Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

    Първоначално публикуван от ZDG Преглед на мнение
    Здравейте, по настояване на всички от офф-роуд клуб ЧЕРНО МОРЕ- ВАРНА, които знаят истината и както обещах във форума пиша тези редове.
    С А.мдно да е състезанието – не ме плаши! Плаши ме това че за да се отиде трябва да има ОТБОР. И в този ОТБОР трябва да има хора кито да мислят като екип и да дават всичко от себе си за постигане на крайната цел. Да държат на думата си и да отстояват идеите си независимо колко ще им струва това. Мисля че друг начин няма. Не зная дали това е възможно в България. Само бъдещето ще покаже. Дано да не сме НАЙ-КАЛПАВАТА НАЦИЯ В ЕВРОПА.[/B][/B]
    Искам да се извиня на всички, които да съм обидил или огорчил с моите действия или бездействия!

    Жалко , тъжно и достойно за един от отбора поне. Макар и да вярвахме наивно в идеята все имаше хора които се оказаха прави.
    При толкова разнородни мнения и емоции все някой е улучил десятката. Както и да е .
    Цялата тежест си е на твоите рамене. Разочарованието и болката от резултата на толкова много труд е в твоя сън . Жалко за българската идея и българския Дакар. Дано наистина това което не ни убива ни прави по-силни и в този случай.
    Благодаря за разяснението на цялата тази обстановка - почти партизанска.
    И аз бях от наивниците и още съм .

    Коментар


    • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
      От това, което си написал дотук във форума, оставам с впечатление, че, според тебе, причината да не продължите след 4-я ден на "Пътя на коприната" е вътрешен саботаж. Така ли е и ако да, то какъв е според тебе мотивът да се повреди умишлено колата?
      А пък на мен още нещо не ми е ясно. "След като си получих колата обратно с помощта на полицията ...." Що с полицията? Ако сте я поискал и Алекса е отказал да Ви я върне - ОК, но аз никъде не прочетох подобно нещо. А ако сте отишъл при него с полиция за да се подсигурите за всеки случай, без преди това да сте получили отказ - ми нямам думи...
      Няма ли да се изкаже и другата страна?

      Коментар


      • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

        Кво още не е ясно?
        А,"другата страна" явно няма да се изкаже,щото това ще е върха на гьон-суратлъка,ако стане!
        Пък ти виждам,че си от Варна-що не отидеш на място и да попиташ "другата страна"-после ни осветли кво-що,ок?
        Лично за мен нещата са ясни и нямам никакво желание да чувам "оная страна"!Като личности и авторитет бяха дотук!
        много автомати-слаби резултати!

        Коментар


        • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

          Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
          Пък ти виждам,че си от Варна-що не отидеш на място и да попиташ "другата страна"-после ни осветли кво-що,ок?
          Лично за мен нещата са ясни и нямам никакво желание да чувам "оная страна"!Като личности и авторитет бяха дотук!
          Щото не съм толкова близък нито с едната, нито с другата страна.
          И щото както писа Златко "... и след изказването на хора които не зная откъде и как, но знаеха повече от мен,........."
          И щото даже и по "татово" време, присъдата се даваше след като се изслушат всички страни.
          И щото ако дойда у Вас с полиция да си искам нещо, което сам съм донесъл (докарал), без преди това да съм го искал и да сте ми отказали - щеше да сте бесен. Поне аз щях да съм.
          И щото искам да си изясня за себе си що се разтури убавата работа, а чак после да си правя изводите кой, колко е виновен.

