Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

    Първоначално публикуван от ghost Преглед на мнение
    Щото по навик искам отчети. )) Може би грешката си е моя и съм се изразил неправилно.
    И щото според мене беше редно да си го напишат самите те, а не някой да им адвокатства.
    И благодаря за съвета. Ще ги питам.
    А за парите които съм дал, не са толкова много, че да ме интересува за какво са изхарчени.
    Колега тук всички се познаваме я дай един отчет и се разкрий кой си ти.

    Коментар


    • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

      Първоначално публикуван от ghost Преглед на мнение
      Това е Вашата психология. Защо мислите, че останалите са като Вас?
      Виж, господин неизвестен та то се случва, само кьорав и малоумен не могат да го видят, ааа и тия дето не искат...
      и не ми пиши на Вие, ако го исках там нямаше да има прякор а име и фамилия
      Око за око и светът ще ослепее

      Коментар


      • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

        Здравейте, по настояване на всички от офф-роуд клуб ЧЕРНО МОРЕ- ВАРНА, които знаят истината и както обещах във форума пиша тези редове.
        С А. Иванов се запознах през 1998 г., когато направих основни ремонти на 4 автомобила за период от 4 месеца. След това не веднъж е споменавал, че лятото на тази година го е изкарал благодарение на мене. Така възникна нашето ?приятелство?, дотолкова че когато реши да си пробва късмета в Малта ми повери своя сервиза да го управлявам.
        С обещание за дългосрочна работа и перспектива, предложени от него, аз инвестирах в сервиза около 80 000 лв – построих пункт за смяна, ремонт и продажба на автомобилни гуми , направих канал със стенд за предници, диагностичен пункт, бетонирах голяма площадка пред сервиза и т.н. и дооборудвах сервизното помещение с необходимите за целта инструменти и технически съоръжения. Не претендирам закупената техника да е от най-висок клас.
        След сравнително кратък период от няколко месеца Сашо се върна от Малта и по стечение на обстоятелствата / той нямаше работна ангажираност през този период / се завърна в сервиза . С този факт аз започнах да свиквам постепенно и се примирих. Той събори пункта за гуми и на негово място построи бензиностанция. Разбрах, че моето сервизно участие е на финал – след обратно продаване на част от направените от мен подобрения си възвърнах 24 000 лв.
        За около 2 години имах мотор. Искрено съм благодарен на А. Иванов за това, че един ден рабрах, че той просто го е продал /парите си ги взех аз разбира се/ и не го обвинявам за това, защото при моя начин и скорост на каране може би днес нямаше да мога да пиша тези редове.
        След това пред мен стоеше избора: да си купя мотоциклет SuzukiHayabusa или джип за офроуд. По съвет на А. Иванов закупих джип за офроуд от Янчо Терзив. След участие в 2 състезания и поради липса на необходимите познания за поддръжка на такъв автомобил го продадох на А. Иванов на половин цена. Получих 1/4 от цената, която бях заплатил в брой, а другата 1/4 – под формата на труд. Въпреки направените от мен инвестиции в сервиза, не съм протестирал, защото виждах че А. Иванов изпитва финансови затруднения.
        След това закупих от Австрия друг автообил-Мерцедес G320, който с помощта на А. Иванов превърнахме в полу-туристически, полу-офроуд автомобил.
        По стечение на обстоятелствата не съм карал в много състезания, защото не съм имал технически изправен автомобил.
        След дълго обсъждане в края на 2009 г. и началото на 2010 г. се зароди идеята за Дакар – решихме да пробваме да отидем. Там не се допускат външни лица - ако не си прикрепен към състезателен отбор и ако не си платил такса за участие, няма как да бъдеш в лагера на състезателните автомобили .
