Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

    Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
    Къде не съм карал и какво не съм организира не ти влиза в работаГледай си бизнеса и не се бъркай на места които явно не ти харесват.
    За разлика от теб той не е пропускал Лазарово(дори в двете дъждовни години беше до лентите)и той можеше да стой в тях пред компа и да отправя упреци.Занимавай се с трофито така или инъче сиги почнал(а можеби там не ти обръщат внимание?).

    Коментар


    • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

      Проблемът на Банджо е, че иска да кара със стоков Самурай в Трофи шампионата! И понеже добре осъзнава, че няма шансове за класиране в призовите места(да не кажа и в десятката), затова натиска за класове Само не мога да разбера, защо пише за Траялния шампионат, като той траял не кара и не гледа!?!
      А на "селската кушия Лазарово" мога да му гарантирам, че с неговия Самурай няма да може дори да финишира
      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

      Коментар


      • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

        Не се нахвърляйте толкова на варненския специалист по офроуд.
        Първо, алтернативно мнение е полезно и дори нужно.
        Второ, на такова мнение поднесено любезно и възпитано, просто няма да обърнете внимание.
        Трето, човекът наистина си е офроудър, кара от години и има джипка. Че за 10 години каране почти нищо не е научил е друг въпрос.

        Ако има клас, за най-бързо отиване до Лазарово по асвалт съм готов да се запиша и аз.
        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

        Коментар


        • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

          Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
          Проблемът на Банджо е, че иска да кара със стоков Самурай в Трофи шампионата! И понеже добре осъзнава, че няма шансове за класиране в призовите места(да не кажа и в десятката), затова натиска за класове Само не мога да разбера, защо пише за Траялния шампионат, като той траял не кара и не гледа!?!
          А на "селската кушия Лазарово" мога да му гарантирам, че с неговия Самурай няма да може дори да финишира
          Сам го каза и няма смисъл да те оборвам. Потвърждаваш цитата който ни бе предоставен.
          Както виждаш пиша (отговарям )тук само на заядливци. По същата причина писах (отговорих) и на близнака в темата за Дакар. Траял не че не карам ,но се пускам в "друсни полянки".
          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
          Дий Снайдер

          Коментар


          • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

            Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
            Траял не че не карам ,но се пускам в "друсни полянки".
            Е то хубаво, ама те нещата доста помръднаха в последно време. Ела на някое от нашите състезания, виж, пък после пиши....
            Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

            Коментар


            • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

              Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
              Е то хубаво, ама те нещата доста помръднаха в последно време. Ела на някое от нашите състезания, виж, пък после пиши....
              Банджо от Варна не излиза.Гледа шарени картинки в нета.Толкова е нефелен че обсъжда състезатели които не е виждал.
              А да и морето му е до колене и Гейю е най великият състезател на всички времена.


              Предлагам ви да го наказваме с ПЪЛЕН ИГНОР не си заслужава да се обръща внимание на човек който мрази всичко и всеки в този спорт.
              И най много мрази хората които са активни и правят нещо добро за останалите.
              Баню е един тумор от който нямаме нужда.

              Коментар


              • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                Мойто момче, винаги си ме изимявал . Човек за който всяко състезание в България е "Друсни полянка" и е "компетентен" по всички въпроси, поне да беше направил нещо по въпроса за подобряването на положението. Само с гръмки фрази от типа "Аз казах ли ви" не става.
                Много смешно ми стана след като лансирахте Иван Киров че станал първи на Селската кушия Лазарово или където там беше. Нали ви е под достойнството, защо изобщо го писахте.
                Хората нямали пари за гуми и за гориво- че Аз ли исках помощ от съфорумците си , "парите не стигат, дайте да дадем" че нещо не става. Нееееее, голям цирк направихте за някой лев,идеята беше друга, като искат репортажи ще си платят. Евала за PR-а ви.
                Виж, за класовете съм За, но не тези изброените от теб. В правилниците на Траяла или Трофито трябва да има възможност за различни класове независимо дали има участници или не. Както добре знаем организатора може да групира отделните класове ако няма достатъчен брой участници. Може би си карал състезание по фИА или БФАС и сигурно ти е ясно това. Точно там е момента с дебелите черепи които не искат да го разберат. Вие на RFC ще кажеш че не сте карали в класове ли, Дакар е една пустинна кушия, всички заедно на едно класиране. Смях-смях-смях.
                Къде не съм карал и какво не съм организира не ти влиза в работаГледай си бизнеса и не се бъркай на места които явно не ти харесват.
                Моето момче може да казваш на бащатко си.Направил съм толкова за подобряването на положението колкото ти няма да направиш и за три Нойски живота.Направи си джип и карай на Лазарово като смяташ така.Може и да ти е много криво но Лазарово се превърна в еталон в този вид състезания.Това че Иван го е печелил също е факт.Факт е и че не си взе наградата а добави някой лев и ги дари.Няма да изброявам проявите на които адекватно е помагал че ще пропусна някоя.