          Коментар


          • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

            Първоначално публикуван от ghost Преглед на мнение
            Щото не съм толкова близък нито с едната, нито с другата страна.
            И щото както писа Златко "... и след изказването на хора които не зная откъде и как, но знаеха повече от мен,........."
            И щото даже и по "татово" време, присъдата се даваше след като се изслушат всички страни.
            И щото ако дойда у Вас с полиция да си искам нещо, което сам съм донесъл (докарал), без преди това да съм го искал и да сте ми отказали - щеше да сте бесен. Поне аз щях да съм.
            И щото искам да си изясня за себе си що се разтури убавата работа, а чак после да си правя изводите кой, колко е виновен.
            Щом досега не сте вдянали кво-що значи няма и да вденете!
            Успех все пак!
            Поне вдянахте ли кой-какви пари е дал,кой изтъкна,като причина да не може да запали мотора едно клонче(че го и снима даже-срамота!),кой разкулачи машината...?Или ви е трудно...?
            Странен "дух" сте-регистриран 2005 година със 16 поста за 5 години,който сега чак се е активирал-интересно...?!
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

              Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
              Щом досега не сте вдянали кво-що значи няма и да вденете!
              Успех все пак!
              Поне вдянахте ли кой-какви пари е дал,кой изтъкна,като причина да не може да запали мотора едно клонче(че го и снима даже-срамота!),кой разкулачи машината...?Или ви е трудно...?
              Странен "дух" сте-регистриран 2005 година със 16 поста за 5 години,който сега чак се е активирал-интересно...?!
              Вденах, вденах. Ама това е само едната страна, а от личен опит знам, че при развод няма един виновен.
              Нищо интересно няма в случая. Чета си кротко, не обичам да се намесвам. Ако мога с нещо на някой да помогна - помагам. Активизирал съм се по три причини. Макар и с малко, но съм участвал в подпомагането. Познавам бегло и двете страни, имаме общи приятели. И бях очарован от идеята, която за съжаление пропадна.
              И доколкото виждам, не само аз съм се активизирал след резила в Русия.

              Коментар


              • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                Първоначално публикуван от suzuki team Преглед на мнение
                А ти не можеш ли да се сетиш ако малко се напънеш,трябваше отдавна да ти е станал ясен този колега!
                Не колега,не мога да се сетя а ми е много трудно да се напъвам.
                Не мога да се напъвам че е трябвало ЗДГ да кара обаче ние знаем че ще кара Ал.Иванов.
                Обаче е трябвало.
                Защо това не се разбра в началото кой ще кара и кой не?
                Така че мога да ти кажа(понеже пишеш на ти) че ако се напъна мога много работи които теб изобщо не те интересуват а на мен ми доставят кеф,такива неща за който ти не би си помислил.
                Със себе си съм имал повече проблеми,
                отколкото с всеки друг човек. Нямам по голям враг от самия себе си!!!!!!
                Да изградим Параклис: www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=113508

