Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

    А за начинаещите пак не разбрах какво предвиждате?
    Нали за развитие говорим!
    Как да усетим тръпката и да разберем дали това е нашето призвание?

    П.П. Моля да ме извините ако тук не е мястото на тези въпроси, но определено трудно се ориентирам къде и как да се доберем до детайлна информация за първите стъпки /регламенти и правилници са финала,.... търсим пътя/.
    Респектирани сме от постиженията Ви. Ценим труда и лишенията.
    Вероятно това се отразява на моменти и четем..... неща които надали всеки който ги е написал иска да се запомнят.
    Но накрая остава мъжката надпревара и веселите моменти!
    Искрено се надявам...
    GPS системи https://www.easytracking.bg/
    Пътна помощ навсякъде и по всяко време https://закъсах.бг

    Коментар


    • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

      Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
      Ограничението е 85 см. - има го публикувано в темата с изискванията, то вече е фиксирано и няма да се променя. Еършоковете са позволени.

      Съжалявам, че така се е получило с гумите ти, но ти Гошо с машината си и новите гуми можеш да участваш и в Прототип. Машината ти е от типа на Вранглера на Пламен Исаев и не знам защо не се насочиш в горния клас.

      http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=178798 - темата с календара, правилниците и техническите изисквания
      Последно ще има ли "разделяне " на клас Прототип, па макар и само символично през тази година, а догодина напълно?
      Може би хората слизат в по - долен клас, защото знаят, че машините им не са на "нивото" на сигурния победител, ще си позволя да цитирам мой приятел, който кара в Експерт: -" отивам за да опитам да спечеля, аз и докато играя карти, играя за победа, а не само за да играя!" Каква е мотивацията като участваш и знаеш, че единствения ти шанс е "по- големите" да счупят нещо, от друга страна те няма да се чупят всяко състезание, така че за крайното класиране си обречен! Не споделям това с вас за да се заяждам или да ви накарам да се съобразите с мнението ми, но помислете колко като мен с голям мерак подготвят джип за да участват и след две години разбират,че тъкмо са почти готови и то се оказало, че ако участват ще се борят за пето място, някой ще каже иди в по малкия клас, отговорът ми е , ако карам ще карам само зони, защото това ми харесва, ако няма такъв клас - няма да карам! Така, че въпроса ми беше поне догодина ще има ли клас "малък прототип", ако ли не докато имам възможност, да не си режа задницата на джипа и да си ходя за дърва с него!
      Не забравяйте, че много хора не искат да пишат тук, за да не влизат в "конфликт", но също са на моето мнение, което се покрива с това на Кайо и Иван Попов /извинявам се , че Ви посочих, без да се познаваме лично/
      УСПЕХ НА ВСИЧКИ, тази година ще Ви гледам отстрани, пък догодина или съм вътре, или съм за дръвца, всичко зависи от организаторите!

      Коментар


      • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

        " Отивам за да опитам да спечеля, аз и докато играя карти, играя за победа, а не само за да играя!" Каква е мотивацията като участваш и знаеш, че единствения ти шанс е "по- големите" да счупят нещо, от друга страна те няма да се чупят всяко състезание, така че за крайното класиране си обречен!
        Мой човек си .Браво-браво ,много добре казано. Стига с този олимпийски призив "Важно е участието а не победата".
        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
        Дий Снайдер

        Коментар


        • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

          Първоначално публикуван от D.Dimitrov Преглед на мнение
          как да се доберем до детайлна информация за първите стъпки /регламенти и правилници са финала,.... търсим пътя
          Ами аз пътя съм го търсил 30 години и още не съм го намерил.
          Близнака го каза:Организатора определя правилата.Който иска кара.Тук какво стана:аз имам еди какъв си джип,трябва да съобразите правилата с мен.
          Май не знаете как се осигуряват средства за провеждането на състезание в днешните времена.

          Коментар


          • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

            Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
            Мой човек си .Браво-браво ,много добре казано. Стига с този олимпийски призив "Важно е участието а не победата".
            Ами извоювайте си я!

            Коментар


            • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

              Първоначално публикуван от D.Dimitrov Преглед на мнение
              А за начинаещите пак не разбрах какво предвиждате?
              Нали за развитие говорим!
              Как да усетим тръпката и да разберем дали това е нашето призвание?
              За начинаещите най-добре е клас Стандартен.

