Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

    Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
    Според мен сега единствената му схема е наистина да отиде на Дакар и вероятно ако трябва ще си продаде жилището за да го направи.
    Само да не му се наложи да го продаде, за да плати джипа, който е съсипал. Аз ако не мога да извадя 4000 евро за такса ще се замисля, преди да съсипя джип на цена с още една нула отзад.
    Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

    Коментар


    • #62
      От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

      "Как ще си оставиш чантата в таксито бе?"
      "ами той шофиора беше Бьлгарин, вие сте готини ...".
      Всеки разлаял кучетете толкова много и намесил Бьлгария, има морална отговорност. С тази свинщина сте се изсрали на всеки един Бьлгарин на главата.
      За тоя дето го е направил- пожелавам ти никога повече да не ти се отдаде вьзможността да повториш направеното!!!
      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

      Коментар


      • #63
        От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

        Събитията от изминалите дни яко са се запътили към учреждение, за което отговарят, ако не синини униформи, то поне бели престилки.
        Когато някой не може да се справи със собствените си демони, то резултата е закономерен.
        Следя темата, но не с интерес, а с омерзение.
        Любител на моторните спортове? Фен на офроуда?
        Не. Съсипването на бегачката не е дело на такъв човек!
        Какъв ли ще е резултата от финансовата ревизия
        ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

        Коментар


        • #64
          От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

          Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
          Събитията от изминалите дни яко са се запътили към учреждение, за което отговарят, ако не синини униформи, то поне бели престилки.
          Когато някой не може да се справи със собствените си демони, то резултата е закономерен.
          Следя темата, но не с интерес, а с омерзение.
          Любител на моторните спортове? Фен на офроуда?
          Не. Съсипването на бегачката не е дело на такъв човек!
          Какъв ли ще е резултата от финансовата ревизия
          Привет!
          Пламене вероятно си прав приятелю...все пак си по вътре в нещата от нас...
          Най ме е яд, че една надежда на толкова много Българи бе поругана по такъв жесток начин...
          Кефя се на подписа ти...
          Цървула...
          Последно редактирано от hun_ter; 24-09-10, 07:56. Причина: допълнение
          Историята на цивилизацията може да се опише с шест думи: колкото повече знаеш, толкова повече можеш.
          .................................................................................................
          Е. Абу

          Коментар


          • #65
            От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

            Позор за българското знаме. Като чета тази и другата тема се чувствам все едно съм махмурлия.
            [COLOR=red]ГАААЗ до тенекията![/COLOR]
            [COLOR=palegreen]Спирачките са за страхливите.[/COLOR]

            Коментар


            • #66
              От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

              Мисля, че вече трябва да поуспокоим емоциите.
              Преди 45 години, когато бях дете имаше едно такова правило:
              " Падналия не го ритат "
              По късно с развитиети на демокрацията, това правило се изгуби някъде.
              Или пък аз остарях

              Работата е ясна. Започнали са дело заедно, набелязали са "цел до която фаровете им не осветяват."
              Разчитали са на Големия Спонсор - впрочем в България с нейните 7 милиона, такъв може да бъде само "Лукойл".
              Дори и такъв гигант едва ли ще намери начин да си върне от реклама необходимите милион - милион и половина евро.

              На по късен етап, когато фаровете са осветили бързо задаващата се пропаст, всички действия са извършени в състояние на Афект.
              Отговорността голяма, възможност за реализация нула.
              В състояние на Афект, човек често греши и няма обяснение за глупостите дето е натворил.

              Както знаем от детските приказки - мнозина се изпъчваха отпред с думите :
              -Аз ще убия Змея ! И ставаха за смях, или за резил...............

              Само един успя Свети Георги. Затова и го зовем Светец.
              Винаги се намира. Рано или късно.
              И никога в началото не се знае.

              P.S. Колегите тук са от неуспелите. В мойте очи това не ги прави чак толкоз виновни !
              Последно редактирано от Nik Nikolov; 24-09-10, 09:05.
              Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

              Коментар


              • #67
                От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                Ъъъъъ, сега за светец ли даа..?А ние, от кои сме ние, фенове? кръводарители?балъци?..ъхххх (злоба)
                Око за око и светът ще ослепее

                Коментар


                • #68
                  От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                  Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
                  Чета всичко от началото заедно с изтритите постове, но тогава бяха по-скоро като нападки, без нищо конкретно. Както и да е. Оставам си пак с поговорката, че мъжко дупе един път се ...., макар вече да съм изгубил бройката. Ще чакам други участници да се появят, пък до тогава ще гледам как чужденците се подготвят и ще им се радвам.
                  А защо не възстановите изтритите постове от другата тема с изключение на грубите и нецензурни изрази /дано няма такива/, за да могат всички да прочетат и да си изградят собствено мнение за събитията. Четейки другата тема многократно съм се натъквал на постове, които после изчезват. Мисля, че няма от какво да се притеснявате, Големия резил вече стана, а темата може поне малко повече яснота да внесе.

                  П.П. И ако може да отключите другата тема и слеете двете.
                  Много ли искам?