                Коментар


                • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                  Първоначално публикуван от ZDG Преглед на мнение
                  Здравейте, по настояване на всички от офф-роуд клуб ЧЕРНО МОРЕ- ВАРНА, които знаят истината и както обещах във форума пиша тези редове.
                  С А. Иванов се запознах през 1998 г., когато направих основни ремонти на 4 автомобила за период от 4 месеца. След това не веднъж е споменавал, че лятото на тази година го е изкарал благодарение на мене. Така възникна нашето ?приятелство?, дотолкова че когато реши да си пробва късмета в Малта ми повери своя сервиза да го управлявам.
                  С обещание за дългосрочна работа и перспектива, предложени от него, аз инвестирах в сервиза около 80 000 лв – построих пункт за смяна, ремонт и продажба на автомобилни гуми , направих канал със стенд за предници, диагностичен пункт, бетонирах голяма площадка пред сервиза и т.н. и дооборудвах сервизното помещение с необходимите за целта инструменти и технически съоръжения. Не претендирам закупената техника да е от най-висок клас.
                  След сравнително кратък период от няколко месеца Сашо се върна от Малта и по стечение на обстоятелствата / той нямаше работна ангажираност през този период / се завърна в сервиза . С този факт аз започнах да свиквам постепенно и се примирих. Той събори пункта за гуми и на негово място построи бензиностанция. Разбрах, че моето сервизно участие е на финал – след обратно продаване на част от направените от мен подобрения си възвърнах 24 000 лв.
                  За около 2 години имах мотор. Искрено съм благодарен на А. Иванов за това, че един ден рабрах, че той просто го е продал /парите си ги взех аз разбира се/ и не го обвинявам за това, защото при моя начин и скорост на каране може би днес нямаше да мога да пиша тези редове.
                  След това пред мен стоеше избора: да си купя мотоциклет SuzukiHayabusa или джип за офроуд. По съвет на А. Иванов закупих джип за офроуд от Янчо Терзив. След участие в 2 състезания и поради липса на необходимите познания за поддръжка на такъв автомобил го продадох на А. Иванов на половин цена. Получих 1/4 от цената, която бях заплатил в брой, а другата 1/4 – под формата на труд. Въпреки направените от мен инвестиции в сервиза, не съм протестирал, защото виждах че А. Иванов изпитва финансови затруднения.
                  След това закупих от Австрия друг автообил-Мерцедес G320, който с помощта на А. Иванов превърнахме в полу-туристически, полу-офроуд автомобил.
                  По стечение на обстоятелствата не съм карал в много състезания, защото не съм имал технически изправен автомобил.
                  След дълго обсъждане в края на 2009 г. и началото на 2010 г. се зароди идеята за Дакар – решихме да пробваме да отидем. Там не се допускат външни лица - ако не си прикрепен към състезателен отбор и ако не си платил такса за участие, няма как да бъдеш в лагера на състезателните автомобили .
                  За да видим същността на Дакар решихме да направим и невъзможното за да реализираме нашето участие в състезанието. Решението беше аз да купя кола, като финансирам подготовката и за състезанието и аз да я управлявам, а Мартин Гуменов да купи втори автомобил, като го подготви за себе си с навигатор Александър Джуниър, а Александър Иванов да бъде механик и да осигури джип за асистенция за пренасяне на багажа по време на състезанието. Този начин на разпределение на отговорностите продължи само 2-3 седмици. Александър Иванов осигури две възможности за джип за асистенция, но след известно време явно хората размислиха и се отказаха, Мартин Гуменов също се отказа от своя автомобил /КОЛКО УМНО СА ПОСТЪПИЛИ /. Останахме с един реално осъществим автомобил. Това е избраният и закупен от мен автомобил Тойота - чието брандиране и външен дизайн съм измислил сам, а А. Иванов направи допитване във форума, за да направи съпричастни всички, които се интересуват. Наложително бе и закупуването на автомобил за асистенция - трябваше да избираме между джип без възможности за реално събиране на багажа и резервните гуми, малък камион като компромисно решение или голям камион, който ще върши чудесна работа за целта. Това не беше включено в плана, но желанието да завършим започнатото беше толкова силно, че аз преглътнах и реших да купя и него. Поради ограничени средства се спрях на настоящия камион Ивеко. Най-отговорно мога да заявя, че всички пари за закупуване и направа на автомобилите – Тойота и Ивеко – са лично мои и служебни средства на фирмата ми „Прити Поли” ЕООД. Има детайли по Ивеко-то платени от Мартин Гуменов.
