Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

    Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
    Утре ще си подавам предизвестието за напускане и може да дойда с теб, ще ти се обадя вечерта.

    Имам един въпрос за тези 30 метра. Ако примерно има за преминаване река която е широка 5 метра, екипажа може да се приближи на метър от реката, след това да я заобиколи по някой мост на километър и да се върне на брега от другата страна на реката, където пак да се доближи на метър от реката. По този начин на практика се е отклонил на по-малко от 10 метра от трака/точката а може да се е облагодетелствал сериозно. Ако има има изрично подчертано в пътната книга преминаване на реката то как би било отбелязано, че реално правилника може пак да се заобиколи. По правилно е според мен е "напускане на трака с повече от 30м. или с цел облагодетелстване"
    Ако нямаш отбелязани точки на двата бряга на реката си в нарушение , защото се отклоняваш от трака с повече от 30 м както и се облагодетелстваш заради лесното преминаване , ако има точки и не е изрично указано , че трябва да преминеш през реката на това място можеш да заобиколиш през Шумен ако искаш и няма да имаш наказание .
    Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
    Подвеждам се по това, че движението от точка до точка не е задължително да е по зададения маршрут и реката да е точката. Сега пак ще прегледам правилника, че май там не го пишеше това, че от точка до точка не е задължително да се кара по зададения маршрут.
    Ако реката е е лесна за преминаване се губи смисъла от заобикаляне по моста , ако е екстрем ще указано в пътната книга и даже и да няма съдия правилото те задължава да не се отклоняваш от трака с повече от 30 м
    Последно редактирано от Бакалов; 17-01-13, 20:25.
    VEREYA MOTORSPORT TEAM

    Коментар


    • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

      Ако хвърлиш GPS-са повече от 5 метра и после си го намериш,може и да се получи.

      Коментар


      • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

        Според мен, най-добрия вариант за трофи е да се прави трофи. Тежък терен през цялото време. Тежка навигация, много азимути. Екстремите (където е възможно) да са разделени на тежък и лек. Който не му се рискува или матора е слаб или лебедката, си минава през лекия, юнаците през тежкия сектор. Едните взимат някакви точки, другите 3 пъти повече. Примерно. Така и тапите ще са много по малко. Контролно време и кой до където я докара.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
          Тежък терен през цялото време.
          Това къде може да се постигне? Пък и от време на време трябва нещо по-леко за да могат хората да си починат. Не сме Дакар, нямаме и техните машини. Лично на мен досегашния формат на класическото(за в България) ми харесва долу-горе. Изключвам трасета като на Трявна или подобни-каране по полски или горски пътища по които няма нищо което да се определи като офроуд.

          Ама излизаме извън темата. Започнахме да обсъждаме какво ни е по мерак да караме, а темата си е строго профилирана.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
            Според мен, най-добрия вариант за трофи е да се прави трофи. Тежък терен през цялото време. Тежка навигация, много азимути. Екстремите (където е възможно) да са разделени на тежък и лек. Който не му се рискува или матора е слаб или лебедката, си минава през лекия, юнаците през тежкия сектор. Едните взимат някакви точки, другите 3 пъти повече. Примерно. Така и тапите ще са много по малко. Контролно време и кой до където я докара.
            Тъй вярно и аз съм за, кой до където .... едно е да искаш второ да имаш..... и трето да ти стиска,след адреналина и евентуален финал пак да можеш да стартираш

            Коментар


            • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

              Първоначално публикуван от rocky Преглед на мнение
              • Отклонение над 30 метра (радиус) от описаният в пътната книга маршрут с цел облагодетелстване или неспазване на предписания в пътната книга – 120 минути
              • Внасянето в етапа на помощни средства отвън с цел подпомагане на екипажа – 120 минути



              Чл.51. В случай на еднакво крайно класиране, предимство има автомобилът с по – малък обем на двигателя .