              Първоначално публикуван от ivko006 Преглед на мнение
              Последно ще има ли "разделяне " на клас Прототип, па макар и само символично през тази година, а догодина напълно?
              Може би хората слизат в по - долен клас, защото знаят, че машините им не са на "нивото" на сигурния победител, ще си позволя да цитирам мой приятел, който кара в Експерт: -" отивам за да опитам да спечеля, аз и докато играя карти, играя за победа, а не само за да играя!" Каква е мотивацията като участваш и знаеш, че единствения ти шанс е "по- големите" да счупят нещо, от друга страна те няма да се чупят всяко състезание, така че за крайното класиране си обречен! Не споделям това с вас за да се заяждам или да ви накарам да се съобразите с мнението ми, но помислете колко като мен с голям мерак подготвят джип за да участват и след две години разбират,че тъкмо са почти готови и то се оказало, че ако участват ще се борят за пето място, някой ще каже иди в по малкия клас, отговорът ми е , ако карам ще карам само зони, защото това ми харесва, ако няма такъв клас - няма да карам! Така, че въпроса ми беше поне догодина ще има ли клас "малък прототип", ако ли не докато имам възможност, да не си режа задницата на джипа и да си ходя за дърва с него!
              Не забравяйте, че много хора не искат да пишат тук, за да не влизат в "конфликт", но също са на моето мнение, което се покрива с това на Кайо и Иван Попов /извинявам се , че Ви посочих, без да се познаваме лично/
              УСПЕХ НА ВСИЧКИ, тази година ще Ви гледам отстрани, пък догодина или съм вътре, или съм за дръвца, всичко зависи от организаторите!
              Аз предложение какво да е малък прототип досега не съм видял. Единствено виждам, че 3-те джипа с по-големи гуми са крайно нежелани от останалите, а за джипа на Коста (4-ят), който е с още по-големи гуми обаче никой нищо не казва, защото той не печели.

              Ще има награда за малък прототип.

              За това което ти говориш за зоните и как само в зони би карал - знаеш ли, че дори клас Стандарт освен затворено трасе кара и зони? В крайна сметка забелязвам, че с многото препирни в последните седмици информацията какво точно представлява едно състезание е потънала в спора.

              Дали си вътре или не, не зависи от организаторите а само и единствено от теб - какво си готов да жертваш, докъде си готов да стигнеш с машината. Може да попиташ Пламен Исаев защо купи Вранглера или бай Матьо защо си прави новата машина и какво им струва, не само като пари. Може и от мен да гледаш - какъв ми беше УАЗ през 2012 и какъв е сега, както и какъв ще стане в бъдеще.
              Последно редактирано от Стоян Францов; 03-03-14, 20:51.

              Коментар


              • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                Първоначално публикуван от ivko006 Преглед на мнение
                Последно ще има ли "разделяне " на клас Прототип, па макар и само символично през тази година, а догодина напълно?
                Може би хората слизат в по - долен клас, защото знаят, че машините им не са на "нивото" на сигурния победител, ще си позволя да цитирам мой приятел, който кара в Експерт: -" отивам за да опитам да спечеля, аз и докато играя карти, играя за победа, а не само за да играя!" Каква е мотивацията като участваш и знаеш, че единствения ти шанс е "по- големите" да счупят нещо, от друга страна те няма да се чупят всяко състезание, така че за крайното класиране си обречен! Не споделям това с вас за да се заяждам или да ви накарам да се съобразите с мнението ми, но помислете колко като мен с голям мерак подготвят джип за да участват и след две години разбират,че тъкмо са почти готови и то се оказало, че ако участват ще се борят за пето място, някой ще каже иди в по малкия клас, отговорът ми е , ако карам ще карам само зони, защото това ми харесва, ако няма такъв клас - няма да карам! Така, че въпроса ми беше поне догодина ще има ли клас "малък прототип", ако ли не докато имам възможност, да не си режа задницата на джипа и да си ходя за дърва с него!
                УСПЕХ НА ВСИЧКИ, тази година ще Ви гледам отстрани, пък догодина или съм вътре, или съм за дръвца, всичко зависи от организаторите!
                На мен тези мисли ми звучат така: " На мен много ми се иска да се състезавам в професионалния бокс в тежка категория, ама нямам нито килограмите, нито техниката и Кубрат Пулев ще ме смачка. В моята категория в аматьорския бокс не ми се състезава, защото не ми е интересно. Да почвам ли яко да тренирам или по-добре да си се побийвам по дискотеките, докато не ми направите категория с подбрани участници, така че да имам шансове за успех...."
                Не знам, защо постоянно споменавате "сигурен победител"? Ако миналата година Пламен Исаев беше започнал сезона с настоящия Вранглер нещата според мен щяха да са много оспорвани и с неясен шампион.
                Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                Коментар


                • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                  Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                  Ако миналата година Пламен Исаев беше започнал сезона с настоящия Вранглер нещата според мен щяха да са много оспорвани и с неясен шампион.
                  Илиян не случайно го пусна за продажба в средата на сезона.
                  Това е в кръга на шегата.
                  Нямам лоши чувства към никого.