        За да видим същността на Дакар решихме да направим и невъзможното за да реализираме нашето участие в състезанието. Решението беше аз да купя кола, като финансирам подготовката и за състезанието и аз да я управлявам, а Мартин Гуменов да купи втори автомобил, като го подготви за себе си с навигатор Александър Джуниър, а Александър Иванов да бъде механик и да осигури джип за асистенция за пренасяне на багажа по време на състезанието. Този начин на разпределение на отговорностите продължи само 2-3 седмици. Александър Иванов осигури две възможности за джип за асистенция, но след известно време явно хората размислиха и се отказаха, Мартин Гуменов също се отказа от своя автомобил /КОЛКО УМНО СА ПОСТЪПИЛИ /. Останахме с един реално осъществим автомобил. Това е избраният и закупен от мен автомобил Тойота - чието брандиране и външен дизайн съм измислил сам, а А. Иванов направи допитване във форума, за да направи съпричастни всички, които се интересуват. Наложително бе и закупуването на автомобил за асистенция - трябваше да избираме между джип без възможности за реално събиране на багажа и резервните гуми, малък камион като компромисно решение или голям камион, който ще върши чудесна работа за целта. Това не беше включено в плана, но желанието да завършим започнатото беше толкова силно, че аз преглътнах и реших да купя и него. Поради ограничени средства се спрях на настоящия камион Ивеко. Най-отговорно мога да заявя, че всички пари за закупуване и направа на автомобилите – Тойота и Ивеко – са лично мои и служебни средства на фирмата ми „Прити Поли” ЕООД. Има детайли по Ивеко-то платени от Мартин Гуменов.
        Идеята за участието ни на състезанието Дакар се развиваше – първата година искахме да отидем с една кола и един камион за асистенция, а след участието на спонсори - да помислим и за един камион за участие на А. Иванов като състезател , но поради липса на спонсори тези планове се промениха.
        Мартин Гуменов предостави 5 000 EUR като помощ за подготовка на камиона за асистенция. От тази сума получих 4 000-6 000 лева за осигуряване на климатик за камиона и окабеляване за теглич. Инвестицията на А. Иванов в автомобила е спортната седалка на Александър Джуниър и един трип, който е свален от колата на Мартин Гуменов. Мартин Гуменов предостави и още 8 000 EUR за отбора. Със тези пари А. Иванов закупи всички детайли от sandtler, които тряваше да бъдат закупени от Сашо Ковачев. След като частите за колата ристигнаха бяха платени лично от мен на ръка на А. Иванов, за което нямам документ.
        Факт е , че А. Иванов е избран за мениджър и управител на отбора. Всички решения, за връзки с медиите и търсене на спонсори, са вземани от него без събиране на общо събрание на отбора и са изцяло негово решение с подкрепата на съпругата му В. Иванова. Като управител на ДАКАР БГ и мениджър на отбора, А. Иванов е отговорен, както за успехите, така и за провала на отбора. И в тази връзка – кой какво говори и обещава пред обществеността, си е лично негово дело и трябва сам да си носи отговорността. Аз не мога да се изправям след всяко негово изказване и да говоря различни от него неща. Това щеше да бъде война в отбора.
        Аз исках да подготвя автомобил и да изживея приключението Дакар, без намеса на медии , защото аз не търся популярност, а сбъдване на една мечта .
        От Сашо Ковачев знаете за първоначалното ни лутане и след направата на колата от Габи в Румъния /финансирано от мен/ в средата на месец юли /по мой спомен/ 2010 г. Тойотата влезе в сервиз Алексмоторс. Няколко дни след като започнахме работа по автомобила, една сутрин Сашо влезе ядосан в офиса на сервиза и заяви че не е мой работник и ще прави каквото иска по автомобила. Че не може за всяко нещо да иска разрешение дали и как да бъде направено. Оттогава аз само купувам части и върша работа , с която мога да помагам. Във връзка със заетостта на сервиза като такъв по предназначение, мога да гарантирам , че всички други автомобили са били обслужвани без забавяне поради работа по Тойотата. От сервиза са върнати за неизпълнение 2 или 3 артомобила, тогава когато А. Иванов не е бил в настроение. По колата сме работили : Александър Иванов, Александър Джуниър, Божидар Йорданов.
        Колата бе завършена в 23 ч. вечерта преди да бъде натоварена на платформа за участие в състезанието Пътя на коприната в Русия . Същата вечер направихме около 10-ина км тестове с Тойотата /колкото и да ви звучи смешно/, всичко беше наред и вече спокойни щяхме да тръгнем за самото състезание.