                  Идеята за участието ни на състезанието Дакар се развиваше – първата година искахме да отидем с една кола и един камион за асистенция, а след участието на спонсори - да помислим и за един камион за участие на А. Иванов като състезател , но поради липса на спонсори тези планове се промениха.
                  Мартин Гуменов предостави 5 000 EUR като помощ за подготовка на камиона за асистенция. От тази сума получих 4 000-6 000 лева за осигуряване на климатик за камиона и окабеляване за теглич. Инвестицията на А. Иванов в автомобила е спортната седалка на Александър Джуниър и един трип, който е свален от колата на Мартин Гуменов. Мартин Гуменов предостави и още 8 000 EUR за отбора. Със тези пари А. Иванов закупи всички детайли от sandtler, които тряваше да бъдат закупени от Сашо Ковачев. След като частите за колата ристигнаха бяха платени лично от мен на ръка на А. Иванов, за което нямам документ.
                  Факт е , че А. Иванов е избран за мениджър и управител на отбора. Всички решения, за връзки с медиите и търсене на спонсори, са вземани от него без събиране на общо събрание на отбора и са изцяло негово решение с подкрепата на съпругата му В. Иванова. Като управител на ДАКАР БГ и мениджър на отбора, А. Иванов е отговорен, както за успехите, така и за провала на отбора. И в тази връзка – кой какво говори и обещава пред обществеността, си е лично негово дело и трябва сам да си носи отговорността. Аз не мога да се изправям след всяко негово изказване и да говоря различни от него неща. Това щеше да бъде война в отбора.
                  Аз исках да подготвя автомобил и да изживея приключението Дакар, без намеса на медии , защото аз не търся популярност, а сбъдване на една мечта .
                  От Сашо Ковачев знаете за първоначалното ни лутане и след направата на колата от Габи в Румъния /финансирано от мен/ в средата на месец юли /по мой спомен/ 2010 г. Тойотата влезе в сервиз Алексмоторс. Няколко дни след като започнахме работа по автомобила, една сутрин Сашо влезе ядосан в офиса на сервиза и заяви че не е мой работник и ще прави каквото иска по автомобила. Че не може за всяко нещо да иска разрешение дали и как да бъде направено. Оттогава аз само купувам части и върша работа , с която мога да помагам. Във връзка със заетостта на сервиза като такъв по предназначение, мога да гарантирам , че всички други автомобили са били обслужвани без забавяне поради работа по Тойотата. От сервиза са върнати за неизпълнение 2 или 3 артомобила, тогава когато А. Иванов не е бил в настроение. По колата сме работили : Александър Иванов, Александър Джуниър, Божидар Йорданов.
                  Колата бе завършена в 23 ч. вечерта преди да бъде натоварена на платформа за участие в състезанието Пътя на коприната в Русия . Същата вечер направихме около 10-ина км тестове с Тойотата /колкото и да ви звучи смешно/, всичко беше наред и вече спокойни щяхме да тръгнем за самото състезание.
                  На другата сутрин помолих Александър Джуниър да отиде с колата до автомивка – когато правихме тестовете предната вечер заваля дъжд и колата се изкаля много . Той тръгна и след известно време се обади, че е станала авария – предният капак не бил закопчан и се обърнал и счупил предното стъкло на автомобила. Беше почивен ден, А.Иванов търси безуспешно из цяла България, но никъде нямаше такова стъкло. Аз позвъних на състезатели в Украйна, с които поддържам контакт и оттам получих помощ - предно стъкло, на стойност 400 USD, което ще ни бъде доставено направо в Санкт Петербург. За отношенията ни на състезанието не искам да коментирам , нито за грозния начин поради който отпаднахме, но гарантирам че по колата не е извършвана никаква ремонтна дейност – задния мост не е крив и може би щеше да издържи така и цялото състезание Дакар /при моя начин на каране/. Не претендирам да съм добър пилот, нито къде ще бъда в класирането – за мен това е едно приключение , което искам да изживея , затова давам всичко от себе си и не търся овации.