              Чл.56. Дисквалификация. Екипажите ще бъдат дисквалифицирани при:
              - Рязане на дървета или промяна на трасетата чрез използване на земекопни инструменти.
              - Оказана помощ от публиката. Такава се допуска само при инцидент и след разрешение от съдия.
              - Навлизане в трасето по време на състезанието на асистентско (сервизно) МПС на даден екипаж за оказване на съдействие или евакуация.

              7. Ползване на асистенция.


              Чл.62. (1) По време на състезанието не се допуска ползване на асистенция от друга машина с изключение на:
              • поставените от организатора МПС за асистенция
              • друг състезателен автомобил.





              10 . Участие за Купата „Bulgaria Trophy Challenge 2013”


              Чл.75. За да бъдат признати точките от състезанията е необходимо да бъде изпълнено всяко едно от следните условия:
              • всички участия да са направени с един и същи автомобил;
              • всички участия да са направени с поне един постоянен член на екипажа;


              (2) Екипажът няма право да участва в домакинското си състезание, но служебно получава 10 (десет) точки от него.
              Чл.78. (1) Точки получавани от класирането на всяко едно състезание от веригата:
              1-во място - 20т.
              2-ро място - 16т.
              3-то място - 13т.
              4-то място - 10т.
              5-то място - 8т.
              6-то място - 6т.
              7-то място - 4т.
              8-то място - 3т.
              9-то място - 2т.
              10-то място - 1т.

              Това според мен са най-спорните членове от правилника, които потенциално могат да се четат по много начини да възникват спорове в бъдеще.

              "Внасянето в етапа на помощни средства отвън с цел подпомагане на екипажа – 120 минути"
              Дисквалификация при: "- Навлизане в трасето по време на състезанието на асистентско (сервизно) МПС на даден екипаж за оказване на съдействие или евакуация."
              "Чл.62. (1) По време на състезанието не се допуска ползване на асистенция от друга машина с изключение на:
              • поставените от организатора МПС за асистенция
              • друг състезателен автомобил."


              От тези точки излиза, че ако счупиш нещо по джипа, трябва да го изкараш от трасето за да можеш да ползваш каквато и да е част или инструмент освен наличните в джипа. Чл.62 реално забранява примерно да те изтеглят до сервиз, освен ако това се брои за извън "По време на състезанието".

              Чл.51. В случай на еднакво крайно класиране, предимство има автомобилът с по – малък обем на двигателя .

              Мисля, че е по-добре да е по диаметър на гумите, тъй като е по-лесно за доказване и е по-справедливо тъй като Самурай 2,0 бензин с турбо и 37'' гуми е доста по-проходим от Патрул 2,8 ТД с 33'' гуми

              Дисквалификация при: - Рязане на дървета или промяна на трасетата чрез използване на земекопни инструменти.

              Означава ли това, че примерно ако джипа е заседнал в калта, снега, пръста нямаш право да го изкопаеш, по този начин реално променяш трасето.

              Дисквалификация при: - Оказана помощ от публиката. Такава се допуска само при инцидент и след разрешение от съдия.

              Брои ли се за инцидент полягане на джипа? Не е ли по-правилно да е така: - Оказана помощ от публиката. Такава се допуска само при инцидент застрашаващ живота и здравето(умишлено не пиша на състезател) или след изрично одобрение от страна на съдия.

              (2) Екипажът няма право да участва в домакинското си състезание, но служебно получава 10 (десет) точки от него.

              10 точки се равняват на 4-то място, според мен е горе-долу справедливо, но ще има недоволни със сигурност. Не е ли по-добре да е разрешено участието, но да не можеш да вземеш повече от 13т. или да е извън класирането за купата. Също е вариант да получава 7т.(примерно) и половината от спечелените.
              Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
              Телефон - в профила!

              Коментар


              • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                Това е всичко!
                Дано да го постигнете и да няма недоволни състезатели. Или поне не много.
                Каоле ти да си видял някъде да има доволни и недоволни?........ Аз кокто си следя форума в началото има обявяване на състезанието/събитието/ след това пиши ме ,там сме , не ме пиши ще видим дали сме здрави дали ще оцелеем, и накрая пак сме на кушийката пак приятели ,лафче ,банкет и доволни до първия ден след състезанието после се почват съдийте оня от русе другия съдия точката там на рекичката..............

