Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

    Първоначално публикуван от rocky Преглед на мнение
    за рали рейда е задължителен
    Ма нали си говорим за трофи...
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

      Имаме достатъчно време да изчистим двусмислиците, стила и да добавим нови моменти ... така че продължавайте в същия дух!
      В България трябва правилниците да са подробни за да се избегнат номерата на дребните тарикати
      BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

      Коментар


      • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

        Няма място,но ще сложа нещо...

        Коментар


        • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

          Колкото повече задълбавате да ограничите дребните сметчици-толкова повече се оплитате във вашите правила, и подлежите на атаки от страна на правещите тези дребни сметки.
          Според мен-максимално опростени правила за да няма как да сте виновни за всяка дреболия, и това е.

          Принципа "за всяко евентуално нарушение-наказание" не е лош, но предполага много на брой и много компетентни съдии, които да виждат всичко по трасето. Което няма как да стане на практика. Едно, че не достигат, друго, че са хора и не са безгрешни. И се изпада в ситуация и двете спорещи страни да са в парвото си, а организатора да не знае кое е правилното решение. А е длъжен да вземя някакво, за да продължи състезанието.
          И после се появяват упреци от страна на ощетения(според него) състезател, караници и т.н. Вижте колко теми за състезания има без да има караници. Малко са...
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

            Първоначално публикуван от rocky Преглед на мнение
            Имаме достатъчно време да изчистим двусмислиците, стила и да добавим нови моменти ... така че продължавайте в същия дух!
            В България трябва правилниците да са подробни за да се избегнат номерата на дребните тарикати
            Тези две точки са прекрасни и дано се наложат:
            *Балансиране на автомобила, като навигатора е стъпил (качил) от външната страна: – 60 минути. Балансирането (осигуряването) на автомобила при наклони става само с предпазан колан с дължина над 3м.
            *Боравене, докосване на въжето на лебедката, когато то е опънато и „под напрежение” – 60 минути.
            По втората ще има закачки май, но мисля, че е дефинирана подробно.
            Харесва ми, че се опитвате да наложите безопасно каране и да свиете възможноста за сакътлъци по време на състезанието до минимум!
            Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

            Коментар


            • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Ма нали си говорим за трофи...
              Я питай Младен и Матьо , що не им говоря. Или Коко.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                Колкото повече задълбавате да ограничите дребните сметчици-толкова повече се оплитате във вашите правила, и подлежите на атаки от страна на правещите тези дребни сметки.
                Според мен-максимално опростени правила за да няма как да сте виновни за всяка дреболия, и това е.

                Принципа "за всяко евентуално нарушение-наказание" не е лош, но предполага много на брой и много компетентни съдии, които да виждат всичко по трасето. Което няма как да стане на практика. Едно, че не достигат, друго, че са хора и не са безгрешни. И се изпада в ситуация и двете спорещи страни да са в парвото си, а организатора да не знае кое е правилното решение. А е длъжен да вземя някакво, за да продължи състезанието.
                И после се появяват упреци от страна на ощетения(според него) състезател, караници и т.н. Вижте колко теми за състезания има без да има караници. Малко са...
                Не си прав - нищо не пречи всяко състезание според трасето да вкарва уточнения според конкретните положения в трасето/правилника.
                Трасетата се правят чрез преминаване и мислене - лесно могат да се изчислят евентуалните шмекерства.
                Все пак на трофи се залага на пътна книга + СС - на вторите има съдии. За ставащото между СС отговаря пътната книга.
                Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                Коментар


                • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                  Ако правилата са опростени, то трасетата трябва така да са конструирани, че да няма спорни ситуации ... в гората и при състезания с навигация това е много трудно ... При траяла - Да, става ...
                  Иван Маринов наскоро каза: Съдиите по контролите само трябва безпристрастно да регистрират фактите, нещата които се случват, да не правят изводи, да не влизат в конфликти ... и мисля че е прав.... В последствие съдийската комисия, ще взема решения. Не може да се предвиди всяка ситуация, но може да се постараем класиранията да бъдат наистина справедливи.
                  Много би ни се искало да получим мнения от състезатели относно системата за оценяване и класиране!
                  BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                  Коментар


                  • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                    Първоначално публикуван от rocky Преглед на мнение
                    Не може да се предвиди всяка ситуация, но може да се постараем класиранията да бъдат наистина справедливи.
                    Това е всичко!
                    Дано да го постигнете и да няма недоволни състезатели. Или поне не много.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                      Чл.36. (1). На старта и финала на състезателния ден, са разположени часови физически контроли, чрез които се отчита общото време за преминаване на трасето за деня.
                      (2) Времето за преминаване на трасето за деня не влияе пряко върху класирането на екипажите.


                      Обясни защо времето за преминаване на трасето за деня не влияе пряко върху класирането на екипажите ?

