Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Предложения за Ендурошампионат 2006.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Много мислих от снощи насам по това предложение, но колкото повече мисля по-отхвърлям за себе си варианта да се делим на още един клас (МХ да речем). Виждате, че засега няма кой знае колко желаещи, но дори и да има, за всеки по-любителски настроен ще е гордост да се класира след бивши или настоящи профита или недай боже да е пред някои от тях. Трите класа смятам, че ще са достатъчни за стимул. Това са 9 призови места, а и шестицата е много добро постижение
    Не мисля, че е по-малко конфузно да има МХ клас, който да събира погледите, а теб само да те споменат, че си победил в Е1, ама под сурдинка. Аз пък мога да изрева за сеньорски клас!
    Предпочитам да съм последен в града, а не пръв на село
    Въпрос на нагласа.

    Коментар


    • Дайте тогава да забраним участието на кросови модификации мотори Да е задължителен фарът, както е на световното. Знам, че това не не достатъчно, тъй като всеки може да си го тунингова, но все е нещо! Не мога да сравнявам моят X със кросовия вариант - CRF 250 въобще!
      Сега пък Митков ще ревне!

      Коментар


      • Сега пък Митков ще ревне!

        позна
        макар че и това е идея
        ама повечето участници са с кросови мотори
        или и да не е повечето то пак са достатъчни -поне половината са такива
        иначе аз имам и ендуро моторче
        ма на това никой няма да се съгласи и съвсем ще ограничи участниците
        а и реално и на световното не се спазва съвсем точно това нещо
        макар че на европейското например е задължително моторите да са и с регистрация

        ама мани ги тия
        то тва по скоро предполагам че на майтап го писа де
        макар че сега се смеем но май ще дойде и такова време да ни накарат
        да участваме само с регистрирани мотори щем не щем

        Коментар


        • Вижте сега - не може хем ... хем душата в рая! Ако ще правим компромиси с организацията и няма да е нормално ендуро с ориентиране и само за ендуро мотори (с което ще отпаднат много хора), трябва да се направят други промени за да се гарантира максимален брой доволни ендуро участници. Не виждам смисъл да накланяме правилата към кросаджиите, защото те не са нашата таргет група.

          Самата идея за КЛАСОВЕ идва за да разграничи РАЗЛИЧНИТЕ участници и това е всичко което искам. Ако ти си мислиш че на трасе 2 обиколки имаш някакъв шанс да биеш Бучака или Мартин Тодоров, примерно, много се лъжеш. В офроуда през 2003 година имаше най много участници в състезания именно защото много хора имаха шанс да се класират на добри места.

          Немога да проумея защо въобще се обсъжда толкова много желанието ми да направя повече класове, при положение, че единственият реален проблем е че ще трябва да купуваме още 3 купи!


          Жоро, знаеш ли какво предпочитам аз? Аз предпочитам да си ходя на състезанията като участник и въобще да не се занимавам с никакви организаций, федерации и да излизам лошият Събин, защото се боря за максимален брой доволни хора и постоянно настъпвам нечии лични интереси. Почва да ми писва от хора които претендират, че мислят за доброто на спорта, а в същност само дърпат чергата към себе си и се изказват неподготвени! Предпочитам да си гоня работата (която няма нищо общо с ендурото), да съм приятел с всички и т.н.т. Колкото повече се замислям, толкова повече се чудя, защо въобще си създавам толкова проблеми при положение, че никой няма никакво уважение към това което правя, и никой не се и замисля върху това което пиша, и то при положение че имам дългогодишен опит в подобни организации. Изказвате несъгласи без да обясните конкретно защо? Какви ще са минусите? Как ще се отрази това на броят участници?

          Коментар


          • Аз съм твърдо за някакво дори и малко разделение по класове.
            Може би най правилното разделение е на активно занимаващи се или доскоро занимавали се с мотоспорт и такива които са като повечето от нас. но пак има спорна гледна точка.
            представете си варианта .... младеж подплатен финансово и с много свободно време стартира в клас неактивно спортуващи. през годината има възможност да тренира и да напредва и съответно започва да печели и става лидер. та как на него ще му кажем той за кой клас е ?!?!

