Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Предложения за Ендурошампионат 2006.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Аз имам следното предложение.
    Да се забранани карането преди сьстезанието по ве4е маркираното трасе. Като наказанието да е дисквалификация на нарушителя.
    Може и организатора на крьга да обяви и един два дни преди състезанието местноста кадето ще се проведе за да нестават недорозумения.
    А и ми се струва че трябва да има строги санкций за умишлено нарушаване на маркировка .

    Коментар


    • #62
      Аз съм против забраните.
      Стига полицейщина. Даже и да не се кара по трасето преди старта, хората които познават района ще имат голямо предимство.
      Всички забрани водят до това че се впряга мисълта на хората как да ги заобиколят. Пример: колите на Ф1. Втори пример: пушенето в обществените заведения
      2010 CRF 250 R

      Коментар


      • #63
        Нещо немога да разбера кво общо има това да има равнопоставеност на старта. Тук несе обсъжда кръг от Ф1 или греша
        ”Хората които познават района ще имат голямо предимство” ДА но това сте е само за едно състезание, а и те като изпуснат някоя контрола (да се надявамв че няма да знаят точно откаде минава трасето)пак ще загубят време и сте стане много по успорвано ![/quote]

        Коментар


        • #64
          Аз съм на мнение, че за да се избегне този момент, трябва да се направи както на световните кръгове. Трасето да е отворено за тренировка по всяко време и то да се кара само за точно време, а тестовете: ендуро, екстрийм и крос да няма право никой да кара, а да се оглеждат само пеш! Така възможностите за злоупотреби ще са по-малко, а дори и някой да го е правил предварително, многократното минаване по тях ще уеднакви възможностите пред всеки Така и така вече ще мерим с транспондери, нищо не пречи да се направи като хората. Забраните няма да доведат до положителни резултати, както казва Димитър, а ще изострят споровете.

          Коментар


          • #65
            мисял че всичко трябва да се изглади стъпка по стъпка ид а се обмисли внимателно,аз имам няколко идеи които обаче ще споделя с вас утре
            full time rider, part time racer
            jrc4life

            Коментар


            • #66
              Ако се отвори трасето за тренировка, това ще е краят на ендурото и старта на мотокроса в гората! Край с изненадите и от там нататък край с удоволствието от ендурото. Всички си имаме пътеки по които сме карали 1000 пъти, въпросът е да се състезаваш на непознат терен! Да не говорим, че мнозинството няма възможност да отиде там 2-3 дена предварително да тренира и това ще откаже много хора, защото какъв шанс имат пред някой научил цялото трасе на изуст и всеки камък???

              НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА ЗАЩО ИСКАТЕ ДА ПРЕВЪРНЕМ ЕНДУРОТО В МОТОКРОС ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ, ЧЕ ИМА ТОЛКОВА МНОГО МОТОКРОС СЪСТЕЗАНИЯ НА КОИТО МОЖЕ СПОКОЙНО ДА УЧАСТВАТЕ

              Да не говорим, че тази година дето идва, според правилата които всички вие искате последният в кроса ще дойде и ще ви скъса трътките Това което явно не можете да проумеете е че именно ориентирането вкарва интересното и РАЗШИРЯВА кръгът на възможните победители. Мога да ви гарантирам, че по правилата които искате за догодина няма да можете да влезете в 10-тката ако 10 настоящи или бивши кросаджий дойдат да участват, а те ще дойдат защото състезанието е точно като за тях! За пример ще ви дам едно старо състезание в Челопечене, където Мартин Тодоров за 5 обиколки затвори Суйката с 2 обиколки БЕЗ ДА СЕ ИЗПОТИ!!!

              Принципно няма проблем, ще направим това, което се гласува от болшинството участници за следващата година и както е тръгнало после ще ви гледам съира...

              Коментар


              • #67
                никое трасе за ендуро не е отворено за тренировки преди самото състезание
                то това е тръпката на ендурото -да не знаеш кво има зад завоя
                верно екстрийм тестовете могат да се оглеждат но нямаш право да караш по тях
                а и по останалото трасе също никой освен трак координатора не кара

