Ето това вече е ОГРОМНА стъпка напред!!!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Предложения за Ендурошампионат 2006.
Свий
X
-
Знаех си, че ще се нахендря, ама ...
Това е положението. Казах го вече
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com

Коментар
-
добре де жоре
тасе координатор ще трябва не съвсем за всички състезания
в стара загора вие и без това знаете как да го направите
в хасково бучака също
и в харманли знам как да го направя
в сопот също и без координатор добре ще се справят
всъщност ще трябва координатор за тополовград за бухово и със сигурност за нови градове където искат кръг
все пак ако си решил може на всички да го направиш
Коментар
-
не съм съласенПървоначално публикуван от mitkovдобре де жоре
тасе координатор ще трябва не съвсем за всички състезания
в стара загора вие и без това знаете как да го направите
в хасково бучака също
и в харманли знам как да го направя
в сопот също и без координатор добре ще се справят
всъщност ще трябва координатор за тополовград за бухово и със сигурност за нови градове където искат кръг
все пак ако си решил може на всички да го направиш
Коментар
-
абе вендо
аз ще участвъм на каквито и да е състезания независимо дали са републикански шампионат или не
стига да не съм нещо съвсем възпрепятстван
даже мисля и на мотокроса да карам ако се проведат кръговете му де ама както и да е
НО когато правя кръг искам да е към шампионата щото иначе ще вложа труд а накрая я дойде някой я не и ще стане излагация
същото важи и за други по отдалечени градчета
особенно за тополовград
трябва да е кръг и там
а и традиционно значи че има традиция да се прави някъде и много хора от много години знаят че там се прави такова нещо
реално мотокроса в В Левски и в Бобошево са наистина традиционни
а в ендурото няма никакви традиции до сега в българия
може би само шумен е сравнително традиционно защото се провежда вече повече от една година
Коментар
-
Първоначално публикуван от mitkovможе би само шумен е сравнително традиционно защото се провежда вече повече от една година
Най-интересното е,че съм САМ САМИЧЪК в Шумен.Няма НИТО ЕДИН с когото да изляза да карам в Шумен.Но от последното състезание има някакъв ефект.Двама твърдо(ужким) са решили да купуват мотори.Дано и да ги карат после,защото Мариан си купи,ама аз съм го карал повече време от него (3-4 дни
)
митков,не ми се сърди,но понякога МНОГО ти се чудя!!!От 1 месец говорим за координатор за трасетата,а сега заявяваш,че такъв няма да е много нужен?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!
К. Кулев
Коментар
-
Митков се дърпа за Харманли, щото ще му ходя на гости!
Ама да се разберем, няма да така лесно да координирам без печено агне и весели момичета (поне за всяко коляно по едно), осигурени от "любезните" домакини.
И без инспекция никъде няма да мине
Хич и не си правете устата!
... и рушвети само в четирицифрени числа.
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com

Коментар
-
По въпроса за броя съсетзания:
Този път съм на "страната "на Жоро.Несериозно звучи твърдение,че с по-малко състезаяния ще се популяризира,развие или вдигне нивото на ендурото и шампионата.Но много прав е Събин като казва,че спора е глупав и ненужен.Не се знае още колко кандидати СПОСПБНИ ДА НАПРАВЯТ състезание има.Моето мнение е,че състезанията трябва да са повече.И че месеците за провеждането им не трябва да са 8.Климата в България според мен позволява доста по-широк диапазон.Виждате,че 3 години без никакъв проблем има състезания през декември и то в Шумен,който е в северната част на страната и си има сериозна зима по принцип.Март пък е крайно време за първи кръг.Мотокроса започва през март!
Ако има кандидати за провеждане на КРЪГОВЕ,то моето мнение да не се отказва на никой сериозен!Би могло да се прецени,че някой е непдходящ за шампионат.Ако е много далеч ( Добрич) или по някакви други причини...Но трябва да има много кръгове.
Причината да няма 100 души обикалящи всички състезания според мен не е причина да не се провеждат състеазния.След като участници ИМА трябва да има и състезания!И няма нищо лошо шампион да стане някой,който е направил всико възможно за да кара навсякъде.Това означава,че той взима на сериозно спорта!За да се намали напрежението,може за годината да се вадят повече от един кръг.В мотокроса миналата година даже бяха половината от кръговете +1,но се говореше,че това е направено за да облагодетелства някои...защо не сметнете колко хора от участвалите в шампионата са били на повече от 5 състезания и какъв процент са те от общата маса
Но това е добър вариант,ако се сметне,че за повечето участници е невъзможно да карат на всички състезания.
За да обобщя,ще кажа,че съм за възможно повече състезания.Мечтата ми е да са над 10.Но най-добър вариант за мен е следното:Давам го като конкретно предложение,което може да се обсъди и дори гласува!
На годишното зимно събание да се посочат всички състезания,чийто организатори от сега се нагърбват с организирането им по правилата гласувани за годината.Всички те да бъдат кръгове.Според броя който ще се получи да се определи и броя на кръговете които ще бъдат изваждани от крайния резултат за годишното класиране.
Идеята ми е,че в последствие както миналата година ще се появят желаещи да правят състезания.Но тъй като те не са заявили на време желанието си,техните състезания няма да са кръгове от шампионата.А за да не се отказва на никой и да не се губи набраната от 2005 година инерция,нека всички с желание и възможност да направят КРЪГ.За да не е голям товара за състезателите с по-ограничени възможности пък,от примерно 10те кръга (ако са толкова) да се вадят най-слабите 2 или 3 резултата.Ако са по-малко пък-да се вади само един по тазгодишната логика!
Така вече можете да спорите над по-конкретен въпрос-колко да са резултатите които да се зачитат за годината!К. Кулев
Коментар
-
Благодаря за доверието, но не мисля още да спирам състезанията, така че нека този "височайши" пост да е сменяем и другата година, ако Федерацията замези малко, за да може да издържа трейс координатора по моят пример друг да направи саможертва!
А аз през това време пак ще карам трасетата и то по няколко пъти, и то в суров вид, така че тренировките са ми осигурени.
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com

Коментар
-
калине не че не ща да има координатор ами ми е жал за жоро че няма да участва
тука съм съгласен с калинАко има кандидати за провеждане на КРЪГОВЕ,то моето мнение да не се отказва на никой сериозен!Би могло да се прецени,че някой е непдходящ за шампионат.Ако е много далеч ( Добрич) или по някакви други причини...Но трябва да има много кръгове.
не можем да си позволим да отказваме на хора кръгове
все пак ако станат повече от7-8 или 9 може би и да помислим за някакво ограничение
но за да се популяризира този спорт трябва да има състезания
що се отнася до това къде колко хора са отишли то на всички състезания имаше предостатъчно хора
така че си заслужава да се правят
под 7 са малко над 8 вече почват да стават в повече е лично моето мнение, а и с бучака вчера се видяхме и той е на същото мнение
Коментар
-
То си е за съжаление, точно се и оборудвах с нов мотор и се бях наточил за новия сезон!Първоначално публикуван от mitkovкалине не че не ща да има координатор ами ми е жал за жоро че няма да участва
Ама нали някой трябва да направи саможертва ?!
Нищо де, ще участвувам на другите, които не са в шампионата.
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com

Коментар
-
Най накрая се замислихте и за НЕ толкова заможни състезатели.Това имах в предвит "по-малко" кръгове.Тия 7-8 кръга (ако са толкова) са вече друга работа,от тях например да се вземат 5-6 най добри.
Жоро такава саможертва можеш да направиш само ти.Благодаря ти искренно.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар