Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Предложения за Ендурошампионат 2006.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Предложения за Ендурошампионат 2006.

    Колеги, отворих тази тема за да се систематизират предложенията, дадени във връзка с новия сезон от ендурошампионата и да се дискутира по тях. Сезон 2005 почти завърши и е време да обсъдим предложенията за подобрения за да не се чудим какво да смучем от пръстите си на общото събрание. Нека всяко ново предложение за обсъждане да се пише с болтиран текст, за да се открива по-лесно!
    Моето първо предложение е:
    Цял сезон нека всеки се състезава с един и същ номер, за да не се залепва и разлепва всеки път нов.
    Така ще е по-добре и за картотикиране и за водене на резултати и за ранглистата, тъй като често се допускат грешки в списъците и тази година навъртях един куп телефони и загубих ценно време да правя справки, консултации за уточняване кой кой е! Предлагам жребий за номера да се тегли само на първия кръг и те да си останат до края. Ако има нови картотикирани, те ще получават номерата си от последния номер нататък.
    Състезателите да не теглят и жребий за стартиране, а да стартират по времена от предишния кръг.
    Т.е. победителят в предходното състезание стартира първи и така нататък. Така вероятността от "тапи" на невралгичните места ще се сведе до минимум.
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

  • #2
    Съгласен съм със това за номера ама ако се слу4и нещо с него ще може ли да се взема нов

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от nikolen
      Съгласен съм със това за номера ама ако се слу4и нещо с него ще може ли да се взема нов
      Разбира се. Той до края ще се води и с тоя номер.
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #4
        Жребии или десеттия от по първия кръг стартира първи и после 9.8 и тъи нататък.Стартилалия от първа позиция е по не облагодетелстван според мен.Да кажат и други мнението си.
        LZ1HAH
        0888705588

        Коментар


        • #5
          Да се вземат пове4е пари на у4астниците
          И да се вземат пари на зрителите да не е като в Сакар
          4е безмалко щях да блъсна едно циган4е

          Коментар


          • #6
            по принцип номерата се дават за сезона целия и то според това как се е представил човека миналия сезон
            тоест жоро е бил първи тая година следователно ако е в е2 взима първи номер и кара с него цяла година
            ако е в е3 взима номер според записването но по заден от последния в класирането ит.н.
            освен това номерата са на различен фон за е1 бял за е3 жълт
            и.тн тези правила са описани подробно
            стартирането е добре да става според реда на завършването от предишния кръг
            тоест жоро е бил първи в тополовград примерно следователно стартира първи на състезанието в шумен
            еди кой си е бил втори следователно стартира втори и т.н.
            освен това на всички ендуро състезания с много малки изключения и в щатите и в европа се стартира със загасен двигател и след като се даде старта рита и трябва да запали и да тръгне
            а нве да стои на старта със запален двигател предлагам и тук така да се прави
            имам и много дру,ги предложения но сега ми дават зор та нямам повече време да пиша

            Коментар


            • #7
              Това имах предвид. Когато ориентирането се кара за точно време, няма никакво значение кой кога ще стартира, важното е тези които ще карат слабо да не стартират напред, че да задържат на места другите! Точното време се прави като се съпоставя с възможностите на един среден състезател. Има и такива, които не могат да го постигнат
              В Серес няколко гърци закъсняха с по 3-7 минути и им пребавиха това време към тестовете, така че нека някои не мислят, че ще е само една приятна разходка.
              Митков, накарай някой модератор да ти болтира предложението за загасения двигател за да се вижда по-добре.
              Мисля, че можем да го направим така, но на световното не се практикува. Все пак си заслужава да се обсъди
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #8
                Мися че по интересно би било ако чрез жребии се определи едно от състезанията за годината да бъде по екстремно

                Примерно 100км плюс нощен етап и за финал някои свински баир от където публиката да гледа как се зорят състезателите с цел привличане на спонсори Съответно които е играл на тая проява и е завършил взима повече точки в шампионата

                А не както е досега старт....... в гората и аиде чао
                Този тип прояви няма да съберат публика и спонсори

                Друг важен момент е че участници които карат в повечето състезания трябва в края на класирането да взимат по голям брои точки процентно към проявите А не както досега в едно състезание изкача некои миестен кросаджия и на негов терен взима първото място и съответно точки на любител които се е трепал 3-4 състезания А В СЛЕДВАЩИТЕ КРЪГОВЕ ГО НЯМА НИКЪДЕ Да не говорим че е абсурдно да участва само втория ден И ДА СЕ КЕФИ НА ГОЛЯМАТА ПОБЕДА над пребитите от първия ден и наи вече нощ играчи

                Коментар


                • #9
                  Аз може ли да покоментирам до сега дадените предложения.

                  Ще започна с това,че е чудесна идая отварянето на тази тема и тук е мястото да се дават предложения и да се обсъждат.Браво Жоро
                  Но ще допълня,че решенията трябва да се вземат от отговорен контролен орган на цялостната организация"ендуро шампионат",която да се надяваме скоро ще бъде и федерация.Всички чакат и мислят за бъдещата зимна среща на която ще се предлагат и взимат решения,но за това трябва добре да се помисли.
                  За предложенията!Ние тук не откриваме топлата вода.Всякакви предложения са добре дошли,но добре е всяко предложение да е добре обмислено и обосновано.Най добре е да се визира световната практика и личния ни (кратък) опит от изминалата година.

