Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Предложения за Ендурошампионат 2006.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ок
    да почваме да действаме тогаз

    Коментар


    • Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
      Правилно мислиш, но действителността е друга.

      И да не забравите за срещата на обяд на 30-ти в Тенис Джаз Клуб
      Там безалкохолното и мезетата са от мен! (никакъв алкохол по време на събранието!)
      Надявам се това да не е срещата за шампионата, защото датата е крайно неподходяща!

      Коментар


      • Точно това имах предвид. Да съчетаем едното с другото!
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
          По т.1
          Мисля, че най удачно е това да се направи на събранието в Стара Загора на 30.12. и веднага след Нова година да се регистрира Федерация. Водещ на събранието ще бъда аз, за което ще се подготвя и ще публикувам във Форума дневен ред.
          Тази дата е крайно неподходяща, поне за мен, защото повечето хора(аз вкючително) работят до последно (30) и после заминават за някъде. Ако все пак решите да е тази дата, моят глас е към мнозинството.

          3. Инструкциите за съдии да се напишат, размножат и да се връчват на гл.съдия на всяко състезание за свдение и изпълнение. Трейс координаторът да подготви такива и за контролите!
          Отговорник Координаторът по трасетата (трябва да се избере такъв още в Стара Загора)
          Тъй като този документ ще го имаме навреме, би било добре да им го дадем по навреме, за да могат добре на си научат задълженията.

          4. Изисквания за лицензиране. Мисля, че Калин Кулев има най-голям опит в това!
          Отговорник Калим Кулев и УС

          5. Регламент за кое? То не се ли припокрива с 2? Сигурно имаш предвид точкуване, класиране и т.н.
          Отговорник Митков
          Един документ е регламен за правилата на играта, а другият(по горният) е документ описващ по какви изисквания се прави състезанието. Той е за организаторите, а не за участниците.

          7. Хонорари. Сложен въпрос! В началото не трябва да се разпростираме много и ще трябва да се работи повече на доброволни начала, докато тръгнат нещата. Повечето хора едвам отделят средства за състезания, а клубовете са малко и нямат бюджет. Нужно е да се намери генерален спонсор на шампионата, но това може да стане едва след регистрацията.
          Отговорник УС
          Съжалявам че не съм се изказал с повече думи по всяка точка, ама нали аз си знам за какво говоря
          Хонорари ще има, не за нас, но за времеизмерване, охрана, координатор трасе. Ако искаме нещата да са както трябва, и да изискваме от тези хора трябва да им плащаме, иначе не може да изискваме.

          8. По счетоводството. Необходимо е избиране на ревизионна комисия, която да следи движението на средствата. Като начало мисля, че председателят трябва сам да се грижи за това, а и по перото приходи/разходи, както казах няма да има толкова много работа. Федерацията да се регистрира като сдружение с идеална цел
          Отговорник Председателят и рев.комисия
          За съжаление нещата не са толкова прости. Федерацията е с идеална цел, но това не означава че няма счетоводство, защото тя извършва вид търговска деиност. За всички приходи (такси, реклама, членски внос), трябва да има съответстващи разходи (времеизмерване, пожарна, линейки, хонорари, хотели, гориво, печатни материали) или наличност в касата.

          10. Календарът за 2006-та ще трябва да се уточни още в Стара Загора, затова призовавам организаторите-домакини да дойдат с предложения за дати и само да се стиковат нещата.
          Отговорник Жоро Хаджиев
          Предлагам да се направи предварителен списък с събитията които искаме да избегнем, примерно ендуро откривания и закривания за различните райони на България, състезания по писта и супермото - за да могат да участват при нас, световни Ендуро събития в радиус 1000км, офроуд състезания отганизирани от офроуд клубовете - много участници в ендурото обичат да карат и там + обща публика.

