама не. Защото колата не са я върнали във вида в който са я привели през това време! Те са си взели и труда унищожавайки колата и това автоматично ги прави крадци, защото частите вече не им се полагат, не че някога са им се полагали де... Все едно да влязат в Руси и да му вземат и телевизора, защото им се е амортизирал крика и трябват 1000лв за ремонт.

                              Коментар


                              • #90
                                От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                                Според други запознати(които не искат да им се спрягат имената публично-тяхно право), са начислявани човекочасове за работата по колата, ако това е вярно, за което аз не се съмнявам, те не трябва да имат претенции за каквото и да е!
                                Око за око и светът ще ослепее

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X