                  Искам да заявя, че участието ни в Пътя на коприната бе любезно спонсорирано от Община Варна, бяха осигурени транспортните разходи – гориво и самолетни билети. За похарчването на тези средства по предназначение мога лично да гарантирам. За всички други спонсорски пари не мога да кажа как и по какъв начин са били използвани поради простия факт, че не се е водило отчетност за тях – колко пари са постъпили и за какво са изразходвани .
                  След като си взех колата и камиона с помощта на полиция на 24.09.2010 г. , направих последен опит да се разбера с А. Иванов , но той ми поиска сумата 50 000 лв за да си взема частите в момента. За мен това е изнудване, с кото не съм съгласен. Аз му предложих 10 000 лв – средства, които смятам че ще загубя по адвокатски услуги. Той се съгласи на тази сума , но с отсрочка – да ми върне частите през месец декември. Той не е претендирал частите да са негови нито пред мене, нито пред полицаите. Просто иска пари. Не мога да оставя случилото се без жалба, обясних му и това, понеже имам изписвани средства от моята фирма и при една данъчна ревизия не мога да предоставя една купчина желязо струваща над 200 000 лв. Това , че всички фактури са на името на Алекс моторс си има логично обяснение – при вливане на спонсорски пари, част от похарчените от мен средства за части на автомобила щяха да се фактурират на името на Дакар БГ и част от колата става автоматично собственост на клуба Дакар БГ, ако ли не – то тогава остава варианта с фактуриране на моята фирма Прити Поли ЕООД. Така всички части за колата, както и моите гащиризони, обувки, бельо, седалка, каска и др. които трябваше да бъдат префактурирани, са на името на Алексмоторс. Сега осъзнавам своята грешка. Не послушах ДЕЛФИНА. Още в началото, той ме извика и ми каза „Да знаеш, че в офф-роуда приятели няма. ВНИМАВАЙ!”. Чак сега разбирам каво е имал впредвид.
                  След тези простотии които се случиха, и след изказването на хора които не зная откъде и как, но знаеха повече от мен, се обадиха и много хора който искаха да помогнат да се възстанови колата и да ми помогнат за да не се пропусне това издание на ДАКАР. За жалост, поради малкото време което остана всичко вече пропадна. Благодарен съм на всички който искаха да помогнат /песимисти и оптимисти/. Но все пак аз съм извървял първата стъпка, взел съм си поука и ще работя за да постигна целта си, макар и с много горчилка в устата. Надявам се до някаква степен да съм отговорил на въпросите които ви вълнуват. И все пак колкото и трудно да е състезанието – не ме плаши! Плаши ме това че за да се отиде трябва да има ОТБОР. И в този ОТБОР трябва да има хора кито да мислят като екип и да дават всичко от себе си за постигане на крайната цел. Да държат на думата си и да отстояват идеите си независимо колко ще им струва това. Мисля че друг начин няма. Не зная дали това е възможно в България. Само бъдещето ще покаже. Дано да не сме НАЙ-КАЛПАВАТА НАЦИЯ В ЕВРОПА.
                  Искам да се извиня на всички, които да съм обидил или огорчил с моите действия или бездействия!
                  Защо не казахте в началото че вие трябва да карате колата а останахте в сянка до преди две седмици
                  Остнахме с впечатлението че Алексмоторс поемат сами начинанието Дакар,Бг-2011 без да се знае за вас а всъщост(който плаща,той поръча музиката)вие сте основния спонсор без който това начинание щеше да гледаме само по телевизорите.
                  Упрека ми е към вас че не казахте в началото....Аз ще карам и точка по въпроса.
                  Иначе,респект и уважение за средтсвата които сте хварлили за това начинание.
                  Успех и късмет!
                  Със себе си съм имал повече проблеми,
                  отколкото с всеки друг човек. Нямам по голям враг от самия себе си!!!!!!
                  Да изградим Параклис: www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=113508