            за клас активно спортуващи (бивши и настоящи кросаджии), което може да бъде и недоказуему, или за масовия клас

            незнам как твърдо ще се дефинира кой за кой клас е !!!
            трудна задача е според мен и каквото и правило да се определи винаги ще има недоволни.
            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

            Коментар


            • Първоначално публикуван от Kраси
              Аз съм твърдо за някакво дори и малко разделение по класове.
              Може би най правилното разделение е на активно занимаващи се или доскоро занимавали се с мотоспорт и такива които са като повечето от нас. но пак има спорна гледна точка.
              представете си варианта .... младеж подплатен финансово и с много свободно време стартира в клас неактивно спортуващи. през годината има възможност да тренира и да напредва и съответно започва да печели и става лидер. та как на него ще му кажем той за кой клас е ?!?!

              за клас активно спортуващи (бивши и настоящи кросаджии), което може да бъде и недоказуему, или за масовия клас

              незнам как твърдо ще се дефинира кой за кой клас е !!!
              трудна задача е според мен и каквото и правило да се определи винаги ще има недоволни.
              Идеята не е да порязваме 1-вите. Нека тренират, нека задобряват. Идеята е тези които в момента са МНОГО по напред да ги сложим в отделен клас, поне докато се саберат конкурентни състезатели ендуристи, или докато разиграем състезанията по такъв начин че не само карането да е от значение. Митков ако не греша предложи нещо от рода, кросаджий актовно състезавали се повече от една година през последните 10 години. До колкото знам и Вендо е бил кросаджия, но не е за този МХ клас. Калин Кулев очаства пък в момента, но пак не е за МХ клас. Ще се постарая да балансирам нещата честно и възможно най равностойно! Пак повтарям че сме шепа хора и се знаем. Наясно сам че не всички ще са доволни, но в крайна сметка ще се опитаме да са много малко!

              Митков предложи нещо от рода 2 години актовно спортуващ

              Коментар


              • разбира се и аз съм на същото мнение, да се съобразяваме най -вече с масовите участници и тяхното ниво.

                определено е трудно да се балансират нещата
                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                Коментар


                • Първоначално публикуван от sabin
                  Предпочитам да си гоня работата (която няма нищо общо с ендурото), да съм приятел с всички и т.н.т. Колкото повече се замислям, толкова повече се чудя, защо въобще си създавам толкова проблеми при положение, че никой няма никакво уважение към това което правя, и никой не се и замисля върху това което пиша, и то при положение че имам дългогодишен опит в подобни организации. Изказвате несъгласи без да обясните конкретно защо? Какви ще са минусите? Как ще се отрази това на броят участници?

                  Отговор от рода "Това е глупаво" или "Предпочитам да съм последен в града, а не пръв на село" е несериозен и непрофесионален Ако имате сериозни доводи кажете ги и не ми губете времето
                  По-принцип си прав но все пак това е форум и тук всеки пише каквото мисли.И тук си равен със всички!В motosport-bg.com където съм модератор,наскоро някакъв нов потребител каза,че му е писнало с "тоз Кулев" и че мацка ще кара мотокрос по-добре от мен...Не ми хареса естествено,но не го изтрих!Нито се нахвърлих върху него с обиди...
                  Ако наистина ти е писнало,не ти се занимава или мислиш,че тук всички трябва да те "гледат в очите",по-добре наистина не си късай напразно нервите,а си гони работата...