        На другата сутрин помолих Александър Джуниър да отиде с колата до автомивка – когато правихме тестовете предната вечер заваля дъжд и колата се изкаля много . Той тръгна и след известно време се обади, че е станала авария – предният капак не бил закопчан и се обърнал и счупил предното стъкло на автомобила. Беше почивен ден, А.Иванов търси безуспешно из цяла България, но никъде нямаше такова стъкло. Аз позвъних на състезатели в Украйна, с които поддържам контакт и оттам получих помощ - предно стъкло, на стойност 400 USD, което ще ни бъде доставено направо в Санкт Петербург. За отношенията ни на състезанието не искам да коментирам , нито за грозния начин поради който отпаднахме, но гарантирам че по колата не е извършвана никаква ремонтна дейност – задния мост не е крив и може би щеше да издържи така и цялото състезание Дакар /при моя начин на каране/. Не претендирам да съм добър пилот, нито къде ще бъда в класирането – за мен това е едно приключение , което искам да изживея , затова давам всичко от себе си и не търся овации.
        Искам да заявя, че участието ни в Пътя на коприната бе любезно спонсорирано от Община Варна, бяха осигурени транспортните разходи – гориво и самолетни билети. За похарчването на тези средства по предназначение мога лично да гарантирам. За всички други спонсорски пари не мога да кажа как и по какъв начин са били използвани поради простия факт, че не се е водило отчетност за тях – колко пари са постъпили и за какво са изразходвани .
        След като си взех колата и камиона с помощта на полиция на 24.09.2010 г. , направих последен опит да се разбера с А. Иванов , но той ми поиска сумата 50 000 лв за да си взема частите в момента. За мен това е изнудване, с кото не съм съгласен. Аз му предложих 10 000 лв – средства, които смятам че ще загубя по адвокатски услуги. Той се съгласи на тази сума , но с отсрочка – да ми върне частите през месец декември. Той не е претендирал частите да са негови нито пред мене, нито пред полицаите. Просто иска пари. Не мога да оставя случилото се без жалба, обясних му и това, понеже имам изписвани средства от моята фирма и при една данъчна ревизия не мога да предоставя една купчина желязо струваща над 200 000 лв. Това , че всички фактури са на името на Алекс моторс си има логично обяснение – при вливане на спонсорски пари, част от похарчените от мен средства за части на автомобила щяха да се фактурират на името на Дакар БГ и част от колата става автоматично собственост на клуба Дакар БГ, ако ли не – то тогава остава варианта с фактуриране на моята фирма Прити Поли ЕООД. Така всички части за колата, както и моите гащиризони, обувки, бельо, седалка, каска и др. които трябваше да бъдат префактурирани, са на името на Алексмоторс. Сега осъзнавам своята грешка. Не послушах ДЕЛФИНА. Още в началото, той ме извика и ми каза „Да знаеш, че в офф-роуда приятели няма. ВНИМАВАЙ!”. Чак сега разбирам каво е имал впредвид.
        След тези простотии които се случиха, и след изказването на хора които не зная откъде и как, но знаеха повече от мен, се обадиха и много хора който искаха да помогнат да се възстанови колата и да ми помогнат за да не се пропусне това издание на ДАКАР. За жалост, поради малкото време което остана всичко вече пропадна. Благодарен съм на всички който искаха да помогнат /песимисти и оптимисти/. Но все пак аз съм извървял първата стъпка, взел съм си поука и ще работя за да постигна целта си, макар и с много горчилка в устата. Надявам се до някаква степен да съм отговорил на въпросите които ви вълнуват. И все пак колкото и трудно да е състезанието – не ме плаши! Плаши ме това че за да се отиде трябва да има ОТБОР. И в този ОТБОР трябва да има хора кито да мислят като екип и да дават всичко от себе си за постигане на крайната цел. Да държат на думата си и да отстояват идеите си независимо колко ще им струва това. Мисля че друг начин няма. Не зная дали това е възможно в България. Само бъдещето ще покаже. Дано да не сме НАЙ-КАЛПАВАТА НАЦИЯ В ЕВРОПА.
        Искам да се извиня на всички, които да съм обидил или огорчил с моите действия или бездействия!
        [SIGPIC][/SIGPIC]
        Златко Георгиев
        [EMAIL="zdg60@abv.bg"]zdg60@abv.bg[/EMAIL]