                а че хора от мотокрос шампионата имат по добри шансове да печелят състезания е естественно,все пак те карат доста по добре и са професионалисти в сравнение с останалите
                така че както го мислехме миналата година да има клас "професионалисти" може да стане наложително ако се включат много такива
                метода със взимането на отсечки за точно време и след това засичане само на екстрийм тестове според мен трудно ще се въведе
                по добре да си е като тази година
                както бе състезанието на тополовгред
                40км пресечен терен и се правят 2- или 3 може и 4 минавания
                като според участъка и минаванията
                например на сопот така или иначе ще е поне 60 км едната обиколка
                тъи че ще се правят 2 например
                а другаде където е 30 ще се правят 3-4
                никой не бива да се самозалъгва че от тази година изведнъж всичко ще е перфектно
                аз затова ви виках последните кръгове да пробваме и други варианти за да се види по бързо кое ще е най добре,но както и да е
                ще има още доста неща които ще видим че не са добре
                и според мен не бива да се изменя начина на състезанията съвсем радикално спрямо миналата година изведнъж,както ще стане ако се въведе това за участъци със точно време и т.н.
                нито организаторите нито участниците са готови за такова нещо
                мисля че схемата със
                1 участие индивидуално
                2 класиране по класове
                3 каране в непознато трасе което да е маркирано възможно най добре
                4 трасе между 30 и 70 км ,което да се минава между 2 и 4 пъти в зависимост от дължината си
                та тази схема ми се струва по добре
                и по достъпна
                тоест като на тополовград но индивидуално

                Коментар


                • #68
                  Разбирам ви напълно, но аз защитавам правилника от световното, за да се постигнат 2 цели.
                  1. Да се направи ендурото по-атрактивно за публиката;
                  2. Да се премахнат приказките за предварително каране на трасетата от домакините или от Crazy job.
                  Искам тук да ви кажа, че ние наистина ходим на всяко състезание още от Петък и тренираме из района, но винаги се обаждаме на организаторите да ни кажат къде да караме и къде не и спазваме строго нарежданията, а повечето от трасетата бяха маркирани непосредствено преди състезанието. Никой не ни е засичал по трасето и мисля, че няма място за спекулации. Смятам, че и за в бъдеще никой няма право да ни отнема тази възможност и който може нека го прави, тъй като така се опознава характера на терена.

                  Коментар


                  • #69
                    Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                    Смятам, че и за в бъдеще никой няма право да ни отнема тази възможност и който може нека го прави, тъй като така се опознава характера на терена.
                    И именно с това се раждат всички проблеми отностно това че карате предварително по трасетата. До мен примерно стигна информация, че сте карали и по моето трасе след като ви изпратих до хотела!

                    Мисля, че като хора които се пишете, че мислите за доброто и развитието на този спорт, трябва да си зададете въпроса, кое от тези правила които искате ще доведе повече хора и кои ще откажат повече хора. Мнозинството участници няма да намерят време и средства да ходят предварително да тренират!

                    Коментар


                    • #70
                      И в този ред на мисли, ако трябваше всеки да дърпа чергата към себе си, аз мисля че е най добре да е с пътна книга.

                      1. Без проблеми, кой къде и кога е карал.
                      2. Кросаджийте имат малко предимство.
                      3. Хората с нови мотори имат малко предимство.
                      4. Избягват се проблеми с махането на маркерите.
                      5. Избягват се бъдещи проблеми с това че боядисваме дърветата и ги дупчим с телботи(и това ще ни дойде до главата някой ден)
                      6. пада средната скорост.
                      7. Много интерестно и разнообразно!

                      Коментар


                      • #71
                        нека всеки който иска да тренира да си тренира в града си преди състезание а като идем на състезанието да стартираме без предварителни оглеждания
                        так ще е и по интересно за всеки който участва
                        аз например по едно време се чудех дали да не ида да покарам в района на трасето в хасково защото ми бе на 60 км
                        а преди това се бях пораздразнил от това което стана на ст загора
                        обаче като говорих с бучака той ми вика
                        недей да ходиш после няма да ти е интересно а и няма да е честно
                        поразмислих малко и не отидох
                        даже не знаех къде ще е старта и как да стигна до там с колата

                        на тополовград също можех да ида
                        на 50 км ми беше
                        но не го направих нарочно
                        то ако става въпрос и стара загора не ми е далеч можеше и там да идем предварително но и там не отидохме

                        НО все пак дайте да оставим какво е било и да гледаме напред
                        преди състезание всеки да си тренира в града и всички да отиваме вече за състезанието а не предварително защото така възникват много спорове а и наистина малко хора могат да си позволят да направят такова нещо.
                        то даже и в мотокроса предишните дни преди състезанието няма кой да ви даде да тренирате по трасето а само на официалните тренировки се кара а тука ако ходим предварително е още по лошо
                        част от красотата на ендурото е момента на изненада и това кой по бързо ще се адаптира към терена
                        екстрийм тестове ако има айде примерно да може да се огледат но не и да се тренира по тях