                  Много моля да се отнасяте с уважение към събеседника си и да не давате подобни констатации. Първо защото добрия тон е ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН тук, второ защото така злепоставяте себе си най-вече и трето защото точно Събин е един от хората с най-големи заслуги за развитието на Ендуро в България и така се поставяте в меко казано смешна позиция...
                  Никой не оспорва приноса ти в ендурото,но това момче ИЗОБЩО не каза нещо което да те обиди!!!Забележката трябваше да бъде отправена към теб,а не към JRC!!!
                  К. Кулев

                  Коментар


                  • Не харесвам отделянето на кросистите.НО това не означава,че напълно го отхвърлям!Но ще ви кажа кое е глупавото в мненията по въпроса!
                    "Елита" се бори за 1-во до 5-то място, които ако не са недостъпни няма да идват, ЗАЩОТО въпросният "Елит" не са професионалисти и не могат да си позволят да тренират по 2-3 пъти в работно време.
                    и още
                    представете си варианта .... младеж подплатен финансово и с много свободно време стартира в клас неактивно спортуващи. през годината има възможност да тренира и да напредва и съответно започва да печели и става лидер
                    Ей това поне за сега са общи приказки!!Къде са тези хора???Куманов ли ще се засили да кара в нашия оффроуд или кой?Кой е толква "финансово подплътен",кой тренира "по 2-3 пъти в работно време" от сегашните кросисти???И кой от тях ще дойде???

                    Ако наистина състезанията започнат да бъдат превземани от мотокроса,което за мен означава като трасе и условия да облагодетелстват кросистите и да започнат те да побеждават поголовно,това ще подтисне масовия и средностатистически участник и тогава ЩЕ ТРЯБВА подобно разделение.На този етап обаче такъв факт реално (според мен) НЕ НИ ЗАПЛАШВА!

                    Има въпроси които са доста по-важни и належащи и трябва да се обсъждат И НЯМА ВРЕМЕ!Няма нужда да спорим за неродения Петко и да се караме и ОБИЖДАМЕ!
                    Давайте предложения как да решим проблема с маркировката!
                    К. Кулев

                    Коментар


                    • Много интересен спор , като в кафене между кибици. Как може изобщо да коментирате и да се имате за спортисти , че подготвените и натренирани хора трябва да ги пратите в някакав клас , а на всеки на който му е минало времето/като на мен /или не му се тренира после ще се изживява като супер шампион. Най малкото нее спортсменско , да не кажа и срамно ако мислиш , че си спортист е да те е страх да премериш сили с най-добрите и действително да разбереш къде е твоето място и докъде си стигнал в развитието си. Това е смисъла на съревнованието между амбициозните хора, искаш ли да си напред трябва труд.

                      Коментар


                      • Събине, разбирам те добре. И аз се мъча да се подмажа на господ с този палав ... , но явно трудно ще го постигна. Мисля все пак, че Калин е прав по отношение на евентуалната "заплаха" Много рано е да мислим за такива неща. Ако започне да има отлив, тогава ще му мислим. Ако трябва ще го направим като на запад - Аматьорска асоциация, щом ще търсим масовост.
                        Засега ви предлагам да спрем разискванията по тази тема, пък ще го решим като се съберем, тъй като задълбаваме излишно в пререкания

                        Калине, в програмата на WEC има точно описана маркировката и няма какво да я мислим, направо ще я "откраднем".