                  Сори за спама.

                  П. П. 2
                  Първоначално публикуван от Тануцо Преглед на мнение
                  В случая Бойко имаше предвид (99%), че е чел постовете ПРЕДИ да бъдат изтрити.



                  Така че не сте изпуснали някакви тайнства, извън публикуваните в темата. Просто е трябвало да ги видите, преди да бъдат изтрити от организатора.
                  Още 1 път съжалявам че прибързах и не прочетох темата до края. Поизясниха ми се нещата.

                  Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                  ....Има и още неща но отново не е нужно да ги знаете напълно...
                  Ако не ги знаем напълно, коя част от тях трябва все пак да знаем?
                  Последно редактирано от s_s1; 24-09-10, 10:06. Причина: П.П.
                  Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                  "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                  Коментар


                  • #69
                    От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                    Относно изтритите постове:

                    1. Оставете го Бойко, той е е модератор в раздела за Ендуро, няма възможност нито да вижда изтрити постове в този раздел, нито да ги възстановява.

                    2. Наистина супер модераторите и администраторите имаме техническата възможност да виждаме и възстановяваме такива в целия форум, но това си е функция на софтуеъра. Принципно, както е цитирал Тануцо, подфорумите на организаторите се модерират само от тях, нникой рка.

                    3. За да не става прецедент, който в бъдеще ще донесе само беди, постове в онази тема няма да се възстановяват, а тази тема е в подфорум, където организаторите не могат да трият и който има нещо да казва, може да го каже.
                    Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                    Коментар


                    • #70
                      От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                      Понеже темата за участието на бълтарски отбор на Дакар страшно много ме вълнуваше я следях постоянно. Отварям форума и гледам първо всички теми за Дакар. Точно по тази причина съм чел всичко преди да е изтрито. Няма нищо загубено в тези изтрити постове, което да не е отново написано /няколко пъти/ или пък, което да е съдържало някаква истина. Всичко си го има в темите и в момента.

                      Коментар


                      • #71
                        От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                        На реката и е нужна една чаша катран и тя вече е мръсна. Някои знае ли че:

                        -Алекса си затвори сервиза за 8 месеца и не се интересуваше от нищо освен от колата и от Дакар.

                        -Целия екип на Алекса (синове,автомонтьори и съпруга) работиха денонощно и трошиха нерви през цялото това време като не е взел и стотинка за труд

                        -Алекса през цялото време се самоиздържа и харчи спестявания предвид затворения сервиз

                        -Злати казва на Алекс ,е колата е смотана,грозна и 80% от нея не му харесват, както и че за нищо не става макар ,че е бил там в процеса на работа и колата мина прегледа и удобрението на АСО

                        -Алекса вложи около 130 000 лв в начинанието като 40% от тях са спонсорски осигурени изключително и само от него без да споменаваме материялната помощ

                        -Алекса няма нищо на негово име освен платежни и фактури за части по колата и камиона

                        -Алекса осигрява безплатна асистенция,безплатен навигатор за начинанието като си поема всички разходи по транспорт,хотел,такси за участие ,храна и други

                        -всичко свалено от автомобила е закупено от Алекса за което има и надлежна документация

                        -Автомобила не е унищожен ,а просто са му върнати оригиналните части по някои места (след като полицията поиска да вземе камиона и Тойотата,а не преди това) , с изключение на таблото ,което беше рязано и прекроявано за тунинга, а другите са натоварени в камиона

                        -Златко и Алек(малкия) нямат и 1минута карано заедно преди СилкУей(питам защо)

                        Гореизложените факти са от мен ,който,ако не всеки ден ,то през ден съм бил в сервиза на Алексмоторс .Поздрави


                        .............Алекса ще кара на Дакар 2011
                        [FONT=Comic Sans MS]
                        [/FONT]

                        Коментар


                        • #72
                          От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                          Ти на това "тунинг" ли му викаш???




                          На теб в сервиз така ли ти "връщат" оригиналните части???




                          Първоначално публикуван от ЦОНКО Преглед на мнение
                          -Алекса осигрява безплатна асистенция,безплатен навигатор за начинанието като си поема всички разходи по транспорт,хотел,такси за участие ,храна и други
                          ... с идеята да осигури и безплатен пилот.
                          Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                          Коментар


                          • #73
                            От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                            Първоначално публикуван от ЦОНКО Преглед на мнение


                            .............Алекса ще кара на Дакар 2011


                            М..а му стара, А ДАНО! Казвам го, защото горното мнение звучи като такова от човек, знаещ какво говори и разполагащ с информация.

                            "Алекс", или който и да било...
                            От самото начало си личеше, че наблюдаваме ежби между две групи (изобщо не се наемам да анализирам генезиса им). Аз, като просто една от "заблудените овчици", еднакво и много далеч и от двете фракции, искам само да видя български отбор на Дакар.
                            Но наистина БЪЛГАРСКИ ОТБОР (оставете настрана иначе вярната теза, че там национални отбори няма). Да, няма такива в смисъла на сборни от останалите клубове, но страната на произход на конкретните отбори е ясно дефинирана.
                            С огромно и искрено уважение към другите двама българи, които се готвят за това състезание и техният екип - не мога да не обърна внимание на положението, че никой не счита Манчестър за български отбор, въпреки, че Бербатов е българин, никой не считаше и Барселона за български по времето, когато там играеше Стоичков и пр. и пр.

