Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

    Стига вече с тези колчета. Ето ви извадка от правилника на Стандартен/Модифициран:

    Ширината на вратата трябва да е минимум 3 м. За премината(взета) се смята врата премината от целия джип, в правилната посока, като накрая колчетата и не са съборени на земята или счупени.Ако при преминаването на бонус врата се събори или счупи колче, но поне едно колело премине през нея, екипажът печели половината от „цената“ и.

    Съборено или счупено колче(4) – 10 т.

    (4) За „съборено” се счита колче, което лежи на земята минимум на 2 точки от дължината си

    Според мен е по-важно за да намалеят съдийските грешки да се махнат наказанията с натрупване, а те са 2 на състезанията. Излизането с 2 колела, сега е съпроводено и с наказание за ленти и колчета и половин врата е съпроводена със съборено колче.
    Последно редактирано от Стоян Францов; 07-08-14, 07:35.

    Коментар


    • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

      Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
      Според мен е по-важно за да намалеят съдийските грешки да се махнат наказанията с натрупване, а те са 2 на състезанията. Излизането с 2 колела, сега е съпроводено и с наказание за ленти и колчета и половин врата е съпроводена със съборено колче.
      Това можеш да го постигнеш, единствено с опростяване на правилника, за доста хора е много сложен и трудно разбираем ! (това мнение е на доста хора не само на съдии а и на състезатели!)
      OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

      Коментар


      • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

        Правилникът ще се ревизира на срещата на организаторите след шампионата. Тук само се изказват мнения и препоръки, но само организаторите на 6-те състезания и аз в качеството си на председател или както искате го наричайте ще взимаме решенията за правилника за следващия сезон. 7 човека и 7 гласа.

        Коментар


        • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

          Личното ми мнение е, че е нелепо да се дават пари (от организаторите) за курс за съдии. Защото това ще задължи съдиите (морално).
          Ако направите курс, като съдийте сами си поемат разходите, после ще имат възможност да избират кога/къде (според собствената си ангажираност де) да съдийстват.
          Бих участвал с удоволствие.
          Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

          Коментар


          • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

            Първоначално публикуван от бай Матьо Преглед на мнение
            Ще трябва да има рестарт на класирането и Никито минава на 1во място с 8610точки.
            За да приключим сагата за класирането на екипаж 203 искам да направя уточнение, че след прибавянето на точките те минават от шесто на пето място като това вече е поправено от Стоян.
            Относно моята грешка след като днес имах възможността да си видя кърнета да допуснал съм грешка и съм разменил редовете неволно за което се извинявам още веднъж.Помолих Наско и той снима кърнета но ще го публикува по късно.
            ДИМИТЪР ВЪЛЕВ- ЧИЧО МИТКО /ОРИГИНАЛЪТ/
            ЛАНДРОВЪР ДИСКАВЪРИ-1
            0896 846 246

            Коментар


            • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

              Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
              От друга страна курса струва средства и не всеки може да си го позволи.
              Аз предлагам Награждаването на края на годината за веригата да бъде символично- купи и това е. Защо да се харчат пари награди, след като на всяко състезание си има награден фонд. Не че е лошо да се подаряват каски, колани, ключ-маси... но кой от каращите всъщност си няма?
              А парите- така и така събрани да отиват за нещо по-полезно, като обучение на съдии. Така и така тези хора са вечно оплювани и търпят негативи- нека направим нещо полезно за тях.
              На сърбела майката му е чесането.
              Борислав Борисов Русе О885 О37815

              Коментар


              • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                Много добре че започна обсъждане на различните казуси.Пример-прословутото колче.Ако е поставено между камъните/Лясковец/ само разбутването на същите може да го свали без машината да го е докоснала,а ако е в мека пръст/Бабово/ дори с половин гума да го натиснеш пак няма да има две точки на допир.Затова нека да се изкоментират различните ситуации,корегирайте правилника/видяхте правилата в евротраяла/,публикувайте го, да се направи един курс и съдиите да се оценят за прилагането му в състезание.