                  Коментар


                  • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                    Най -напред Честит празник на всички,ЖИВИ И ЗДРАВИ

                    За втори път мнението ми съвпада с твоето/на Банджо /
                    Официално всички сме за приятелството,за това да се видим,да покараме,да хапнем и пийнем и това е вярно.Това обаче далеч не е цялата истина !
                    Почти всички имат спортен хъс и почти всеки се бори да е номер едно или в тройката.Може да не искате награди,но всеки ще се изкефи от това да бъде номер едно и да си нареди купата на секцията !Иначе какво състезание е това ?
                    Съжалявам ,че съм откровен и ,ако на някой не му харесват мислите ми !
                    0887/400121 Антон Донев

                    Коментар


                    • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                      Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                      На мен тези мисли ми звучат така: " На мен много ми се иска да се състезавам в професионалния бокс в тежка категория, ама нямам нито килограмите, нито техниката и Кубрат Пулев ще ме смачка. В моята категория в аматьорския бокс не ми се състезава, защото не ми е интересно. Да почвам ли яко да тренирам или по-добре да си се побийвам по дискотеките, докато не ми направите категория с подбрани участници, така че да имам шансове за успех...."
                      Не знам, защо постоянно споменавате "сигурен победител"? Ако миналата година Пламен Исаев беше започнал сезона с настоящия Вранглер нещата според мен щяха да са много оспорвани и с неясен шампион.
                      От това как ти звучи споделеното от мен разбрах, че няма смисъл да пиша, бъди здрав!

                      Коментар


                      • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                        Първоначално публикуван от ivko006 Преглед на мнение
                        От това как ти звучи споделеното от мен разбрах, че няма смисъл да пиша, бъди здрав!
                        Не им се връзвай,повечето имат добружански череп с четири пръста плътна кост от всякъде,трудно пробиваема. Гледай сеир
                        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                        Дий Снайдер

                        Коментар


                        • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                          Няма такава друга тема.

                          Предвидете и клас насран мечтател.Навремето имаше хора дето искаха да има такива състезания за клас ЖДРОЛЬО без ролкейдж лебедка колани и блокажи.Сега когато трасетата станаха на нивото на истинските състезания отново повечето от тях плачат.Каква е тая мокра мечта за добро класиране без полагане на никакви усилия и чиста българска ненавист към хората които са си подготвили или купили добре направени автомобили. Никаде другаде няма такова отношение към организаторите.Ако бях на мястото на тях щях да напрая поне пет класа на равната поляна.Щях да направя клас за пиянки.Клас за джип с най изтрити гуми и клас за джипери дето нямат пари за бензин.Има и такива хора.Що тогава да няма такива класове. На следващата година ревльовците щяха да кажат че няма как да си намерят толкова изтъркани гуми пари за бира и че конкурентите били яли кюфтета миналата седмица и бутат джиповете по-силно.Не разбрахте ли че няма толкова много машини за различни класове.Наличните са така тотално омотани че винаги ще има дрязги между участнците.Колкото повече класове толкова повече недоволни.


                          Как ще се развият нещата ако за всяко подобрение по машините има регулиран клас? Ха та те тепърва ще стават по-шарени.

                          А Банжо би трябвало да има непринуден зор да пише по темата ако минимум беше карал поне три пъти на някое от изданията на тези състезания.Или поне да беше ходил да люпи семки зад лентите на повечето от тях.Много е лесно когато не си организирал нито едно състезание и си карал на десет регионални за десет години да определяш на кой какъв му бил черепа.Извинявам се предварително ако сам сметне че се гъргаря с неговата личност....но това е самата истина.


                          Преди седем години ви казвах че РЕАЛЕН ТРАЯЛ ШАМПИОНАТ и ПЕТ класа машини не може да има в нашите условия и според горните сълзливо сополиви мнения все още е така.Жалко за положения труд на органзаторите до този момент.

                          Утре някои може да се появи с желние за участие и с клас среден прототип.... ако не конкурентите ще му го определят че ги тормози с такъв.Какво ще стане тогава?
                          Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 04-03-14, 04:18.

                          Коментар


                          • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                            Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                            Няма такава друга тема.