                            А дано целият този цирк, който наблюдаваме в последните няколко дни, обективно да е само буря в чаша вода, предизвикана от епизодичен инцидент във иначе съществуващ и истински отбор...
                            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                            Коментар


                            • #74
                              От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                              Извинявам се... АМА НЕ ИЗДЪРЖАМ вече да Ви чета глупостите.
                              (Не познавам лично Злати, и не съм Адвокат или ПРИЯТЕЛ на АЛЕКСА, просто съм от Варна и сме били заедно по гори и състезания.)

                              Защо в тази МИЛА ни РОДИНА всеки разбира от ВСИЧКО ???
                              1. Как така става: идва някакъв си ЗЛАТИ с 300 000лева и става СЪСТЕЗАТЕЛ, при това по-добър от Алекса, който вече няма място по секциите да си нареди купите?
                              2. Идеята на малкия ДАКАР е била да се тества колата.... а Злати е раздавал всичката газ, даже се хвали с 18-то мято.

                              Като 2-ро поколение СЪСТЕЗАТЕЛ, знам че основната идея е да стигнеш до ФИНАЛА, и да опазиш машината колкото може по-здрава.

                              ЗАЩО не направим както в Белите страни???
                              Злати, явно може да изкарва пари - ами да бъде СПОНСОР и да върне колата (колкото е останало от нея) в сервиза.
                              А Алекс - да я възтанови и да отиде на ДАКАР
                              По този начин и другите спонсори и хората с фанелките ще си запазат вярата, че този път и в България ще се направи НЕЩО.

                              Казано по ПРОСТО, (че да го схванат някой хора.)
                              Човека с парите - СПОНСОР
                              Човека с наградите - СЪСТЕЗАТЕЛ

                              P.S. Освен джип имам и мотор. И там е същата трагедия.... всеки който си купи мотор се мисли за МОТОРИСТ.
                              P.S.2 - Злати, не се познаваме и не се заяждам с теб. Ако искаш на 29 или 30 ще съм в София. Телефона ми го имам в подписа, може да пием по 1 бира някъде, интересно ми е как се дават 300 000 за 1 състезание. Моят "бюджет" никога не е стигал 3000.
                              Последно редактирано от Kaskadiora; 24-09-10, 12:21.
                              Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                              http://www.cardomain.com/ride/2562837

                              Коментар


                              • #75
                                От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                                Пак няма да коментирам, изводите сами си ги направете от прес-съобщението днес до електронните издания...

                                Промени в отбора на ДАКАР БГ след „Пътят на коприната”
                                Sep 24, 2010

                                Реклама


                                На 11.09.2010 г. нашият отбор стартира 28-ми по трасето на „Пътят на коприната”. В етап 1 от надпреварата /Санкт-Петербург - Старая Русса с обща дължина 416км/ стартираха общо 43 автомобила. Успяха да финишират 37, включително и отборът ни, който се класира в дебютния си етап 18-ти, на 30 секунди след Марк Милар от отбора на VOLKSWAGEN. Навигацията е сложна, тъй като времето е лошо, а изненадите много. Въпреки това, на финала автомобилът е здрав и без никакви технически проблеми.

                                12.09 - Етап 2 - Старая Русса – Вязма. Поради лошото време стартът се отлага с два часа. Дължината на етапа е 660км, с две скоростни отсечки. След първата, нашият отбор има теч от задната полуоска, поради което се налага да намалят скоростта. В крайна сметка финишират 22-ри.

                                13.09 - Етап 3 – Вязма – Липецк, с дължина 607км. След дълъг преход, преди скоростната отсечка, асистенцията трябва да смени проблемната полуоска, за да може отборът да продължи да се състезава. Финишират 23ти в общото класиране. Вечерта на 13.09 се установява, че има сериозен проблем с електрониката и колата не може да запали. Няма възможност за детайлна диагностика на място, поради което автомобилът отпътува обратно за България. Екипажът е доволен от представянето си, въпреки проблемите с колата и неразбирателството в отбора.

                                След завръщането в България, при анализиране на проблемите по време на надпреварата, екипажът продължава да не може да постигне единомислие за начина, по който трябва да се състезават занапред и спазването на определени морални норми. Като резултат Златко Георгиев бива официално отстранен от АСК Дакар БГ. Той е финансирал голяма част от начинанието до момента и поради тази причина колата и асистентския камион остават при него.

                                Александър Иванов и Александър Иванов-джуниър ще се състезават на ДАКАР 2011 с друг автомобил, който ще бъде закупен или нает в следващите няколко дни, към момента са в процес на преговори. Автомобилът е сертифициран по ФИА и напълно готов за тежкото състезание.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X