        Коментар


        • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

          Само 50-на поста по нагоре един от супермодераторите питаше кой е Златко. Явно не всички се познаваме.
          Аз съм просто кибик, който от време на време ходи да ръкопляска по състезанията Ви. И който когато има някаква благородна кауза дава по някой лев. Не много, но според възможностите си и от сърце. Познавам бегло Златко, защото от време на време се храня в ресторанта му. Познавам и Алекса горе долу колкото Златко. Бях възхитен от идеята им и чрез общ приятел си закупих тениски и шапки. И не ме е срам и ще си ги нося. Не искам да обиждам никого, пази Боже, но се изговориха много приказки и малко факти. Аааа вече има и Факти...

          Коментар


          • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

            Това което писа Златко е страшно.
            А сем Иванови кога ще се включат много съм любопитен.

            Коментар


            • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

              Първоначално публикуван от Ico_Ns Преглед на мнение
              Виж, господин неизвестен та то се случва, само кьорав и малоумен не могат да го видят, ааа и тия дето не искат...
              и не ми пиши на Вие, ако го исках там нямаше да има прякор а име и фамилия
              Мисля, че вече бъркаш. А говоря на Вие, щото преди много години мама и тате така са ме учили. Съжалявам, ако това Ви обижда, но нямам нищо против да ми говорите на ти

              Коментар


              • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                Първоначално публикуван от valkov.val Преглед на мнение
                Това което писа Златко е страшно.
                А сем Иванови кога ще се включат много съм любопитен.
                Много много страшно. Ама вече има факти и то от първа ръка.

                Коментар


                • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                  Първоначално публикуван от ghost Преглед на мнение
                  Много много страшно. Ама вече има факти и то от първа ръка.
                  Много хора от форума не писаха нищо против Алекса за да не стават скандали преди Дакар.
                  Аз също бях един потърпевш незнам по каква причина но замълчах но сега чашата преля.

                  Коментар


                  • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                    Хубаво е, че Златко написа своята истина. Надявам се и Алекса да се престраши...

                    П.П.За "протокола", колеги да не забравяме, че кибика(включвам и себе си в това число) има право на едно обаждане и собствени цигари.

                    Коментар


                    • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                      Първоначално публикуван от Dandi Преглед на мнение
                      Та както вече казах в една друга тема:


                      Мнение на Dandi

                      п:с Семейство Иванови нищо ли няма да напишете. Преди бяхте много сръчни с клавиатурата и търкането на постовете.
                      Както вече бях писал само ме избива на смях от вашите изказвания и постижения.




                      Чакаме обяснени за БОЯ в гърдите и ДУШЕНЕТО С БЪЛГАРСКИЯТ ФЛАГ
                      ...
                      WWW.FBRALLYRAID.COM

                      Коментар


                      • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                        Първоначално публикуван от valkov.val Преглед на мнение
                        Много хора от форума не писаха нищо против Алекса за да не стават скандали преди Дакар.
                        Аз също бях един потърпевш незнам по каква причина но замълчах но сега чашата преля.
                        За разлика от Вас, занимаващите се с оффроуд, аз не познавам отблизо, нито Златко, нито Алекса. Не съм имал вземане даване с тях. Но пък това ми дава възможност да гледам нещата, що годе безпристрастно. Едно знам със сигурност - разпадне ли се ортаклъка, не мое само един да е виновен. Редно си е и другата страна да си каже претенциите.

                        Коментар


                        • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                          Значи няма да има български отбор на Дакар 2011 .... много, много жалко

                          Коментар


                          • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                            Дори и след всичко написано от Златко, на мен не ми стана по-ясно каква е точно причината да се стигне до тоя срамен разкол.

                            Коментар


                            • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                              Първоначално публикуван от valkov.val Преглед на мнение
                              Колега тук всички се познаваме я дай един отчет и се разкрий кой си ти.
                              Интернет пространството му дава право да се представя с ник а не с име ,в правилата на този форум никъде не пише че трябва да си пиша името и да се разкривам кой съм. Опровергайте ме
                              Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                              Дий Снайдер

                              Коментар


                              • От: ГАВРАТА С БЪЛГАРСКОТО ЗНАМЕ И БЪЛГАРЩИНАТА ОТ СТРАНА НА ДАКАР БГ

                                Първоначално публикуван от ZDG Преглед на мнение
                                ... За отношенията ни на състезанието не искам да коментирам , нито за грозния начин поради който отпаднахме ...
                                От това, което си написал дотук във форума, оставам с впечатление, че, според тебе, причината да не продължите след 4-я ден на "Пътя на коприната" е вътрешен саботаж. Така ли е и ако да, то какъв е според тебе мотивът да се повреди умишлено колата?
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X