                Коментар


                • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                  Нормално е да се допускат грешки и това ,че някой ще мине курс не значи че няма да сгреши.Тази идея с карнетите ми се струва много добра и ако има проблем ще се оправя на момента до като още всичко е прясно.Найстина съдиите заслужават уважение а вместо това те обират всички негативи

                  Коментар


                  • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                    Първоначално публикуван от georgi_hristov.1961 Преглед на мнение
                    Много добре че започна обсъждане на различните казуси.Пример-прословутото колче.Ако е поставено между камъните/Лясковец/ само разбутването на същите може да го свали без машината да го е докоснала,а ако е в мека пръст/Бабово/ дори с половин гума да го натиснеш пак няма да има две точки на допир.Затова нека да се изкоментират различните ситуации,корегирайте правилника/видяхте правилата в евротраяла/,публикувайте го, да се направи един курс и съдиите да се оценят за прилагането му в състезание.
                    Адаш, даването на съвети в интернет е лесна работа, но реализацията им в реалността е друго нещо. Ние правилникът на Евротраял го знаем от повече от година, но тук нещата са други(организатори, бюджети, участници, съдии, машини...) За твоя информация бюджетът на едно издание на Евротраял е 100 000евро Не бъркай боя с е..нето!
                    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                    Коментар


                    • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                      Първоначално публикуван от ДСВ Преглед на мнение
                      За да приключим сагата за класирането на екипаж 203 искам да направя уточнение, че след прибавянето на точките те минават от шесто на пето място като това вече е поправено от Стоян.
                      Относно моята грешка след като днес имах възможността да си видя кърнета да допуснал съм грешка и съм разменил редовете неволно за което се извинявам още веднъж.Помолих Наско и той снима кърнета но ще го публикува по късно.
                      Точките от 7340 стават 7985

                      Коментар


                      • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                        От наблюденията ми като “кибик” на доста състезания ми се струва ,че за съдийските грешки допринасят и “тарикатеенето” на състезателите при сметките дали да влиза в зона/препятствие и как да се мине.Пресен пример на Лясковец,първия ден ,клас модифициран,първотото препятствие.Тълкуването на правилата беше ,че ако влезеш само с предните гуми в началото/първият от поредицата напречни ровове/ се признаваха някакви точки.Повечето заобикаляха препятствието изцяло,но някои се усетиха и “пускаха” предните гуми в рова и без да се мъчат веднага даваха заден и записваха някакви точки.Според мен философията на точкуването трябва да бъде направена така, че преминаването на цяла зона/препятствие със всички възможни наказания и време,да носи по-малко наказателни точки, отколкото заобикалянето и.Иначе казано- да не си на “минус” от премината зона със всички позволени средства.
                        Ако се използват пълните възможности на едно нещо, то се счупва!!!
                        Пламен Златарев 0888 66 03 18

                        Коментар


                        • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                          За финала на шампионата ще има само купи. В момента ги изработваме и ще са много хубави.

                          Аз нещо не мога да разбера каква е тая полемика? Правилникът в последния си вид е достатъчно ясен, неточностите са променени за да са разбираеми от всички. Вземете се запознайте с него и ако има въпроси ги задайте за да се изяснят.

                          Стига вече с това бутнато колче - има съборени на земята колчета, както и счупени колчета.

                          На Зверино няма да има затворено трасе, от което идват всички проблеми. Ще има карнети за всички състезатели и не мисля, че ще има грешки на съдиите.

                          Нито препятствията на Евротраяла са приложими при нас, нито се харесват правилата му. Ако искаме такива препятствия трябва всички машинни да са други. Гледайте обръщането на испанеца в другата тема и ще разберете защо не може при нас да има такива неща на този етап. Аз видях и шевна тръба скъсана на две като че ли е от кашкавал. Каквото е полезно ще се вземе като добра практика, като това с карнетите.
                          Последно редактирано от Стоян Францов; 07-08-14, 22:52.