                Коментар


                • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                  Това с помощните средства отвън е важно. На Нови Искър имаше група мотористи помагащи на състезател/и. След обясняването от мен на правилото само даваха съвети. В гората са им помагали, на екстеремите - не. С идеята за свързващите етапи възможността да им помагат значително отпада.

                  Пак там имаше случай на заобикаляне на трасето на вторият с цел да помогне на първият за махане на паднали дървета от трасето. Което се взе впедвид и не им се зачете като отклонение. Само давам пример, че понякога аргументирано може да не се зачете отклонение.

                  Ако ще се дава бонус за помощ от друг състезател трябва да има и допълнително уточнение (примера е пак от Нови Искър и се зароди по предложение на състезателите):
                  Първо право на помощ има следващият състезател след закъсалият. При отказ/невъзможност - следващият и т.н.
                  Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                  Коментар


                  • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                    Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                    Това според мен са най-спорните членове от правилника, които потенциално могат да се четат по много начини да възникват спорове в бъдеще.
                    За помощните средства отвън мога да дам следният пример: Ако в специалният етап някой от публиката даде Джак, въже, резервна гума и т.н. на екипажа това води до 120 минути. Ако друг състезател му даде ... това не сме го коментирали, но по презумция мисля, че не трябва да се наказва .... Мнения ???

                    Ако на някой му се счупи колата и асистентско МПС навлезе в трасето да му носи части или да го евакуира - Дисквалификация.
                    Евакуацията става след затваряне на етапите за деня.

                    За помоща от публиката си прав, но пък ако колата полегне и задръсти трасето (например спускане по дере) , а няма как да влезе до друг автомобил ... това е вратичка за организатора да разчисти трасето ... естествено екипажът ще си вземе наказанието. НО всичко трябва да бъде под ръководството на съдията ( определен брой хора, с колан ... ) Няма да е справедливо в тази ситуация да се дисквалифицира екипажа

                    Няма да е справедливо и организатора на дадено състезание да загуби правото си на класиране като не кара на състезанието което е правил. Още по несправедливо ще е да участва ... Нали се сещате че след като съм тествал поне един път всички етапи, цялото състезание се опорочава. 10 точки са точно средата. Ако екипажът разчита само на тях, нищо няма да постигне ... но пък ако е добър, тези точки го оставят в играта Днес със Влади доста коментирахме този въпрос ... в Тетевен ще продължим.
                    BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                    Коментар


                    • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                      Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                      Утре ще си подавам предизвестието за напускане и може да дойда с теб, ще ти се обадя вечерта.

                      Имам един въпрос за тези 30 метра. Ако примерно има за преминаване река която е широка 5 метра, екипажа може да се приближи на метър от реката, след това да я заобиколи по някой мост на километър и да се върне на брега от другата страна на реката, където пак да се доближи на метър от реката. По този начин на практика се е отклонил на по-малко от 10 метра от трака/точката а може да се е облагодетелствал сериозно. Ако има има изрично подчертано в пътната книга преминаване на реката то как би било отбелязано, че реално правилника може пак да се заобиколи. По правилно е според мен е "напускане на трака с повече от 30м. или с цел облагодетелстване"
                      Ако аз правя трасето и реката не може да стане атрактивен етап, да се насочат колите с ленти, около нея да се направят заигравки, няма изобщо да се занимавам. Кой от където и както иска ... 5-10 метра GPS-а няма да ги усети, и а каква е гаранцията че навигатора няма да притича с него в ръка.... Друг вариант, ако има достатъчно съдии - контрола. Трасетата така трябва да се мислят, че да няма такива спорни моменти. Или преминаваш от където трябва или се отказваш.
                      BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                      Коментар