          11. Разбира се тази година ще трябва да се уеднакви маркировката. Нормите отново да се вземат от тези на U.E.M. Мисля, че най-евтиният вариант е изрязани знаци на плотер, залепени на бял фон. Така бяха на световното. По същия начин са и стрелките. Мисля, че Федерацията ще трябва да осигури тези маркери, за да са еднакви навсякъде. В правилата да се заложи максималното разстояние за поставяне на маркери. Мисля, че 200м е добре, а минималното да зависи от конкретната ситуация.
          Отговорник Митков
          Да се провери цена в печатница, мисля че ще е много по евтино

          12. По тази точка, нека да се процедира така: ако се налага на дадено състезание това да се прави, тогава да се прави! засега нито имаме забрани, нито някакви кой знае какви ограничения. На местна почва да се водят преговори, ако се наложи. За София сигурно ще е необходимо!
          Отговорник организаторът
          Би било добре да си измием ръцете по този начин, но отговорноста носи федерацията, и като направят някъкъв акт ще бъде на юридическото лице провеждащо мероприятието, не на Гълъбин, че не си е свършил работата (примерно ) Законните забрани трябва да ги има в правилника, а ако не са спазени - то отговорност ще носи който не ги е спазил, просто така мисля, вие ще решите...

          Коментар


          • Доста се е изписало от снощи!Мислех да коментирам точките на Събин и коментарите на Жоро,но въпроса за федерацията (БФМ) е дота по-интересен!
            Винаги съм бил наясно,че тук общото мнение е,че трябва да се страни от БФМ.Няма да взимам отношение по това защото не смятам,че имам право да го направя,пък и нямам категорично мнение.Но някои плюсове и минуси са ми ясни.Виждам,че докато пиша въпроса е приключил,затова ще отложа коментара си.
            Точките по-горе.
            За Жоровите:

            Вече няма спор за Сингъла!
            Напълно достатъчно са 3 класа!
            Извънредни състезания-по роуд бук,по карта,по Джи Пи Ес,нощни,супер екстремни и т.н. трябва да има.Дори трябва да се помисли и изгради дори стратегия за провеждане и експериментиране на различните,от приетите за годината,условия.Но те догодина не могат да бъдат част от шампионата.
            Класа Джуниър е много добра и важна идея,но за сега е само идея.Проблемите са МНОГО.Трасето трябва да е по-леко,условията за участие-специални.Все пак става въпрос за непълнолетни и за деца,а това е ендуро и не всичко става пред очите ни и за това РИСКА Е МНОГО ГОЛЯМ.А кандидатите за участие много малко.Трябва да се обмисли много сериозно и да се раши да го има ли изобщо догодина!!

            Маркировката да е по световния стандарт-чудесно.Добре е маркерите да са трайни и да са на федерацията.Да се ползват за всяко състезание.Така по-скъпите ламинирани и т.н ще са опревдани и като цяло даже може да излезе по-евтино.Не на последно място,така няма да замърсяваме като оставяме маркери из горите на цяла България.

            Идеята за 2 обиколки ми допада.По-лесно организиране,по-малко усилия и средства,а и карането втората обиколка е също толкова интересно,както се оказа на Тополовград.Не повече от 3 обиколки обаче.

            Ендуро и екстрийм тестове-добре,но дали ще могат да се направят навсякъде?Може и по-дълги.

            Координатор за трасето е много отговорна и важна длъжност!На пръсти се броят хората които стават за това,но нито един от тях май не е готов да се откаже от състезанията цяла година!Не знам кой може да е той.Може би трябва да се помисли за някакво финансово обезпечаване,което да е достатъчно за да приеме длъжността човека.Как обаче ще се покриват разходите?Както текущите,за пътуванията му и всичко свързано с ангажираенто му,така и за хонорара или заплатата???

            Реда на стартиране има и друг вариант-Наобратно.Както знаем след всяко преминаване трасето(в някои случаи и при някои условия) става все по-тежко и трудно за преминаване.А и може да се получи ефекта по ралитата.Публиката да стои само за първите и по-атрактивни.Ако стартират наобратно за най-добрите ще е са най-трудните условия и публиката ще стои до последно.
            Номерата да са също по световния стандарт.С какво ще бъдат затруднени съдиите?контролите просто ще удрят печат?Може и да няма дублиране на номера (3ма с #1 в трите класа) и да са както Жоро предлага,но няма пречка цветовете да се спазят.