                          Коментар


                          • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                            Първоначално публикуван от Пламен Златарев Преглед на мнение
                            Пресен пример на Лясковец,първия ден ,клас модифициран,първотото препятствие.Тълкуването на правилата беше ,че ако влезеш само с предните гуми в началото/първият от поредицата напречни ровове/ се признаваха някакви точки.Повечето заобикаляха препятствието изцяло,но някои се усетиха и “пускаха” предните гуми в рова и без да се мъчат веднага даваха заден и записваха някакви точки.
                            Пламене, в грешка си.
                            Вярно-имаше такова питане от състезателите, имаше и допитване до Стоян и Пламен(Исаев), и се реши, че при тази ситуация екипажа не печели нищо.
                            Аз бях съдия на тази зона, и не съм писал на никого никакви точки за първия ден. Просто всички решиха, че не си заслужава да се бият с препятствията за да спечелят сравнително малко точки, и си заобикаляха по байпаса.
                            Вярно-някои се пробваха да го минат, но още в първия ров разбраха, че ще загубят много време, а и може да счупят машината, и се върнаха назад, и газ по байпаса.
                            Но на никого не съм писал там премината врата, просто нямаше такава.

                            Но ето това е още един казус който възникна по време на състезанието, и си искаше решение. Колкото и да четях правилника-не открих такава точка която да дава някакъв актив за влизане с две гуми в препятствието, но състезатели(вече не си спомням кои точно) спореха, че има такова нещо, та се наложи да се консултирам с организаторите.

                            Затова казвам, че има нужда от познаване на правилника от съдиите. За да могат авторитетно да отсекат "действам според написаното в правилника", и да няма нужда да се допитват до някого.
                            А познаването и прилагането не става само с четене на самия правилник. Затова дадох идея за "курс" или както там да се казва, за да се отработват такива ситуации наживо, и с коментари на място. Практиката както се убедих е много важна за да бъде един съдия адекватен.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              Пламене, в грешка си.
                              Вярно-имаше такова питане от състезателите, имаше и допитване до Стоян и Пламен(Исаев), и се реши, че при тази ситуация екипажа не печели нищо.
                              Аз бях съдия на тази зона, и не съм писал на никого никакви точки за първия ден. Просто всички решиха, че не си заслужава да се бият с препятствията за да спечелят сравнително малко точки, и си заобикаляха по байпаса.
                              Вярно-някои се пробваха да го минат, но още в първия ров разбраха, че ще загубят много време, а и може да счупят машината, и се върнаха назад, и газ по байпаса.
                              Но на никого не съм писал там премината врата, просто нямаше такава.

                              Но ето това е още един казус който възникна по време на състезанието, и си искаше решение. Колкото и да четях правилника-не открих такава точка която да дава някакъв актив за влизане с две гуми в препятствието, но състезатели(вече не си спомням кои точно) спореха, че има такова нещо, та се наложи да се консултирам с организаторите.

                              Затова казвам, че има нужда от познаване на правилника от съдиите. За да могат авторитетно да отсекат "действам според написаното в правилника", и да няма нужда да се допитват до някого.


                              А познаването и прилагането не става само с четене на самия правилник. Затова дадох идея за "курс" или както там да се казва, за да се отработват такива ситуации наживо, и с коментари на място. Практиката както се убедих е много важна за да бъде един съдия адекватен.
                              Разбира се че не печели, точки за екстремна зона се печелят, ако тя се премине! Това не е казус, който е възикнал някога, от 3 години на всички състезания по тези правила е било така. И както и преди казах пак затвореното трасе предизвиква проблеми.

                              Просто напоследък се появиха доста нови съдии и е нужно време за да свикнат.

                              Коментар


                              • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                                Аз бях съдия на тази зона, и не съм писал на никого никакви точки за първия ден. Просто всички решиха, че не си заслужава да се бият с препятствията за да спечелят сравнително малко точки, и си заобикаляха по байпаса.
                                Вярно-някои се пробваха да го минат, но още в първия ров разбраха, че ще загубят много време, а и може да счупят машината, и се върнаха назад, и газ по байпаса.
                                Наша грешка,която поправихме втория ден.Просто не си мислехме,че "модифицираните" ще се унижат да минават по трасето на "стандарта"
                                Нали искаха трудно трасе.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X