                  Коментар


                  • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                    Първоначално публикуван от djcrazy78 Преглед на мнение
                    Защо не казахте в началото че вие трябва да карате колата а останахте в сянка до преди две седмици
                    Остнахме с впечатлението че Алексмоторс поемат сами начинанието Дакар,Бг-2011 без да се знае за вас а всъщост(който плаща,той поръча музиката)вие сте основния спонсор без който това начинание щеше да гледаме само по телевизорите.
                    Упрека ми е към вас че не казахте в началото....Аз ще карам и точка по въпроса.
                    Иначе,респект и уважение за средтсвата които сте хварлили за това начинание.
                    Успех и късмет!
                    Златко е отговорил на въпроса ти. Те са били отбор. Когато единият каже нещо на медийте другият си прави пас, за да не станат смешни - така е при отборите, в семейството, при партньори в бизнеса и т.н.т. , защото иначе си подбиват реномето и се излагат.

                    Коментар


                    • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                      Първоначално публикуван от ZDG Преглед на мнение
                      След като си взех колата и камиона с помощта на полиция на 24.09.2010 г. , направих последен опит да се разбера с А. Иванов , но той ми поиска сумата 50 000 лв за да си взема частите в момента. За мен това е изнудване, с кото не съм съгласен. Аз му предложих 10 000 лв – средства, които смятам че ще загубя по адвокатски услуги. Той се съгласи на тази сума , но с отсрочка – да ми върне частите през месец декември.
                      На никой ли не му направи това впечатление??? Сещате ли се защо чак декември?!?!? Това се казва патриот! Истински Българин! Браво!

                      Коментар


                      • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                        Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                        На никой ли не му направи това впечатление??? Сещате ли се защо чак декември?!?!? Това се казва патриот! Истински Българин! Браво!
                        Еее не сме толкова прости, сещаме се - през декември защото тогава е Коледа естествено....

                        Коментар


                        • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                          Прочетохме тезата на Златко. Изглежда правдива.
                          Но както казах по-нагоре в темата-истината винаги е някъде по средата. Затова очаквам изказвантео и на Алекс. За да можем да преценим кой и къде се опитва да дърпа чергата на истината към него си.
                          Както се вижда-напоследък другата страна мълчи. Ако продължава така-като единствено обяснение остава това на Златко. Ако те имат с какво да оспорят написаното от него-да го направят. В противен случай признават, че са грешни, и Златко е прав за всичко.
                          Чакаме отговор.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                            Чета тук от г@@а на географията в Йордания и не мога да заспя. В устата ми е горчиво и нямам думи. Не знам какво да мисля и какво да пиша, разочарованието е голямо за 10 дена каква помия....... Като цапнат с парцал съм а утре имам да минавам 300км на 2 колела. Спирам всякакви контакти поне да си изкарам експедицията без тази съпунка

                            Коментар


                            • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              Прочетохме тезата на Златко. Изглежда правдива.
                              Но както казах по-нагоре в темата-истината винаги е някъде по средата. Затова очаквам изказвантео и на Алекс. За да можем да преценим кой и къде се опитва да дърпа чергата на истината към него си.
                              Както се вижда-напоследък другата страна мълчи. Ако продължава така-като единствено обяснение остава това на Златко. Ако те имат с какво да оспорят написаното от него-да го направят. В противен случай признават, че са грешни, и Златко е прав за всичко.
                              Чакаме отговор.
                              Нали знаеш какво е казал народа,че мълчанието е знак на съгласие! Повече не е нужно!
                              Иво (таксито) Андреев
                              0988 91 80 50
                              Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

                              Коментар


                              • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                                Първоначално публикуван от djcrazy78 Преглед на мнение
                                Не колега,не мога да се сетя а ми е много трудно да се напъвам.
                                Не мога да се напъвам че е трябвало ЗДГ да кара обаче ние знаем че ще кара Ал.Иванов.
                                Обаче е трябвало.
                                Защо това не се разбра в началото кой ще кара и кой не?
                                Така че мога да ти кажа(понеже пишеш на ти) че ако се напъна мога много работи които теб изобщо не те интересуват а на мен ми доставят кеф,такива неща за който ти не би си помислил.
                                Явно е трябвало да съм по подробен,ама нейсе! Съжалявам,че не си разбрал какво се опитвам да ти кажа!
                                Иво (таксито) Андреев
                                0988 91 80 50
                                Каджива Елефант 750 Лъки Експлорър 89-та

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X