            За лицензите трябва да се помисли.Задължително трябва да се издават еднократни лицензи на място!Такси за сега трябва да има.Шуменското състезание се проведе благодарение на тях.Те бяха основния спонсор!Ако сега трябва пак да проведа състезание и такси за участие няма,едва ли ще успея...

            Карането в района да се наказва с лишаване от класиране в кръга,а при повторно нарушение с отнемане на всички точки за годината.Недопускането до старт би било малко излишна и прекалена мярка.Някой ако иска може да си тренира преди всички състезания,но не участва в класирането!?Все пак нашите трасета са просто гора и природа.

            Координатора трабва да координира цялото трасе.След като е маркирано или пък деня преди състезанието е поставяне на координатора пред свършен факт.3-4 дни преди състезанието и преди да се маркира трябва да е крайния срок за първи контакт с трасето.След маркиране и непосредствено преди състезанието също трябва да се направи оглед и финални корекции ако се налага.

            Събин е много прав за контролите.Съдиите и контролите трябва да бъдат обучени и запознати от организатора.Добре е да има някакъв документ и общ метод за това.Координаторът може да ги изпитва.

            Трябва да се въведе някакво правило за стикерите и печатите.Всеки може да се погрижи за джоб,на якето или на мотора където да съхранява талона на който да се поставят печати.Достатъчно прост и достатъчно добър начин за контрол.

            Всички класове да са с купи!както и генералното.Това са 12 купи общо.Не са много!А победителя overall ще взима винаги 2,но това не е проблем!

            За ATV наистина трябва специална стратегия.Много са,но трасетата им са различни.Защо не взимат НИКАКВО участие и отношение по организацията?Според мен ма много разлики,между Ендуро и АТV и те трябва да помислят сами за себе си,защото май всичко до сега е на плещите на двуколесните

            Това за осредняването трябва да се конкретизира и измисли!Така звучи зле.НАй-добра и доказана схема според мен е всички резултати -1.А при равен брой точки задължително по-напред е състезателя с по-предни класирания.Насърчаването на участие е добра идея,но не и по този начин.
            К. Кулев

            Коментар


            • Първоначално публикуван от sabin
              Да има час за записване (18:00) и конференция (21:00) в петък, след което се издава списък с стартиращите (петък вечер) като секи номер си знае в колко чеса му е старта. Ако не се яви на старта, времето си му тече, пък когато дойде....
              Много хора са против двудневния формат заради разходите и задължението да се присъства повече от един ден!Също много хора тази година пристигаха за състезанията в събота сутринта.Ако за всички е задължително присъствието в петък вечер,това ще е проблем!!!

              Като цяло не виждам защо всички държат състезанията да са само в събота???След като така или инъче се остава вечерта за купона и награждаването....Но както и да е.Ако се реши да е така,няма никакъв проблем за мен.Дано има достатъчно ентусиасти в неделите да правим походи всеки път,защото карането е малко.Стотина километра за тези разходи (нощувка или 2 в хотел и поне 500км път)... :x Аз лично никога не съм се накарал в еднодневните прояви тази година...
              Това задължително трябва да се гласува!
              К. Кулев

              Коментар


              • Радвам се че стигаме до изчистване на нещата по основните въпроси

                Реда на стартиране има и друг вариант-Наобратно.Както знаем след всяко преминаване трасето(в някои случаи и при някои условия) става все по-тежко и трудно за преминаване.А и може да се получи ефекта по ралитата.Публиката да стои само за първите и по-атрактивни.Ако стартират наобратно за най-добрите ще е са най-трудните условия и публиката ще стои до последно.
                Номерата да са също по световния стандарт.С какво ще бъдат затруднени съдиите?контролите просто ще удрят печат?Може и да няма дублиране на номера (3ма с #1 в трите класа) и да са както Жоро предлага,но няма пречка цветовете да се спазят.
                Има вариант и като при ските да е.Първите 15( или 20) в обратен ред,а после останалите по реда си.Калине,при 3 мин.интервал ще станат страшни тапи,ако пуснеш по-слабите напред, а след старта не е магистрала.Ще почнат едни опити за изпреварване.....

