Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Предложения за Ендурошампионат 2006.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Много мислих по въпроса с това което се случва в момента и равносметката ми е следната. Правилата които смятам за правилни са в следствие на това че един спорт, който според мен трябва да е с ориентиране искате да го превърнете в мотокрос в гора с няколко препятствия, поради което ви предложих да наклоним правилата към сегашният масов участник, за което много хора ме нападнаха. Може би сте прави, може би аз греша - щом толкова много хора се опълчихте срещу мен. Ще ви кажа какво ще направя. Калин е прав, че може би няма смисъл да се занимавам с това, явно аз не разбирам достатъчно от тези неща. Направете вие правилата, а аз ще си карам мотора догодина и ще участвам във всички състезания и ще се боря за шампионското място срещу който искате и по каквито правила направите, стига да са честни състезанията Евентуално ще организирам 1-2 състезания, извън шампионата с ориентиране. На никой не се сърдя, уважавам мненията ви. Единствено ме е яд, че позволих да ме въвлечете в тези явно безмислени спорове. Ако някой иска моето мнение по даден въпрос, винаги сам готов да помогна!

    Коментар


    • Изтрито...

      Коментар


      • Здравеите ,наблюдавам всички изказвания в форума ,стигна се НЕ до решаване на нещо ,а до кавги.Аз мисля че трябва да ги правим тия състезания колкото се може по-близки до истинските,а те са европейски и световни.Самите те са за хора като нас.Вярно че отначало ще ни е трудно,но на който му е не възможно нека гони и вдига летвата.Доколкото мотокросисти и ендураджии това е пълна глупост.Едното няма нищо общо с другото,е излъгах и в двете се кара мотор,но по доста различен начин.За втория ден трябва да има точки,за да има участници.Без втория ден няма да набереме никога спонсори.Хората искат зрелища още от древните римляни,нека им го дадем.Те ще ни се отблагодарят.За разстоянията от 60-90км пробег за първия ден мисля че са добри.Също съм за роадбук,там е истинския офроуд.

        Коментар


        • Лично мнение:
          Кара се по саме.
          Трасе-около 150км. с дозареждане.
          Каране по карта+Компас,GPS или роадбук
          Парична награда - ПРИЛИЧНА (за всеки старт от календара и само за 1-во място).В тоя случай се вдига таксата за участие.
          ЗАДЪЛЖИТЕЛНА информация (примерно плакати) във всеки град че за тая година освен от форума и списанието от никаде ШИРОКАТА публика не разбра че има ендуро състезания.
          2 класа-спрямо моторите(трябва да има начин).


          Изглежда ми прилично за да се получи а

          Коментар


          • Не съм участвал в нито едно състезание и съм на 19 год., но щом аз мога, а и често го правя, сам самин на бродя из горите с ГПС и карта и да се ориентрирам - значи не би било толкова трудно за хората които участват. Така че и аз съм ЗА ориентиране.
            No bike - no fun!

            Коментар


            • И ако съм обидил някой се извинявам, не ми е била това целта!

              Коментар


              • лелеее
                тва половин ден не съм влизал във форума а тука големи дискусии са се разгорали

                сега нека не се караме и спорим излишно
                както казва димитър един мотор дето добре си върви не бива да се цепи и разглабя
                та мисълта ми е че състезанията добре си вървяха тая година и общо взето се видя какво трябва да се прави
                тъй че дайте да не стряскаме хората с прекалено нови и непознати неща
                продължават си състезанията както са били и до сега само че просто да ще са индивидуално и ще се правят по две обиколки че хем да станат повече километрите хем да не се разпростираме на големи площи и със прекалено дълги маркировки
                едно е да маркираш 50-60 км друго е да маркираш 130км и да осигуриш и контроли
                за мен състезанието в тополовград бе точно така както бива да са от догодина в смисъл като тип състезание иначе имаше разни пропуски
                що се отнася до горещия спор кросисти и др
                реално от хората в мотокрос шампионата чак толкова добри са само първите 5-6 души,от тях я дойде някой на ендуро я не,а и между другото бучака може да го смятате ветеран ама съм сигурен че ако се пусне на мотокрос със въпросните "добри" ще стане ясно че май не са чак толкоз добри и има голяма вероятност да понатупа повечето да не кажа всички от тях
                както и да е въпроса е че бучака е един наистина много добър състезател който както виждате на ендуро не винаги успяваше да бие останалите. Все пак има някаква логика в мненията за разделяне на тези хора в друг клас но не бива чак да се караме за такива неща
                до първото състезание от следващия сезон има доста време ще се съберем ще обсъдим нещата