                        Коментар


                        • #72
                          На софийското състезание първо дойдохме на старта за да ви се обадим и после по асфалта заминахме към Симеоново и бръмчахме там, Събине! Ако знаехме трасето, мислиш ли, че щяхме да се хакнем в най-голямата кал, а нямаше да я заобиколим, както други !!!
                          Искам човекът, който ни е видял да го каже и пред мен
                          Нека, ако има спорове да не ги правим в тази тема, че тя е само за предложения
                          Ето, за това ние искаме съвсем нов тип състезания за да няма такива спорове Колкото до карането, ние си го правим навсякъде и хайде вече да не правим състезания в Ст. Загора, Сопот и Габрово, щото тук караме постоянно. Не знам, но аз ще продължавам да защитавам начина на провеждане от световното или най-много, както го казва Митков, тъй като тогава няма да има толкова приказки, тъй като късото трасе ще се минава от 4 до 6 пъти примерно и ще може да се маркира много бързо

                          Коментар


                          • #73
                            1 участие индивидуално
                            2 класиране по класове
                            3 каране в непознато трасе което да е маркирано възможно най добре
                            4 трасе между 30 и 70 км ,което да се минава между 2 и 4 пъти в зависимост от дължината си
                            та тази схема ми се струва по добре
                            и по достъпна
                            тоест като на тополовград но индивидуално
                            Това ви предложих одеве
                            айде да оставим споровете за това какво е било
                            и аз мога да кажа доста неща но това няма да помогне а само ще се изпокараме
                            дайте да прекратим тези спорове още повече че мина и доста време и няма как да докажем неща които знаем а и няма смисъл

                            това което ви предлагам може да стане лесно и няма да има чак такива промени които да стряскат участниците
                            а ако искате нека в ст загора го направете като на световното но ще видите че ще се оплетат много участници и ще им писне
                            ще трябва да се декласират много хора което няма да стане и въобще ще стане голяма каша,ако все пак вземете да декласирате все ще има сърдити и спорещи и ще стане каша
                            варианта който ви предлагам мисля че ще е по добре а и на практика вече сме го пробвали на тополовград бе точно така ,само дето сега ще е индивидуално

                            Коментар


                            • #74
                              Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                              На софийското състезание първо дойдохме на старта за да ви се обадим и после по асфалта заминахме към Симеоново и бръмчахме там, Събине! Ако знаехме трасето, мислиш ли, че щяхме да се хакнем в най-голямата кал, а нямаше да я заобиколим, както други !!!
                              Искам човекът, който ни е видял да го каже и пред мен
                              Нека, ако има спорове да не ги правим в тази тема, че тя е само за предложения
                              Ето, за това ние искаме съвсем нов тип състезания за да няма такива спорове Колкото до карането, ние си го правим навсякъде и хайде вече да не правим състезания в Ст. Загора, Сопот и Габрово, щото тук караме постоянно. Не знам, но аз ще продължавам да защитавам начина на провеждане от световното или най-много, както го казва Митков, тъй като тогава няма да има толкова приказки, тъй като късото трасе ще се минава от 4 до 6 пъти примерно и ще може да се маркира много бързо
                              Имам информация не означава че те обвинявам! Не се стягай толкова. Не знам дали си карал или не, не е в това въпроса, исках да дам пример, че подобни изяви вредът на шампионата! Хората си викат "Защо да ходим да си трошим моторите и парите, като някой знаят трасето и са тренирали там, какъв шанс имаме ние?"

                              Съгласен съм за 20км трасе с по дори 10 обиколки ако искате! Добре е за публиката, и ако някой се прецака нещо ще може да се навакса. Да не говорим за сигурността колко е по добре! Но не съм съгласен да се кара предварително! Това ще обезсърчи МНОГО хора а ще послужи само на шепа!

                              Също съм сугласен с 200км трасе. Това е ендуро а не 40мин крос! Ендуро идва от ендуранс - на английски издържлив. Нека е дълго трасето т.е. 10 обиколки по 20км примерно. Който не може да издържи всички да не ги кара. Ще измислим как да направим класирането, който колкото може. Всички минали 10-те, после най бързите с по 9 и т.н.т.

                              Коментар


                              • #75
                                предлагам внимателно да проучваме увеличаването на дистанцията и
                                терена защото ако стане прекалено голяма всички ще карат прекалено внимателно и с ниско темпо и пак няма да е много интересно за публика и участници

                                по мои наблюдения от походите и др
                                между 120-150 км така всички що годе държат и се кара в темпо
                                от там нататък вече идва много и почват падания и т.н разсейвания
                                тъй че предлагам дължината да е там някъде между 90 и 150км
                                за много трудните трасета 90-120км а за малко по лесните и до 150

                                преди време и на световното мисля че беше тъй около 150-170 км

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X