                Трябва да се въведе някакво правило за стикерите и печатите.Всеки може да се погрижи за джоб,на якето или на мотора където да съхранява талона на който да се поставят печати.Достатъчно прост и достатъчно добър начин за контрол.
                Съгласен,всеки да си носи отговорност за талона.И без талон- декласиране
                offroad фен
                1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                Коментар


                • Първоначално публикуван от Калин Кулев
                  Маркировката да е по световния стандарт-чудесно.Добре е маркерите да са трайни и да са на федерацията.Да се ползват за всяко състезание.Така по-скъпите ламинирани и т.н ще са опревдани и като цяло даже може да излезе по-евтино.Не на последно място,така няма да замърсяваме като оставяме маркери из горите на цяла България.
                  Мойте маркери се късат при махане от дърветата, не са годни за втора употреба. На световното ползваха бели картонени квадрати около 20х20см с голяма червена точка, много добре се виждаха. Подобни квадрати ако ни ги напечетат в печатница и ни ги нарежат ще излязат около 100-120лв за 4000 бр. дори може и с тези ярките електричес цветове. За повече пройки цената ще е още по добра.

                  Координатор за трасето е много отговорна и важна длъжност!На пръсти се броят хората които стават за това,но нито един от тях май не е готов да се откаже от състезанията цяла година!Не знам кой може да е той.Може би трябва да се помисли за някакво финансово обезпечаване,което да е достатъчно за да приеме длъжността човека.Как обаче ще се покриват разходите?Както текущите,за пътуванията му и всичко свързано с ангажираенто му,така и за хонорара или заплатата???
                  Разходите ще се поемат от организаторите на местните кръгове, освен ако не се видиме в пари от някой дебел спонсор. Предвиждам поне около 1000лв на състезание допълнителни разходи сравнено с тази година, половината за времеизмерване и половината за координатор и други. За линейки и други не ми се смята. Ще има някакви годишни пригоди от лицензите и членовете на общото събрание, но пък ще има и разходи за счетоводител и сигурно други дребни които не предвиждаме.

                  Реда на стартиране има и друг вариант-Наобратно.Както знаем след всяко преминаване трасето(в някои случаи и при някои условия) става все по-тежко и трудно за преминаване.А и може да се получи ефекта по ралитата.Публиката да стои само за първите и по-атрактивни.Ако стартират наобратно за най-добрите ще е са най-трудните условия и публиката ще стои до последно.
                  Не мисля че това ще е добре, защото ендурото е главно в пътеки и ако се пуснат 1-ви по неподготвените мотористи ще станат много тапи.

                  За лицензите трябва да се помисли.Задължително трябва да се издават еднократни лицензи на място!Такси за сега трябва да има.Шуменското състезание се проведе благодарение на тях.Те бяха основния спонсор!Ако сега трябва пак да проведа състезание и такси за участие няма,едва ли ще успея...
                  Такси да, лицензи за цяла година срещу $$ колкото са в БФМ.

                  Карането в района да се наказва с лишаване от класиране в кръга,а при повторно нарушение с отнемане на всички точки за годината.
                  Не разбирам какъв е смисъла да се толерират нечестни хора?
                  Аз съм за без предупреждение, и без това едва ги ловим, ако им дадеме един шанс няма да им пука докато някой не ги хване поне веднъж.

                  Недопускането до старт би било малко излишна и прекалена мярка.Някой ако иска може да си тренира преди всички състезания,но не участва в класирането!?Все пак нашите трасета са просто гора и природа.
                  Аз съм за анулиране на точките и изключване от класиранията. Ако иска да кара, няма проблем - нека кара(ако си плати таксата де)
                  Разрешени тренировки само ще усложнят горното правило. Пример: Минава група мотористи, кои са тия (с каски) май няма да участват, ама кои са, ами не знам, дай да ги догоним да видим....
                  Тотално неприложимо....
                  Затова сам за никакво каране, така ако чуеш мотор, знаеш че е в нарушение...