                все пак продалжавам да смятам че не бива да променяме драстично схемата от миналата година
                освен в частта си вместо по двойки да е индивидуално и разделянето по класове
                ако има още някакви проблеми за решаване те ще изскочат още на първото състезание
                между другото за това и ви казвах тази година и без това си експериментирахме трябваше да пробваме и по различни схеми и сега щяхме да имаме повече опит
                просто виждате че се налагат и малки корекции в движение
                не може като виждаме че нещо не работи както трябва и никой не го одобрява да чакаме да мине сезона че да го коригираме
                но ...както и да е минали работи
                сега обмислям да направя едно състезание може би още февруари или март в харманли на което да изпробваме новите методи
                като придобие някакви по конкретни измерения ще пиша във форума
                за сега предлагам следната схема
                1 трасе по маркиравка както бе до сега само че с изискване за мин разстояние между маркерите да има точно определено разстояние както предложи к кулев
                2 дължина на трасето между 40 и 60км което да се минава два пъти
                а ако все пак условията позволяват и организаторите имат голямо желание да го направят -както е например в сопот,може и едно минаване 90км макар че съм сигурен че и там може да се конфигурира по друг начин трасето
                3 участие по класове е1 е2 е3

                Коментар


                • предпагам маркировките да са задължително дублирани с боя, защото както видяхте в шумен, някой беше махал маркерите...

                  Коментар


                  • предпагам маркировките да са задължително дублирани с боя, защото както видяхте в шумен, някой беше махал маркерите...

                    да много разумно и аз съм ЗА ,също и парче лента закачено или вързано по дървета или храсти както превеха някъде се виждат от далеч и бяха добра идея

                    Коментар


                    • Поздрави на, Събин

                      Коментар


                      • Сьстезанието в Шумен беше много добре замислено но някои детаили не бяха добре изпьлнени.Според мен трасетата трябва да са горе доло от тнози тип. А на такова трасе няма КРОСАДЖИЯ няма ЕНДУРАДЖИЯ всички са равни.
                        много разбирам !!!

                        Коментар


                        • Надявам се ,че модератора след като нее изтрил твоето мнение няма да направи тава с моето.
                          от уважение и към янчо и към съби нямам намерение да трия
                          но все пак нека не се караме и спорим повече а да даваме предложения добре обмислени
                          иначе можем за нула време да се изпокараме а аз да "изпотрия "
                          караниците ама няма смисъл от тая работа а и никой от нас няма да спре да идва по състезания тъй че щем не щем ще си съжителстваме та нека да е възможно най приятелски

                          Коментар


                          • Изтрито...