                            Предвидете и клас насран мечтател.Навремето имаше хора дето искаха да има такива състезания за клас ЖДРОЛЬО без ролкейдж лебедка колани и блокажи.Сега когато трасетата станаха на нивото на истинските състезания отново повечето от тях плачат.Каква е тая мокра мечта за добро класиране без полагане на никакви усилия и чиста българска ненавист към хората които са си подготвили или купили добре направени автомобили. Никаде другаде няма такова отношение към организаторите.Ако бях на мястото на тях щях да напрая поне пет класа на равната поляна.Щях да направя клас за пиянки.Клас за джип с най изтрити гуми и клас за джипери дето нямат пари за бензин.Има и такива хора.Що тогава да няма такива класове. На следващата година ревльовците щяха да кажат че няма как да си намерят толкова изтъркани гуми пари за бира и че конкурентите били яли кюфтета миналата седмица и бутат джиповете по-силно.Не разбрахте ли че няма толкова много машини за различни класове.Наличните са така тотално омотани че винаги ще има дрязги между участнците.Колкото повече класове толкова повече недоволни.


                            Как ще се развият нещата ако за всяко подобрение по машините има регулиран клас? Ха та те тепърва ще стават по-шарени.

                            А Банжо би трябвало да има непринуден зор да пише по темата ако минимум беше карал поне три пъти на някое от изданията на тези състезания.Или поне да беше ходил да люпи семки зад лентите на повечето от тях.Много е лесно когато не си организирал нито едно състезание и си карал на десет регионални за десет години да определяш на кой какъв му бил черепа.Извинявам се предварително ако сам сметне че се гъргаря с неговата личност....но това е самата истина.


                            Преди седем години ви казвах че РЕАЛЕН ТРАЯЛ ШАМПИОНАТ и ПЕТ класа машини не може да има в нашите условия и според горните сълзливо сополиви мнения все още е така.Жалко за положения труд на органзаторите до този момент.

                            Утре някои може да се появи с желние за участие и с клас среден прототип.... ако не конкурентите ще му го определят че ги тормози с такъв.Какво ще стане тогава?
                            Мойто момче, винаги си ме изумявал . Човек за който всяко състезание в България е "Друсни полянка" и е "компетентен" по всички въпроси, поне да беше направил нещо по въпроса за подобряването на положението. Само с гръмки фрази от типа "Аз казах ли ви" не става.
                            Много смешно ми стана след като лансирахте Иван Киров че станал първи на Селската кушия Лазарово или където там беше. Нали ви е под достойнството, защо изобщо го писахте.
                            Хората нямали пари за гуми и за гориво- че Аз ли исках помощ от съфорумците си , "парите не стигат, дайте да дадем" че нещо не става. Нееееее, голям цирк направихте за някой лев,идеята беше друга, като искат репортажи ще си платят. Евала за PR-а ви.
                            Виж, за класовете съм За, но не тези изброените от теб. В правилниците на Траяла или Трофито трябва да има възможност за различни класове независимо дали има участници или не. Както добре знаем организатора може да групира отделните класове ако няма достатъчен брой участници. Може би си карал състезание по фИА или БФАС и сигурно ти е ясно това. Точно там е момента с дебелите черепи които не искат да го разберат. Вие на RFC ще кажеш че не сте карали в класове ли, Дакар е една пустинна кушия, всички заедно на едно класиране. Смях-смях-смях.
                            Къде не съм карал и какво не съм организира не ти влиза в работаГледай си бизнеса и не се бъркай на места които явно не ти харесват.
                            Последно редактирано от banjo; 04-03-14, 09:56.
                            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                            Дий Снайдер

                            Коментар


                            • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                              Който не е влизал в ето тази тема: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=178798 е добре да го направи и да се запознае какво представляват състезанията, какви са изискванията и кога се провеждат. Просто да се пише без нужната информация, аз не виждам голям смисъл. От пишещите тук доста липсват в списъка с прочели темата.

                              Коментар


                              • От: Траялен шампионат 4x4 Екстрийм 2014

                                Аве винаги съм си мислел че офроуда е за релакс и трябва да ти носи само позитиви като изключим големите разходи,спорове и препирни са излишни,винаги водят само до едно и също,разцепление и разидинение.
                                Всеки иска да кара и всеки иска да печели,за да се оправдаят труда и ресурса които е вкарал в машината си,но това е неблагодарен спорт,много фактори влияят на едно добро представяне и както изглежда не е миродавно вече кой от кога се е захванал да кара,доказаха се и доста "млади" екипажи.С класове или без тях трябва да има разбирателство и взаимопомощ между екипажи,и то и не само по състезанията,инак всичко се обезмисля.
                                LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                                Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X