                  Координатора трабва да координира цялото трасе.След като е маркирано или пък деня преди състезанието е поставяне на координатора пред свършен факт.3-4 дни преди състезанието и преди да се маркира трябва да е крайния срок за първи контакт с трасето.След маркиране и непосредствено преди състезанието също трябва да се направи оглед и финални корекции ако се налага.
                  Предполага се, че ще има правилник за създаване на трасе и няма да има голями грешки. Принципно е много по добре по рано, но това са пак парички...

                  Всички класове да са с купи!както и генералното.Това са 12 купи общо.Не са много!А победителя overall ще взима винаги 2,но това не е проблем!
                  И аз съм за купи! Ако пък толкова нямаме пари може и стари пиньони 1во-място 52зъба и ще има за всички надолу до 12 зъба за последният

                  За ATV наистина трябва специална стратегия.Много са,но трасетата им са различни.Защо не взимат НИКАКВО участие и отношение по организацията?Според мен ма много разлики,между Ендуро и АТV и те трябва да помислят сами за себе си,защото май всичко до сега е на плещите на двуколесните
                  Да това наистина ни натоварва не малко. Надявам се някой да поеме инициатива, примерно Близнаците, те са ветерани в тази област и разбират много от състезания и прочие

                  Това за осредняването трябва да се конкретизира и измисли!Така звучи зле.НАй-добра и доказана схема според мен е всички резултати -1.А при равен брой точки задължително по-напред е състезателя с по-предни класирания.Насърчаването на участие е добра идея,но не и по този начин.
                  Идеята не е да звучи добре а да не сме ощетени всички ние, които не може да участваме в един кръг, защото го организираме. Хората си махат по един лош резултат а ние сме ощетени защото не може да си махнем един лош, а просто губиме правото на -1. Няма логика ние които въртим това колело да сме ощетени по този начин и затова мисля, че Жоро много добре го е измислил. Другият вариянт, който предложих аз и звучи още по лошо е ние да си добавим към нашите точки един осреднен резултат, за състезанието което сме били организатори т.е.

                  точки_жоро+(точки_за_годината/брой_състезания)=резултат_за_годината

                  което е много по сложно и по кофти изглежда....

                  Коментар


                  • [quote="Калин Кулев"]
                    Първоначално публикуван от sabin
                    Да има час за записване (18:00) и конференция (21:00) в петък, след което се издава списък с стартиращите (петък вечер) като секи номер си знае в колко чеса му е старта. Ако не се яви на старта, времето си му тече, пък когато дойде....
                    Много хора са против двудневния формат заради разходите и задължението да се присъства повече от един ден!Също много хора тази година пристигаха за състезанията в събота сутринта.Ако за всички е задължително присъствието в петък вечер,това ще е проблем!!!
                    Ще записваме и по телефон, но изпускат конференцията. На световното ендуро техническите проверки, записвания и др. започват от вторник-стяда. Единственият начин да си спазим точният час на старта е всичко да се приготве от предният ден, тъка ако трябва няма да спим, но ще спазим времето. А това също ще е един специален тест, който не може да се приготве на време(аз винаги закъснявам) губи!

                    Като цяло не виждам защо всички държат състезанията да са само в събота???След като така или инъче се остава вечерта за купона и награждаването....Но както и да е.Ако се реши да е така,няма никакъв проблем за мен.Дано има достатъчно ентусиасти в неделите да правим походи всеки път,защото карането е малко.Стотина километра за тези разходи (нощувка или 2 в хотел и поне 500км път)... :x Аз лично никога не съм се накарал в еднодневните прояви тази година...
                    Може пак да по усмотрение на организатора, както тази година. Който има сили да го организира.

                    Коментар


                    • Въпрос: колко състезания догодина?