                Не знам какво те бъркат парите събрани от форума когато ти лично не си помогнал и с една пиклива стотинка.Но ми искаш подробни обеснения за състезанието и то докато съм там.Не мога да разбера защо още виреят елементи дето си мислят че информация репортажи и тн.се предават лесно и без разходи.Държиш се като посткомунистически запъртък за които всичко трябва да е безплатно и смелено а ти само да получаваш даром наготово и жадно да гълташ.Парите събрани от форума не могат да ни платят изтрещялите фотокамери и телефони.А само за платен интернет сме дали над 300лв.Но за мен лично това си беше помощ и не само като финансова такава.И да знаеш че затова не ме е срам даже напротив.Една серия от репортажа я правя между 10/15 часа и това ми отнема от времето за почивка или работа.Но това го правя за последен път обещавам ти.Пробвай се ти да поискаш средства от форума и сам ще разбереш какво си направил за оф-роуда и широката публика.


                И сега Банджу ще ти разкажа и за класовете на тези световни състезания отново наготово защото си немощен и не можеш да отлепиш от село.Там също възможностите на машините не са изравнени нищо че са в еднакви класове.Да не говорим за подготовката и финансовите възможности на различните отбори.Там също почти всяка година има промени но никой не мрънка.Общия правилник е ясен от години и само леко го моделират.И най важното Банджо е че състезателите нямат възможност да извиват ръцете на организаторите камо ли да си позволяват да ги обиждат.Ако ти решиш да караш със Самурая на Дакар ASO няма да направят клас Банюрай а ще трябва да си го нагодиш сам към правилника.Не виждаш ли че тук класовете още се определят по височината на гумите? Какво ще стане като се появат редукторни мостове карданни лебедки или машини със задно монтирани двигатели? Какво като няма достатъчно участници и организатора ги вкара в общ клас.Отново ще има МЕГА НЕДОВОЛНИ.Защото има хора които искат по най лесния начин да станат шампиони и то като преди това са обиждали и влияли на организаторите.Хора която цел по тия състезания е да се заяждат и тровят останалите.

                Какво е виновен участника с добре подготвен прототип че да обира хорската злоба даже не мога да си го помисля.Нали и 100 класа да направят с общо класиране накрая ти отново попадаш пате сред вълци със стоковия едва закърпен Самурай.Имам тръбно бъги още преди 11 години и точно заради горните причини не съм го пуснал по състезания.Негативна енергия не ми трябва.А ако отида на състезание гледам да се забавлявам.Отново за това и не сме карали с един джип няколко екипажа.Нали имаше и моменти че участниците се сърдиха като искат да карат по тези състезания лицензирани състезатели.

                Смях Благо ама кисел хленчещ и от окопа.Имам нормално предложение за теб но ще ти го напиша по-късно.
                Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 04-03-14, 12:29.

                Коментар


                • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                  Хубаво си имаше затишие по едно време...чак беше станало скучно
                  Казал съм си мнението доста по-назад,предложих компромисен вариант ,но няма почти никакви предложения.Съгласен съм с близнаците,но не виждам лошо да има диалог между организатори и състезатели.Но градивни предложения ,не реване колко е виновен този ,който си е направил /купил конкурентна машина.Ако видим нещо хубаво и подходящо за нашите цели,защо да не го използваме?

                  А прави ли ви впечатление как някои машини от модифициран се доближиха,дори изпревариха по параметри други от прототип.Не си ли задавате въпроса дали те се развиват прекалено бързо или вашите машини изостават ?

                  Както и да е ,не съм се отказал от варианта да пробваме допълнително класиране вътре в прототипа .

