Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Предложения за Ендурошампионат 2006.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Мисля че това което предлага сабин само ще ограничи развитието на ендурото... и това разделяне на кросаджии не некросаджии е доста глупаво според мен!!!

    Без да се считам за компетентен да давам мнения по въпроса за Ендуро шампионата тук съм длъжен да обърна внимание на уважаемия JRC върху належащата нужда от корекция във формулирането на неговите изказвания.

    Много моля да се отнасяте с уважение към събеседника си и да не давате подобни констатации. Първо защото добрия тон е ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН тук, второ защото така злепоставяте себе си най-вече и трето защото точно Събин е един от хората с най-големи заслуги за развитието на Ендуро в България и така се поставяте в меко казано смешна позиция...
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #92
      няма да коментирам по отделно упреците към постинга ми. и съжалявам ако съм звучал с НЕДОБЪР ТОН ако е така се извинявам.С няколко думи ще ви кажа само че не се поставям срещу никой!!! Тук е форум и членовете му обсъждат различни теми. Аз написах просто своето мнение.
      сабине няма да обръщам внимание на напдките ти кскъв съм и на колко съм.. темата тук е друга.
      само ще ти кажа че нито съм кросаджия нито ендураджия, просто обичам да си карам мотора. участвам в този форум защото много ми допада това което правите!!! За разлика от единствената институция която се занимава с мотори не го правите за пари, а за удовослтвие или от лубов към спорта. За това с участието си тук исках АКО мога да допринеса с нещо положително към развитието на ендурото.Явно сте ме разбрали погрешно или аз съм се обуркал сериозно. И реално погледнато и с и без класове хората предполагам просто искат да карат Офф роуд
      full time rider, part time racer
      jrc4life

      Коментар


      • #93
        момчета нека държим добрия тон и да не спорим дотолкоз че да се караме

        отдавно се стигна до извода че трябва да има много и различни класове

        затова такива и ще има като така трябва да се направят че никой да не се чуства онеправдан

        Коментар


        • #94
          Пичове, трябва да седнем и да ги уточним тия неща на "лайф"
          Тук само давайте своите предложения, а на годишното закриване ще го решим. То ще стане скоро в Стара Загора и дано смогнем сега за събота, че иначе ще трябва да го отлагаме за след Нова година като гледам.
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #95
            добре де кога ще е събирането
            нали имаше идея в софия да се съберем на "закриване "
            сега за тази събота ли го мислите в стара загора събирането
            казвайте по от време

            Коментар


            • #96
              Последно на Шумен го решихме да в Стара Загора, тъй като е долу-горе центъра на България. Тук има и представители на всички медии, но времето окъся, та не знам гали ще смогнем за събота.
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #97
                Не мисля че можем да се делим хората на кросаджии и ендураджии.Как?По какви критерии?
                Деленето на този принцип е невъзможно за мен.Единствения адекватен вариант е клас АМАТЬОРИ и клас ПРО.Не вярвам някой "карач" да се пусне с любителите,най малкото ще му е под достойнството.Проблем би възникнал единствено с точките при прехвърляне между двата класа,но и за това има решение,което бих споделил ако приемете този вариант.

                Съби, единствения начин да имаме предимство пред хората занимаващи се с мотокрос е да вкараме повече мислене(ориентиране) в ендурото,но както виждаш болшинството не искат да е така.
                Иначе имаш пълната ми подкрепа за едно състезание по карта и компас,това за мен е истинския офроуд-трасето при две обиколки вече си е роуд,само че не асфалтов.
                offroad фен
                1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                Коментар


                • #98
                  Първоначално публикуван от JRC
                  ... И реално погледнато и с и без класове хората предполагам просто искат да карат Офф роуд
                  Ето тук грешиш колега. Хората които "просто искат да карат офроуд" са малко в ендуро шампионата, те си карат извън него без да харчат по между 200-2000лв за един уикенд(в зависимост от щетите по техниката). Те дори не се кефат на състезанията ни, защото висят и чакат много повече от колкото карат мотори. Естествено има и такива, но са малко. Аз познавам една такава група от около 10 мотора от Самоков, които са минали трасето ми на бистрица сигурно вече 10 пъти, но извън състезанието. Участниците искат да се състезават и затова и идват. Всеки си се състезава с някой и се радва като бие. "Елита" се бори за 1-во до 5-то място, които ако не са недостъпни няма да идват, ЗАЩОТО въпросният "Елит" не са професионалисти и не могат да си позволят да тренират по 2-3 пъти в работно време. Да не говорим, че покрай въпросните шепа хора идват и още 3-4 пъти повече приятели и като дръпнеш чертата това стават най сериозните участници в шампионата!

