Не съм ендуро разбирач но за мен ендурото трябва да бъде издажливост + ориентиране--> да се намери максимална скорост без да се загубиш с която да издържиш цялото състезание.
Не мога да разбера какъв е този проблем с публиката и атрактивността?? за такива цели хората за измислили друга дисциплина аименно - суперкрос, аренакрос,мотокрос там се вижда почти всичко и хората са доволни.Спред мен е невъзможно и не трябва да бъде така ч хората да гледат състезателите да минават по няколко обиколки.Според мен могат да се направят повече екстремни участъци на достъпни за публиката места къде да се поставят и реклами на псонсорите.даже аз мисля че дори правинето на повече от 2 обиколи е АНТИ ендуро.До колкото ми и е известно и си го представям това което прави ендурото различно от другите моетоспортове е неизвестността за това мисля че не трябва да има никакви тренировки по маршрута!!! ако някой иска да тренира да го рпави в отделно мясно.за това:
1-Индивидуално класиране по класове примерно до 450 и над 450..
2-никъкви тренировки по маршрута!!!
3-възможно най-малък брой обиколки
4-100-150 км дистанция с опция за доливане на гориво на някоя контрола
5-двудневен формат на състезанието както е беше в шумен
и колкото по малко правила и колкото по просто в всичко(как е сега) долкова по достъпно ще бъде и токова повече участници ще има.В противен случай може да стане като при мотокороса и бфм!!! където има в най добрия вариант 10 участника
дерзайте
Не мога да разбера какъв е този проблем с публиката и атрактивността?? за такива цели хората за измислили друга дисциплина аименно - суперкрос, аренакрос,мотокрос там се вижда почти всичко и хората са доволни.Спред мен е невъзможно и не трябва да бъде така ч хората да гледат състезателите да минават по няколко обиколки.Според мен могат да се направят повече екстремни участъци на достъпни за публиката места къде да се поставят и реклами на псонсорите.даже аз мисля че дори правинето на повече от 2 обиколи е АНТИ ендуро.До колкото ми и е известно и си го представям това което прави ендурото различно от другите моетоспортове е неизвестността за това мисля че не трябва да има никакви тренировки по маршрута!!! ако някой иска да тренира да го рпави в отделно мясно.за това:
1-Индивидуално класиране по класове примерно до 450 и над 450..
2-никъкви тренировки по маршрута!!!
3-възможно най-малък брой обиколки
4-100-150 км дистанция с опция за доливане на гориво на някоя контрола
5-двудневен формат на състезанието както е беше в шумен
и колкото по малко правила и колкото по просто в всичко(как е сега) долкова по достъпно ще бъде и токова повече участници ще има.В противен случай може да стане като при мотокороса и бфм!!! където има в най добрия вариант 10 участника

дерзайте
Коментар