                      Отклонение над 30 метра (радиус) от описаният в пътната книга маршрут с цел облагодетелстване или неспазване на предписания в пътната книга – 120 минути

                      Тези 30 метра радиус около точката от пътната книга ли са или липсата или отклонението от трака над 30 метра ? Движението между две точки по пътната книга освен ако изрично не е указано и не съкращава трасето и облагодетелства екипажа , тоест да не съвпада с трака зададен от организатора , ще се счита ли за нарушение ?
                      Като цяло системата за оценяване и класиране е добра и като се изясни как се тълкуват някои точки ще стане добър правилник за шампионата .
                      VEREYA MOTORSPORT TEAM

                      Коментар


                      • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                        Времето за преминаване на трасето за деня, както е пояснено в чл. 44 е Разликата между времената, вписани от часовите контроли на финала и старта на състезателният ден. От него в последствие се вадят времената на престоите (ако има такива) на входа на специалните етапи и полученото би следвало да е времето за което екипажа реално е минал трасето. То не влияе пряко върху класирането, защото се сравнява с контролно време зададено от организатора. Ако е по малко от това време - ОК. Ако е по голямо от това време, но екипажът си е взел финал, то той получава като наказание времето с което е превишил това контролно време. Идеята тук е да не се дава голямо значение на общото време, но все пак и да няма кафе паузи по трасето. Според мен Контролното време трябва да е такова, че една подготвена кола в спокойно "разходкаджийско" темпо с 2-3 спирания за по една цигара, без губене да премине трасето.
                        Пряко за класирането влияе времето за преминаване на определени етапи от трасето, които ще бъдат подробно обозначени в пътните книги и на входа и изхода им ще има контроли.

                        Колкото до 30 -те метра, това е радиус около точка от пътната книга или нещо друго което е описано в пътната книга. Ако трябва са се мине през точно определено място, това трябва изрично да се опише в пътната книга, да се каже на брифинга, да се сложат ленти, контрола.... иначе 30 метра

                        "Движението между две точки по пътната книга освен ако изрично не е указано и не съкращава трасето и облагодетелства екипажа , тоест да не съвпада с трака зададен от организатора , ще се счита ли за нарушение ?" - НЕ
                        Последно редактирано от rocky; 17-01-13, 07:51.
                        BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                        Коментар


                        • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                          Това прилича на траял със свързващи етапи.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                            Чл.40. (1) Ако по време на състезанието в даден специален или супер специален етап има „тапа” часовата контрола на входа на този етап вписва времето на пристигане на екипажите, но не ги допуска в етапа.
                            По мои впечатления "тапите" са едно от нещата, които по-старите състезатели откровено мразят. Хубаво е, че се опитвате да решите в някаква степен този проблем. Въпросът е обаче какво правите, ако се заформи тапа в участък, където няма съдии? От това по-лесно няма - една изпушила лебедка, една скъсана полуоска или нещо подобно на място, което само по себе си не е толкова страшно, но няма възможност за задминаване на този, който е спрял отпред ...

                            Чл.45. Наказания.
                            ...
                            Незавършване на състезателен ден. Когато екипажът се откаже или не пресече финала в рамките на определеното време за край на състезателният ден, тогава времето му за преминаване е 120 минути плюс времето от класирането на последния завършил същия състезателен ден от същия клас (вкл. наказанията). Към това време се добавят и наказанията на екипажа.
                            Това (подчертаното в синьо) не е редно. Защо ще стоварвате на Х наказанията на У?!?

                            Отклонение над 30 метра (радиус) от описаният в пътната книга маршрут с цел облагодетелстване или неспазване на предписания в пътната книга – 120 минути
                            Твърде малко е. Точността на потребителските GPS-и, с които се борави, е около 10 м. Приемници от по-нисък клас съвсем спокойно могат да дадат и по-големи отклонения при по-трудни условия (гъста гора, тясна и дълбока долина и т.п.). Да не говорим, че понякога американските другари могат по техни си съображения да внесат грешка в системата.

                            Дори на "Дакар" контролите се зачитат при преминаване на до 200 м. от тях ...

                            9. Зрители и Медии.

                            Чл.68. По време на състезанието зрителите и представители на медиите нямат право да навлизат в трасето и по никакъв начин не трябва да възпрепятстват състезанието. Длъжни са да спазват инструкциите на организаторите и съдиите.
                            Чл.69. В интерес на мероприятието е зрителите, медиите и участниците да си сътрудничат.
                            Според мен тези текстове са лишени от особен смисъл, защото са само с пожелателен характер. Публика и репортери правилници не четат и няма как да бъдат задължени да ги спазват.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                              Нещо такова беше тази година в Шумен. Класирахме се по брой преминати екстреми като между тях се движехме по пътна книга.
                              Според мен не е лошо. Както и не е лошо да се класира по общо време за преминаване на трасето, както са повечето състезания. Каквото и да се реши-за мен е все добро. И единия начин и другия си имат и плюсове и минуси.
                              Според мен би трябвало да се даде свобода на избора на организатора кой вариант да предпочете.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                                Наско е цитирал Иван Маринов за съдийте и мисля, че така трябва и да бъде.Съдията за това е там да гледа и да отразява, но има и случаи в които трябва да вземе и важно решение-за пример ще дам на последното Novi Iskar Trophy Challenge 2012 на един от спец. етапите се получи голяма тапа в калта в р.Елешница, където някои от екипажите стояха и по над 3 часа за да влязат в етапа-съдията(Наско-PinMaster) който беше на въпросния участък беше съобразил и взел решение да спира времето на екипажите(въпреки че на този участък предваритетелно не беше предвидено) е точно за това става дума-съобразителност!
                                0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X