                        Коментар


                        • здравейте.значи следя темата от известно време...искам да кажа 3-4 неща само,без да се приемат каот упреци,обиди и некоректен тон.Първо сикам да поитам субин-аз има лиценс за крос към БФМ и имам точно 2 състезание миналия сезон.на едното съм пред последен на другото..малко след средата.за първа година се занимавам с моторкрос.на последното състезание в шумен участваше и А.Георгиев-момче с хонда караща и крос което ако не се лъжа стана вицешампион за младежи за 05г. и на кроса ми прави по 1 обиколка.на въпросното сутезание аз станх.т.е. ние станахме 3 а той-последен заедно с брадура.Е--> искам да питам защо делите хората на ендураджии и кросаджии..според мен тези 2 типа състезание нямат нищо общо.освен че и на двете се кара мотор.Субине незнам дали си карал крос сутезание..но аз карах и крос сега карах и еднуро...млъко за нещата от кроса които можеш да взаимстваш в ендурото и по този начин това да ти помогне..да не кажа никакви...не искам мнението да ми е критери то нямя и как,просот казвам,не е гаранция че ако си добър кросаджия ще смачкаш всички и в еднурото.просот го видях,в едното наистина се иска физика и яко даване на газ,в другото,кординация,съобразителност и ред други неща,и някъде накрая даване на газ,пак казвам това мисля аз от видяното в шумен.Иначе наистина РЕЦПЕКт към това което правиш,малко хора ще се заемат ей така за добрата кауза,всъщност аз си спомням някъде беше може би 2-3 кръг когаот си говрох с Еди и оти ми каза" eii are da ходиме има еднуро състезание много е яко много е просот и интерестно няма ги тия бумащнини и глупости и т.н." аз следя сутезаниеята просто ЙРЦ /веско/ беше тогава в сащ и нямах съотборник и горе долу знам за кво става въпрос,та сега защо искате да усложните нещата,някои каза че е имало повече от 150 участника,ами ако всички почнат да дърпат чергата всеки към себе си за какво говорим? колкото по опростнени са нещата толкова по добре.има някои неща като-не всички могут да си позволят да ходят по тия състезание ако има строго определени правила,в смисъл ако те не са 2-3 и повече.всеки вижда че има хора с мотори и хора с "мотори".второ не всеки организатор може да ораганизира по еднакъв начин като другия собственото си състезание,не всеки каот домакин има нужните средцва.Субине наистина в БФМ от такива нещ ана първ поглед уж нищожни и безобидни сега на старта има по 10 човека и сместват двата класа 125 и 250 open за д амогут да докарът поне некув брой състезатели на решетката,та да има някув колорит за публиката,щот и те се бори на пръсти,там от закони,условия и т.н. направо може да с еоткажеш изобсохт от моторитъе не от кроса повярвай ми,не че тук не е по ленсо просто казвам,незнам може би първо на това събрание което ще правите трябва да се изясни точно какви цели имате.четя неща о ттипа на "каране за кеф просто" и "искаме федерация и спонсори" тези неща са сусвем различни едно от друго.едни явно искат това да се прави с комерсиална цел други просто си искат горите,пътечки и тук таме някоя табелка ей така за кеф,ако ще го правите за кеф то тогава ще има мнгоо народ това е ясно.но ще има и мнго неразбории,недоволни, и т.н. ако ще стане по втория начин то тогава хората ще се съкратут драстично но пък ще има точно ясно и конкретно кой за акво и как.на шумен като станахм е3 се псукаха д апитат кой сме как сме и от къде сме минали кой колко контроли има и сакън нещо да не сме излугали,щот сме за първо състезание и явно объркахме сметките на някои,на втория ден станах 4 на затворения кръг и после на награждаването дойде някакво момче кото претендираше пред кулев че той бил 4.ок нп аз не съм за 1 купа или един спрей за верига,които се чуства 3 или 4 ще му ги дам не карам за тях,карам за удоволствие и тръпката да се състезаваш с някои,сиках да видя как е в еднурот и да направя съпоставка с кроса,не карах там за да давам сега акъл кое как да се направи и кое е правилно и кое не,.Наистина може би в еднурото има хора коит карат за кеф има и други които си сикът да са си първи и това си е,с целта на всичко,това мое виждане е от шумен и от някои коментари прочетени тук.При кроса първите 5 са постояни на всяко ръце а следващите има-няма си разменът местата.там интересен може би остана само старта,така ли искате да стане и тук.може би хора които се занимават с това от години като субин и други не им казвам имената щот не ги знам,не че и субин го познавам просот чета,такива хора трябва да конкретезират какво всъщност е ендуро,оффроад,какво вклячва това,знам че имате виждане как е на запад,как е по световното,че няма да стане тук също няма,но поне може би да се приближим,да знаете как искате да стане и вклячването на какви правила и ограничения,ще допринесът за по доброто му развите и нататучно популязиране към останалите хора/мас медии,спонсори,потенциални състезатели,публика и т.н./ мога да си пиша така 1 час,но....и така.Успех и не на последно място искам да кажа че наситн астрашно много ми допадна състезанието в шумен на което присъствах,незнам дали го класифицирате като истинско ендуро,но аз съм имал по голяма тръпка от колкто на кроса.това е.respect към всички коит искате и се борите да допринесете към "по добрпо" в този спорт.Все пак става дума за мотоциклетизъм,пък в ккаувто и да е вид той.
                          Part time racer.Full time RIDER.