                  Номерата трябва да са от миналогодишното класиране(1ви,2ри и т.н) и по избор (Роси кара само с 46) или по жребий,но обезателно трябва да е един за цялата година.Няма какво да се случи с един номер???Не разбирам въпроса на Николен???

                  Номерата задължително трябва да са на един и същ фон-различен за всеки клас (както Митков вече каза)

                  Чудесно предложение е да се стартира по класирането от предното състезание или от класирането в шампионата изобщо!Стартирането в първото състезание според класирането от предната година.Новите участници въвъ всяко едно състезание (когато са повече от един)-по жребий.

                  Аз лично не харесвам предложението за загасения двигател.Но е възможно по принцип.

                  Изобщо не е удачно решения за провеждани състезания да са по жребий.Възможностите на всеки организатор са различни.Инъче добре е да има и състезания с нощни етапи и повече екстрийм.Според мен няма нужда да е едно...За повече точки обаче е нужен някакъв коефицент(вече приказвахме за европейските ралита),а това за сега мисля,че би било прекалено усложняване на нещата.А някой състезател да взима повече точки от друг независимо от условията е недопустимо.

                  Предлагам да се въведат стандарти за трасетата и състезанията като цяло-минимално и максимално разстояние на етапите и формат ( едно или двудневно и т.н.

                  Да се въведат задължителни условия за участие-застраховка живот на дадена стойност,технически преглед на моторите,екипировка на участниците и ПРИСЪСТВИЕ НА БРИФИНГА с пилотите който се провежда преди всяко състезание

                  Ще помисля още (вероятно след 3-4 декември) и ще дам още много предложения.
                  К. Кулев

                  Коментар


                  • #10
                    Мисля, че можем да го направим така, но на световното не се практикува. Все пак си заслужава да се обсъди
                    Моля
                    аз имам един правилник за провеждане на сикс дейс и там пише че в началото задължително се стартира със загасен двигател
                    даже е упоменато че първите 7м след старта нямаш право да буташ мотора да пали а трябва да ги измине на самоход
                    то май затова и тръгват от една по висока рампа в началото че 7-8 м могат да ги минат по инерция
                    иначе на крос тестовете си стартират със запален двигател
                    в щатите пък задължително се стартира със загасен двигател на ендуротата
                    даже са си измислили разни технеки как да ги палят възможно най бързо
                    на ерзберг също се стартира със загасен двигател
                    не знам точно защо е така има няколко причини според мен
                    но така или иначе за публиката е много по интересно така според мене .Все пак това не е толкова важно но понеже стана въпрос та го дискутираме,между другото като цел на ендуро състезанията във правилника е описано не само изпитване възможностите на състезателите но и издръжливостта на машините
                    затова и има точно определено сервизно време и след това моторите задължително ги прибират в т.нар. закрит парк
                    там стоят и през ноща и никой няма право да ги пипа или ремонтира
                    както и да е то тва ясно че при нас няма да го правим
                    но бива да го имаме в предвид ако ще организираме по сериозни и с международно участие състезания по нататък

                    Коментар


                    • #11
                      Е, кто правим шест дневни, така ще бъдат, ама за шампионата нека си е заасега със запален двигател. Като знам какви бракми участват и как ги ритат по 10-15 минути! Е, това е начин пък всеки да си подготви мотора добре. Нека си остане като предложение и ще го обсъдим.
                      Колкото до парка, знам ама при нас трудно ще се получи навсякъде. Трябва да има охрана, плац, а и както при нас повечето състезания са по един ден... Да решим да са в два дни тогава задължително! Ето, вкарвам го като предложение:
                      Състезанията за шампионата да се провеждат в два дни, т.е. събота и неделя, като се кара едно и също трасе
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #12
                        жоре засега според мен е по удачно да са си само събота състезанията
                        повечето сме аматьори които се занимават и с други неща и понеделни к са на работа а някои от състезанията са далеч
                        само събота е много по добре
                        ще видиш че повечето ще са да е само събота

                        Коментар


                        • #13
                          Добре, само го внасям за обсъждане
                          Ендурото и сексът не са шега работа !
                          -------------
                          Животът се измерва с броят на издишванията !

                          http://sixdayscrazyjob.com
                          http://crazy-job.com

                          Коментар


                          • #14
                            Понеже не съм карал на състезание все още(надявам се идващата година да го направя), нямам право на собствено твърдо мнение, но имам 2 въпроса:
                            1. Каква е идеята със стартирането със загасен двигател? На всички по-големи ралита които съм гледал до сега се стартира през 30с.-1мин. и понякога се получава почти летящ старт
                            2. Относно номерата мисля че трябва да се даде възможност на хората карали предишната година да си изберат първи номера, а на новите да теглят жребии...

                            Коментар


                            • #15
                              Относно номерата
                              Предлагам първите 10 в оверол класирането за годината да си изберат каквито си искат номера като се почне от първия. За останалите извън десятката да се раздадат поредни номера според класирането им като се извадят вече избраните от първите 10 номера.
                              Пример: първия си избира номер 18 втория ако не е от скромните си избира номер 1 и т.н. От 11-тия нататък почват поред като 18-тия получава номер 19.
                              Малко сложно го обясних като че ли

                              Готовия списък с номера да се публикува във форума и да се опишат с какъв цвят да са номерата според класа на мотора. Така всеки ще може да е наясно с какъв номер ще кара. Това ще облекчи донякъде организаторите на състезанията, особено ако имат предварителен списък и всеки който участва само трябва да каже с кой номер кара за да бъде записан. Другите данни - от списъка
                              2010 CRF 250 R

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X