                      • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                        Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                        Подвеждам се по това, че движението от точка до точка не е задължително да е по зададения маршрут и реката да е точката. Сега пак ще прегледам правилника, че май там не го пишеше това, че от точка до точка не е задължително да се кара по зададения маршрут.
                        Споко нали така на варненското състезание не наказаха Дяда Ваня и стана първи. Доро не прегледаха трака му а той пропусна точка от пътната книга . Представи си и състезание където два дни не бяха прегледани траковете а резултатите бяха обявени два дни след награждаването като в Пловдив. Каква е тази верига състезания компрометирана от самите организатори. Едно е да направиш добро трасе а друго е да го обслужваш. Правете си "селските кушии "както бяха казали близнаците и не се мъчете с глупости. Смисъла да връзвате състезанията с верига е да има възможност всички екипажи да ги посетят. България се разделя на четери региона и не знам кога желаещи от Добрич ще бие път до Пловдив например да се състезават (все едно Бакалов да ходи да се състезава в Шумен или Варна).
                        Последно редактирано от banjo; 18-01-13, 06:19.
                        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                        Дий Снайдер

                        Коментар


                        • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                          Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                          България се разделя на четери региона и не знам кога желаещи от Добрич ще бие път до Пловдив например да се състезават (все едно Бакалов да ходи да се състезава в Шумен или Варна).
                          Благо , не става въпрос за региона и разстоянията ... ще се пусна във Варна тази година , за Шумен знаеш мнението ми ...
                          VEREYA MOTORSPORT TEAM

                          Коментар


                          • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                            Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                            Благо , не става въпрос за региона и разстоянията ... ще се пусна във Варна тази година , за Шумен знаеш мнението ми ...
                            Примера ми бе риторичен. Всички състезатели да се пуснат в състезанията, не да се правят на организатори или домакини получавайки 10т или това състезание го харесвам другото не. Ще участвам в алтернативни състезания на същата дата или не.
                            Шуменското състезание се очертава да е едно от добрите международни през последните години , организаторите си вършат работата стриктно в срок и правят добри трасета.Дано всички са като тях.

                            Бих пожелал успех на "веригата" ама промото до тук е отчайващо.
                            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                            Дий Снайдер

                            Коментар


                            • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                              Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                              Бих пожелал успех на "веригата" ама промото до тук е отчайващо.
                              Аз мислех, че темата е по скоро за коментари ...

                              ..........................

                              Благодарим на всички за коментарите и забележките ... ще ги коментираме утре на срещата
                              BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                              Коментар


                              • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                                Първоначално публикуван от rocky Преглед на мнение
                                ... Ако друг състезател му даде ... това не сме го коментирали, но по презумция мисля, че не трябва да се наказва .... Мнения ???
                                То пък оставаше да наказвате състезатели за това, че си помагат взаимно! Да не говорим колко странно ще е, ако в един член на правилника разрешавате един състезател да тегли друг, а в следващата точка да има наказание за предоставяне на джек или някакви инструменти или части ...


                                Първоначално публикуван от rocky Преглед на мнение
                                ... Няма да е справедливо и организатора на дадено състезание да загуби правото си на класиране като не кара на състезанието което е правил. Още по несправедливо ще е да участва ... Нали се сещате че след като съм тествал поне един път всички етапи, цялото състезание се опорочава. 10 точки са точно средата. Ако екипажът разчита само на тях, нищо няма да постигне ... но пък ако е добър, тези точки го оставят в играта Днес със Влади доста коментирахме този въпрос ... в Тетевен ще продължим.
                                Някой да взима точки по право, без да е карал, не звучи никак добре. Изобщо, омешването на функции на състезател и организатор е солидна предпоставка за гарантирани бъдещи проблеми. Най-добре всеки да си избере - ако ще е организатор - да е организатор, ако ще се напъва да става национален шампион - да стои настрана от организирането на кръгове от шампионат. Защото този филм май сме го гледали вече и хич не изглеждаше добре. Ще е жалко, ако направите "Национален шампионат ІІ" ...
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X