                  Сега, мисля че разбираш че търсим да угодим на максимален брой хора, а не на определени хора...

                  Коментар


                  • #99
                    по принцип в началото на този сезон го мислехме така но никой не щеше да се записва в про
                    а и споровете тогава се оказаха излишни защото много малко хора от мотокроса се пуснаха

                    гълъбине вие поне се виждате всеки ден със съби поговорете си и дайте единно мнение
                    класове ще има то е ясно как точно ще се казват ще го решим
                    може би ако има такива участници от мотокросс шампионата да го кръстим МХ Pro -класът както правят в щатите

                    Коментар


                    • Наистина е така! Трябва първо да постигнем масовост и по-на следващ план да търсим да отсяваме добрите.
                      Трудна задача ни предстои. Ем тези, които карат да си правят кефа, ем да докараме публика, ем спонсори.
                      Можем да профилираме кръговете за да има за всеки по нещо.
                      Примерно: София-роудбук, Стара Загора-четири обиколки с два теста, Сопот-2Х60 км по маркери, Габрово-GPS точки и т.н.
                      Но програма с точни дати и типа на състезанието ще трябва да се направи и всеки да знае отрано и да се подготви с холдери, GPS-и и др.
                      Аз съм за разнообразието, но това оборудване също ще затрудни повечето
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • Може да се помисли над варианта всеки който има лиценз за мотокрос както и някакво време след изтичането музадължително да трябва да влиза в отделен клас,а всички останали - по желание.
                        Но има вероятност в такъв клас да има по 2-3 ма участници на състезание
                        Дайте някакво рещение
                        offroad фен
                        1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                        TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от Гълъбин
                          Не мисля че можем да се делим хората на кросаджии и ендураджии.Как?По какви критерии?
                          Галабине, шепа хора сме и се знаем. Критерия няма да е абсолютно твърд, но ще е нещо от рода на актовно състезавали се в мотокрос за няколко години, някога. Естествено ако някой е карал в детските си години или преди 10г няма да се зачита. Това ще го решиме както смятаме за правилно.


                          Единствения адекватен вариант е клас АМАТЬОРИ и клас ПРО.Не вярвам някой "карач" да се пусне с любителите,най малкото ще му е под достойнството.
                          под достойнството??? Ти каде живееш? 21-ви век не може да се разчита на подобно нещо!

                          Класовете ще се делят с букви а не с думи. Иначе как си представяш да отидеш при някой спонсор и да кажеш "Аз не съм излизал от 5-цата в клас аматьори"??? Плюс това ако някой е аматьот, това не сме ние, защото ние сме го основали този спорт и ние сме ендураджийте!

                          Проблем би възникнал единствено с точките при прехвърляне между двата класа,но и за това има решение,което бих споделил ако приемете този вариант.
                          Прехвърляне няма да има! Който където се е състезавал там получава точки. Ти да не си видял някъде по света или в други спортове прехвърляне на точкимежду класовете???

                          Коментар


                          • Галабине, шепа хора сме и се знаем
                            точно така е
                            преди всяко състезание се разглеждат списъка с хора заявили участие
                            и се преценя ако има участник не участвал до сега, в кой клас ще е.
                            то всъщност на първите кръгове ще се отсеят основните участници които ще идват кои са

                            Коментар


                            • Първоначално публикуван от mitkov
                              Галабине, шепа хора сме и се знаем
                              точно така е
                              преди всяко състезание се разглеждат списъка с хора заявили участие
                              и се преценя ако има участник не участвал до сега, в кой клас ще е.
                              то всъщност на първите кръгове ще се отсеят основните участници които ще идват кои са
                              Както сам каза, миналата година отделихме МНОГО време на същият проблем и какво се оказа, че никой не дойде... предполагам че тази година няма да е много по различна...

                              Коментар


                              • Различна или не,трябва да има точно определен критерий.Това с лиценза ми се струва удачно-примерно да са "кросаджии" хората с действащ лиценз както и тези с изтекъл преди по малко от 3 години.
                                Трябва да е точно и ясно формулирано!
                                offroad фен
                                1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                                TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X