                          Коментар


                          • Здравеите и от мен. Ама маи много шум за нищо.Които може да кара нека да идва да участва ида премери сили наравно с другите и да си направи собствена равносметка.
                            много разбирам !!!

                            Коментар


                            • здравейте.значи следя темата от известно време...искам да кажа 3-4 неща само,без да се приемат каот упреци,обиди и некоректен тон.Първо сикам да поитам субин-аз има лиценс за крос към БФМ и имам точно 2 състезание миналия сезон.на едното съм пред последен на другото..малко след средата.за първа година се занимавам с моторкрос.на последното състезание в шумен участваше и А.Георгиев-момче с хонда караща и крос което ако не се лъжа стана вицешампион за младежи за 05г. и на кроса ми прави по 1 обиколка.на въпросното сутезание аз станх.т.е. ние станахме 3 а той-последен заедно с брадура.Е--> искам да питам защо делите хората на ендураджии и кросаджии..според мен тези 2 типа състезание нямат нищо общо.освен че и на двете се кара мотор.Субине незнам дали си карал крос сутезание..но аз карах и крос сега карах и еднуро...млъко за нещата от кроса които можеш да взаимстваш в ендурото и по този начин това да ти помогне..да не кажа никакви...не искам мнението да ми е критери то нямя и как,просот казвам,не е гаранция че ако си добър кросаджия ще смачкаш всички и в еднурото.просот го видях,в едното наистина се иска физика и яко даване на газ,в другото,кординация,съобразителност и ред други неща,и някъде накрая даване на газ,пак казвам това мисля аз от видяното в шумен.
                              Шумен не трябва да ти е критерии колега, защото там беше прекалено екстремно (за повечето хора) и не беше 2 обиколки. Втората обиколка ще наклони много везните!

                              Иначе наистина РЕЦПЕКт към това което правиш,малко хора ще се заемат ей така за добрата кауза,всъщност аз си спомням някъде беше може би 2-3 кръг когаот си говрох с Еди и оти ми каза" eii are da ходиме има еднуро състезание много е яко много е просот и интерестно няма ги тия бумащнини и глупости и т.н." аз следя сутезаниеята просто ЙРЦ /веско/ беше тогава в сащ и нямах съотборник и горе долу знам за кво става въпрос,та сега защо искате да усложните нещата,някои каза че е имало повече от 150 участника,ами ако всички почнат да дърпат чергата всеки към себе си за какво говорим? колкото по опростнени са нещата толкова по добре.
                              Колкото повече се развиват нещата неминуемо ще се усложнят! Тази година нещата бяха на майтап и слава богу че никой не се преби. Догодина ще има лиценс и много изисквания към участниците и организаторите. По догодина ще е още повече...

                              Относто чергата, аз не я дърпам към мен а към "масовият участник"

                              незнам може би първо на това събрание което ще правите трябва да се изясни точно какви цели имате.четя неща о ттипа на "каране за кеф просто" и "искаме федерация и спонсори" тези неща са сусвем различни едно от друго.
                              В целите на федерацията е записано "популяризиране на ендуро спорта в БГ"

                              едни явно искат това да се прави с комерсиална цел
                              Не толкова с комерсялна цел колкото с цел да се избият разходите на състезанието. Тази година минахме с поносими загуби, догодина ще имаме повече разходи, и без спонсори ще трябва да вдигнем таксите почети двойно.

                              Коментар


                              • Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                                Много е рано е да мислим за такива неща. Ако започне да има отлив, тогава ще му мислим.
                                абе ти изгони хората пък после им обеснявай да се върнат обратно...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X