                      Коментар


                      • Почти съм сигурен, че тук ще има различия в позициите. Ако искате да се опитаме всеки да изкаже мнение?!
                        Аз съм за повече състезания. Нека са от април до декември, както тази година! Нали търсим развитие на спорта? С малко на брой състезания няма да можем да постигнем тази цел.
                        Някои се изказаха против Смолян и Сакар(първото заради трасето, а второто заради организацията), но аз мисля, че при добро съдействие от наша страна и наличие на координатор по трасето на тези две места могат да станат страхотни кръгове, тъй като теренът е много подходящ за ендуро. Още повече в Смолян и Тополовград управата има голямо желание кръговите да станат традиционни, а такива ръководители, които сами ни търсят не са за изпускане, че след време ние ще ги търсим, ама няма да ги има вече.
                        Това е моето мнение за броят на състезанията през годината.
                        Ако Митков смогне да направи през март кръг и в Ню Мексико, ще е още по-добре.
                        Ендурото и сексът не са шега работа !
                        -------------
                        Животът се измерва с броят на издишванията !

                        http://sixdayscrazyjob.com
                        http://crazy-job.com

                        Коментар


                        • Моето мнение: Тази година направихме възможно най простите състезания възможни и въпреки това се изчанчихме здраво. Догодина организацията ще е много по сложна, в пъти, защото ще трябва да се спазват всички нормативни норми. Аз съм за по малко, но перфектни състезния, на които и ще се събират повече участници, защото всеки ще учаква с нетърпение следващото състезание, а и датите ще са добре подбрани да избягват други мероприятели. Отпадналите състезания от една година, ще се ползват другата и други ще отпадат. Решението може да се вземе на база най малко участвали или с жребий.

                          Коментар


                          • Да наистина мисля 4е нештата които се пишьт тук же4е наистина изглеждат ж един по добур вид.Имам само една молба-моля ако е вузможно датите на еднуро сустезанията да не сувпадат с тези на БФМ /крос и писта/ понеже карам и на двете.Мисля 4е не съм единственият и мисля 4е мойе да се помисли по вупроса?
                            Part time racer.Full time RIDER.

                            Коментар


                            • Първоначално публикуван от JRC2
                              Да наистина мисля 4е нештата които се пишьт тук же4е наистина изглеждат ж един по добур вид.Имам само една молба-моля ако е вузможно датите на еднуро сустезанията да не сувпадат с тези на БФМ /крос и писта/ понеже карам и на двете.Мисля 4е не съм единственият и мисля 4е мойе да се помисли по вупроса?
                              Колега, кроса е адски много състезания и се съмнявам, че ще успеем да ги избегнем всичките. Аз можеби също ще се пускам на крос догодина, ако не си продам YZ-та то тогава, когато състезанията са близо до София.

                              Между другото, много ще ни облекчиш ако пишеш на кирилица!

                              Коментар


                              • аз съм за да има възможно повече състезания
                                така се вдига нивото на състезателите
                                а и интригата за шампионата
                                освен това се популяризира ендурото
                                жоро е писал че бива през март да направя състезание
                                -може
                                хората и организацията които решиха да ми помагат обаче искат да е май когато ще е празникът на града
                                ще видим
                                по принцип моето желание е да направя не едно а поне две състезания
                                като първото ми се ще да е още февруари
                                тук времето февруари е доста меко,и до сегашната практика сочи че най много и често май караме февруари
                                а след това март и април са с по смотано време
                                ще видим ще помисля ако успеем да се организираме ще гледам да направим едно по ранно състезание
                                иначе имам карт бланш за май 2ри май е празникът на града
                                или предишната седмица
                                трябва много добре да разгледаме календара и на бфм и на другите и накрая ми се струва че просто няма как да не съвпаднат някои дати но все пак всеки трябва да си реши къде да участва
                                иначе ще е мнооого трудно да се съобразим със всички
                                сега за 30 ти ме съмнява да можем да направим свестен календар
                                не ни пречи да опитаме но ми се струва още прекалено рано за да стане както трябва
                                все пак може да се определят някои от датите
                                като се съберем ще стане ясно
                                иначе мисля че между 7 и 9 състезания е добре да са
                                специално за декември нещо май не е много подходящ месец за състезания
                                може би последната неделя на ноември но декември вече всички стават много заети и е натоварен организационно месец
                                освен това като има и декември състезание организирането на събирането за закриване на шампионата много изостава
                                ето виждате сега кво стана чак на 30 ти ще е

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X