                  Досега имаме предложението на Стоян -ограничение на гуми до 90 см .
                  Има ли други предложения ?
                  0887/400121 Антон Донев

                  Коментар


                  • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                    Малееее колеги откъде тази злоба във вас бе? Те у парламенту се джавкат по малко от вас. Честно да ви кажа от няколко дни нямам желание да работя по джипката като виждам как се джавкате тука. Дайте го по спокойно бе хора това есе пак едно приятно хоби дайте да се забавляваме.Престанете с тези правила бил сам на тези състезания със семки и зад волана и като гледам орга тима на всяко едно от тях колко нерви трошат за да ни направят кефа и все някой недоволен.Мисля,че всичко на тях дължим ако на някой не му харесват правилата да оди да кара на село аз ще се съобразя с тях и ще карам по тях. КОЛКОТО МОГА.

                    Коментар


                    • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                      Стига с тия разправии. Елате всички на Сливен, да се видим и да покараме.

                      Най-вероятно ще използваме наградния фонд за по-хубави купи и предметни награди за повече хора. Трасетата ще да най-добрите правени досега в Сливен. Какво още ви е необходимо за да спрете с тия караници?
                      Последно редактирано от Стоян Францов; 04-03-14, 15:11.

                      Коментар


                      • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                        Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
                        Стига с тия разправии. Елате всички на Сливен, да се видим и да покараме.
                        Там съм с джип или без надявам се да е готов до тогава да съм с него.

                        Коментар


                        • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                          Личните нападки и обиди вече ще ги трия.

                          Коментар


                          • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                            Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                            Не се нахвърляйте толкова на варненския специалист по офроуд.
                            Първо, алтернативно мнение е полезно и дори нужно.
                            Второ, на такова мнение поднесено любезно и възпитано, просто няма да обърнете внимание.
                            Трето, човекът наистина си е офроудър, кара от години и има джипка. Че за 10 години каране почти нищо не е научил е друг въпрос.

                            Ако има клас, за най-бързо отиване до Лазарово по асвалт съм готов да се запиша и аз.
                            ...............еййййй така е в траяла!
                            Ако имаш машина, която е различна от Витара,Самурайче,Уаз или Патрол........,не си карач !
                            Също и не трябва да бягаш много от стоков вриянт,защото ставаш комплексар,който избива комлекси с банковата си сметка?????????........

                            Коментар


                            • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                              Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                              Няма такава друга тема.

                              Предвидете и клас насран мечтател.Навремето имаше хора дето искаха да има такива състезания за клас ЖДРОЛЬО без ролкейдж лебедка колани и блокажи.Сега когато трасетата станаха на нивото на истинските състезания отново повечето от тях плачат.Каква е тая мокра мечта за добро класиране без полагане на никакви усилия и чиста българска ненавист към хората които са си подготвили или купили добре направени автомобили. Никаде другаде няма такова отношение към организаторите.Ако бях на мястото на тях щях да напрая поне пет класа на равната поляна.Щях да направя клас за пиянки.Клас за джип с най изтрити гуми и клас за джипери дето нямат пари за бензин.Има и такива хора.Що тогава да няма такива класове. На следващата година ревльовците щяха да кажат че няма как да си намерят толкова изтъркани гуми пари за бира и че конкурентите били яли кюфтета миналата седмица и бутат джиповете по-силно.Не разбрахте ли че няма толкова много машини за различни класове.Наличните са така тотално омотани че винаги ще има дрязги между участнците.Колкото повече класове толкова повече недоволни.


                              Как ще се развият нещата ако за всяко подобрение по машините има регулиран клас? Ха та те тепърва ще стават по-шарени.

                              А Банжо би трябвало да има непринуден зор да пише по темата ако минимум беше карал поне три пъти на някое от изданията на тези състезания.Или поне да беше ходил да люпи семки зад лентите на повечето от тях.Много е лесно когато не си организирал нито едно състезание и си карал на десет регионални за десет години да определяш на кой какъв му бил черепа.Извинявам се предварително ако сам сметне че се гъргаря с неговата личност....но това е самата истина.


                              Преди седем години ви казвах че РЕАЛЕН ТРАЯЛ ШАМПИОНАТ и ПЕТ класа машини не може да има в нашите условия и според горните сълзливо сополиви мнения все още е така.Жалко за положения труд на органзаторите до този момент.

                              Утре някои може да се появи с желние за участие и с клас среден прототип.... ако не конкурентите ще му го определят че ги тормози с такъв.Какво ще стане тогава?
                              Не съм се смял така скоро.........

                              Коментар


                              • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                                За защитната кутия за резервоара който е в купето има ли специални изисквания за изработката,материала и дебелината му?
                                [B]Шофирането е мисловен процес,който протича в мозъка.Останалото е движение по-инерция.[/B]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X