                            Коментар


                            • Състезанието в Шумен беше чудесно и приключенски направено, само трябваше да се избягнат двата екстрима с деретата и камъните(особено втория), където наистина имаше много предпоставки за чупене на мотори. Хубаво е, че много малко хора минахме през втория, та поразиите бяха по-малко!
                              За пример: Аз, Жасмин и Кокера карахме на световното в Серес по трасето. Дори на ендуро теста, който бе 10 км и хич не беше лек, бяха заложени много капани, като яки изкачвания и слизания през гъста гора, където кормилото ти едвам минава между дърветата, а трасето е през цялото време на зиг-заг, 20 кратно пресичане на река с различна дълбочина, кратко изкачване на бряг почти под 75 градуса, но навсякъде нямаше предпоставки за чупене на машина, тикане или за фатален удар при падане. Просто всичко беше направено така, че по-техничните да покажат класата си. Аз със моята подготовка минах теста без да сляза никъде от мотора Е, вярно на някои места се засуетих, защото ми се видя страшно, но интересно е, че в повечето случаи така изглеждаше само.
                              Та мисълта ми е, че се нуждаем на всяка цена от Трасе координатор и ще трябва да има такъв човек за следващия сезон! Въпросът е, кой ще се нагърби с тази задача вез да се състезава в шампионата
                              Ендурото и сексът не са шега работа !
                              -------------
                              Животът се измерва с броят на издишванията !

                              http://sixdayscrazyjob.com
                              http://crazy-job.com

                              Коментар


                              • С риск да се повторя, ще се опитам да дам отговор на Събин как да направим така, че ем вълкът да е сит, ем агнето цяло, ем душата да е в рая, ем кросаджиите да не са онеправдани.
                                Митков няколко пъти също го подчерта, че в Тополовград състезанието беше добре направено от към разнообразие на терени и препятствия, контакт с публика и тактически правилно с двете обиколки. Е, имаше и там пропуски, но повече от организационен характер. Мисля, че ако през сезон 2006-та се направят по подобен начин състезанията, само ще спечелим, като няма да дадем предимство на никой осезателно, а ще се наблегне на ендуротехниката, която вече зависи и от това колко си тренирал елементите през годината, а не колко си добър в кроса, защото като те поставят в една по-различна ситуация ще загубиш доста време докато се справиш с нея. Крайно време е да се разбере, че все пак състезанието не е разходка, ако имаш по-големи амбиции и трябва да тренираш елементи от ендурото за да излезеш напред Е, има и такива, които карат заради самата емоция на кръговете, но нека си карат така за кеф, никой няма да ги укори за това.
                                За пример ще дам и класацията от всички кръгове на изминалия шампионат. Бучака е пръв, но без нито едно първо място!!! Аз продължавам да твърдя, е той е най-добър, но поради ред причини, субективни и обективни си остана без нито едно първо място. Веднага ще кажете, че така е било, тъй като състезанията бяха по двойки. Познавам много добре възможностите и на Митака, който също е бивш кросаджия и вярвайте, той страхотно се справя и с ендурото! Така че аз мисля, скоро няма да дойде по-добър от Станислав Бучаков в ендурото, а той ще бъде чест за всяко наше състезание, както и чест за всеки, който се състезава с него. Поне за мен е така и така ще бъде!
                                Почти всички първи места спечелиха типични представители на ендурото. Геле, Кокера, ти, аз. Мисля, че прекалено драматизираме нещата по тази тема. Освен това от догодина ще имаме и три класа. Бучака ще участвува само в един навярно, но не знам в кой, тъй като сега си търси и той мотор. (тук обезателно трябва вносителите на мотори да почерпят !)
                                А и удоволствие за всеки ще бъде Станислав да го изпревари по трасето, карайки като на шега.
                                И още нещо. Когато бяха "нашите" австрийци на състезанието в Стара Загора пролетта, казаха че в ендурото в България има много добри състезатели със изграден и завършен стил и е удоволствие да ги гледаш Познай от три пъти кого имаха предвид, а с това можем в ендурото само да се гордеем.
                                Сигурен съм, че този спор по темата е засегнал не малко пичове от активно и по-неактивно спортуващите в кроса, а ние не трябва да допускаме това
                                И нека по-добрият победи!
                                Аз повече няма да взема отношение по тази тема, тъй като това, което казах го притеглях много дни в главата си и оставям нещата на решението на събранието. Каквото реши мнозинството, това ще е.
                                Ендурото и сексът не са шега работа !
                                -------------
                                Животът се измерва с броят на издишванията !

                                http://sixdayscrazyjob.com
                                http://crazy-job.com

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X